Před čtrnácti dny jsem dovezl ze servisu Yamaha v Ostravě svou 53pětku, kterou jsem koupil v lednu. Měl jsem ji na servisní prohlídce a na jejich doporučení jsem si do ní nechal dát novou baterku (Topline, mj. byla pěkně drahá). Dnes jsem se chtěl projet a po otočení klíčku motorka ani neškytla, baterie byla úplně vybitá. Zkoušel jsem ji dát na nabíječku a ampermetr se ani nehnul, takže se obávám, že to má za sebou. Otázkou ale zůstává, co může být toho příčinou. Může být baterie od výroby špatná i přes to, že jsem na ní ze servisu odjel? Nebo mi něco žere baterku i po vypnutí klíčku? Původní majitel s tím s tím údajně problém neměl. Máte s tím nějaké zkušenosti? Budu vděčný za každou odpověď! Hned v úterý s baterkou pojedu zpět do Yamahy, ale rád bych znal Vaše názory.
Na to, že je to moje první motorka a ještě jsem ani pořádně nevyjel to začíná pěkně
Díky moc!
1 reakcí na tento příspěvek Nová baterka v háji po čtrnácti dnech
Na zítřek jsem se domluvil se známým elektrikářem, který má nějaké zkušenosti i s motorkami, takže ji celou opět proměříme (já si mj. ověřím, že jsem to dělal správně ) a uvidím na co přijde on. Budu informovat na co jsme přišli a jak to budu řešit. Pokud bude problém v regulátoru, objednám jej a vyměním sám, když to bude nejisté, zavezu ji do servisu. Každopádně zítra ještě volám do Yamahy co mě potkalo a co měřili, když jsem jim říkal ať proměří dobíjení No, snad to dobře dopadne, umoudří se počasí a potkáme se na cestě
Díky!
jezdec68 píše: Ještě doplním, alternátor když není zatížen dá bez problému 65V při max. otáčkách a z regulátoru by mělo jít cca 15V, ale záleží na hlavně na odběru (zatížení), když je baterka KO, tak moc nebere a napětí může vylítnout. Nejvíc "pomůžou" baterce silná (2x55W) přídavná světla, alternátory moc velkou rezervu nemají a když se jede couravou, tak se to bere z baterky. Už jsem potkal pár kamarádů, kteří nemohli po zastavení nastartovat.
Tusim ze AC alternator na 535ku ma kolem 280 W
Mara TTIOTdrummer
Lubos_H píše: Tak to teda nevím ani strýček googl nenašel žádnou baterii TOPLINE takže ti tam daly china shit a ještě tě to nechaly s 200% marží zaplatit. Vrať ji a buď vrátit prachy a kup si klasiku která tam má být nebo jiný typ baterie od renomovanějšího výrobce.
nebo mu ji vyměnili v servizu,to takee znameTéma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
XV Velká Virago Vyjížďka 2025 se p... [1 ... 347, 348] Yamaha XV 1100 Virago, Yamaha XV 535 Virago, Yamaha ... | rancher | 10416 | 24.5.2024 v 16:52 rancher |
Virago výkon a trysky Yamaha XV 535 Virago | CubaLibre | 5 | 17.4.2024 v 12:28 zetka125 |
Nehádže iskru Virago 536 Yamaha XV 535 Virago | Denyd | 1 | 14.4.2024 v 19:30 Kolja73 |
hladina karburátorů Yamaha XV 535 Virago | Sieg | 4 | 30.3.2024 v 21:00 Sieg |
schopný opravář na Chomutovsku Yamaha XV 535 Virago | Pavel3319 | 5 | 8.2.2024 v 09:21 TaťusPájus |