Vybírám něco na 4 km vzdálenou cestu do práce a zpět s nějakým občasným víkendovým svezením "kolem komína" kolem 100 km + případnou prázdninovou cestu na dovču +- 2000 km. Nájezd mi vychází max 5-8 tis, z toho důvodu benzín, spotřebu do 9-10l při tomhle režimu jsem ochoten akceptovat(míň-líp). Další limit je cena, chtěl bych se pohybovat někde mezi 75 - 120 tis - čím míň, tím samozřejmě líp. Výkon alespoň 70kW+, HovnoToPojede fakt nechci.
Co se týče prostoru, nepředpokládám časté obsazení více než 2 osobami, tudíž bych se nebránil ani něčemu třídveřovému, klidně i s malým kufrem nepotřebuju 600l na stěhování rodiny...
Máte někdo tipy - zkušenosti?
Vyhlídnul jsem si Bawora - TU , vím že je do očesaná trojka se starou technikou, vím že je to častým cílem mladých "tuzerů", nicméně mi se líbí a docela bych si ho za ty prachy uměl představit, ale třeba mi to někdo rozmluví
Dík za názory!
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr auta
navíc rallye má/může mít rychlořazení a sekvenci, nebo co to je, že nehledá kvalty ale jen to tam sází... 4x4, slicky... to tam těch 100 může být hned a bez nějakého zdržování lidského faktoru
Naposledy editováno 03.03.2013 17:54:06
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr auta
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr auta
2LEKO píše: [quote=Lion]a to víš tak od boku jo? je fakt že jen na sautu je 400HP poměrně dost... "sériový" EVO s 260 hp, 5,7 vteřin a 250 kmh...
ale zas tu bude diskuze že 400HP na 3,3 vteřiny nestačí atd.
...nevím,jenom to beru s rezervou a s chladnou hlavou,....a jen tak, co jsem kdy a kde zažil a co a jak vím ze života!! ...EVO rallye úprava v ČR..3,2 s na 100 km/h!??
neni nahodou v pravidlech rallye, ze vykon smi byt max 300ps?
Assassin píše: Sleeper: no tak xdriva.... Z bawa se blbe preseda do neceho jinyho pokud si s nim byl spokojenej...
brambora =>spokojenost sama, za malo penez, hodne muziky...je to fajn svezeni a zvuk 6ti valu je velice prijemnej...
S6 v kombajnu mi prijde na hory ok, ale jen ta udajna poruchovost a brutalni spotreba
Lion píše: 2LEKO> nevím, netuším.... popravdě jak jsem viděl to EVO na videu tak jsem čuměl.... poměr výkon/váha 1:1 1100 hp.... a docela malej motor... na sautu sem v minulosti viděl i 600 hp... EVO má/měl Lobo a řekl bych že určitě ne sérii.... assassin by možná mohl vědět víc
navíc rallye má/může mít rychlořazení a sekvenci, nebo co to je, že nehledá kvalty ale jen to tam sází... 4x4, slicky... to tam těch 100 může být hned a bez nějakého zdržování lidského faktoru
...amatersky jsem se zúčastňoval na sprintech...tak jen tak "medituji" ze zkušenosti...a tam cca 3 roky zpět byl nejrychlejší VIPER cca kolem 4 s...a Diablo o málo pomalejší..a časy kolem 5 s už byly vynikající..Carerra S 5,5 s...z normálních aut vycházel časově nejlépe 55/66 AMG.. byl moc rychlý a spolehlivý... i když tam jde o celkový čas,ale i toto měření se neoficielně měřilo..takže 3,1 s by asi bylo nejlépe zrychlujíci auto ze všech...a byly tam i 600 Ps stroje!..jo mám to z Google!
Naposledy editováno 03.03.2013 20:31:18
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr auta
BagoBorec píše: Lion> Jenže si musíš uvědomit, že to, co si LEKO nenajde na googlu, to neexistuje...
..prosím tě, dej si mě do ignoru /blokace/..což právě dělám i já!..jinak si neskutečně
"vyrostl"!
..a nebudu se ti tady motat ,protože Google na toto téma nestačí!
Naposledy editováno 03.03.2013 20:46:56
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr auta
2LEKO píše: ptaak> Ale brutální střela, nepobíral jsem to. 0-100 za 3,2 a omezovač ve 270kmh..
Lancer EVO ??..to je nesmysl!!..ale jinak v pohodě!
Model Imprezy s označením 22B, který byl tohoto roku také představen, byl naprostý vrchol nabídky automobilky Subaru. Dalo by se s trochou nadsázky říct, že to byla ručně vyráběná kopie WRC speciálů. Automobil disponuje výkonem 380 koní a zrychlení z nuly na stovku zvládne za 3,8 sekundy.
1 reakcí na tento příspěvek Výběr auta
Leko: supervykonna zadokolka nemusi na stovce předvést nic zvláštního, obvykle dost těžký auto a problémy s trakcí, vykuchana 4x4 muže udělat lepší čas na kilo jak auta za spoustu mega...
assassin píše: No zajet 3,2 na sto neni nemožný, ale moc aut/řidičů to nedokáže.
Leko: supervykonna zadokolka nemusi na stovce předvést nic zvláštního, obvykle dost těžký auto a problémy s trakcí, vykuchana 4x4 muže udělat lepší čas na kilo jak auta za spoustu mega...
..tak jistě..já jen pochybuje o tom EVU, co se tady o něm píše výše,že s tím někdo,někde běžně v česku jezdí a vozí v tom kamarády!..prostě těch historek znám kupy,ale ta praxe je pak jiná!...a ta rychlost a zrychlení není jen o výkonu,to mi je taky jasné a tak to je i v reálu,že ty překoňovaný monstra,nevyhrávají..jako, že cca 250 koní je pro normalní ježdění až přebytečný výkon,aby se člověk vyblbnul
...jinak na těch sprintech běžně porážela Ferrari upravená Š 120! ..
..namátkou!
Naposledy editováno 03.03.2013 22:32:38
1 reakcí na tento příspěvek Výběr auta
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr auta
assassin píše: Leko: no dneska uz jich tu jezdi dost a v rukou různých exotu :) u nás na vsi je dilnicka kde na dvoře parkuje několik takhle upravenejch japonců 400+ ps. Jak říkáš, na sprint jde postavit speciál za par korun...
..ani jeden ale nedá stovku za 3,2 s!! ..prostě tomu nevěřím..a za pár let co jsem se tam motal,jsem to nezažil....a možná v ČR ani takové auto není..a když je, tak chybí řidič..i ten Veron má problémy s tím časem!..ale nechci se hádat,prostě ty rychlostní "bajky" beru s rezervou!..prostě i těch 5 s je mazec jako svině!
Naposledy editováno 03.03.2013 22:41:38
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr auta
2LEKO píše: ..ani jeden ale nedá stovku za 3,2 s!! ..prostě tomu nevěřím..a za pár let co jsem se tam motal,jsem to nezažil....a možná v ČR ani takové auto není..a když je, tak chybí řidič..i ten Veron má problémy s tím časem!..ale nechci se hádat,prostě ty rychlostní "bajky" beru s rezervou!..prostě i těch 5 s je mazec jako svině!
já tohl zažil jednou na mimonskejch válkách kdy tam přijel myslim nějakej polák se starou corvetou a s turbem co mu lezlo z kapoty jak bylo velky a s motorkářema si tam vytřel prdel, se všema borci se tam snažili furt do kola a nikdo ho neudělal
YOSH_BOY píše: já tohl zažil jednou na mimonskejch válkách kdy tam přijel myslim nějakej polák se starou corvetou a s turbem co mu lezlo z kapoty jak bylo velky a s motorkářema si tam vytřel prdel, se všema borci se tam snažili furt do kola a nikdo ho neudělal
...to jsem asi viděl,ale nějak jsem to nesledoval..ale ono to je tam pokaždé...historky o rychlosti na motorkách je to samé...jeden ,jednou povídal,a jeden má kamaráda a ten to viděl..atd...a pak příjde ta realita,a je po srandě!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr auta
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr auta
Kubák píše: 2LEKO> Jestli se nepletu,tak Marat s crx to pod 4s jezdí,400m za 10.56
..jo to je možné...ale 3,2 s to nejede! ..ale to je fuk!..pardon,že jsem to tady smolil!..prostě tomu nevěřím,že to EVO, to zajede,to je vše!
1 reakcí na tento příspěvek Výběr auta
Tvl asi ctyri roky jsem nejel po D1, to si snad delaji prdel Jak tehle offroad zalezitosti muze nekdo rikat dalnice. Nase z Ovy do Olmiku se ji zacina pomalu taky podobat.
Nechapu jak tu treba nekdo muze nadavat na polaky, po jejich dalnicich jezdim velmi casto a zadarmo jsou tisickrat v lepsim stavu.
Tohle uz je vazne na velezradu pro vsechny vlady co se na tomhle podilely.
Naposledy editováno 04.03.2013 00:07:02
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr auta
Me se ani ted nechce na sve auto kupovat znamka za lidovych 1500, to me ten jeden km prijde na 5kč
Ale i kdyby to opravili, tak jak dlouho to vydrzi, 3-4 roky jako D11 ? Kdyz tam zacinali stavet, tak tam prisel nejakej mistni deda, ze tam byla driv bazina. Oni at se nestara. Za 3 roky tam musely frezovat boule a trvalo to snad pul roku...
Naposledy editováno 04.03.2013 00:21:51