1 reakcí na tento příspěvek keihin na husqvarnu
1 reakcí na tento příspěvek keihin na husqvarnu
BTW: Mám na husce Keihina flat CR 40, ale co je v něm za trysky ti nepovím. Dávat druhej karbec z jiné mašiny je dycky sázka do loterie, protože máš jiný airbox, jiný vyplachování, jiný zdvihový objem... Jinak trysky na Keihina na svou mašinu zjistíš přes Google. Jsou na to nějaké tabulky. Já sem ten svůj ladil v podstatě takhle:
Nastavení karburátoru na volnoběžný chod a správné seřízení bohatosti směsi
Nastavení volnoběžného chodu karburátoru má velký vliv na chování motocyklu při startování. To znamená, že motor se správně nastaveným volnoběžným chodem se nechá startovat snadněji, než motor se špatně nastaveným volnoběžným chodem.
Volnoběžný chod se reguluje seřizovacím kolečkem a šroubem regulace složení směsi . Seřizovacím kolečkem se nastavuje základní poloha šoupátka. Šroubem regulace složení směsi je regulována volnoběžná směs, která proudí přes volnoběžný systém do motoru. Otáčení ve směru pohybu hodinových ručiček snižuje množství paliva (chudá směs), otáčení proti směru pohybu hodinových ručiček zvyšuje množství paliva (bohatá směs).
ABYSTE NASTAVILI SPRÁVNĚ VOLNOBĚŽNÝ CHOD, POSTUPUJTE PODLE NÁSLEDUJÍCÍCH BODŮ:
1. Šroub regulace složení směsi zašroubovat a nastavit na základní seřízení, udané výrobcem.
2. Zahřát motor krátkou jízdou.
3. Seřizovacím kolečkem nastavit normální volnoběžné otáčky, udané výrobcem.
4. Otáčet šroubem regulace složení směsi pomalu ve směru pohybu hodinových ručiček, než začnou klesat volnoběžné otáčky. Zapamatujte si tuto polohu a otáčejte nyní šroubem regulace složení směsi pomalu proti směru pohybu hodinových ručiček, než volnoběžné otáčky opět začnou klesat. Pak je třeba nastavit nejvyšší volnoběžné otáčky mezi těmito dvěma polohami. Pokud by došlo při tom k vyššímu nárůstu otáček, snižte volnoběžné otáčky na normální hladinu a postupujte ještě jednou podle bodu 4. Extrémní sportovní jezdec nastaví šroub o 1/4 otáčky níže - ve směru pohybu hodinových ručiček - proti této ideální poloze, aby byl motor při sportovním použití živější).
UPOZORNĚNÍ: Pokud se nedojde pomocí tohoto popsaného postupu k uspokojivému výsledku, je pravděpodobné, že příčinou může být špatně dimenzovaná volnoběžná tryska. Pokud
a) je šroub regulace složení směsi zatočen až na doraz a nedošlo ke změně volnoběžných otáček, je třeba použít menší volnoběžnou trysku,
b) motor zhasne, když je šroub regulace složení směsi ještě 2 otáčky otevřen, je třeba vybrat větší volnoběžnou trysku.
Po výměně trysky je třeba přirozeně začít se seřízením od začátku.
5. Nyní je třeba seřizovacím kolečkem nastavit požadované volnoběžné otáčky.
Při větších změnách venkovní teploty a extrémních změnách nadmořské výšky je třeba opakovat nastavení volnoběžných otáček
Naposledy editováno 14.02.2013 09:37:22