globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Island

3.1.2013 v 20:56
Zdarec, byl jste tam někdo? Zajíma mě hlavně cesty vnitrozemím, jak moc jsou off, počasí a různé postřehy, cebny ubytka, doporučení atd. Trajekt mám vyřešený.

3.1.2013 v 22:10 | Nahoru | #1
Doporučuju pročíst tenhle blog - Hablerovi na cestách ...dozvíš se tam dost o možnosi ubytování ale i tipy na výlety a všeobecný info co se určitě hodí

3.1.2013 v 22:14 | Nahoru | #2
Nekde jsem cetl nejakej cestopis kde se lidi s LR discovery a KTM ADV. na lodi divili, ze tam jedou nemci i na silnicnich varaderech

4.1.2013 v 08:05 | Nahoru | #4
za dva dny pujde z islandu cestopis .

Naposledy editováno 04.01.2013 16:12:13

4.1.2013 v 08:06 | Nahoru | #5
Musíš mít moc moc rád brody

4.1.2013 v 11:45 | Nahoru | #6
jestli chceš kontakt na kámeša , kterej to projel celý tak v PM. Kdyžtak se ozvi

Carda

4.1.2013 v 19:29 | Nahoru | #7
Koukám že brody budou BIG PROBLEM.

2 reakcí na tento příspěvek Island

6.2.2013 v 10:39 | Nahoru | #8
Jeli jsme to ve dvou na Transalpu v létě 2011, měli jsme v plánu i vnitrozemské cesty, ale nakonec jsme je museli omezit. Přece jenom jsme byli hodně naložení a moje chyba byly gumy.
V Norsku mi hodně praskaly M-07, tak jsem začal jezdit na dunlop trailmax.
Normálně mi vydrží tak cca 9tisíc. Na islandskejch cestách odcházely 2x rychlejc. I asfaltový cesty jsou hodně ostrý.

S vnitrozemskejch cest jsme nakonec jeli do barevnejch hor po F208 od severu. Měli jsme naplánovanej i průjezd F35 ale právě kvůli rychle odcházejícím gumám jsme to museli nechat na jindy.

Náš interní cestopis Island 2011
a Video

Kdyby tě něco zajímalo dej vědět.

6.2.2013 v 11:44 | Nahoru | #9
martin.adam> výborně - tak mám program na večer u vínka

6.2.2013 v 11:53 | Nahoru | #10
martin.adam>Pěkně

13.2.2013 v 09:53 | Nahoru | #11
Ja bych na Island na motorce nejel kvuli zime, vetru a brodum. Byl jsem v aute a na motorce bych si to stejny nedokazal predstavit.
Idealni je neco takovyho

Nejake info ma na strankach Beba

1 reakcí na tento příspěvek Island

13.2.2013 v 23:37 | Nahoru | #12
na jedné akci jsem si poslechl cestopis z Islandu, ten co jej vyprávěl si dopředu zjitil info a raději se rozhodli Island absolvovat off-road autem (opravdovým off-road).
Jestli si to dobbře pamatuji, tak říkal že asfaltova silnice tam je jedna, kolem ostrova podél pobřeží, takže po ní je to nuda. Naopak vnitrozemím to nuda není, ale pro motorky jsou, mohou být velký problém ty brody. Potkali tam nějakého motorkáře, ale nemohl se dostat všude a myslím že říkal že to nakonec utopil... Fotky ale dovezl krásné, fotky přírody.
Taky se mi zdá, že minulý rok tam jedna česká cestovka utopila v řece celý offroad autobus, byla to Tarovka s nádstavbou pro lidi. Nikdo se naštěstí neutopil, ale o náklaďák a taky o všechny věci ti lidi přišli...
Takže asi respekt....

PS: jinak Island je a bude asi jedinou zemí z Evropy, kam se myslím nikdy nepodívám (ať už na motorce, nebo bez) a to pouze kvůli ceny za dopravu tam a zpátky.
Tím chci říct, že bych se rád do všech ostatních zemí jednou na motorce podíval tedy pokud mi bude přát štěstí Tedy Evropa má podle wikipedie 60 zemí (to ale včetně různých ostrovů, kam člověk na motorce nikdy nedojede...), tak bez těch ostrůvků 50 a z těch 50 jsem zatím na motorce dojel do 38 zemí, tak 12 mi ještě zbývá. To mám ještě co dělat

Naposledy editováno 13.02.2013 23:49:40

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Island

14.2.2013 v 17:55 | Nahoru | #13
Roman2bk> A které země to jsou, Romane???

15.2.2013 v 00:03 | Nahoru | #14
blazin.> mrkni sem na tu mapu a vedle ní
vidím ale že jsem se sekl, nespočítal jsem to úplně přesně

1 reakcí na tento příspěvek Island

15.2.2013 v 08:33 | Nahoru | #15
No jo, ale navštívit neznamená projet

Jinak kouká na NL- jako byl jsem tam půl roku, dvakrát jsem tam od té doby jel autem na výlet s manželkou, ale vzhledem k tomu, že nej věci tam jsou o tom někde zaparkovat a pak se jít projít (nebo půjčit kolo a projet na kole...) nedovedu si představit že bych se tam vypravil na motorce

Jinak Island mne láká, byl tam můj kamarád se ženou - půjčili si na místě Suzuki Jimny (bez šnorchlu) a byly brody které si prostě netroufli...(vždy čekal až projede nějaké auto a koukal kam až sahá voda ) ale i tak měli krásné fotky...

Naposledy editováno 15.02.2013 09:28:00

18.2.2013 v 20:37 | Nahoru | #16
Meli> jo jo, je to tak proto jsem napsal "podívat se", protože na bližší prozkoumání jakékoliv země nebo části je třeba více času, nebo se prostě vracet, takže aspoň je co dělat, další roky a roky....

18.2.2013 v 20:44 | Nahoru | #17
Kamarádi projeli vnitrozemskou silnici F910 dvěma škodovkama 120L
Mimochodem, Tatrabus do jezera zvrhli při několikrát opakovaném průjezdu pro fotografy. Takže vlastně zbytečně.

3.3.2013 v 20:15 | Nahoru | #18

Nahodou jsem narazil na video o brodeni na Islandu. Mrknete, abyste meli predstavu, co vas ceka.

10.3.2013 v 20:51 | Nahoru | #19
Byl jsem na Islandu v cervnu 2012, ale letadlem a jezdili jsme pronajatym autem. Tato zeme mne ucarovala a urcite se tam chci nekdy vratit, ale na motorce (zatim nevim kdy a s kym). Zeme je to nadherna a hodne drsna a to jsem jezdil jenom po asfaltu. Rad bych se podival take do vnitrozemi. Myslim ale, ze to je jenom pro "kovane" offroad motorkare a tak nevim. Je tam zima "Jak na Islandu" i v lete a fouka tam tak, ze i ptaci nekdy couvaji.
Taky jsem nekde cetl, ze nejsou marne ani Farske ostrovy. Je to na polovicni ceste na Island a da se tam zastavit na par dni (nebo i dele) pri ceste na Island a neni to takova "rasarna"
P.S.
Da se take letadlem a motorku pronajat az tam. Maji hlavne BMW 650GS.

20.6.2017 v 07:12 | Nahoru | #20
Kdyby jste tam někdo jeli a chtěli levněji kempovat. Dá se tam koupit Camping card, platí pro 2 osoby na 28 nocí a ve vybraných kempech máte ubytování zadarmo. Platí se akorát poplatek městu ve výši 110 ISK. Cena karty v roce 2017 na trajektu je 149 Eur. Tady si můžete stáhnout naskenovaný katalog kempů. U každého je popsáno vybavení. V některých se za teplou sprchu platí, někde jen studená voda. Většinou jsou na docela slušné úrovni.