paolo_novy Přidat reklamu

Téma: pohon řemenem
Co je lepší? Pohon řemenem nebo kardanem?

pohon řemenem

11.2.2013 v 20:22 | Nahoru | #31
Smrči by hlasoval určo pro ŘEMEN http://www.motorkari.cz/motorka/?mid=8689

pohon řemenem

11.2.2013 v 20:32 | Nahoru | #32
Kto by mal chuť to vyskúšať
http://www.vh-motorr...de/de/Zahnriemenkits

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) pohon řemenem

11.2.2013 v 20:40 | Nahoru | #33
FishX3> dá se koupit (i na CB1300 ) jako přestavbová sada za nemalé peníze

1 reakcí na tento příspěvek pohon řemenem

11.2.2013 v 21:02 | Nahoru | #34
Četl sem, že řemen vydrží víc km než řetěz, ale třeba jízda na štěrku ho může poškodit, takže není vhodnej na motorky typu GS, ale spíš na cruisery, co jezdí jen po čistejch asfaltkách.

Přestavbová sada na na GSX nebo CB nemá význam, pokud někdo z nějakýho důvodu nehce přijít o radost z občasnýho mazání řetězu. I když se o řetěz nebudeš starat, vydrží určitě dost na to, aby se vyplatilo koupit častěji novej, než investovat do řemenu.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) pohon řemenem

11.2.2013 v 21:31 | Nahoru | #35

HornisGSX píše: FishX3> dá se koupit (i na CB1300 ) jako přestavbová sada za nemalé peníze

a ty ji máš

(reakce na) pohon řemenem

11.2.2013 v 21:38 | Nahoru | #36

FishX3 píše: a ty ji máš

vzdyt tam pise:nechal si to rozmluvit a ficel na dovcu!!!

(reakce na) pohon řemenem

11.2.2013 v 21:44 | Nahoru | #37
FishX3> chtěl jsem jí kupovat už už jsem jí chtěl brát ale nechal jsem si to rozmluvit...ono 35tis je 35tis

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) pohon řemenem

11.2.2013 v 22:46 | Nahoru | #38

HornisGSX píše: Rubi> řemen na gsx 1400 25tis výměna a otočení řemenic 25tis komplet výměna...

E: slovíčko

reagoval jsem na toto

1 reakcí na tento příspěvek pohon řemenem

11.2.2013 v 23:39 | Nahoru | #39
ty jo, vy někdo něco děláte s kardanem? šal to někdo vymyslel, aby se na to nešahalo!! ono tam možná nějaká ta občasná výměna oleju je, ale asi bych to řešil tak po 50tis, spíš víc... je pravda, že na tatové GSX 1100 G se kardan v zadu protočil... ale jen proto, že to bylo napadené kutilem (debilem), který to asi rozdělal, vyčistil a složil a asi nenamazal... bo když byl olej tam, kde měl a někde z kardanu se vysypal jen rez....

(reakce na) pohon řemenem

11.2.2013 v 23:42 | Nahoru | #40
PetrL3> ty přestavby se dělají kvůli dyzajnu, hlučnosti a "čistotě"... a nebo, když chceš zamachrovat, bo to každý fakt nemá... v době mazání řetězu jen sprejem možná i kvůli životnosti....

(reakce na) pohon řemenem

12.2.2013 v 00:52 | Nahoru | #41

Dolík.... píše: ty jo, vy někdo něco děláte s kardanem? šal to někdo vymyslel, aby se na to nešahalo!! ono tam možná nějaká ta občasná výměna oleju je, ale asi bych to řešil tak po 50tis, spíš víc... je pravda, že na tatové GSX 1100 G se kardan v zadu protočil... ale jen proto, že to bylo napadené kutilem (debilem), který to asi rozdělal, vyčistil a složil a asi nenamazal... bo když byl olej tam, kde měl a někde z kardanu se vysypal jen rez....

a nebo jen nekontroloval stav oleje

PS: Vám nepřijde normální si po koupi motorky zjistit servisní intervaly???? Jako člověka co kupuje jetý stroje mne tahle myšlenka opravdu děsí.

Naposledy editováno 12.02.2013 00:57:19

pohon řemenem

12.2.2013 v 08:39 | Nahoru | #42
Mám motorku s řemenem i s kardanem a každý má svoje.
Nesnášel jsem bordel od mazání řetězu a nerad bych se k němu vracel

F650 CS má řemen bez napínacích kladek, nejvíc na něm podle mě dostupných info najel DailyRider, který byl dost aktvní na BlackBelt gang foru, první řemen měnil po 100 000 milích. BMW doporučuje výměnu po 40tkm. Sada k výměně je dražší než řetězovka na srovnatelný F650 GS, ale dá se na ní najet více km. Mě se sekundární pohon řemenem líbí, protože nemá žádný reakce jako kardan, je to tichý, bezúdržbový, čistý a pro mě spolehlivý.

Problém s kamínky co se můžou dostat pod řemen a poškodit ho reálně existuje.

Komentovat klady a zápory kardanu nemá smysl

pohon řemenem

12.2.2013 v 08:58 | Nahoru | #43
Řemen stačí jednou za rok umýt jarovou vodou(nesmí se zamastit),jinak si ho nevšímám,vydrží min.50.tis.km a nový stojí neorigo 2000.-Kč

(reakce na) pohon řemenem

12.2.2013 v 10:25 | Nahoru | #44
 

-Ajk-- píše: řemen je lehkej, tichej, téměř bezúdržbovej, ale má největší jízdní odpor



Ale houby s voctem, je to přesně naopak!

Ze všech těch tří nejběžnějších sekundárních převodů u dnešních motocyklů (řemen, řetěz, kardan) právě ozubený řemen má ty NEJMENŠÍ ZTRÁTY (nebo jak Ty říkáš "jízdní odpor") při přenosu momentu-výkonu z převodovky na poháněné kolo.

A výrazně největší ztráty má kardan, a řetěz je pak uprostřed tohoto pomyslného žebříčku.
 

Naposledy editováno 12.02.2013 10:26:10

2 reakcí na tento příspěvek pohon řemenem

12.2.2013 v 12:22 | Nahoru | #45
hele...a volíte Losnu, nebo Mažňáka ? ...

na závodní nadupanej speciál jedině kardan
do bahna, na offroad jedině řemen
...řetěz stříká mazivo...ten je úplně nejhorší

jo ještě mě tak hlodá...pohon...nejlepší je co?
Atomovej
Spalovací
Parní (ale parní je vlastně spalovací...tak já už fakt nevím)
... nebo ty veverky ?
...co myslíte?

Naposledy editováno 12.02.2013 12:25:18

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) pohon řemenem

12.2.2013 v 12:30 | Nahoru | #46
FishX3> psáno v manuálu k sadě

(reakce na) pohon řemenem

12.2.2013 v 13:05 | Nahoru | #47
 

t_freedom píše: hele...a volíte Losnu, nebo Mažňáka ? ...


Enduristi a Mirek Dušín třeba Bahňáka
 

1 reakcí na tento příspěvek pohon řemenem

12.2.2013 v 14:21 | Nahoru | #48
Řemen na Hayabuse: po 35.000 km otočení "rozety". Jinak nic. Jo a když myju motorku, tak proudem vody opláchnu i řemen - toť vše z údržby. Myslím, že nebude ani v půlce životnosti. Teď jsem ho sundal, nenese žádné známky poškození ani nadměrného opotřebení. Chytnu-li ho na jednom místě do ruky, drží stále oválný tvar, tj. nepadá pod svou váhou (porovnejte třeba řemen z auta nový vs. starý a víte jak to myslím). Zatím nejlepší investice, jakou jsem do motorky udělal. A to moje Busa dostává hodně za uši...

(reakce na) pohon řemenem

12.2.2013 v 14:23 | Nahoru | #49

HornisGSX píše: FishX3> psáno v manuálu k sadě



ok , díkes

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) pohon řemenem

12.2.2013 v 14:24 | Nahoru | #50
t_freedom> Heleee nedržkuj!

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) pohon řemenem

12.2.2013 v 14:34 | Nahoru | #51

FishX3 píše: t_freedom> Heleee nedržkuj!



pane Lorenc....a uvezu tohle? ... a co bylo dřív, vejce nebo kohout ? a je lepší kůže, nebo textil ? a Pirellka, nebo Mitaska ?

...sněží, je zima, nuda, hodně času, tak proč se neptat, že?

(reakce na) pohon řemenem

12.2.2013 v 14:38 | Nahoru | #52
t_freedom> na koníčka nebo 69?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) pohon řemenem

12.2.2013 v 14:41 | Nahoru | #53
Smrči-GSX-F> kolik si za tu sadu dal?

(reakce na) pohon řemenem

12.2.2013 v 14:43 | Nahoru | #54

t_freedom píše: pane Lorenc....a uvezu tohle? ... a co bylo dřív, vejce nebo kohout ? a je lepší kůže, nebo textil ? a Pirellka, nebo Mitaska ?

...sněží, je zima, nuda, hodně času, tak proč se neptat, že?



ale stejně tě miluju

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) pohon řemenem

12.2.2013 v 14:43 | Nahoru | #55

HornisGSX píše: Smrči-GSX-F> kolik si za tu sadu dal?



Sada nebyla přímo na Busu - musel jsem hodně improvizovat. Všechny díly i s poštovným myslím necelých 20.000 Kč.

pohon řemenem

12.2.2013 v 14:50 | Nahoru | #56
Docela zajímavý téma , ale zatim jediný, co jsem se tady dozvěděl je, že nemám kupovat motorku od PEPAFJR

(reakce na) pohon řemenem

12.2.2013 v 14:56 | Nahoru | #57
Smrči-GSX-F> mohl bys hodil odkaz? já u nás předloni když jsem jí chtěl kupovat našel jako komplet za 35tis

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) pohon řemenem

12.2.2013 v 14:59 | Nahoru | #58

Smrči-GSX-F píše: Sada nebyla přímo na Busu - musel jsem hodně improvizovat. Všechny díly i s poštovným myslím necelých 20.000 Kč.


o tom si dukatista s testastrettou může nechat tak zdát...bych měl zhoblovaný zuby tak za tři dny

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) pohon řemenem

12.2.2013 v 15:00 | Nahoru | #59

t_freedom píše: o tom si dukatista s testastrettou může nechat tak zdát...bych měl zhoblovaný zuby tak za tři dny



v tom ses počůral mámě v ložnici

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) pohon řemenem

12.2.2013 v 15:14 | Nahoru | #60
HornisGSX> ...asi přeháním, za tři dny asi ne...ale s mým motorem by ten řemen měl dost práce, to mi věř...a to co na Buse by nedal ani boha
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Honda CB 1300 versus Suzuki GSX 1400 [1, 2, 3] Honda CB 1300 pixels1 63 27.9.2023 v 20:15 dajos
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... pajovka 101 14.6.2023 v 06:32 t_freedom
Palivový systém Honda CB 1300 Kaa20 25 10.1.2023 v 20:23 Kaa20
Power Commander Suzuki GSX 1100, Suzuki GSX 1200, Honda CB 1300, Suz... djpajovka 11 18.10.2022 v 13:42 apriliaf1
Nováček Honda CB 1300 Honda1300 14 13.10.2022 v 22:01 johnwood1979


TOPlist