Téma: Saint Tropez

31.1.2011 v 16:38
Začátkem května, ev. června se chystáme na cca 10-14 dní projet Itálii a Francii. Jede nás 4-5 většinou HD, takže preferujem okresky. Spát chcem radši pod stanem, chlívku si užijem dost přes zimu. Denně optimálně 300km. Kdo byl a zná, hoďte svoje tipy. Dík.
1 2

3.2.2011 v 11:18 | Nahoru | #31
heh.. je to jasny vsichni stejny fotky cca :)
[img]
edit... sem blbé, nebo mi nande vložit vobrázek? ... Jaj.. už

Naposledy editováno 03.02.2011 11:26:31

3.2.2011 v 17:30 | Nahoru | #32
Nikde jinde nejsou prej četníci tak slavní jako u nás.. bude to nejspíš vynikajícím dabingem a že se k nám nic jiného nedostalo..

Byl jsem loni ve Francii 14 dní a nejhezčí dovolená v životě..Spali sme jen po kempech, vždy dvě noci a dál.. přesunovali sme se na kolech s dodávkou v zádech

U moře sme spali u městečka Agay poblíš Saint Raphael.. je to směrem od Itálie asi 100km.. Byl tam klídek a jelikož nám průvodce řekl že saint tropez nemá smysl, tam sme tam ani nejeli..

Jinak doporučuju celou Provence.. Celé údolí u města Apr.. Gordes, Russillon
Nebo Výše Aubignan, Avignon, a celkove historická místa v okolí.. akvadukty hrady

A supr je sjezd řeky Ardeche z vallon pont dArc. je tam pěknej kemp přímo u řeky a s bazénem a výřivkou zdarma.. půjčujou lodě a dovezou zase zpět..stálo to tuším 27e

Naprosto nádherný je městečko Moustiers-Sainte-Marie Kousek pod ústím kaňonu Verdon

3 reakcí na tento příspěvek Saint Tropez

27.3.2013 v 09:40 | Nahoru | #33
Někdo straší, někdo ne, tak jsem z toho trochu nervozní.
Představa je taková 30% restaurace, 70% nákup v místních suprmárketech a nějaká grilovačka, salátek, bageta, atd...
Bydleli bysme v Sainte Maxime, 10km od ST. Díky

27.3.2013 v 14:13 | Nahoru | #34
fallen> Byli jsme tam před dvěma lety a v obchoďácích - prostě se to na mě nepodepsalo, takže to asi tak hrozné nebylo.

7.4.2013 v 22:51 | Nahoru | #35
Co se stanování týče tak ve Francii stejně jako v německu platí, že pokud není řečeno jinak, stanování na divoko není zakázáno. Samozřejmě, že zrovna po (i vzdáleném) okolí Saint-Tropez jsou dosti nekompromisní cedule zákazu stanování všude, kempy v sezoně plné a drahé. Mimo sezonu to možná nebude problém, každopádně prvně pořešte ubytování a pak si užívejte města, ať tam nezatmíte jako my Nás nakonec spasila nějaká uplná haluz cedulka u cesty, jakési stanování u někoho nazahradě za pár euro...

Po Francii si nastuduj síť Camping Municipal bývají za rozumnou cenu.

7.4.2013 v 23:01 | Nahoru | #36
fallen> Místní shopy v pohodě i v těch velkých městech, obecně Francii když nevíš coby přežiješ na bagetě a zelenině, sýrech či výborné paštice, za pár euro. A samozřejmě i do těchto končin světa už dorazil kebab do ruky...

Zbytek je snesitelný a kde bys mohl cenově vykrvácet, tak Tě naštěstí v zapocené kombinéze snad ani nepustí.

8.4.2013 v 09:17 | Nahoru | #37

fallen píše: chtěl bych se zeptat zkušených - jak je to s cenama na Azurovém pobřeží mimo samozřejmě velký města jako Cannes, Nice, ST, Monaco.
Někdo straší, někdo ne, tak jsem z toho trochu nervozní.
Bydleli bysme v Sainte Maxime, 10km od ST. Díky

Byl jsem tam několikrát třeba v Monaku každý strašil jak je tam draho ano jsou tam restaurace a obchody kde bych neměl ani na kafe ale v celé Francii je síť supermarketů Carrefour,kde mají i hotová jidla za ceny velmi příznivé,třeba v Monaku je jedem obrovský dávali jsme si ve dvou grilované kuře,bagetu pití a navrch nanuka a na jednoho to vyšlo luxusních 6e.Spali jsme v kempu v Mentonu to je cca 6 km od Monaka za 18e 3 lidi stan a auto
(samozžejmě tam mají taky Carrefour)