Hlavně na dojíždění do 20 km města, spotřeba a spolehlivost.. Poradili byste mi?
1 reakcí na tento příspěvek Motorka pro kluka(16)
spotřeby si tu dohledej
Naposledy editováno 08.03.2013 16:09:32
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motorka pro kluka(16)
FishX3 píše: Mladej měl TDR - levnější a více silniční varianta DT... do 25tis bys mohl koupit a jede to pěkně ...proti javičce jinej svět...tedy až na to 2T
spotřeby si tu dohledej
No, TDR není zrovna etalon úspornosti a spolehlivosti. Bych se radši podíval po nějaké 4T motorce. A nejlépe, nejřív si prostudovat TATO TÉMATA, než zakládat nové
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motorka pro kluka(16)
seikos píše: No, TDR není zrovna etalon úspornosti a spolehlivosti. Bych se radši podíval po nějaké 4T motorce. A nejlépe, nejřív si prostudovat TATO TÉMATA, než zakládat nové
Uspornosti samo nee (ale která 2T je) ale do spolehlivosti mi nerejpej ...navíc za 25t
http://www.motorkari...5000&s[text]=125
kuwa poví mi někdo jak asi sem mohu dát tenhle odkaz???
Naposledy editováno 08.03.2013 16:20:02
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motorka pro kluka(16)
FishX3 píše: Uspornosti samo nee (ale která 2T je) ale do spolehlivosti mi nerejpej ...navíc za 25t
http://www.motorkari...5000&s[text]=125
kuwa poví mi někdo jak asi sem mohu dát tenhle odkaz???
Já bych ti mohl o spolehlivosti DT125 (stejný motor jako TDR) vyprávět Zrovna mám jednu rozloženou doma Fakt je ten ovšem, že mezi 2T motory je to jeden ze spolehlivějších modelů
2 reakcí na tento příspěvek Motorka pro kluka(16)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motorka pro kluka(16)
e: toho XS
Naposledy editováno 08.03.2013 19:20:48
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motorka pro kluka(16)
HornisGSX píše: FishX3> ctrl+C ctrl+v co na tom kuva nechápeš
Si to zkus, šmoulo!
3 reakcí na tento příspěvek Motorka pro kluka(16)
Naposledy editováno 08.03.2013 21:07:46
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motorka pro kluka(16)
1 reakcí na tento příspěvek Motorka pro kluka(16)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motorka pro kluka(16)
1 reakcí na tento příspěvek Motorka pro kluka(16)
4 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motorka pro kluka(16)
Hippieguy píše: Co mu tu furt cpete ty dvoutakty? Nebyl by pro mladýho kluka, kterej chce na motorce jezdit každej den 40km lepší nějakej jednoduchej spolehlivej čtyřtakt, kterej jezdí za 2.5l než dvoutak, se kterym bude jezdit za 5l a každej rok to zadře?
Nepiš o něčem o če víš kulový a pak s i tady z tebe možná všichni nebudou dělat srandu.Udělej to pro sebe jo
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motorka pro kluka(16)
Hippieguy píše: Co mu tu furt cpete ty dvoutakty? Nebyl by pro mladýho kluka, kterej chce na motorce jezdit každej den 40km lepší nějakej jednoduchej spolehlivej čtyřtakt, kterej jezdí za 2.5l než dvoutak, se kterym bude jezdit za 5l a každej rok to zadře?
Zatím to vypadá tak, že každej rok máš zadřeno akorát ty . Kamarád má Yamahu DT 125, "polootevřenou" (nějakých 18 kw) a jezdí za 4l, když tomu hodně naloží tak za 5. Takže toho bych se nebál. Koupil ji za 25tis., po GO motoru, má ji druhej rok a kromě benzínu do toho peníze nesype. Ještě když to koupil tak přetěsňoval vidle, ale to stálo pár korun.. Takže nevidím důvod proč nedoporučit cvajtakt
Hlavně tu ale záleží na tom, jak se o to staráš, jestli tomu dopřeješ alespoň základní servis, to je základ.
DoBuky> psal jsem to dlouho, takže jsi mě vpodstatě předběhl
Naposledy editováno 10.03.2013 18:17:56
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motorka pro kluka(16)
DoBuky píše: Zatím to vypadá tak, že každej rok máš zadřeno akorát ty . Kamarád má Yamahu DT 125, "polootevřenou" (nějakých 18 kw) a jezdí za 4l, když tomu hodně naloží tak za 5. Takže toho bych se nebál. Koupil ji za 25tis., po GO motoru, má ji druhej rok a kromě benzínu do toho peníze nesype. Ještě když to koupil tak přetěsňoval vidle, ale to stálo pár korun.. Takže nevidím důvod proč nedoporučit cvajtakt
Jak s tim souvisí moje motorka? Nijak. Netahej ji sem!
K tý spotřebě musíš ještě připočíst olej, kterej taky není úplně levný záležitost. Souhlasím, že když mam papíry na 125ccm a chci sportovní mašinu, co jede, tak tam nemaj dvoutakty konkurenci. Ale když chci něco na každodenní ježdění tak mam přece úplně jiný kritéria než výkon.
Chci maximálně jednoduchou motorku, u který na začátku sezóny vyměním olej, seřídím ventily a dál jen tankuju benzín. Proto by to měl bejt čtyřtakt a nejlépe ještě vzducháč, aby měl o starost mín.
I kdybych to bral podle tebe, tak jezdit za 2.5l nebo za 4.5l je při nájezdu 200km týdně rozdíl nějakejch 150kč + olej. Pokud studuju, tak je každá kačka dobrá, ne?
Naposledy editováno 10.03.2013 18:38:01
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Vynechává ve vysokých otáčkách ("dr... Jawa 175/356 | krooky | 16 | 25.5.2024 v 11:08 Hovado-z-lesa |
Uchycení sedla na Jawa ČZ typ 355 v... Jawa 175/356, Jawa 125/355 | JAW4Ř | 8 | 4.4.2024 v 08:49 Dolin |
Jawa 175 po nastartování hned chcíp... [1, 2, 3] Jawa 175/356 | Raptík | 63 | 24.2.2024 v 23:32 ondra1997 |
Konec velkých techničáku [1, 2] Jawa 250/559 panelka, Jawa 250/353 Kývačka, Jawa 175... | Jirk_K | 57 | 23.2.2024 v 22:37 CBRlitrRR |
Jawa ČZ kope zpět Jawa 175/356, Jawa 125/355 | JAW4Ř | 0 | 31.1.2024 v 20:58 JAW4Ř |