Svicky jsou od srpna nove - Denso iridium - cca 7t km najeto na nich, mohla se jedna povolit?
Olej menenej pred 2t km - v poledni pauze pujdu zkontrolovat hladinu (predevcirem byla v pohode blizko rysky maxima)
Zkontroloval jsem pohledem nadobku s chladici kapalinou, ty je tam porad stejne (presne mezi minimem a maximem) a kapalina nevypadala od pohledu kontaminovana olejem
Pri zastaveni jsem kontroloval jestli pali predni valec (kterej kdyz SV jede na 1, tak je vetsinou vinikem), naflusal jsem si do ruky poradnou naaaaloz Fuj ty voe, jeste kdyz si ted na to vzpomenu....a "nalil" to na svod od predniho valce a sycelo to a vyparilo se to okamzite, takze predni valec palil. Jestli zadni, tam se hur leze, to jsem nezkousel, potreboval jsem dojit do prace...uz tak jsem mel zpozdeni, jak tam mrcha nejela
Co me napada, tak vcera na ceste domu jsem tak kilak od baraku zastavil pro benzin a vzal plnou. Je to benzinka (Shell) kde tankuju vic nez rok, nikdy zadnej problem. Ted jsem si radsi jeste pro jistotu zkontroloval uctenku a dal jsem tam spravnej Natural (zadnej diesel se nekonal). Tak nevim no, spatna varka?
Nejaky tipy, napady?
1 reakcí na tento příspěvek SV650s - asi jede na 2,ale chova se jako kdyz na 1
Prvotně zkontroluj jestli, když to nejede nemáš studený přední výfukový svod - potom logicky nepálí přední válec.
nejlépe pokud nejseš na fóru majitelů Suzuki SV se tam přihlaš a podívej na téma:
http://www.suzukisv....c.php?f=34&t=504
Já jsem měl podobná provlém na tom SV co už nemám r.v. 2000, kde mi prorážela přední fajka, ve většině případů stačí přehodit přední za zadní fakjku, jelikož na tu zadní pod nádrží nestříká voda od předního kola.
Naposledy editováno 06.03.2013 12:55:27
RosSV píše: No většinou to dělá u SV-čka za vlka přední válec, pokud se nečistí přepadový otvor pod fajkou a je uspaný odtokový kanálek, tak tam je vlhkost a nastane skrat vysokého napětí (může dojít i ktomu, že se elektricky poruší izolační vlastnosti fajky a ta potom proráží na kostru) a válec nedostane jiskru. Kanálek na odvod vody v tunelu pro svíčku je vyveden na bok válce vpravo - stačí profouknout kompresorem.
Prvotně zkontroluj jestli, když to nejede nemáš studený přední výfukový svod - potom logicky nepálí přední válec.
nejlépe pokud nejseš na fóru majitelů Suzuki SV se tam přihlaš a podívej na téma:
http://www.suzukisv....c.php?f=34&t=504
Já jsem měl podobná provlém na tom SV co už nemám r.v. 2000, kde mi prorážela přední fajka, ve většině případů stačí přehodit přední za zadní fakjku, jelikož na tu zadní pod nádrží nestříká voda od předního kola.
Nejdrive cti, co uz vyloucil, a pak teprve rad
2 reakcí na tento příspěvek SV650s - asi jede na 2,ale chova se jako kdyz na 1
A jinak jak pise SirIndy, ten predni valec jsem vyloucil, ten pali. Kanalek znam, cistim pravidelne kazdych 2 - 3 mesice a motorka nejela v morku minimalne tak 5 dni.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SV650s - asi jede na 2,ale chova se jako kdyz na 1
Franta. píše: mufman> no to nevim jestli timhle testem muzes problem v prednim valci vyloucit, kov je celekm dobry vodic tepla…
Je pravda, ze podle teploty svodu se to zkousi jen po nastartovani, behem jizdy uz se to mozna fakt prohreje...
...ted jsem se vratil od motorky a:
- hladina oleje je v pohode
- nastartovalo se to opet jenom na jeden valec
- drzel jsem ruce na svodech a predni se ohral, zadni zustal ledovej = nepali zadni valec
- rozhodil jsem to cely, zvednul nadrz, fajka byla na miste
- fajfku jsem sundal, zase zpatky nacvakl, nahodil motor...porad na jeden
- az po slozeni a po tom, co jsem byl cca 150 metru od motorky mi doslo, ze mam vlastne pod sedlem klic na svicky a mohl jsem zkusit jestli ta svicka neni povolena... = alarmujici ko**t jsem...
No ale rozhreseni z toho je asi takovy, ze obvolam ted nejblizsi servisy, jestli jim to muzu vecer zavezt, jeste pred odjezdem zkusim dotahnout tu svicku a pokud nic, tak jim to tam nekam zavezu. Nad timhle ja nic nevylaboruju asi... a kupovat svicky, kabely atd. stylem pokus-omyl, do toho nejdu.
Dva dotazy tedy:
1) nekdo technicky znaly (laicke domnenky snad ani ne...tech mam sam v zasobe nekolik), bude to nejspis nejaka banalita nebo z toho muze koukat i nejakej zasadni mechanickej problem?
2) je mi jasny, ze jizda na jeden pro ten motor rozhodne neni balzam na dusi, ale.....nic az tak zasadniho se tomu stat nemuze ne, pokud se jedna o prejezd maximalne 5 km? (rano tak teda jela neco pres 10km uz.... )
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SV650s - asi jede na 2,ale chova se jako kdyz na 1
mufman píše: na ulici uprostred Londyna se budu vrtat v motorce, ty voe....ze jsem Cech se nezapre
Nemam garaz, takze na ulici to v klidu hodim na stojan a vrtam se v tom
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SV650s - asi jede na 2,ale chova se jako kdyz na 1
mufman píše: Peter7> to ja na ulici pred barakem taky, ale to neni centrum v obedovy pauze, kdy stojim v rade motorek a okolo me chodi lidi v kosilich a kvadrech blekotaj o "byznysu"...to jsem si dal dneska premieru
To je taky fakt se v tom stourat mezi kravatakama, omrkni svicku, spis zdechla nez se povolila.
3 reakcí na tento příspěvek SV650s - asi jede na 2,ale chova se jako kdyz na 1
A jelikoz jsem karbce nikdy v aute ani na motorce nemel a do vstrikovani ze strachu nesaham, tak to by pro me stejne nebyla moznost ani kdybych ty karbce mel.
Mozna bych mel ale zminit jeste jednu vec, co se mi stala vcera po ceste domu....sem tam, jednou za mesic tak...cca...mi vynecha motor (kurna nevim jak se tomu rika poradne cesky Anglicky tomu rikaj "missfire"), ale to neni zadna bolest, jen si tak motorka kuckne a nic, prede dal. Deje se to zasadne pri neutralu nebo pri zmacknuty spojce pri pridani plynu z volnobehu. No ale vcera po ceste domu mi to takhle udelala, ale zdechla. Musel jsem ji nastartovat ale jela pak uplne normal ale. To nikdy predtim neudelala. Tak nevim jestli to ma taky nejakou souvislost.
1 reakcí na tento příspěvek SV650s - asi jede na 2,ale chova se jako kdyz na 1
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SV650s - asi jede na 2,ale chova se jako kdyz na 1
mufman píše: Asi moje chyba, nikde jsem to tu nenapsal (ikdyz v profilu tu motorku mam), ale ja mam 2003ku, takze karbce nemam, je to strikacka.
A jelikoz jsem karbce nikdy v aute ani na motorce nemel a do vstrikovani ze strachu nesaham, tak to by pro me stejne nebyla moznost ani kdybych ty karbce mel.
Mozna bych mel ale zminit jeste jednu vec, co se mi stala vcera po ceste domu....sem tam, jednou za mesic tak...cca...mi vynecha motor (kurna nevim jak se tomu rika poradne cesky Anglicky tomu rikaj "missfire"), ale to neni zadna bolest, jen si tak motorka kuckne a nic, prede dal. Deje se to zasadne pri neutralu nebo pri zmacknuty spojce pri pridani plynu z volnobehu. No ale vcera po ceste domu mi to takhle udelala, ale zdechla. Musel jsem ji nastartovat ale jela pak uplne normal ale. To nikdy predtim neudelala. Tak nevim jestli to ma taky nejakou souvislost.
Urcite to ma spojitost, vypada to na svicku zadniho valce, kdy jsi naposledy menil svicky?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SV650s - asi jede na 2,ale chova se jako kdyz na 1
Ale tak i presto Ti odpovim.. Ja si ty svicky menil sam... a to jak na motorce tak i xkrat predtim na aute...ale pokud jedu rano do prace, kde sedim v kanclu, tak si po kapsach nahradni svicky nevozim.... vecer po prijezdu domu uz je tma a proste abych si nechal vrtat koleno kvuli par penezum, z toho uz jsem vyrostl. Navic domu je to 15km jizdou na jeden valec, servis je 3-5km jizdou na jeden valec...
edit: mam tam NGK iridiovy a pisu Denso....
Naposledy editováno 06.03.2013 16:43:46
2 reakcí na tento příspěvek SV650s - asi jede na 2,ale chova se jako kdyz na 1
mufman píše: Asi moje chyba, nikde jsem to tu nenapsal (ikdyz v profilu tu motorku mam), ale ja mam 2003ku, takze karbce nemam, je to strikacka.
Spis moje chyba. Ja mel karbec a vubec mi to nedoslo ze mas strikadlo.Edit: na stranu druhou, ikdzy tohle zjistim, tak co ja s tim takhle na ulici v 6 vecer... Kdyz tam nepujde jiskra, tak svicka? Fajfka? civky? Kdyz nepujde benzin, tak....tady nemam vubec paru.... Asi to stejne prdnu do servisu a bude klid
Naposledy editováno 06.03.2013 16:07:09
mufman píše: Asi moje chyba, nikde jsem to tu nenapsal (ikdyz v profilu tu motorku mam), ale ja mam 2003ku, takze karbce nemam, je to strikacka.
A jelikoz jsem karbce nikdy v aute ani na motorce nemel a do vstrikovani ze strachu nesaham, tak to by pro me stejne nebyla moznost ani kdybych ty karbce mel.
Mozna bych mel ale zminit jeste jednu vec, co se mi stala vcera po ceste domu....sem tam, jednou za mesic tak...cca...mi vynecha motor (kurna nevim jak se tomu rika poradne cesky Anglicky tomu rikaj "missfire"), ale to neni zadna bolest, jen si tak motorka kuckne a nic, prede dal. Deje se to zasadne pri neutralu nebo pri zmacknuty spojce pri pridani plynu z volnobehu. No ale vcera po ceste domu mi to takhle udelala, ale zdechla. Musel jsem ji nastartovat ale jela pak uplne normal ale. To nikdy predtim neudelala. Tak nevim jestli to ma taky nejakou souvislost.
to chcipnuti pri vymacknuti na neutralu muze znamenat odchazejici tps sensor.
SV650s - asi jede na 2,ale chova se jako kdyz na 1
Ve stredu jsem obvolal par servisu, vsechny plno na 2 tydny dopredu
Takze jsem sel driv z prace zastavil se v jednom z nich alespon pro svicku novou. Opet jsem si zopakoval "vagus servis" na ulici a prohodil zadni svicku, vysledek....nula. Domu jsem stejne jel jen na predni valec.
Doma to znovu rozhodil a zkousel obe svicky, jestli hazi jiskru aspon mimo valec a vubec nic, takze svickou to neni, je to neco nekde dal. Nakonec jsem sehnal jeden Suzuki servis, kde me vmackli ted na pondeli (ma bejt kolem nuly a posnehavat...se z toho poseru), tak jim to tam hodim a uvidime no.
Kazdopadne vsem co prispeli radou diky. Pak sem jeste napisu rozhreseni, cim to bylo.
Odesel kabel ke svicce na zadnim valci. Ze servisu rikali, ze nejdriv zkouseli vsechno promerovat, vsechno se chovalo, jak melo, ale jiskra stejne nebyla. Tak zacali postupem pokus-omyl prohazovat jednotlivy dily a prislo se na to, ze ten kabel ikdyz pri premerni dava spravne hodnoty, tak je pricinou problemu. Tudiz se vymenil kabel a motorka jela a jede zpatky na dva valce.
Avsak prislo se taky na to, ze kabel byl pouze nasledkem. Prvotni pricinou byla oxidace v konektorech pod airboxem, kde to prej bylo vsechno zeleny a litaly tam zkraty vcelky do ulu....no jo dan, za celorocni pouzivani motorky, v lete, v zime, v suchu, v desti. Plus k tomu asi prispiva i onen predni blatnik na SV, kterej tam je spis jen tak na styl...
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Ocenění bourané moto Suzuki SV 650S | hellboy265 | 11 | 27.4.2024 v 15:13 ja1 |
Kufr na suzuki sv 650s Suzuki SV 650S | johny6nine | 2 | 9.4.2024 v 05:29 Destroyer |
SV650 2003 tachometr přestal ukazov... Suzuki SV 650S | Dandos489 | 6 | 24.3.2024 v 14:14 Dandos489 |
suzuki SV650 2002 - palivový kohout Suzuki SV 650S | dinosaurus | 3 | 24.3.2024 v 07:59 jardad |
Jak zacílit bouchání do výfuku při ... Suzuki SV 650S | Dandos489 | 24 | 7.3.2024 v 12:34 Redguy |