globalmoto_kveten





Téma: Výběr auta
 
26.2.2013 v 18:48
Vzhledem k stále velkému množství sněhu a tudíž nepříliš aktuálnímu začátku sezóny si dovolím otevřít na motorkářském servru tradičně netradiční téma typu výběru čtyřkolové ojetiny

Vybírám něco na 4 km vzdálenou cestu do práce a zpět s nějakým občasným víkendovým svezením "kolem komína" kolem 100 km + případnou prázdninovou cestu na dovču +- 2000 km. Nájezd mi vychází max 5-8 tis, z toho důvodu benzín, spotřebu do 9-10l při tomhle režimu jsem ochoten akceptovat(míň-líp). Další limit je cena, chtěl bych se pohybovat někde mezi 75 - 120 tis - čím míň, tím samozřejmě líp. Výkon alespoň 70kW+, HovnoToPojede fakt nechci.

Co se týče prostoru, nepředpokládám časté obsazení více než 2 osobami, tudíž bych se nebránil ani něčemu třídveřovému, klidně i s malým kufrem nepotřebuju 600l na stěhování rodiny...

Máte někdo tipy - zkušenosti?
Vyhlídnul jsem si Bawora - TU , vím že je do očesaná trojka se starou technikou, vím že je to častým cílem mladých "tuzerů", nicméně mi se líbí a docela bych si ho za ty prachy uměl představit, ale třeba mi to někdo rozmluví

Dík za názory!

(reakce na) Výběr auta

3.3.2013 v 17:02 | Nahoru | #151
2LEKO> Jo, jen ten kluk je o měsíc ještě mladší než já. Úplně mi vzal nějaký idee že umim řídit

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr auta

3.3.2013 v 17:53 | Nahoru | #152
2LEKO> nevím, netuším.... popravdě jak jsem viděl to EVO na videu tak jsem čuměl.... poměr výkon/váha 1:1 1100 hp.... a docela malej motor... na sautu sem v minulosti viděl i 600 hp... EVO má/měl Lobo a řekl bych že určitě ne sérii.... assassin by možná mohl vědět víc

navíc rallye má/může mít rychlořazení a sekvenci, nebo co to je, že nehledá kvalty ale jen to tam sází... 4x4, slicky... to tam těch 100 může být hned a bez nějakého zdržování lidského faktoru

Naposledy editováno 03.03.2013 17:54:06

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr auta

3.3.2013 v 18:39 | Nahoru | #153
Lion> Jenže si musíš uvědomit, že to, co si LEKO nenajde na googlu, to neexistuje...

Výběr auta

3.3.2013 v 18:48 | Nahoru | #154
Jo a sorráč za spam

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr auta

3.3.2013 v 18:59 | Nahoru | #155

2LEKO píše: [quote=Lion]a to víš tak od boku jo? je fakt že jen na sautu je 400HP poměrně dost... "sériový" EVO s 260 hp, 5,7 vteřin a 250 kmh...

ale zas tu bude diskuze že 400HP na 3,3 vteřiny nestačí atd.

...nevím,jenom to beru s rezervou a s chladnou hlavou,....a jen tak, co jsem kdy a kde zažil a co a jak vím ze života!! ...EVO rallye úprava v ČR..3,2 s na 100 km/h!??



neni nahodou v pravidlech rallye, ze vykon smi byt max 300ps?

Assassin píše: Sleeper: no tak xdriva.... Z bawa se blbe preseda do neceho jinyho pokud si s nim byl spokojenej...



brambora =>spokojenost sama, za malo penez, hodne muziky...je to fajn svezeni a zvuk 6ti valu je velice prijemnej...

S6 v kombajnu mi prijde na hory ok, ale jen ta udajna poruchovost a brutalni spotreba

(reakce na) Výběr auta

3.3.2013 v 19:12 | Nahoru | #156
SLEEPER> To je v rally no, nějaký restriktor na omezení. Ale jakoby amatéři co jezdí rallysprinty apod tak můžou víc

(reakce na) Výběr auta

3.3.2013 v 20:25 | Nahoru | #157

Lion píše: 2LEKO> nevím, netuším.... popravdě jak jsem viděl to EVO na videu tak jsem čuměl.... poměr výkon/váha 1:1 1100 hp.... a docela malej motor... na sautu sem v minulosti viděl i 600 hp... EVO má/měl Lobo a řekl bych že určitě ne sérii.... assassin by možná mohl vědět víc

navíc rallye má/může mít rychlořazení a sekvenci, nebo co to je, že nehledá kvalty ale jen to tam sází... 4x4, slicky... to tam těch 100 může být hned a bez nějakého zdržování lidského faktoru



...amatersky jsem se zúčastňoval na sprintech...tak jen tak "medituji" ze zkušenosti...a tam cca 3 roky zpět byl nejrychlejší VIPER cca kolem 4 s...a Diablo o málo pomalejší..a časy kolem 5 s už byly vynikající..Carerra S 5,5 s...z normálních aut vycházel časově nejlépe 55/66 AMG.. byl moc rychlý a spolehlivý... i když tam jde o celkový čas,ale i toto měření se neoficielně měřilo..takže 3,1 s by asi bylo nejlépe zrychlujíci auto ze všech...a byly tam i 600 Ps stroje!..jo mám to z Google!

Naposledy editováno 03.03.2013 20:31:18

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr auta

3.3.2013 v 20:26 | Nahoru | #158

BagoBorec píše: Lion> Jenže si musíš uvědomit, že to, co si LEKO nenajde na googlu, to neexistuje...



..prosím tě, dej si mě do ignoru /blokace/..což právě dělám i já!..jinak si neskutečně

"vyrostl"!

..a nebudu se ti tady motat ,protože Google na toto téma nestačí!

Naposledy editováno 03.03.2013 20:46:56

(reakce na) Výběr auta

3.3.2013 v 20:46 | Nahoru | #159
2LEKO> Díkybohu tě umím ignorovat/blokovat sám od sebe, takže takovouhle softwarovou berličku nepotřebuju

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr auta

3.3.2013 v 20:55 | Nahoru | #160
2LEKO> Leos budes letos na radvanickem ? Pujdu tam asi delat komisare, jde tam cela particka tak bude prdel.

(reakce na) Výběr auta

3.3.2013 v 21:02 | Nahoru | #161

Creck píše: 2LEKO> Leos budes letos na radvanickem ? Pujdu tam asi delat komisare, jde tam cela particka tak bude prdel.



...jo...Klasik do 350 ccm a SP 125...příjezd čtvrtek kolem oběda...asi spodní cesta depa u "umývárek" u výjezdu/vjezdu!

(reakce na) Výběr auta

3.3.2013 v 21:29 | Nahoru | #162

assassin píše: Skritek: kuzi mam i v e36... Kdyz mas vši, nenapada me nic praktictejsiho...

(reakce na) Výběr auta

3.3.2013 v 21:50 | Nahoru | #163

2LEKO píše: ptaak> Ale brutální střela, nepobíral jsem to. 0-100 za 3,2 a omezovač ve 270kmh..

Lancer EVO ??..to je nesmysl!!..ale jinak v pohodě!



Model Imprezy s označením 22B, který byl tohoto roku také představen, byl naprostý vrchol nabídky automobilky Subaru. Dalo by se s trochou nadsázky říct, že to byla ručně vyráběná kopie WRC speciálů. Automobil disponuje výkonem 380 koní a zrychlení z nuly na stovku zvládne za 3,8 sekundy.

1 reakcí na tento příspěvek Výběr auta

3.3.2013 v 22:21 | Nahoru | #164
No zajet 3,2 na sto neni nemožný, ale moc aut/řidičů to nedokáže.

Leko: supervykonna zadokolka nemusi na stovce předvést nic zvláštního, obvykle dost těžký auto a problémy s trakcí, vykuchana 4x4 muže udělat lepší čas na kilo jak auta za spoustu mega...

(reakce na) Výběr auta

3.3.2013 v 22:30 | Nahoru | #165

assassin píše: No zajet 3,2 na sto neni nemožný, ale moc aut/řidičů to nedokáže.

Leko: supervykonna zadokolka nemusi na stovce předvést nic zvláštního, obvykle dost těžký auto a problémy s trakcí, vykuchana 4x4 muže udělat lepší čas na kilo jak auta za spoustu mega...



..tak jistě..já jen pochybuje o tom EVU, co se tady o něm píše výše,že s tím někdo,někde běžně v česku jezdí a vozí v tom kamarády!..prostě těch historek znám kupy,ale ta praxe je pak jiná!...a ta rychlost a zrychlení není jen o výkonu,to mi je taky jasné a tak to je i v reálu,že ty překoňovaný monstra,nevyhrávají..jako, že cca 250 koní je pro normalní ježdění až přebytečný výkon,aby se člověk vyblbnul
...jinak na těch sprintech běžně porážela Ferrari upravená Š 120! ..

..namátkou!





Naposledy editováno 03.03.2013 22:32:38

1 reakcí na tento příspěvek Výběr auta

3.3.2013 v 22:35 | Nahoru | #166
Leko: no dneska uz jich tu jezdi dost a v rukou různých exotu :) u nás na vsi je dilnicka kde na dvoře parkuje několik takhle upravenejch japonců 400+ ps. Jak říkáš, na sprint jde postavit speciál za par korun...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr auta

3.3.2013 v 22:39 | Nahoru | #167

assassin píše: Leko: no dneska uz jich tu jezdi dost a v rukou různých exotu :) u nás na vsi je dilnicka kde na dvoře parkuje několik takhle upravenejch japonců 400+ ps. Jak říkáš, na sprint jde postavit speciál za par korun...



..ani jeden ale nedá stovku za 3,2 s!! ..prostě tomu nevěřím..a za pár let co jsem se tam motal,jsem to nezažil....a možná v ČR ani takové auto není..a když je, tak chybí řidič..i ten Veron má problémy s tím časem!..ale nechci se hádat,prostě ty rychlostní "bajky" beru s rezervou!..prostě i těch 5 s je mazec jako svině!

Naposledy editováno 03.03.2013 22:41:38

Výběr auta

3.3.2013 v 22:44 | Nahoru | #168
já bych tomu nevěřil taky s tim zrychlením a maximálkou ale minulej rok sem se svezl v sierre coswort s turbem jak kráva výkon taky nějak 400koni ve dvoulitru r.v asi 91 a nechápal jsem..jede to strašně, svezl sem se i v lambu ale z tohohle přeturbenýho veterána sem byl víc vypláclej

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr auta

3.3.2013 v 22:46 | Nahoru | #169

2LEKO píše: ..ani jeden ale nedá stovku za 3,2 s!! ..prostě tomu nevěřím..a za pár let co jsem se tam motal,jsem to nezažil....a možná v ČR ani takové auto není..a když je, tak chybí řidič..i ten Veron má problémy s tím časem!..ale nechci se hádat,prostě ty rychlostní "bajky" beru s rezervou!..prostě i těch 5 s je mazec jako svině!



já tohl zažil jednou na mimonskejch válkách kdy tam přijel myslim nějakej polák se starou corvetou a s turbem co mu lezlo z kapoty jak bylo velky a s motorkářema si tam vytřel prdel, se všema borci se tam snažili furt do kola a nikdo ho neudělal

(reakce na) Výběr auta

3.3.2013 v 22:51 | Nahoru | #170

YOSH_BOY píše: já tohl zažil jednou na mimonskejch válkách kdy tam přijel myslim nějakej polák se starou corvetou a s turbem co mu lezlo z kapoty jak bylo velky a s motorkářema si tam vytřel prdel, se všema borci se tam snažili furt do kola a nikdo ho neudělal



...to jsem asi viděl,ale nějak jsem to nesledoval..ale ono to je tam pokaždé...historky o rychlosti na motorkách je to samé...jeden ,jednou povídal,a jeden má kamaráda a ten to viděl..atd...a pak příjde ta realita,a je po srandě!

Výběr auta

3.3.2013 v 22:52 | Nahoru | #171
jo to jo.. pro mě to bylo poprvé co auto dalo mašinu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr auta

3.3.2013 v 22:53 | Nahoru | #172
2LEKO> Jestli se nepletu,tak Marat s crx to pod 4s jezdí,400m za 10.56

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr auta

3.3.2013 v 22:58 | Nahoru | #173

Kubák píše: 2LEKO> Jestli se nepletu,tak Marat s crx to pod 4s jezdí,400m za 10.56



..jo to je možné...ale 3,2 s to nejede! ..ale to je fuk!..pardon,že jsem to tady smolil!..prostě tomu nevěřím,že to EVO, to zajede,to je vše!

Výběr auta

3.3.2013 v 23:01 | Nahoru | #174
jako 3,2 je fakt moc /málo/ , musel by na to být podle mě spešl povrch, gumy atd.. třeba s rozjezdem by to možné bylo.. třeba z 30kmh na 130..

(reakce na) Výběr auta

3.3.2013 v 23:10 | Nahoru | #175
2LEKO> tak to nevim,nikde to teď nevidim,znám jen čas na 400m a cílovou rychlost 219kmh
Sám říkal,že auto je rychlejší,ale brzdí ho on,pže nedokáže tak rychle řadit
Pro představu

No,trošku se to od oktávek a citigo zvrtlo,to je fakt

1 reakcí na tento příspěvek Výběr auta

4.3.2013 v 00:06 | Nahoru | #176
Pripojim jednu taky trosku mimo tema

Tvl asi ctyri roky jsem nejel po D1, to si snad delaji prdel Jak tehle offroad zalezitosti muze nekdo rikat dalnice. Nase z Ovy do Olmiku se ji zacina pomalu taky podobat.

Nechapu jak tu treba nekdo muze nadavat na polaky, po jejich dalnicich jezdim velmi casto a zadarmo jsou tisickrat v lepsim stavu.

Tohle uz je vazne na velezradu pro vsechny vlady co se na tomhle podilely.

Naposledy editováno 04.03.2013 00:07:02

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr auta

4.3.2013 v 00:15 | Nahoru | #177
Creck> Jj na to mam dobrou vzpominku. Loni na jaře jsem jel na okruh a motorka na vleku. Normalne s ti jezdim 120kmh ale na te "dalnici" jsem pri 70 cekal, ze kazdou chvili uvidim motorku jedouci vedle auta.

Me se ani ted nechce na sve auto kupovat znamka za lidovych 1500, to me ten jeden km prijde na 5kč

Ale i kdyby to opravili, tak jak dlouho to vydrzi, 3-4 roky jako D11 ? Kdyz tam zacinali stavet, tak tam prisel nejakej mistni deda, ze tam byla driv bazina. Oni at se nestara. Za 3 roky tam musely frezovat boule a trvalo to snad pul roku...

Naposledy editováno 04.03.2013 00:21:51

(reakce na) Výběr auta

4.3.2013 v 00:45 | Nahoru | #178
SVSkritek> uz vubec nechapu logiku kdy na nasi rudne mame 90km/h a na tom tankodromu je povolena 130

1 reakcí na tento příspěvek Výběr auta

4.3.2013 v 08:14 | Nahoru | #179
Creck: tam se jezdi 160+ v rychlym, oni kola do tech der pak nestaci spadnout, jen je auto po 100tis na odpis

Výběr auta

4.3.2013 v 08:36 | Nahoru | #180
baworák je supr,ale ne z bazaru : bmwklub.cz a e46.bmwklub.cz (jsou to jiný stránky). Čekuj tam inzerce a dřív nebo později se tam objeví vůně. Já takhle koupil 330d touringa a je v neuvěřitelnym stavu.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist