Caues co si o tomhle myslite? lidova cena super stav a neni po padu ale ten celolak a neoriginalni zrcatka atd mluvi vic nez za vse podle meho nazoru.
Co si o tom ostatni myslite? a znate nekdo ten bazar? kamos chce 954 a tohle se mu libi ja osobne bych to nebral... Diky za vase nazory...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Faros 954 za lidvku
tomasNJ píše:
okruhová motorka bývá daleko víc "ošahaná" nemyslím tím kapoty ... ty se dají vyměnit, ale to pod kapotama, třeba šruby na brzdičach, matky na osach apod, když něco spadne na okruhu do kačera tak to nechá nesmazatenou stopu na všem, jak na rámu tak na kyfce,atd ale třeba taky na těch červeně eloxovaných těžítkách které sou stejně vyšisované jak ty ostatní na kapotách aji na motoru takže pochybuju že by to něgdo před prodejem z důvodu pádu měnil.
Ja osobne si myslim ze clovek necpe na motorku drahy prepakovani a nedela ji tim min pohodlnou, pokud to k necemu nepotrebuje. A ja osobne neznam takovyho pilota kteryho by u sportu limitovaly stupacky na silnici...
Ja bych si ji nevzal uz kvuli tem otresnejm gripum.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Faros 954 za lidvku
Koukal jsem do tvého profilu a vidím, že jsi pro tuhle diskuzi přímo učebnicový případ (jako já).
CaféRacera máš krásně vyšperkovaného, je moc pěkný a moc rád se na něj pokoukám. Ale v případě, že bych chtěl něco podobného, tak ho od tebe nikdy nekoupím. Radši z "bezpečnostních" důvodů koupím nějaký originál a CaféRacera si z něj udělám sám. Pro mě je důležité vědět o každém neoriginálním šroubu.
Proto ostatním doporučuju nekupovat příliš upravované motorky.
Na druhou stranu mi je jasné, že spousta kluků neumí nebo nemá možnosti motorku upravit a snaží se proto koupit už hotovou úpravu.
docent píše: tomasNJ> Díky, že jsi se "nenaštětil"
Koukal jsem do tvého profilu a vidím, že jsi pro tuhle diskuzi přímo učebnicový případ (jako já).
CaféRacera máš krásně vyšperkovaného, je moc pěkný a moc rád se na něj pokoukám. Ale v případě, že bych chtěl něco podobného, tak ho od tebe nikdy nekoupím. Radši z "bezpečnostních" důvodů koupím nějaký originál a CaféRacera si z něj udělám sám. Pro mě je důležité vědět o každém neoriginálním šroubu.
díky, třumpa mám už pár roků a baví mě moc proto sem šel cestou uprav
v dalším bodě s Tebou taky souhlasím, a tomu co píšeš rozumím, taky je pro mě cennější orig stav
motorek je padených mraky, vždy záleží jen na tom jak je opravená, jestli dobře tak je to dobře, ale jestli je slátaná tak potom od ní ruce pryč...
tahle ale na mě nepůsobí dojmem že by to byla jakási lepenice...
jen mne zaráží to, že aniž by tu motorku něgdo tady viděl naživo, tak ji všichni odepsali, že to je ludra...jen pro to, že má jiný lak a pár doplňků, víte kolik motorek tady na m.cz má vlastní kreaci barev??
podíval bych se k pavelkovi... ten prodává ludry
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Faros 954 za lidvku
pylot píše: To mas asi nejaky lepsi fotky nez ja. Ja z techhle fotek opotrebovanost zadnejch sroubu nepoznam. A kdyz clovek neni jelito, tak ty srouby pouzivanim neponici.
Ja osobne si myslim ze clovek necpe na motorku drahy prepakovani a nedela ji tim min pohodlnou, pokud to k necemu nepotrebuje. A ja osobne neznam takovyho pilota kteryho by u sportu limitovaly stupacky na silnici...
Ja bych si ji nevzal uz kvuli tem otresnejm gripum.
fotky lepší nemám, mám stejné jako ty taky to z nich nepoznám, je to jen místo gde se to dá poznat, ale to by člověk musel tu motorku vidět in natura pokud člověk není jelito, tak je neponičí, máš recht, ale pokud si na okruhu a dvakrát za den měníš gumy nebo kola a tak funguješ třeba 2 sezony tak ty otlaky na nich stejně uděláš tak jako tak
stupačky nemusíš mít proto, že by tě limitovaly (osobně taky nikoho takového neznám) ale třeba chceš mít ty stupny trochu výš, a než kupovat jakési "mezikusy" tak si rovnou koupíš přepáko, které vypadá daleko líp než nudný originál a i o cosi lehčí že
btw: proč máš třeba na motorce laďák? nebo proč máš vůbec litra? dyť na jezdění 50/90/130
by ti stačila klidně cbf 250
a že by si nekupoval motorku kvuli červeným gripům, tak to už mi přijde na hlavu postavené...
kdosi tady dával inzerát na žluté 954 RR že to je origoš a že je super, tak na to bych nejel zase já... má sice originál barvy (třeba 5x lakované) ale proč má polepený rám pseudokarbonem??
tomasNJ píše: ...
stupačky nemusíš mít proto, že by tě limitovaly (osobně taky nikoho takového neznám) ale třeba chceš mít ty stupny trochu výš, a než kupovat jakési "mezikusy" tak si rovnou koupíš přepáko, které vypadá daleko líp než nudný originál a i o cosi lehčí že
btw: proč máš třeba na motorce laďák? nebo proč máš vůbec litra? dyť na jezdění 50/90/130
by ti stačila klidně cbf 250
a že by si nekupoval motorku kvuli červeným gripům, tak to už mi přijde na hlavu postavené...
kdosi tady dával inzerát na žluté 954 RR že to je origoš a že je super, tak na to bych nejel zase já... má sice originál barvy (třeba 5x lakované) ale proč má polepený rám pseudokarbonem??
Tu poznamku o ladaku a rychlostech nejak vubec nechapu. Jednak je barbarstvi mit na dvouvalci seriovej vejfuk a pak taky nikde neni psano kolik jezdim a kde jezdim. Konec koncu moje motorka je bejvala okruhovka a nemam s tim zadnej problem. A o moji motorku tady taky vubec nejde. Jde o to ze lidi bezne neinvestujou nekolik tisic do prepacka aby si udelali motorku min pohodlnou, pokud nejezdej okruhy.
Naposledy editováno 11.03.2013 21:59:26
1 reakcí na tento příspěvek Faros 954 za lidvku
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Faros 954 za lidvku
Ja osobne si myslim ze clovek necpe na motorku drahy prepakovani a nedela ji tim min pohodlnou, pokud to k necemu nepotrebuje. A ja osobne neznam takovyho pilota kteryho by u sportu limitovaly stupacky na silnici...
Ja bych si ji nevzal uz kvuli tem otresnejm gripum.[/quo
Tak gripy by byly určitě to poslední co bych na motorce při koupi řešil takže nechápu, co tím chtěl básník říct?
Zrovna já jsem chtěl dostat stupačky výš i za cenu nepohodlnosti a to ikdyž to nevyužiju Prostě jsem chtěl mít motorku zase o něco hezčí a jinou Nakonec jsem nekoupil tak "radikální" přepáčko...
Naposledy editováno 11.03.2013 17:28:18
Fároš nemusí být zákonitě nějaká navoněná bída, třeba byl jen lehce lehnutej/škrábnutej a bývalý majitel už rovnou nahodil celolak a poupravoval si ji k obrazu svému. Nevidím v tom nic nenormálního. Jsou takový blázni co kvůli pár škrábancům nechají celou motorku nastříkat znovu, dají jiný stupny, páčky, šroubky...
Rozhodně bych se na ni zajel podívat, prolezl ji, projel a uvidíte
100 lidí = 100 různých názorů a pohledů na jednu a tu samou věc
DoktorARO píše: Po přečtení několika diskuzí, kde figuroval a figuruje pylot, se mi zdá, že musí všem za každou cenu oponovat a být chytřejší. Někdy mluviti stříbro, ....
Ja radsi stribro nez zlato. Jestli myslis ty moje diskuze s Ducatistama tak to moc zeres. Ja se s nma dohaduju jen proto ze me to bavi a myslim ze vetsina z nich uz to chape.1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Faros 954 za lidvku
MaraGuzziV11 píše: Tak gripy by byly určitě to poslední co bych na motorce při koupi řešil takže nechápu, co tím chtěl básník říct?
Zrovna já jsem chtěl dostat stupačky výš i za cenu nepohodlnosti a to ikdyž to nevyužiju Prostě jsem chtěl mít motorku zase o něco hezčí a jinou Nakonec jsem nekoupil tak "radikální" přepáčko...
1 reakcí na tento příspěvek Faros 954 za lidvku
boban01 píše: ZAs tak blbě nevypadá, a nevím co tu děláte závěry ... jeď ji projet, když pojede rovně a bude dobře opravená, proč ji nekoupit když je o 30 000,- (víc jak o 1/3 normální ceny levnější) když poslouží úplně stejně jako doměle "nebouraná"? Proto je taky levnější ne? ...
Jenže ona neni o 30 000 levnější. Stoji 65 000 s přihlášením. Kdyz jsem pred rokem kupoval. Tak se origo kusy inzerovaly okolo 80 000. A prodavaly spise pod.
Naposledy editováno 11.03.2013 18:45:40
pylot píše: OK menim stanovisko. Uz vim o jednom pilotovi co daval na svoji cestovni motorku prepacko kvuli vzhledu. Nicmene nemyslim si zeby to ty guzzine uskodilo z hlediska pohodli. Ja sedel pred tydnem na litrovym firebladoj s prepackem a ja nejsem zrovna nejak velkej, ale nohy jsem na tom mel zmackany desne. Urcite nic s cim bych se chtel bezne potykat.
Stanovisko měnit nemusíš jen jsem chtěl ukázat že i tací maníci se najdou, co si znepohodlní motoku jen kvůli vnitřnímu uspokojení Kámoš co kupoval GSX-R 1000 si na ní nahodil taky přepáčko jen prostě kvůli tomu, že ho tam chtěl mít a to měří k 2m Prostě se mu líbilo, měl na motorce doplňky do zlata, tak chtěl i zlaté stupačky a řekl si, že když už bude kupovat zlaté stupačky místo origo stříbrných, koupí zrovna celé zlaté přepáčko. A proč nespojit příjemné s užitečným = když si chci trochu zajezdit, hodím stupny výš, když chci cestovat, hodím je níž... Takže z mého pohledu to má smysl nejen pro střelce jezdící výhradně na okruhu.
Pravda, moje motorka je spíš cesťák, ale já na ní rozhodně necestuju Naopak, na Gůzze jsem natažený jak špagát a při delší jízdě mám za krkem jako když mě někdo usekl hlavu Zkrátka mě prostě Gůzza baví ikdyž není pohodlná takže to přepáčko pohodlí rozhodně neublížilo Mám ted nohy při jízdě o něco výš, ale chtěl jsem je dostat o něco výš kvůli pocitu při projíždění zatáčky, kdy jsem s origo stupnama měl divný pocit, jako bych musel každou chvíli o ně škrnout, byť moje náklony se spíše rovnají jízdě vzpřímené
1 reakcí na tento příspěvek Faros 954 za lidvku
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Faros 954 za lidvku
Navic proc to resim prodavajici navic evidetne lze v infu nepade apod. proc tedy lze? navic dotazeny z nemecka vsichni vime jak to v tyhle sracce CR chodi zbourany masiny sem nahodit ohoz pekny lak a fuuuu prodva se za skvelou cenu prave ze v dneni dobe moc dobryk kseftu za malo penez hodne muziky neni to vetsinou prave ze smrdi kdyz kazdej smrdi korunou tecka
Naposledy editováno 14.03.2013 09:37:24
1 reakcí na tento příspěvek Faros 954 za lidvku
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Faros 954 za lidvku
Vím, že padená ze stojánku je už docela klišé, ale drobné šrámy se na motorce časem nastřádají a ti, kteří si na vzhled potrpí, nechají udělat zkrátka nový lak (i když občas se jim barevná kombinace moc nevyvede). Nechápu jak tu motorku můžeš odsuzovat, když jsi ji ještě neviděl. Můžeš jen hádat. Stejně tak motorka s originálním lakem může být opravená bouračka, nebo okruhovka, u který dřívější majitel používal laminátový kapoty a origo měl schovaný na půdě.
Mě připadá, že jsi jen chtěl potvrdit svá slova z úvodního příspěvku, aby si pak kámošovi mohl ukázat, že ty máš pravdu.
Jak už jsem řekl předtím, sám jsem od něj motorku koupil. Kámoš od něj má doma Horneta už nějakých 7 let a je taky spokojenej. Obě byly levný a obě jsou v dobrým stavu. A jelikož toho Fároše jsem neviděl, tak tu přeci nebudu věštit z křišťálový koule Třeba je to opravdu šrot, ale to se z domova od klávesnice jistě nedovíš.
Zaslechl jsem i o mnoha jiných, kteří u něj nakupovali, ale nikdy jsem nezaslechl nic o tom, že by nějak lhal, nebo něco maskoval. On motorku zkrátka v IT koupí a tady prodává. Sám do ní nevidí, ale jelikož to dělá už spoustu let, asi už má nějaký zkušenosti.
Naposledy editováno 14.03.2013 13:19:43
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Faros 954 za lidvku
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Faros 954 za lidvku
A tu evidentní lež v inzerátu nějak furt nevidím. Podle mě jsou to furt jen dohady typu : Proč by, kdyby, co by, jak by, .....
Já například taky u svý starý GSXR přemýšlím o celolaku, pač už je zkrátka různě podřená, ošoupaná a hnusná.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
CBR 954rr 2003 jede na dva valce Honda CBR 954RR Fireblade | Rob7802 | 24 | 16.8.2023 v 10:15 Rob7802 |
Plná moc [1, 2] Honda CBR 954RR Fireblade, Honda CBR 929RR Fireblade | karloss200 | 58 | 10.4.2023 v 16:41 Gahan37 |
hadičky odolné brzdovce Honda CBR 900RR Fireblade, Kawasaki ZX-6R Ninja, Yam... | Trollface001 | 25 | 26.8.2022 v 06:45 FJRPEPA |
Jakou motorku Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 954RR Fi... | PůlPlyn | 2 | 9.6.2022 v 11:53 PůlPlyn |
Naco si dat pozor Honda CBR 954RR Fireblade | KaBrnak88 | 8 | 8.5.2022 v 19:57 lecomondo |