globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: SV650s - asi jede na 2,ale chova se jako kdyz na 1
Dneska po ceste do prace se mi asi po kilometru zacala motorka chovat fakt divne. Na volnobeh relativne pohoda, zni to jako kdyz jede na 2 valce, ale jakmile se chci rozjet a pak pri jizde, tak se chova uplne stejne, jako kdyz mi jednou (3/4 roku zpatky) v silnym desti zacala jet na 1 valec (pro SV nic neslychanyho), cili, vubec to nejelo, musel jsem davat hodne plynu, rvalo to pres air box jako svine (nikoho se nechci dotknout ale pripadal jsem si jako Ti piloti na 125cc s otevrenejma vyfukama) a teplota vody byla o cca 10 stupnu vis (97-100) nez je normalne (86 - 92), ale pri tom dal nestoupala..vetrak spina pri 103 a to tam nebylo ani jednou. A i pri zaparkovani a vypnuti motoru, od motorky od cely, slo vetsi teplo nez normalne pocitove.

Svicky jsou od srpna nove - Denso iridium - cca 7t km najeto na nich, mohla se jedna povolit?
Olej menenej pred 2t km - v poledni pauze pujdu zkontrolovat hladinu (predevcirem byla v pohode blizko rysky maxima)
Zkontroloval jsem pohledem nadobku s chladici kapalinou, ty je tam porad stejne (presne mezi minimem a maximem) a kapalina nevypadala od pohledu kontaminovana olejem
Pri zastaveni jsem kontroloval jestli pali predni valec (kterej kdyz SV jede na 1, tak je vetsinou vinikem), naflusal jsem si do ruky poradnou naaaaloz Fuj ty voe, jeste kdyz si ted na to vzpomenu....a "nalil" to na svod od predniho valce a sycelo to a vyparilo se to okamzite, takze predni valec palil. Jestli zadni, tam se hur leze, to jsem nezkousel, potreboval jsem dojit do prace...uz tak jsem mel zpozdeni, jak tam mrcha nejela

Co me napada, tak vcera na ceste domu jsem tak kilak od baraku zastavil pro benzin a vzal plnou. Je to benzinka (Shell) kde tankuju vic nez rok, nikdy zadnej problem. Ted jsem si radsi jeste pro jistotu zkontroloval uctenku a dal jsem tam spravnej Natural (zadnej diesel se nekonal). Tak nevim no, spatna varka?

Nejaky tipy, napady?

SV650s - asi jede na 2,ale chova se jako kdyz na 1

6.3.2013 v 12:40 | Nahoru | #1
Mrkni na ten zadní válec, jestli ti třeba "neodskočila" fajfka.

1 reakcí na tento příspěvek SV650s - asi jede na 2,ale chova se jako kdyz na 1

6.3.2013 v 12:41 | Nahoru | #2
No většinou to dělá u SV-čka za vlka přední válec, pokud se nečistí přepadový otvor pod fajkou a je uspaný odtokový kanálek, tak tam je vlhkost a nastane skrat vysokého napětí (může dojít i ktomu, že se elektricky poruší izolační vlastnosti fajky a ta potom proráží na kostru) a válec nedostane jiskru. Kanálek na odvod vody v tunelu pro svíčku je vyveden na bok válce vpravo - stačí profouknout kompresorem.

Prvotně zkontroluj jestli, když to nejede nemáš studený přední výfukový svod - potom logicky nepálí přední válec.

nejlépe pokud nejseš na fóru majitelů Suzuki SV se tam přihlaš a podívej na téma:

http://www.suzukisv....c.php?f=34&t=504

Já jsem měl podobná provlém na tom SV co už nemám r.v. 2000, kde mi prorážela přední fajka, ve většině případů stačí přehodit přední za zadní fakjku, jelikož na tu zadní pod nádrží nestříká voda od předního kola.

Naposledy editováno 06.03.2013 12:55:27

SV650s - asi jede na 2,ale chova se jako kdyz na 1

6.3.2013 v 13:20 | Nahoru | #3
jj ten kanálek je previt stači trochu bordelu a ono to nejede

(reakce na) SV650s - asi jede na 2,ale chova se jako kdyz na 1

6.3.2013 v 13:24 | Nahoru | #4

RosSV píše: No většinou to dělá u SV-čka za vlka přední válec, pokud se nečistí přepadový otvor pod fajkou a je uspaný odtokový kanálek, tak tam je vlhkost a nastane skrat vysokého napětí (může dojít i ktomu, že se elektricky poruší izolační vlastnosti fajky a ta potom proráží na kostru) a válec nedostane jiskru. Kanálek na odvod vody v tunelu pro svíčku je vyveden na bok válce vpravo - stačí profouknout kompresorem.

Prvotně zkontroluj jestli, když to nejede nemáš studený přední výfukový svod - potom logicky nepálí přední válec.

nejlépe pokud nejseš na fóru majitelů Suzuki SV se tam přihlaš a podívej na téma:

http://www.suzukisv....c.php?f=34&t=504

Já jsem měl podobná provlém na tom SV co už nemám r.v. 2000, kde mi prorážela přední fajka, ve většině případů stačí přehodit přední za zadní fakjku, jelikož na tu zadní pod nádrží nestříká voda od předního kola.



Nejdrive cti, co uz vyloucil, a pak teprve rad

2 reakcí na tento příspěvek SV650s - asi jede na 2,ale chova se jako kdyz na 1

6.3.2013 v 13:31 | Nahoru | #5
Predni fajku jsem zkontroloval pri zastaveni na ceste uz, ta vyskocena nebyla, zadni ne, ale taky me napadla. No nic pujdu se na to ted lehce podivat...v obedovy pauze, na ulici uprostred Londyna se budu vrtat v motorce, ty voe....ze jsem Cech se nezapre

A jinak jak pise SirIndy, ten predni valec jsem vyloucil, ten pali. Kanalek znam, cistim pravidelne kazdych 2 - 3 mesice a motorka nejela v morku minimalne tak 5 dni.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SV650s - asi jede na 2,ale chova se jako kdyz na 1

6.3.2013 v 13:44 | Nahoru | #6
mufman> no to nevim jestli timhle testem muzes problem v prednim valci vyloucit, kov je celekm dobry vodic tepla…

(reakce na) SV650s - asi jede na 2,ale chova se jako kdyz na 1

6.3.2013 v 13:52 | Nahoru | #7

Franta. píše: mufman> no to nevim jestli timhle testem muzes problem v prednim valci vyloucit, kov je celekm dobry vodic tepla…



Je pravda, ze podle teploty svodu se to zkousi jen po nastartovani, behem jizdy uz se to mozna fakt prohreje...

SV650s - asi jede na 2,ale chova se jako kdyz na 1

6.3.2013 v 14:30 | Nahoru | #8
Ja myslim, ze to tim vyloucit jde, pokud se to zkousi dostatecne blizko valce...NICMENE...

...ted jsem se vratil od motorky a:

- hladina oleje je v pohode
- nastartovalo se to opet jenom na jeden valec
- drzel jsem ruce na svodech a predni se ohral, zadni zustal ledovej = nepali zadni valec
- rozhodil jsem to cely, zvednul nadrz, fajka byla na miste
- fajfku jsem sundal, zase zpatky nacvakl, nahodil motor...porad na jeden
- az po slozeni a po tom, co jsem byl cca 150 metru od motorky mi doslo, ze mam vlastne pod sedlem klic na svicky a mohl jsem zkusit jestli ta svicka neni povolena... = alarmujici ko**t jsem...

No ale rozhreseni z toho je asi takovy, ze obvolam ted nejblizsi servisy, jestli jim to muzu vecer zavezt, jeste pred odjezdem zkusim dotahnout tu svicku a pokud nic, tak jim to tam nekam zavezu. Nad timhle ja nic nevylaboruju asi... a kupovat svicky, kabely atd. stylem pokus-omyl, do toho nejdu.

Dva dotazy tedy:

1) nekdo technicky znaly (laicke domnenky snad ani ne...tech mam sam v zasobe nekolik), bude to nejspis nejaka banalita nebo z toho muze koukat i nejakej zasadni mechanickej problem?

2) je mi jasny, ze jizda na jeden pro ten motor rozhodne neni balzam na dusi, ale.....nic az tak zasadniho se tomu stat nemuze ne, pokud se jedna o prejezd maximalne 5 km? (rano tak teda jela neco pres 10km uz.... )

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SV650s - asi jede na 2,ale chova se jako kdyz na 1

6.3.2013 v 14:43 | Nahoru | #9

mufman píše: na ulici uprostred Londyna se budu vrtat v motorce, ty voe....ze jsem Cech se nezapre



Nemam garaz, takze na ulici to v klidu hodim na stojan a vrtam se v tom

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SV650s - asi jede na 2,ale chova se jako kdyz na 1

6.3.2013 v 14:55 | Nahoru | #10
Peter7> to ja na ulici pred barakem taky, ale to neni centrum v obedovy pauze, kdy stojim v rade motorek a okolo me chodi lidi v kosilich a kvadrech blekotaj o "byznysu"...to jsem si dal dneska premieru

(reakce na) SV650s - asi jede na 2,ale chova se jako kdyz na 1

6.3.2013 v 15:08 | Nahoru | #11

mufman píše: Peter7> to ja na ulici pred barakem taky, ale to neni centrum v obedovy pauze, kdy stojim v rade motorek a okolo me chodi lidi v kosilich a kvadrech blekotaj o "byznysu"...to jsem si dal dneska premieru



To je taky fakt se v tom stourat mezi kravatakama, omrkni svicku, spis zdechla nez se povolila.

SV650s - asi jede na 2,ale chova se jako kdyz na 1

6.3.2013 v 15:10 | Nahoru | #12
Zkusil bych vycistit karburator zadniho valce. Muze bejt nejakej prisratej. To by vysvetlovalo i proc se to stalo z niceho nic. Proste tam doplaval nejakej bordel...

3 reakcí na tento příspěvek SV650s - asi jede na 2,ale chova se jako kdyz na 1

6.3.2013 v 15:20 | Nahoru | #13
Asi moje chyba, nikde jsem to tu nenapsal (ikdyz v profilu tu motorku mam), ale ja mam 2003ku, takze karbce nemam, je to strikacka.

A jelikoz jsem karbce nikdy v aute ani na motorce nemel a do vstrikovani ze strachu nesaham, tak to by pro me stejne nebyla moznost ani kdybych ty karbce mel.

Mozna bych mel ale zminit jeste jednu vec, co se mi stala vcera po ceste domu....sem tam, jednou za mesic tak...cca...mi vynecha motor (kurna nevim jak se tomu rika poradne cesky Anglicky tomu rikaj "missfire"), ale to neni zadna bolest, jen si tak motorka kuckne a nic, prede dal. Deje se to zasadne pri neutralu nebo pri zmacknuty spojce pri pridani plynu z volnobehu. No ale vcera po ceste domu mi to takhle udelala, ale zdechla. Musel jsem ji nastartovat ale jela pak uplne normal ale. To nikdy predtim neudelala. Tak nevim jestli to ma taky nejakou souvislost.

1 reakcí na tento příspěvek SV650s - asi jede na 2,ale chova se jako kdyz na 1

6.3.2013 v 15:26 | Nahoru | #14
Nechápu, proč nejdříve nevyměníš svíčku, to bys snad zvládnout mohl

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SV650s - asi jede na 2,ale chova se jako kdyz na 1

6.3.2013 v 15:51 | Nahoru | #15

mufman píše: Asi moje chyba, nikde jsem to tu nenapsal (ikdyz v profilu tu motorku mam), ale ja mam 2003ku, takze karbce nemam, je to strikacka.

A jelikoz jsem karbce nikdy v aute ani na motorce nemel a do vstrikovani ze strachu nesaham, tak to by pro me stejne nebyla moznost ani kdybych ty karbce mel.

Mozna bych mel ale zminit jeste jednu vec, co se mi stala vcera po ceste domu....sem tam, jednou za mesic tak...cca...mi vynecha motor (kurna nevim jak se tomu rika poradne cesky Anglicky tomu rikaj "missfire"), ale to neni zadna bolest, jen si tak motorka kuckne a nic, prede dal. Deje se to zasadne pri neutralu nebo pri zmacknuty spojce pri pridani plynu z volnobehu. No ale vcera po ceste domu mi to takhle udelala, ale zdechla. Musel jsem ji nastartovat ale jela pak uplne normal ale. To nikdy predtim neudelala. Tak nevim jestli to ma taky nejakou souvislost.



Urcite to ma spojitost, vypada to na svicku zadniho valce, kdy jsi naposledy menil svicky?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SV650s - asi jede na 2,ale chova se jako kdyz na 1

6.3.2013 v 15:56 | Nahoru | #16
strakon> ja to sem psal, abych se dopidil nejaky rady a ne aby tady na me chytraci chytracili

Ale tak i presto Ti odpovim.. Ja si ty svicky menil sam... a to jak na motorce tak i xkrat predtim na aute...ale pokud jedu rano do prace, kde sedim v kanclu, tak si po kapsach nahradni svicky nevozim.... vecer po prijezdu domu uz je tma a proste abych si nechal vrtat koleno kvuli par penezum, z toho uz jsem vyrostl. Navic domu je to 15km jizdou na jeden valec, servis je 3-5km jizdou na jeden valec...

(reakce na) SV650s - asi jede na 2,ale chova se jako kdyz na 1

6.3.2013 v 15:57 | Nahoru | #17
SirIndy> Jak jsem psal v uvodnim postu, svicky meneny v srpnu, najeto je na nich ted cca 7 tisic km, jsou to NGK iridium (ne ze bych si myslel, ze to iridium je nejaka pecka, ale rozdil oproti normalnim byl skoro nula nula nic, tak jsem do nich sel ze zvedavosti....rozdil v cene nula nula nic, rozdil v chovani motorky ale taky nula nula nic )

edit: mam tam NGK iridiovy a pisu Denso....

Naposledy editováno 06.03.2013 16:43:46

2 reakcí na tento příspěvek SV650s - asi jede na 2,ale chova se jako kdyz na 1

Skvělá odpověď, děkuji! 6.3.2013 v 15:57 | Nahoru | #18
Když vyšroubuješ tu svíčku a bude mokrá,tak nedává jiskru,pokud suchá tak nejspíš dává a nejde benál.Kontrolu jiskry můžeš vyzkoušet tak,že vyšroubovanou svíčku s nasazenou fajfkou opřeš o válec kov na kov a začneš startovat a uvidíš jestli prská

(reakce na) SV650s - asi jede na 2,ale chova se jako kdyz na 1

6.3.2013 v 15:58 | Nahoru | #19

mufman píše: Asi moje chyba, nikde jsem to tu nenapsal (ikdyz v profilu tu motorku mam), ale ja mam 2003ku, takze karbce nemam, je to strikacka.

Spis moje chyba. Ja mel karbec a vubec mi to nedoslo ze mas strikadlo.

(reakce na) SV650s - asi jede na 2,ale chova se jako kdyz na 1

6.3.2013 v 16:03 | Nahoru | #20
keto> hmmm hmmm pravda, okouknout tu svicku timhle stylem bych mohl...ikdyz ona uz bude zase tma jak budu koncit v praci...ale tak zkusim to, dobrej tip. Diky

Edit: na stranu druhou, ikdzy tohle zjistim, tak co ja s tim takhle na ulici v 6 vecer... Kdyz tam nepujde jiskra, tak svicka? Fajfka? civky? Kdyz nepujde benzin, tak....tady nemam vubec paru.... Asi to stejne prdnu do servisu a bude klid

Naposledy editováno 06.03.2013 16:07:09

(reakce na) SV650s - asi jede na 2,ale chova se jako kdyz na 1

6.3.2013 v 16:04 | Nahoru | #21
mufman> Já nechytračím, já Ti radím to první a nejsnažší možné řešení, v tom případě nechápu, proč se ptáš a nedáš to teda do servisu rovnou

(reakce na) SV650s - asi jede na 2,ale chova se jako kdyz na 1

6.3.2013 v 16:07 | Nahoru | #22
keto> Venku to klidně jiskru házet může, ale v válci pod tlakem už to taková paráda být nemusí

(reakce na) SV650s - asi jede na 2,ale chova se jako kdyz na 1

6.3.2013 v 16:44 | Nahoru | #23

mufman píše: Asi moje chyba, nikde jsem to tu nenapsal (ikdyz v profilu tu motorku mam), ale ja mam 2003ku, takze karbce nemam, je to strikacka.

A jelikoz jsem karbce nikdy v aute ani na motorce nemel a do vstrikovani ze strachu nesaham, tak to by pro me stejne nebyla moznost ani kdybych ty karbce mel.

Mozna bych mel ale zminit jeste jednu vec, co se mi stala vcera po ceste domu....sem tam, jednou za mesic tak...cca...mi vynecha motor (kurna nevim jak se tomu rika poradne cesky Anglicky tomu rikaj "missfire"), ale to neni zadna bolest, jen si tak motorka kuckne a nic, prede dal. Deje se to zasadne pri neutralu nebo pri zmacknuty spojce pri pridani plynu z volnobehu. No ale vcera po ceste domu mi to takhle udelala, ale zdechla. Musel jsem ji nastartovat ale jela pak uplne normal ale. To nikdy predtim neudelala. Tak nevim jestli to ma taky nejakou souvislost.



to chcipnuti pri vymacknuti na neutralu muze znamenat odchazejici tps sensor.

SV650s - asi jede na 2,ale chova se jako kdyz na 1

6.3.2013 v 17:12 | Nahoru | #24
co zkusit ty svice prohodit predni za zadni hned budes vedet jestli to dela

SV650s - asi jede na 2,ale chova se jako kdyz na 1

Skvělá odpověď, děkuji! 7.3.2013 v 09:41 | Nahoru | #25
Pokud ti to nebude házet jiskru a máš strach, že to nebude svicka ale faja atd, tak strc prst do faje zatoc motorem a zjistis, jestli ti tam jde proud hned každopádně ta jiskra. by měla být dost silná a krásně modrá. Pokud bude slabší nebo nazelenala může házet jen mimo válec. Uvnitř pak pod tlakem nee..

SV650s - asi jede na 2,ale chova se jako kdyz na 1

8.3.2013 v 13:41 | Nahoru | #26
Trochu jsem se odmlcel, ve stredu me ta motorka tak nasrala, ze jsem nemel silu nic psat a vcera jsem prozvracel cely brzky rano, hodil si sick day, nebyl ani v praci, takze pisu az dneska.

Ve stredu jsem obvolal par servisu, vsechny plno na 2 tydny dopredu

Takze jsem sel driv z prace zastavil se v jednom z nich alespon pro svicku novou. Opet jsem si zopakoval "vagus servis" na ulici a prohodil zadni svicku, vysledek....nula. Domu jsem stejne jel jen na predni valec.

Doma to znovu rozhodil a zkousel obe svicky, jestli hazi jiskru aspon mimo valec a vubec nic, takze svickou to neni, je to neco nekde dal. Nakonec jsem sehnal jeden Suzuki servis, kde me vmackli ted na pondeli (ma bejt kolem nuly a posnehavat...se z toho poseru), tak jim to tam hodim a uvidime no.

Kazdopadne vsem co prispeli radou diky. Pak sem jeste napisu rozhreseni, cim to bylo.

SV650s - asi jede na 2,ale chova se jako kdyz na 1

30.4.2013 v 15:16 | Nahoru | #27
Zapomnel jsem, ale po pripomenuti pres zpravy, dam rozhreseni situace.

Odesel kabel ke svicce na zadnim valci. Ze servisu rikali, ze nejdriv zkouseli vsechno promerovat, vsechno se chovalo, jak melo, ale jiskra stejne nebyla. Tak zacali postupem pokus-omyl prohazovat jednotlivy dily a prislo se na to, ze ten kabel ikdyz pri premerni dava spravne hodnoty, tak je pricinou problemu. Tudiz se vymenil kabel a motorka jela a jede zpatky na dva valce.

Avsak prislo se taky na to, ze kabel byl pouze nasledkem. Prvotni pricinou byla oxidace v konektorech pod airboxem, kde to prej bylo vsechno zeleny a litaly tam zkraty vcelky do ulu....no jo dan, za celorocni pouzivani motorky, v lete, v zime, v suchu, v desti. Plus k tomu asi prispiva i onen predni blatnik na SV, kterej tam je spis jen tak na styl...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Ocenění bourané moto Suzuki SV 650S hellboy265 11 27.4.2024 v 15:13 ja1
Kufr na suzuki sv 650s Suzuki SV 650S johny6nine 2 9.4.2024 v 05:29 Destroyer
SV650 2003 tachometr přestal ukazov... Suzuki SV 650S Dandos489 6 24.3.2024 v 14:14 Dandos489
suzuki SV650 2002 - palivový kohout Suzuki SV 650S dinosaurus 3 24.3.2024 v 07:59 jardad
Jak zacílit bouchání do výfuku při ... Suzuki SV 650S Dandos489 24 7.3.2024 v 12:34 Redguy


TOPlist