globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: motocykl ze zahraničí - Francie
27.3.2013 v 21:38
O víkendu si jedu pro motocykl k soukromému prodejci, který dovezl motocykl z Francie. Které doklady nám musí k tomu dát, aby jsme pak neměli problémy s přihlášením? A když mi napíšete, jak pak dále s přihlášením postupovat, budu rád...
Předchozí
1 2
Následující

2 reakcí na tento příspěvek motocykl ze zahraničí - Francie

29.3.2013 v 07:48 | Nahoru | #31
Mam taky moto z Francyje , kupoval jsem ho pred rokem od dovozce, jako doklad jsem mel pouze preskrtnuty originalni TP a kupni smlouvu. Dojel jsem si na ni (pekne bez SPZky... ) na STK, tam ji technik prohlidnul (dulezite je aby jsi mel spravny rozmery rafku a pneu, Ecka na svetlech normalniho technika moc nezajimaji) a za 2 dny jsem si dojel pro protokol(nebo co to bylo za papir). Zasel jsem do pojistovny vyridit povinne ruceni a hned na urad prihlasit. Za dalsi dva nebo tri dny jsem mel doklady a SPZ. Nekde bych mozna mel i napsany kolik to vsechno stalo, ale myslim ze nejvic jsem platil na urade, tusim ze to bylo 1500,-Kč nebo 2000,-Kč. S tou Dekrou bych porad nestrasil, pokud to neni stary stroj tak STKcka je maji v databazi a udaje si doplni. Je to proste zhovadilost nasich predpisu, uvadet ve velkym TP vsechny mozny rozmery a hmotnosti... Pokud mas kopii origo TP tak na normalni STK ti poradi.

(reakce na) motocykl ze zahraničí - Francie

29.3.2013 v 09:01 | Nahoru | #32

neznamyScooterD píše: Rebel83> cože? údaj pod kódem P.2 ve FR TP je prázdný? U takhle novýho stroje mě to celkem překvapuje.

edit> každopádně z jízdy to bejt poznat musí. U tohodle určitě. Pravda je, že i sami Frantíci odškrcujou, něco jako tady systém 25kw

Abych to uvedl na pravou míru. Ten Francouz je to FZ-1S, ne ta Ninja. Zatím se na tom najelo odhadem necelých 30 zkušebních kilometrů. Vesměs po neuklizených silnicích, tudíž žádná divočina. Byli to testovací kilometry, jelikož stroj byl bouraný. Drobně na předek, to jsme opravili a teď už se jen čeká na počasí aby se dalo dojet na tu STK a dořešit ouřady
Jinak bych kecal, zdali výkon v TP napsaný je bo není. Ten Fazer je kámoše a parkuje ho u mě a společně jsme to přivedli do původní nebouraného stavu. Já ten TP viděl jednou a krom VINu a údajů o původním majiteli jsem z toho prd vyčetl. Maj na tom ale hezký vodoznaky

(reakce na) motocykl ze zahraničí - Francie

29.3.2013 v 09:05 | Nahoru | #33

regis24 píše: Mam taky moto z Francyje , kupoval jsem ho pred rokem od dovozce, jako doklad jsem mel pouze preskrtnuty originalni TP a kupni smlouvu. Dojel jsem si na ni (pekne bez SPZky... ) na STK, tam ji technik prohlidnul (dulezite je aby jsi mel spravny rozmery rafku a pneu, Ecka na svetlech normalniho technika moc nezajimaji) a za 2 dny jsem si dojel pro protokol(nebo co to bylo za papir). Zasel jsem do pojistovny vyridit povinne ruceni a hned na urad prihlasit. Za dalsi dva nebo tri dny jsem mel doklady a SPZ. Nekde bych mozna mel i napsany kolik to vsechno stalo, ale myslim ze nejvic jsem platil na urade, tusim ze to bylo 1500,-Kč nebo 2000,-Kč. S tou Dekrou bych porad nestrasil, pokud to neni stary stroj tak STKcka je maji v databazi a udaje si doplni. Je to proste zhovadilost nasich predpisu, uvadet ve velkym TP vsechny mozny rozmery a hmotnosti... Pokud mas kopii origo TP tak na normalni STK ti poradi.

Já jsem zvědavý, jak jsem psal jak dopadneme my. Doufám, že v té jejich databázi FZ-1S 2009 s ABS bude A taky jsem zvědavý na technika na STK, zda-li bude řešit éčka na světlech. My tam máme totiž toto světlo z Číny bez éček Když se to někomu nebude líbit, tak se tam nějaký ten éčkový blábol nechá vypískovat

(reakce na) motocykl ze zahraničí - Francie

29.3.2013 v 09:11 | Nahoru | #34

regis24 píše: Mam taky moto z Francyje , kupoval jsem ho pred rokem od dovozce, jako doklad jsem mel pouze preskrtnuty originalni TP a kupni smlouvu. Dojel jsem si na ni (pekne bez SPZky... ) na STK, tam ji technik prohlidnul (dulezite je aby jsi mel spravny rozmery rafku a pneu, Ecka na svetlech normalniho technika moc nezajimaji) a za 2 dny jsem si dojel pro protokol(nebo co to bylo za papir). Zasel jsem do pojistovny vyridit povinne ruceni a hned na urad prihlasit. Za dalsi dva nebo tri dny jsem mel doklady a SPZ. Nekde bych mozna mel i napsany kolik to vsechno stalo, ale myslim ze nejvic jsem platil na urade, tusim ze to bylo 1500,-Kč nebo 2000,-Kč. S tou Dekrou bych porad nestrasil, pokud to neni stary stroj tak STKcka je maji v databazi a udaje si doplni. Je to proste zhovadilost nasich predpisu, uvadet ve velkym TP vsechny mozny rozmery a hmotnosti... Pokud mas kopii origo TP tak na normalni STK ti poradi.



To moje SV 650 je r.v. 2008 kterých tady jezdí mraky a v databázi nebyla.

motocykl ze zahraničí - Francie

29.3.2013 v 11:32 | Nahoru | #35
tady si můžeš prověřit rok a možná tam budeš mít i info o původu (u některých značek to maj)

rok výroby

1 reakcí na tento příspěvek motocykl ze zahraničí - Francie

29.3.2013 v 12:27 | Nahoru | #36
rebel> jj vidim, že je to Francouz a je to FZ1, tím hůř, ninja by možná prošla, ale tohle bude téměř jistě škrcený na 78kw, což znamená na jednu stranu dekru a na druhou stranu možnej problém s odškrcením, protože jestli je to na jednotce, tak to bude raketa. Jestli bude problém poznáš už teď tak, že se poptáš někoho se stejnym bajkem na typ motoru. Tyhle F verze maj právě kvůli škrcení jinej typ motoru.....

motocykl ze zahraničí - Francie

29.3.2013 v 13:09 | Nahoru | #37
Scooter-a ty vozíš?nevím jestli jsi to byl ty, ale cca před 6 lety jsi možná byl na STK žáků
ještě s jedním klukem a pak jsi na Mille odjížděl po zádech pryč

(reakce na) motocykl ze zahraničí - Francie

29.3.2013 v 21:21 | Nahoru | #38

neznamyScooterD píše: rebel> jj vidim, že je to Francouz a je to FZ1, tím hůř, ninja by možná prošla, ale tohle bude téměř jistě škrcený na 78kw, což znamená na jednu stranu dekru a na druhou stranu možnej problém s odškrcením, protože jestli je to na jednotce, tak to bude raketa. Jestli bude problém poznáš už teď tak, že se poptáš někoho se stejnym bajkem na typ motoru. Tyhle F verze maj právě kvůli škrcení jinej typ motoru.....

Jak jsem psal, můj stroj to není, tak toto v celku neřeším Jinak dikec za info A jak to celé dopadne sem hodím

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) motocykl ze zahraničí - Francie

30.3.2013 v 00:03 | Nahoru | #39

sexy píše: Prodejce mi poslal kopii TP z Francie. Když tedy dojdu na STK a ukážu, tak mi řeknou, jestli půjde přihlásit bez problémů?



...STK ti doporučím na Zdaboři, tam maj aspoň lidské jednání narozdíl od frajírků jinde...tedy pokud jsi z PB

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) motocykl ze zahraničí - Francie

30.3.2013 v 09:07 | Nahoru | #40

_xy_ píše: ...STK ti doporučím na Zdaboři, tam maj aspoň lidské jednání narozdíl od frajírků jinde...tedy pokud jsi z PB



Myslíš tu novou STK, co je za hypernovou? Tedy teď už za hyperalbertem?

(reakce na) motocykl ze zahraničí - Francie

30.3.2013 v 10:27 | Nahoru | #41

Kotas_XTZ píše: Já kupoval motorku od jednoho a ten ji měl z Rakouska,asi to bude stejný.

Měl jsem Rakouský TP, pak jsem zajel na evidenční prohlídku, je dražší než klasická STK. Samozřejmě ji musíš pojistit. Pak ji půjdeš normálně přihlásit.



Evidenční? Potřebuješ dovozovou. První je za kilo, druhá za patnáct set.

(reakce na) motocykl ze zahraničí - Francie

31.3.2013 v 03:00 | Nahoru | #42
sexy> jj, dovozovou technickou na motorku z Německa zvládli během jednoho dopoledne

Naposledy editováno 31.03.2013 03:02:19

1 reakcí na tento příspěvek motocykl ze zahraničí - Francie

14.4.2013 v 09:56 | Nahoru | #43
Tak píši svoji zkušenost s dovezeným motocyklem z Francie.
Stačí originální technický průkaz, který musí být škrtnutý s razítkem a datumem - to u nich znamená odhlášku. Dále je dobré mít kupní smlouvu, ale jde to i bez ní, není tak důležitá.
Hlavně, aby na motocyklu souhlasil VIN kód s technickým průkazem a měl štítek s tipem motoru(musí být na každém dovezeném motocyklu, pak je vše bez problémů).
A taková byla cena přihlášení - technická + evidenčka 1000kč, pak přihlášení na úřadě 1500kč velký techničák, 500kč značky. Takže celkově za přihlášení 3000kč + povinné ručení.

motocykl ze zahraničí - Francie

16.4.2013 v 12:55 | Nahoru | #44
FZ-1S dovozova STK za nami. Cena 1400,- za prohlidku + 300,- chlapum na kafe a za ochotu, ze papiry vypisou do druheho dne a ne jak v beznem pripadu za dnu 30. Tech 300,- nebyl uplatek ale motivace k rychleji odvedene praci

motocykl ze zahraničí - Francie

27.4.2013 v 16:48 | Nahoru | #45
Konečná cena za přepis u toho našeho FZ-1S byla rovné 3000,- Kč. Dekra nás minula

(reakce na) motocykl ze zahraničí - Francie

21.5.2013 v 16:35 | Nahoru | #46
sexy> přínosná odpověď, můžu se ještě zeptat jak dlouho to celé trvalo od kontroly do doby kdy jsi měl značky v ruce? .) díky, řeším podobný problém (moto z fr)

Naposledy editováno 22.05.2013 16:56:09
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist