paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Pár dotazů na x-11
31.5.2009 v 19:13
Zdravím všechny.
Asi budu otravovat,ale zkusím se zeptat,nakonec proč ne X-11 byla první motorka která se mi líbila, a kterou sem kdysi (cca v roce 2000) zahlédl někde v časopise,takže když sem sháněl náhradu za Varadero (něco trošku silnějšího a “sportovnějšího“) , byla to jasná volba. První co letělo dolu,byly ty obrovské a dost otřesné blinkry. Dále půjdou nasadit protektory a laďáky ( http://www.rdmoto.cz/eshop/detaily/2668 ) ,potom kufr a uvidíme,jestli budu finálně spokojen.
Ale abych se dostal k tomu co potřebuji Po výměně blinkrů za led diodové,mi začaly blikat rychleji než dříve. Pravděpodobně je to nižším odporem,ale nevíte někdo co s tím? Další věc kterou zvažuji nasadit, jsou pancéřové hadice, ale nemůžu nikde najít nic vhodného přímo na X-11, abych nemusel někde improvizovat. Nemá někdo zkušenosti, popřípadě odkaz?
Pro těžká silniční endura, se dost lidí shodla, i já to můžu potvrdit, že taková nejvhodnější guma, je Michelin anakee. Existuje nějaká vyzkoušená varianta obutí na X-11? Nebudu určitě pravidelně jezdit přes 200, ale rád si říznu svižně zatáčku. Zároveň aby to podrželo na dešti. Taky mě dost překvapilo, že vzadu je “jen“ 180ka. Je k něčemu dobrý
(krom toho že mě vyhodí od technický ), dát tam 190ku a jde to vůbec nasadit?
Poslední dotaz, jaký je rozdíl, mezi čistou variantou a štítkem. Teď nemyslím, nějaký obrovský kus plastu, ale nějaký menší štítek, který příliš “nenarušuje“ vzhled. Má cenu ho tam dávat? Popřípadě doporučení něčeho vhodného, abych kvůli nasazení nemusel rozvrtat půl motorky?
Děkuji za odpovědi.

1 reakcí na tento příspěvek Pár dotazů na x-11

7.8.2009 v 17:10 | Nahoru | #31
hele fyziku osmý třídy mi vysvětlovat nemusíš myslim že jí celkem zvládám ale ty tam máš pár blbostí tlak v kapalině je všude stejnej a sílu na jednotlivých pístcích ti v žádným případě nemůže ovlivnit jejich počet najdi si ty vzorce znova, velikost síly v hydraulický soustavě na pístu ti ovlivńuje pouze plocha pístu a tlak kapaliny, jediný co se ti mění s počtem pístků je dráha po který se budou ty jednotlivý pístky pohybovat

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pár dotazů na x-11

7.8.2009 v 17:19 | Nahoru | #32

status_quo>hele fyziku osmý třídy mi vysvětlovat nemusíš myslim že jí celkem zvládám ale ty tam máš pár blbostí tlak v kapalině je všude stejnej a sílu na jednotlivých pístcích ti v žádným případě nemůže ovlivnit jejich počet najdi si ty vzorce znova, velikost síly v hydraulický soustavě na pístu ti ovlivńuje

Čim víc pístků tak tím větší plocha ne? To mi chceš říct, že když si udělám jednoduchej okruh se dvěma písty, na jeden zatlačim prstem a na druhy zvednu skleničku od kafe, to mi stačit nebude, zapojim do okruhu 99 dalších pístků, zatlačim stejnou silou tak zvednu sud od pivka, pak jich tam dám tisíc a zvednu zatlačením prstu tank? Každopádně Jimmy00 chtěl odkaz na hadice, ten sem du dal. Pokud do toho pude tak ať sám dá vedět zda je citelná změna k lepšímu nebo horšímu, dle mě sadu s deseti hadicema nesežene.

(reakce na) Pár dotazů na x-11

7.8.2009 v 17:42 | Nahoru | #33
Jimmy00> Ještě k IXILU, můžu jen doporučit. Pokud se kouknu na tvůj odkaz a tady na ten tak ušetříš cca. 860,- kč na obou koncovkách.

Pár dotazů na x-11

7.8.2009 v 17:54 | Nahoru | #34
A pokud si na tom odkazu přepneš měnu na EURO, a budeš platit v eurákách tak ušetříš už 1224,- při kurzu eura pod 26,- Kč.

(reakce na) Pár dotazů na x-11

7.8.2009 v 18:26 | Nahoru | #35

Rebel83>Čim víc pístků tak tím větší plocha ne? To mi chceš říct, že když si udělám jednoduchej okruh se dvěma písty, na jeden zatlačim prstem a na druhy zvednu skleničku od kafe, to mi stačit nebude, zapojim do okruhu 99 dalších pístků, zatlačim stejnou silou tak zvednu sud od pivka, pak jich tam dám tisíc


motáš to čím dál víc ty plochy se nesčítaj uvažuje se každá zvláš´t když budeš mít malinkatej píst na kterej budeš tlačit ty a velikánskej na kterým ti bude stát ten tvuj tank tak ho skutečně přetlačíš, jenže zatímco ty posuneš píst po velké dráze, tak ten tank se hne jen minimálně tohle je prostě princip hydrauliky obecně a přesně jak si psal je to základní škola

Pár dotazů na x-11

7.8.2009 v 18:54 | Nahoru | #36
Už to motat nebudu nejak mě to už neba. Po výměně hadic na mojí Kawě nastala změna velká. Brzdy reagujou okamžitě, jsou citlivější a ostřejší. S origo, co sem tam měl byl problem postavit motku na přední, což po výměně hadic za pencéřovky není žádnej problém. Sem s nima naprosto spokojenej a při koupi novýho stroje by to byla jedna z prvních věci co bych tam vrznul. Tož tak.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pár dotazů na x-11

9.8.2009 v 22:21 | Nahoru | #37

Rebel83>Čim víc pístků tak tím větší plocha ne? To mi chceš říct, že když si udělám jednoduchej okruh se dvěma písty, na jeden zatlačim prstem a na druhy zvednu skleničku od kafe, to mi stačit nebude, zapojim do okruhu 99 dalších pístků, zatlačim stejnou silou tak zvednu sud od pivka, pak jich tam dám tisíc



Hele s tou fyzikou ste mne nejak zblbli. Je to takovy hospodsky ale - jestli tisic pistku zvedne tank jednim prstem tak musi vic pistku v brzdove soustave lepe brzdit ne? To ze v MotoGP brzdi do zatacek na prednim neberu jako relevantni pro silinicni strelce.

BTW 10ti hadicova sada na X-11 ci jiny DualCBS existuje od Fren Tubo. A kdyz se placne pres kapsu tak vezme ty carbonovy a stim muze machrovat aji pred sefem ...

Naposledy editováno 09.08.2009 22:22:55

Pár dotazů na x-11

9.8.2009 v 22:24 | Nahoru | #38
tak lenosi, jste lini cist, klikat na odkazy a ja to pak nusim hledat podruhe. Odkaz na kompletni sadu hadic se zachovanim funkce dualu jsem mu daval uz v mym prvnim prispevku

1 reakcí na tento příspěvek Pár dotazů na x-11

10.8.2009 v 13:46 | Nahoru | #39
Jojo, mám to v merku ale udělám to až přes zimu.

(reakce na) Pár dotazů na x-11

10.8.2009 v 21:59 | Nahoru | #40
Jimmy00> to nebylo na tebe

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pár dotazů na x-11

11.8.2009 v 09:49 | Nahoru | #41
Lub@> hele takhle to nefunguje to sem se právě kolegovi snažil vysvětlit síla na pístku není závislá na njejich počtu v soustavě ale pouze na velikosti plochy toho jednotlivýho pístku je tam přímá úměra čím větší pístek tím větší síla... a že si sem dával odkaz na ty hadice sem si všim jen sem se ho snažil přesvědčit že odpojit dual není taková sranda jak si představuje že prostě připojí jen tři hadice

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pár dotazů na x-11

11.8.2009 v 12:36 | Nahoru | #42
status_quo> ano sila na pistku je zavisla na jeho plose, ale pocet pistku bude nasobit celkovou silu pusobici na brzdovou desticku. Prevedeno na Dual-CBS. Vpredu mam dvakrat 3 pistek (dva pro predni jeden pro zadni brzdu), vzadu jeden 3 pistek (dva pro zadni jeden pro predni). Kdyz zabrzdim predni brzdou tlak bude pusobit celkem na 5 pistku. Kdyz dual odpojim ten samy tlak bude pusobit na 4 pistky. Z toho plyne ze se pripravim o 1/5 celkove sily pusobici na brzdove desticky v systemu (predpokladam ze vsechny pistky maji stejny prumer). Zkratim tim chod brzdove packy. Kdyz budu predpokladat ze jsou obe kola na zemi je lepsi nechat Dual-CBS zapojeny.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pár dotazů na x-11

11.8.2009 v 15:42 | Nahoru | #43
Lub@> konečně někdo s kým si rozumím

(reakce na) Pár dotazů na x-11

11.8.2009 v 21:32 | Nahoru | #44
status_quo> no nejaky to vzdelani jsem utrpel

1 reakcí na tento příspěvek Pár dotazů na x-11

20.8.2009 v 23:56 | Nahoru | #45
Zkusim to hodit sem, snad si toho někdo všimne
Byl sem s miláčkem na okruhu (Most a Sosnová) a mám dva poznatky, krom toho že mi tam instruktoři řekli: hmm si drbal vejfuk, no jo tohle není mototrka na okruh...
Tak za prvé, sundal sem šrouby ze stupaček, páč sem je drbal i v provozu, ale ta mrhca mi začla v zatáčkách padat na vejfuk. A to docela dost hustě, v Sosnové už sem cítil, že začínám po tom výfuku jet ven ze zatáčky a musel sem motorku srovnat a projet jí jinak než sem původně chtěl
Každopádně sem začal vysedat a držel moto více srovnanou a bylo to lepší, ale pocit sem neměl dobrej. Doufám, že to vyřeší laděné Ixily. Ale dají se výfuky nějak přizvednout, nebo to ty Ixly vyřěší? ( Lub@ ? )
Za druhé, nevím jestli sem moc těžkej, nebo to dělá jen moje moto, ale přední vydle mi šla při brždění nadoraz, taky nic moc pocit. Dá se jí nějak přidat, přitvrdit??
Příkládám foto, aby jste si nemysleli, že si vymejšlím

Naposledy editováno 21.08.2009 00:04:26

Pár dotazů na x-11

21.8.2009 v 00:02 | Nahoru | #46
vejfuk

[img]

Pár dotazů na x-11

22.8.2009 v 00:10 | Nahoru | #47
Tak se s dovolením přifařím do vlákna taky s dotazem jestli máte někdo na elevnu padáky konkrétně sem koukal na špunty rám nechci ale jde mi to jestli při pádu nenapáchá víc škody jak užitku když to drží jen na jednom šroubu na rámu

1 reakcí na tento příspěvek Pár dotazů na x-11

22.8.2009 v 12:56 | Nahoru | #48
Mám, je to spíš pěknej doplněk, než ochrana. Někde sem ale viděl padáky trubkový, ale takový decentní, celkem to bylo hezký a asi by to splnilo i účel. Tady to chrání v podstatě jen ten boční plast a to ještě nevím, jestli by to pomohlo i když ten šroub co to na něm drží, je celkem velkej...

[img]

Pár dotazů na x-11

22.8.2009 v 13:27 | Nahoru | #49
musel jsi dělat větší díru do toho plastu nebo si to jen dotáhnul šroubem ?

Pár dotazů na x-11

22.8.2009 v 13:41 | Nahoru | #50
Je to jen nasazený přes plast. Přes zimu to budu předělávat a převrtávat díru. Teď to mám nasazený přes plast, takže v případě pádu papa plastíku
Jinak sem je bral tady-RD Moto
určitě půjdou i levněji, líbil se mi, ale tenhle konkrétní model

1 reakcí na tento příspěvek Pár dotazů na x-11

22.8.2009 v 14:25 | Nahoru | #51
no já si právě spíš říkám jestli to pak není zbytečně malá dosedací plocha a dlouhá páka nějak extra jsem to neštudoval ale jde mi o to abych nezničil rám díky tomu že se to vylomí..
jinak trubkáče má taky rd moto ale to se mi moc nelíbí kámoš má taky jedny doma a fakt to není ono

Pár dotazů na x-11

25.8.2009 v 00:10 | Nahoru | #52
UP

Naposledy editováno 25.08.2009 00:11:19

(reakce na) Pár dotazů na x-11

1.9.2009 v 11:10 | Nahoru | #53
Jimmy00> tak to ti nepovim, takovych naklonu ja jeste nedosahl ikdyz bysem chtel

(reakce na) Pár dotazů na x-11

1.9.2009 v 11:20 | Nahoru | #54
status_quo> mel jsem hlinikovy padaky, ve stylu jak ma Jimmy - pad v male rychlosti = ohnuti padaku na sroubu, vylomeni plastu v miste uchytu + popraskani v nejvyssim miste + ulomeni drzaku na predni strane, deformace trubky chladici kapaliny (padak se do ni otiskl), liznutej predni blatnik, maska, brzdova packa, zavazicko, viko zapalovani, vyfuk (jeste originalni). Takze pokud bych neco resil priste tak dam kevlarovy kryt na viko zapalovani.
Ve vyssi rychlosti jsem vylomil oka na motoru, ale to asi nebylo padakam

Pár dotazů na x-11

6.9.2009 v 22:41 | Nahoru | #55
HEH clovek holt nesmi padat Ten konektor sem diky tobe uz nasel, jenze sem zase zapomel vzit indikator, takze sem to nemohl zapojit, ale pristi vikend uz to GIpro zprovoznim. Na zimu planuju ty ladaky a pancerovky, tak te Lub@ budu asi zase otravovat Jinak ty naklony jdou na okruhu snadno, v provozu bych to nedal Kazdopadne to chce na okruh sundat central a hlídat výfuky, ale zase je to sranda honit se na okruhu s nijnou

Pár dotazů na x-11

6.9.2009 v 22:57 | Nahoru | #56


Pár dotazů na x-11

7.9.2009 v 15:30 | Nahoru | #57
pekny fotecky - to je ze sosnove nebo z mostu? Uz jsem chtel o vikendu taky do sosnove, ale ze pry bude lepsi polozit podlahu . A taky strasili s pocasim ...
Klidne otravuj ...
Uz jsi zaregistrovany tady ?

Pár dotazů na x-11

10.9.2009 v 21:43 | Nahoru | #58
Tyhle fotky jsou ze Sosnové, je tam pěkné svezení, jenom zařadíš dvojku a máš vystaráno
Škoda že to nemám blíž, pěkný svezení za pár korun... Fotky z Mostu mě trochu zklamaly, ještě čekám dvd, kde by měl být i záznam z jízd
Zítra snad konečně zapojím to GIpro, tak dám vědět, jak to dopadlo

Pár dotazů na x-11

6.4.2013 v 21:30 | Nahoru | #59
Ahoj,
koukám, že se tu řešily i nějaké úpravy X11. Mám taky jednu a rád bych si tam dal jinou koncovku, ale nevím, co a jak. Líbí se mi http://motoshop.mir...1000-r-xh-6377v.html původně ba cb 1000r. Je tam jinej zádrhel než vyřešit uchycení na moto nebo je tam i problém kvůli jinému objemu motoru apod, čemuž vůbec nerozumím. Můžete mi prosím někdo z vás poradit.
Díky, Kubajz

(reakce na) Pár dotazů na x-11

4.9.2013 v 21:50 | Nahoru | #60
Rebel83> hochu, asi jsi nikdy nevidel mašinu s dual brzdama.. jak můžeš napsat takovou blbost..ta zadní brzda neni spínaná tlakem páčky ale tlakem pístku na levým brzdiči( je tam takovej vehement,stačí kouknout na detailní foto X11 nebo třebas VFR800..) a to že přední brzda bude ostřejší bez dualu je taktéž blbost..
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
náhradní plasty Honda X 11 drobek1969 3 21.9.2023 v 16:58 Bekr13
Honda X 11 Honda X 11 ujec76 3 13.6.2023 v 19:43 nevo7
Falešný značkový olej [1, 2, 3] Honda X 11 bobešák 88 18.10.2020 v 18:20 Ozzy_
Výměna závaží v řídítkách Honda X 11 DeanNESTLE 1 10.6.2020 v 17:57 JwKS_Pavel
Originální výfuk bez homologace x11 Honda X 11 Flik 5 13.2.2020 v 22:20 Julip2


TOPlist