Je to dvouválec,docela kopie Rebela a tam je vůle 0,06mm.To se mi zdá málo.A teď je tam asi trochu moc.Tak když budu měnit olej,zkoukl bych i ventily.
Díky
Chapu ze jsem ti moc nepomohl, ostatne jestli je pro tebe dostacujicim faktorem pro relevanci informaci to ze ti nekdo tu vuli napise na netu tak buh s tebou.
Zvaz jestli ma cenu zivit takovouhle motorku.
1 reakcí na tento příspěvek Yuki Tine 125-vůle ventilů.
2 reakcí na tento příspěvek Yuki Tine 125-vůle ventilů.
Někdo tu uvedl,že když neví vůle,tak to pošteluje ohřátý aby se bylo od čeho chytit.
J.M.K. píše: Rovněž přesnou hodnotu těžko dohledám, ale obecně se u těchto motorů nastavuje sací na 0.08mm a výfukový na 0.1mm. Přípustná je dvousetinová tolerance na obě strany. Pět až šest stovek, kor na výfuku, je docela málo a při větším zahřátí by se mohl ventil podpalovat.
No to se mi u toho Rebela taky nezdá.
Taky se přikláním k tvým hodnotám,ale uvidíme,jestli se ozve někdo,kdo to na Tince dělal.
PepeBurgman píše: Ta motorka není nějak špatná.Zatím splňuje očekávání,pro 16letou holku to pro začátek bohatě stačí.Jen sbírám informace,abych byl v obraze.Pár lidí ji tu má,tak třeba se podělí o informace.
Někdo tu uvedl,že když neví vůle,tak to pošteluje ohřátý aby se bylo od čeho chytit.
Neni nijak spatna znamena ze neni ani nijak dobra a to myslim tuto znacku vystihuje naprosto presne.
1 reakcí na tento příspěvek Yuki Tine 125-vůle ventilů.
Jinak by to měl v originále být Jinlun 125-13 a to je kopie Rebela.
Naposledy editováno 09.04.2013 14:17:14
1 reakcí na tento příspěvek Yuki Tine 125-vůle ventilů.
A když jsem ji před koupí prohlížel,ještě na ní byly zbytky folie,kterou byla jako nová zabalená.Dcera s ní najela 2000km bez závad.Takže pro mě je OK.
Sám jezdím na Suzuki Burgman,kde mi odešel starter(uhlíky)a mám proto říct,že není dobrý?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yuki Tine 125-vůle ventilů.
PepeBurgman píše: Nová stávala 60 000,-,pak asi 43 000,-.Já ji koupil vloni za 17 000 s nájezdem 4500km.
A když jsem ji před koupí prohlížel,ještě na ní byly zbytky folie,kterou byla jako nová zabalená.Dcera s ní najela 2000km bez závad.Takže pro mě je OK.
Sám jezdím na Suzuki Burgman,kde mi odešel starter(uhlíky)a mám proto říct,že není dobrý?
LOL to je opravdu zazrak ze skor nova motorka ujede 2tkm bez zavad. SOrry to je pristup.
1 reakcí na tento příspěvek Yuki Tine 125-vůle ventilů.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yuki Tine 125-vůle ventilů.
Znám kluka,co má Burgmana r.v. 2012 a furt se mu sere.Proniká mu benzín do oleje.Novej japonec za 170000,- a neví si s tím rady ani v autorizovaným servisu.Má podle tebe mrdku z Japonska?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yuki Tine 125-vůle ventilů.
PepeBurgman píše: gugo> Já nechápu o co ti jde?Nemáš rád čínu Dobrá,ale já hledám info k ventilům,ne k tvému názoru na moto z číny.
Znám kluka,co má Burgmana r.v. 2012 a furt se mu sere.Proniká mu benzín do oleje.Novej japonec za 170000,- a neví si s tím rady ani v autorizovaným servisu.Má podle tebe mrdku z Japonska?
NO prave ono to spolu uzce souvisi. Jenom me proste sere, ze kvuli lidem jako jsi ty, se tyhlety cinsky zmetky uchytili na trhu a kvalita vseho ostatniho vlivem ceny tech cinskejch sragor jde do kopru.
btw: pokud ma nekdo burgmana rv 2012 a a ma vaznou zavadu ohrozujici provoz, kterou nemohou vyresit ani v autorizovanym servisu, tak ma jiste praco na reklamaci ZE.
Az sem prijdes za 3 mesice ze si tvoje 16ti leta holka dala na tlamu protoze se ji rozpadnul ram v zatacce (aniz bych ji to samozrejme pral) tak mozna nazor na china moto zmenis.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yuki Tine 125-vůle ventilů.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yuki Tine 125-vůle ventilů.
Jinak díky všem za příspěvky.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yuki Tine 125-vůle ventilů.
Čínu 125ccm jsem vlastnil a při dodržování alespoň základního servisu sloužila dobře.
Tina má motor OHC - ventil sací dej 0,08 ( takovou měrku nemáme - dáš utažených 0,10) ventil výfukový - 0,12 ( takovou měrku nemáme - dáš utažených 0,15). U čínských dvouválců je též dobré jednou za čas došponovat rozvodový řetěz - je to ten štelung vzadu za válci mezi karburátorama, zajištěno maticí M6 - povolíš matici a došponuj rozvod točením šroubu proti směru hod. ručiček.
Ať to slouží, Honza
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Chybějící součástka v Yuki 125 Tine... Yuki Tine 125 | Zohanka | 10 | 22.5.2020 v 08:26 HMS |
Ztráta výkonu Yuki Tine 125 | Falco18 | 17 | 7.1.2019 v 19:06 Falco18 |
Co to je C.D.I a co ma za funkci Yuki Tine 125 | ben74 | 25 | 2.7.2018 v 17:56 Rebel245 |
VP B Yuki Tine 125 | Letsy | 5 | 7.7.2017 v 10:50 bledemon |
První moto na blbnutí a cestování Honda XL 125V Varadero, Yamaha XV 125 Virago, Yamaha... | JohnnyGG | 5 | 13.4.2017 v 21:39 JohnnyGG |