Pro Valentina je již jasné, že po své kariéře v MotoGP, bude dále pokračovat v závodění, ale již na čtyřech kolech. «Dostal jsem plakát od Trevise Pastrani, který teď také přešel na závodění s auty. Dříve skákal s motocyklem dvojitá salta. On mi napsal:«Valentino:With the age, we needs the cagé(s věkem potřebujeme klec, která ochrání jezdce).» Rossi si je jistý, že v rally závodech by mohl být, co se týče jezdeckého nasazení, daleko agresivnější, než ve srovnání v jízdě na motocyklu v MotoGP.
«Motocykly jsou mnohem nebezpečnější. Můj největší strach je, že se zraním. To je normální. Všichni jezdci vědí, že to je nebezpečné a každý se trochu bojí, svým vlastním způsobem», konstatuje 34-letý Ital magazínu «Top Gear».
Rossi: «Byl jsem na ostrovu Isle of Man a objel jsem jedno kolo. Rozumím, proč lidé tento závod milují. Je to zatraceně fascinující, neuvěřitelné a velkolepé. Ale je to bohužel velice nebezpečné. Isle of Man je velice těžký, když uděláš chybu, může to být tvá poslední.»
Hvězda Yamahy ubezpečuje:«I když jedeš na motocyklu v 100% nasazení, tak stále musíš mít v záloze malou rezervu pro eventuelní chybu. To je v závodním autě jiné.» Rossi testoval již vůz formule 1 Ferrari a obsadil v roce 2006 jedenáctou příčku v mistrovství světa rally Nový Zéland.
Smrtí jeho dobrého přítele Marca Simoncelliho v roce 2011, při velké ceně v Sepangu, zažil devítinásobný mistr světa nebezpečí na vlastní kůži. «Po tak hrozné události si musí člověk položit otázku: Mám nebo nemám dále pokračovat? Řekl jsem si, zůstanu ve hře, už kvůli tomu, abych uctil památku Marca.»
Naposledy editováno 22.02.2013 00:56:12
4 reakcí na tento příspěvek Rossi:«Každý jezdec má trochu strach»
Smrtí jeho dobrého přítele Marca Simoncelliho v roce 2011, při velké ceně v Sepangu, zažil devítinásobný mistr světa nebezpečí na vlastní kůži. «Po tak hrozné události si musí člověk položit otázku: Mám nebo nemám dále pokračovat? Řekl jsem si, zůstanu ve hře, už kvůli tomu, abych uctil památku Marca.
Jo, takze nejlepsimu kamaradovi (minimalne v paddocku), prejedu hlavu a neprimo mu zpusobim zrazeni neslucitelne se zivotem, ale uctim jeho pamatku tim, ze se ihned vracim na trat...
Ano, byla tu kurevsky nestastna nahoda, ale i presto...
Jasne, Vale by byl u medicu spis na obtiz, ale stejne mi ta jeho chladnokrevnost hlava nebere.
Ja bych urcite zastavil a presvedcil se o tom, zda bude ok... Jiste mi tu kazdy napise, ze neni placenej za to, aby delal okruhoveho zrizence, ale DPC, tady slo o velice dobreho kamarada!
Stejne mu slo o houno, kdyz bojoval akorat o posledni pozice v prototypech!
Takze si nech kecy na koledu.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rossi:«Každý jezdec má trochu strach»
1100Virago píše: SLEEPER: Pusť si znovu tu situaci. Rossi se s motorkou pral stovky metrů, pak se po návratu na asfalt pokřižoval a hned se jelo do boxů, protože závod byl přerušen. Jak se měl podle tebe k Sicovi vracet? Pěšourem? Nebo otočit motorku a jet do protisměru? Obojí by byla naprostá hovadina.
naprosto souhlasim...
SLEEPER píše: Jo, takze nejlepsimu kamaradovi (minimalne v paddocku), prejedu hlavu a neprimo mu zpusobim zrazeni neslucitelne se zivotem, ale uctim jeho pamatku tim, ze se ihned vracim na trat...
Ano, byla tu kurevsky nestastna nahoda, ale i presto...
Jasne, Vale by byl u medicu spis na obtiz, ale stejne mi ta jeho chladnokrevnost hlava nebere.
Ja bych urcite zastavil a presvedcil se o tom, zda bude ok... Jiste mi tu kazdy napise, ze neni placenej za to, aby delal okruhoveho zrizence, ale DPC, tady slo o velice dobreho kamarada!
Stejne mu slo o houno, kdyz bojoval akorat o posledni pozice v prototypech!
Takze si nech kecy na koledu.