globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: NGK iridium
10.3.2013 v 20:18
Zdravim, loni jsem dal NGK Iridiovky a celou sezonu litaly pěkně. Teď jsem motorku natočil a jela max na dva vílce a to chvilku a pak chcípla. Benzin novej, olej vyměněnej a akorád a to byla jediná věc so se dělala. Po pokusech než se vybyla baterka sem svíce vyndal a celý mokrý a černý, utřel sem je a stejně se nic nezměnilo. Už sem objednal nový, ale kámoš říkal, že NGK jsou nejhálkivější na studený starty a okamžitě se ulejvaj.Co je na tom pravdy? Na studený starty jsou lepší klasiky nebo iridiovky a když iridiovky tak NGK nebo Denso? V autě mám densa 60.000 a volnoběh luxus, za plynem jde super, prostě pohoda..Díky

(reakce na) NGK iridium

11.3.2013 v 22:10 | Nahoru | #31

hruso25 píše: NGK made in Japan GUT.
NGK made in France NOgut

Mám Japan a super.



Jeste je NGK made in China.

NGK iridium

11.3.2013 v 22:16 | Nahoru | #32
Brisk

1 reakcí na tento příspěvek NGK iridium

11.3.2013 v 23:37 | Nahoru | #33
Vyser se na nějaký iridiový zázraky - pro tuto konkrétní aplikaci je to úplně k hovnu, akorát tahání peněz z lidí. Dej tam to, co tam patří. A máš po problémech a ještě ušetříš.......

Naposledy editováno 11.03.2013 23:43:46

NGK iridium

11.3.2013 v 23:58 | Nahoru | #34
hmm, tak to me tady toto nepotěšilo, bo jsem právě v pátek nechal dát NGK iridky, každá za 3kila, kurde.......jedu a 2* za 50km mi to málem chcíplo ........vrátil jsem stroj do servisu a jsem zvědav, co mi ted v týdnu řeknou

Kdybych více četl a přemýšlel, než než jsem je koupil, tak bych asi vzal Brisk

No, třeba budou v poho, jináč jim je na palici hodím

(reakce na) NGK iridium

12.3.2013 v 00:00 | Nahoru | #35

radi5 píše: Vyser se na nějaký iridiový zázraky - pro tuto konkrétní aplikaci je to úplně k hovnu, akorát tahání peněz z lidí. Dej tam to, co tam patří. A máš po problémech a ještě ušetříš.......



tohle mi tedy na obranu servisu, bylo řečeno taky.........jenže, kamarádi to všeci chválili, tak jsem iridky dal taky

NGK iridium

12.3.2013 v 00:00 | Nahoru | #36
zx10r origo iridiovky dane zase po 40tis iridiovky a luxus..nic jineho davat nebudu..

NGK iridium

12.3.2013 v 02:44 | Nahoru | #37
..taky jsem naučenej na Brisk. Ve Varanu mám origoš, ale ve všech ostatních strojích Brisk a nemám problém.. NGKčko jsem dal do scoota a měl jsem problém se startem v chladným počasí. Teď je tam Briskáč a jezdím ji celoročně, start na "drb"..

..za mě Briskačku (ve Tvém případě)

1 reakcí na tento příspěvek NGK iridium

12.3.2013 v 07:25 | Nahoru | #38
Čau chlapy,

já fakt nevím. Na takový pokusy seru. Mám v cbr 1100xx předepsaný NGK-CR9EHVX-9 platinum a včera jsem zjistil že na nich mám už 22000km a podle manuálu mám měnit po 12000km. takže já určitě s Iridiovkama laborovat nebudu. Jen nevím jestli už je mám vyměnit když jsou úplně v pohodě a po zimě starty bez problémů

NGK iridium

12.3.2013 v 09:57 | Nahoru | #39
Origoš už mám objednaný tak uvidim. Jak říkám, byly tam Championky. Ty iridiovky jsem chtěl dát abch máše přilepšil, ale už na to taky seru. Rok chodily pěkně, pak se před koncem roku vysrala jedna na prvním válci (údajně jak je mašina na stojanu první válec je mokřejší se sytičem a ulejvá se víc a víc až jde svíce do prdele) a pak začaly kuckat se sytičem i když jsem ho co nejdřív zakápl. A teď tohle..Dam klasiku a seru na to. Jen by mě zajímalo co dělá třeba Denso jinak, že jejich iridiovky na to netrpí.

1 reakcí na tento příspěvek NGK iridium

12.3.2013 v 12:56 | Nahoru | #40
Dost zásadní problém může být iridiovka v kombinaci s karburátorem.

(reakce na) NGK iridium

12.3.2013 v 13:01 | Nahoru | #41

radi5 píše: Dost zásadní problém může být iridiovka v kombinaci s karburátorem.



VTR je karbec a ma platinovky/iridiovky z vyroby/predepsane a neni problem.

NGK iridium

12.3.2013 v 13:33 | Nahoru | #42
ja použivam do svoji ngk iridium a platinum a za cca 3 sezony mi odešla jedna svička tak nevim co s něma delate

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) NGK iridium

12.3.2013 v 17:22 | Nahoru | #43

Alarm píše: Čau chlapy,

já fakt nevím. Na takový pokusy seru. Mám v cbr 1100xx předepsaný NGK-CR9EHVX-9 platinum a včera jsem zjistil že na nich mám už 22000km a podle manuálu mám měnit po 12000km. takže já určitě s Iridiovkama laborovat nebudu. Jen nevím jestli už je mám vyměnit když jsou úplně v pohodě a po zimě starty bez problémů


..proč bys je měl měnit, když Ti makaj..?.. Kup si nový, ať je máš schystaný a jezdi na starý, dokud budou pálit jak maj..

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) NGK iridium

12.3.2013 v 17:27 | Nahoru | #44

ThomsonMotorson píše: ..proč bys je měl měnit, když Ti makaj..?.. Kup si nový, ať je máš schystaný a jezdi na starý, dokud budou pálit jak maj..



Presne..az ti ukapne do val ce budes vyleceny...
Koukam ty sem davas same lepsi rady
Meni se to prave proto aby se tomuto predeslo..a ze uz se to zde par pilotum stalo.
Ale misto 12ti 24 daj v poho platinovky.

(reakce na) NGK iridium

12.3.2013 v 17:40 | Nahoru | #45
z-x-r> Tak pokud je praxe jiná, omlouvám se za špatnou radu.. Já to tak dělám vždy. Kontroluju svíčky očima a čistím několikrát za rok. Pokud je kolík od pohledu špatnej a háže jiskru všude možně do krajů, tak je po svíčce. O kapání jsem nevěděl a ani neslyšel za celý život...

NGK iridium

12.3.2013 v 17:42 | Nahoru | #46
No já mám objednané BOSCHE bo NGK je taky léčily. Tak uvidím

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) NGK iridium

12.3.2013 v 17:59 | Nahoru | #47
z-x-r> Sám BRISK na svých stránkách uvádí kolik která řada svíček vydrží km. Vycházel bych cca z toho.

U iridiových píšou třeba "max. 45.000 km běžný provoz". U těch nejobyčejnějších to je max. 20.000 km a to si myslím by měla vydržet opravdu každá svíčka.

Měnit co 12 tisíc je akorát pro dobrý pocit, ty svíčky určitě pojedou dál.

(reakce na) NGK iridium

13.3.2013 v 02:53 | Nahoru | #48
Barney> s tím souhlasím..

NGK iridium

13.3.2013 v 20:03 | Nahoru | #49
Taky mám v plánu koupit iridovou svíčku... u 2T mám zkušenost že vydrží o dost dýl , ale teď už mám 4T... přinese mi to něco ? Budu jí kupovat v německu (cca 250kč). Teď tam mám Denso a starty bezproblému (asi to je spíš tim , že mám stříkačku )

1 reakcí na tento příspěvek NGK iridium

13.3.2013 v 20:07 | Nahoru | #50
Hele na ulejvani je asi rozdil jestli mas strikacku nebo karbec kde to hrozi vic. Ale s NKG jsem na FZ6, Daytone ani R6ce nemel nikdy zadnej problem.

A kdyz mi auto s najezdem 227 tisic km zacalo pocukavat, tak sem si vzpomel ze by se nekdy meli vymenit svicky. Uz skoro nemeli elektrody a jezdilo to furt, byli tam original !!!

Takze ... ja bych se vysral na iridiovy, a dal tam jakykoli predepsany svicky a jezdil a neresil

(reakce na) NGK iridium

13.3.2013 v 20:22 | Nahoru | #51

Barney píše: z-x-r> Sám BRISK na svých stránkách uvádí kolik která řada svíček vydrží km. Vycházel bych cca z toho.

U iridiových píšou třeba "max. 45.000 km běžný provoz". U těch nejobyčejnějších to je max. 20.000 km a to si myslím by měla vydržet opravdu každá svíčka.

Měnit co 12 tisíc je akorát pro dobrý pocit, ty svíčky určitě pojedou dál.



A kolik ti toci motorka a auto? Hmm
Dale kdyz dela kazdou otacku zapala zdvojene zapalovani
Me brisk co ma vydrzet 80tis vydrzela 800km a to 3x za sebou! Vzdy zacli vynechavat.
Tedy panove pisle neco dobre realita JINA
Japonci vedi proc to pisat. Jednou tolik daji 24tis vice bych je nenechaval...Vy si je ale klidne nechte na vzdy.

NGK iridium

13.3.2013 v 20:36 | Nahoru | #52
No já přešel taky na Brisk, jen ze zvědavosti a studený starty na vrknutí, s NGK to bylo na 3 pokusy, jinak rozdíl žádnej, teda kromě ceny a startů za studena... Příště zkusím zas jinou značku, třeba Denso, ale žádný iridium...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) NGK iridium

13.3.2013 v 22:21 | Nahoru | #53

Ozzy_ píše: ...... A kdyz mi auto s najezdem 227 tisic km zacalo pocukavat, tak sem si vzpomel ze by se nekdy meli vymenit svicky. Uz skoro nemeli elektrody a jezdilo to furt, byli tam original !!! ......


To je k neuvěření. Čtvrt milionu km to je fakt darda. Nemáš fotku tý svíčky? Měl jsem v ruce svíčku co měla po cca 90 tkm střední elektrodu ojiskřenou do tvaru trojúhelníku (byl to typ se třemi vnějšimi elektrodami)

(reakce na) NGK iridium

14.3.2013 v 05:46 | Nahoru | #54

PepanS píše: To je k neuvěření. Čtvrt milionu km to je fakt darda. Nemáš fotku tý svíčky? Měl jsem v ruce svíčku co měla po cca 90 tkm střední elektrodu ojiskřenou do tvaru trojúhelníku (byl to typ se třemi vnějšimi elektrodami)



Jj jak říkáš, síla. Taky bych to chtěl vidět. Jsem zvědavej na moje. Mají v autě natočeno 78 tis. a pořád jsou krásně. Jsou to iridiovky, ale Densa..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) NGK iridium

14.3.2013 v 08:37 | Nahoru | #55

PepanS píše: To je k neuvěření. Čtvrt milionu km to je fakt darda. Nemáš fotku tý svíčky? Měl jsem v ruce svíčku co měla po cca 90 tkm střední elektrodu ojiskřenou do tvaru trojúhelníku (byl to typ se třemi vnějšimi elektrodami)



Fotku nemam, ale schovany je mam, takze ji muzu vyfotit

(reakce na) NGK iridium

14.3.2013 v 18:01 | Nahoru | #56

Ozzy_ píše: Fotku nemam, ale schovany je mam, takze ji muzu vyfotit


Tak to prosím udělej. Mooooc mě to zajímá. Dík.

NGK iridium

15.3.2013 v 18:44 | Nahoru | #57
Tak jak jsem slibil.

NGK BKR5E-11 najezdeno 227 kkm. Do posledni chvile chytalo na skrtnuti a jezdilo normalne. Ze by bylo dobry svicky zkontrolovat a vymenit, a ze jsou tam jeste porad puvodni mi doslo az kdyz to zaclo pri nizsich otackach poskubavat

NGK iridium

15.3.2013 v 21:13 | Nahoru | #58
Skoro jako nová

1 reakcí na tento příspěvek NGK iridium

16.3.2013 v 17:03 | Nahoru | #59
Dobrý!
By ji od Tebe čoveče mohla firma koupit za velký kačky zpět a vystavovat ji nebo na tom založit reklamní kampaň

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) NGK iridium

16.3.2013 v 19:18 | Nahoru | #60

ThomsonMotorson píše: Dobrý!
By ji od Tebe čoveče mohla firma koupit za velký kačky zpět a vystavovat ji nebo na tom založit reklamní kampaň



Zejo, mohl bych dostat dozivotne treba NGK svicky ne ? Sou to sice sunty, ale ja jsem spokojenej
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 20, 21] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... Ariete 618 Dnes v 07:51 Ariete
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1196, 1197] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... Ozzy_ 35895 Dnes v 07:16 Ghostik
Yamaha R1 teče voda z chladiče Yamaha YZF-R1 Blacky94 1 Včera v 19:47 Blacky94
Big Bang Devil Eyes Yamaha YZF-R1 StillFlyingMust 6 30.5.2024 v 15:21 StillFlyingMust
Yamaha R1 2005 cvakání Yamaha YZF-R1 Blacky94 7 13.5.2024 v 10:40 Krautkopf


TOPlist