paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Baterie Vypínač
11.3.2013 v 11:20
Dobrý den. Potřeboval bych od vás jestli by my někdo nepomohl s hledáním baterkového vypínače ( nejlépe odkaz ).
Předem Děkuji

Baterie Vypínač

11.3.2013 v 11:26 | Nahoru | #1
Myslis odpojovac baterky ?

1 reakcí na tento příspěvek Baterie Vypínač

11.3.2013 v 11:35 | Nahoru | #2
Jojo myslím oddělit + kabel

Naposledy editováno 11.03.2013 11:37:06

Baterie Vypínač

11.3.2013 v 12:12 | Nahoru | #3
Na Varana by měl stačit tento. . Ale pozor - zařazuje se do kostřicího pólu akumulátoru a to tak, aby byl (-) pólu co nejblíže. Tak bude zajištěna největší odolnost proti případnému zkratu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Baterie Vypínač

11.3.2013 v 12:16 | Nahoru | #4
TheMildon1> PRoc to chces ?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Baterie Vypínač

11.3.2013 v 13:03 | Nahoru | #5

gugo píše: TheMildon1> PRoc to chces ?



Jelikož mi to přez týden stojí a nejezdí se stím a za minulou sezonu jsem takhle zlikvidoval 3baterky podle servisáka.

Baterie Vypínač

11.3.2013 v 13:11 | Nahoru | #6
Místo odpojovače, kterej nepomůže, stačí baterku párkrát nabít

(reakce na) Baterie Vypínač

11.3.2013 v 13:15 | Nahoru | #7

TheMildon1 píše: Jelikož mi to přez týden stojí a nejezdí se stím a za minulou sezonu jsem takhle zlikvidoval 3baterky podle servisáka.



Tak musíš zkontrolovat, jestli motorka nemá nějaký proudový odběr i při vypnuté spínačce. Pokud máš třeba namontovaný alarm, tak je to logické, ale potom pozor na to, aby odpojením baterky tento nebyl vyřazen z provozu, pokud sám nemá vlastní zálohovací akumulátor.
Jinak by zatím stálo samovybíjení akumulátoru, což odpojovačem nevyřešíš. Ale dobře nabitá baterka týden stání v pohodě vydrží, takže buď jsi měl smůlu na nekvalitní kusy, nebo Ti motorka někde stále odebírá proud, což musíš proměřit a zjistit. Jako první mě napadá vadný regler, jelikož ten obvykle je svým silovým výstupem trvale propojen s baterkou, jen přes (obvykle 30A) pojistku, chránící baterku (a potažmo i motorku před možným požárem) při eventuálním zkratu uvnitř regleru.

Baterie Vypínač

11.3.2013 v 14:41 | Nahoru | #8
jak píšou chlapi, tim ten problém nevyřešíš.....zkontroluj dobíjení, od altíku až po baterku, kterou párkrát za zimu připoj na nabíječku, nebo jí měj přopojenou celou dobu, pokud má tu funkci nabíječka.

1 reakcí na tento příspěvek Baterie Vypínač

11.3.2013 v 16:50 | Nahoru | #9
Nejdřív si změř, jakej je odběr proudu z baterie při vypnutý motorce. Pokud tam nemáš alarm nebo nějakou podobnou ptákovinu, tak by měl bejt nulovej.
Nemůže bejt příčinou "odcházení" baterek špatný použití? Dáš motorku do garáže, necháš omylem zapnutý parkovačky a do dvou dnů je baterka v háji. Vybije se na nulový napětí a už jí nikdy nenabiješ.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Baterie Vypínač

11.3.2013 v 17:17 | Nahoru | #10
Hippieguy> tak podle tvojí teorie mám zombí baterku

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Baterie Vypínač

11.3.2013 v 17:20 | Nahoru | #11
HornisGSX> Tak to asi nemáš gelovku, ale obyčejnou.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Baterie Vypínač

11.3.2013 v 17:21 | Nahoru | #12
Hippieguy> a ty tam máš gelovku? a jakej to má význam?

(reakce na) Baterie Vypínač

11.3.2013 v 17:32 | Nahoru | #13
HornisGSX> Nemusíš jí dolejvat a je o polovinu dražší. Kdepak, já mam klasiku, kyselina-olovo. Ta se tak snadno nezničí.

Baterie Vypínač

11.3.2013 v 17:35 | Nahoru | #14
dolejvat nemusíš olovo-kyselinu pokud je to bezudržbovka.... no ale jakej to má význam?

1 reakcí na tento příspěvek Baterie Vypínač

11.3.2013 v 17:40 | Nahoru | #15
A jéje, hipík ze Slivence je zase chytrý jako rádio Svobodná Evropa. Měl by si prvně něco nastudovat o teorii a principech olověných akumulátorů, potom se přesvědčit o jistých rozdílech mezi teorií a praxí a pak by tu nezvracel pitominy.

Baterie Vypínač

11.3.2013 v 17:53 | Nahoru | #16
ja uz gelovku nechci , prd vydrzi, podle me je normalni bezudrzbovka lepsi.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Baterie Vypínač

11.3.2013 v 18:19 | Nahoru | #17
J.M.K.> no ono hlavně v principu je i gelovka olověná

superpivis> čoveče aj bych se vsadil, že jsi tam gelovku neměl ale klasickou AGM !

(reakce na) Baterie Vypínač

11.3.2013 v 18:28 | Nahoru | #18
HornisGSX> Jasně, tam je rozdíl jen v elektrolytu. Ale upřímně řečeno nevidím v ní oproti "klasice špuntovce" žádnou výhodu. Leda tak u motorky, kde je baterka na šikmo ale taková by mně už jen proto do chalupy nesměla.
Stejně snad 90% jezdců, co se chlubí, jak mají "gelovku", maji ve skutečnsti AGM, aniž by o tom věděli.

Baterie Vypínač

11.3.2013 v 18:31 | Nahoru | #19
to si piš pro 80% lidí je gelovka každá černá baterka s nápisem do not open

Baterie Vypínač

11.3.2013 v 18:53 | Nahoru | #20
Mně stačila kdysi zkušenost s baterkou Bosch "Silver". Přilepené víko se po pár nedělích provozu odchlíplo, kyselina začala prosakovat a lak na celém loži a pod ním v kopru. Nešlo to ničím přilepit - všechno ta sfyňa po chvíli odleptala. Takže "superbezúdržbovka" šla ajncvaj do šmelcírny a pořídil jsem normální špuntovku TAB (s odvětrávacím nátrubkem po straně - dobrá věc), která slouží už skro 10 let a to jednou byla "vyjetá do nuly", když v dílně zapomněli světla - po několika dnech se vzpamatovala, slouží dodnes a to ju přes zimu vůbec nedobíjím a na jaře, po víc, jak půlroční odstávce, točí motorem jak zběsilá a to první start je tak nejméně na 10 pokusů, než pumpa natáhne karbec.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Honda varadero 125 nemá "výkon" ve ... Honda XL 125V Varadero Topriders 5 7.5.2024 v 01:33 Topriders
Nestartuje Varadero 125 Honda XL 125V Varadero Trollik1 6 13.4.2024 v 08:37 krokoš
Brzda přibržďuje za studena Honda XL 125V Varadero Namalorazce2408 7 19.3.2024 v 22:26 Slávek-TDM
Klepání od motoru po přidání víc ne... Honda XL 125V Varadero Moutindown 7 10.3.2024 v 22:57 Slávek-TDM
palivový filtr Honda XL 125V Varadero jardic 7 24.2.2024 v 23:13 Palucha


TOPlist