globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Studeny motor Suzuki GSR
 
1.12.2007 v 21:04
1.Stava se vam taky ze pokud motor nema priblizne vic nez 30 stupnu tak pri prerazeni z jednicky na dvojku motor chcipne?

2.Taky se mi dvakrat stalo ze uz ohraty motor pri cekani na semaforu v neutralu jen tak lehce drbnu do plynu a misto vytoceni jen o par otacek motor chcipne.

Jestli mate nekdo podobne zkusenosti dik za reakci

Michal

(reakce na) Studeny motor Suzuki GSR

1.12.2007 v 21:33 | Nahoru | #1
obdrz>bud rad ze chcipa jen obcas, ja kdy ho studenej nedržim pod plynem tak se ani nerozjedu
po 5 km uz volnobeh udrzi, ale jinak ani za boha :(

2 reakcí na tento příspěvek Studeny motor Suzuki GSR

1.12.2007 v 21:51 | Nahoru | #2
Akorat ze motorka je jezdena prvni sezonu a mam teprv 8 tisic najeto tak mi to vrta hlavou. Asi zajedo do servisu, bych mel mit 2 roky zaruku tak uvidime jak funguje mezinarodni zaruka na takovyhle problemy, protoze motku jezdim v Anglii

Studeny motor Suzuki GSR

1.12.2007 v 22:43 | Nahoru | #3
.

(reakce na) Studeny motor Suzuki GSR

2.12.2007 v 12:03 | Nahoru | #4
obdrz>ja ji mam roky dva najeto 10000km ;)
kdyz se ohreje tak drzi???jestli jo tak jezdi a neřeš ;)

Studeny motor Suzuki GSR

3.12.2007 v 16:27 | Nahoru | #5
Zdar chapi, je naprosto normální věc, že se před jízdou nechá motor zahřát na pracovní teplotu, alespoň chladící kapalina. Takže já motku nahodim, vyvedu z garáže, a pak si jdu pro bundu a pro přilbu. Motor mezi tím asi 5 minut běhá a ohřeje se, a pak nemám problém že by mi nešel za plynem nebo chcípal. Pokud se ti studený motor neudrží běžet, máš v háji sytič nebo volnoběžnou směs, popř. malou kompresi nebo špatnou svíčku.

(reakce na) Studeny motor Suzuki GSR

3.12.2007 v 16:37 | Nahoru | #6
obdrz> js mam najeto zatim 2500km a nic podobnyho se mi nestalo, jen mi to chciplo pri 180, ale to byla chyba imobilizeru. Zajed do servisu at ti to daj do kupy

Studeny motor Suzuki GSR

4.12.2007 v 07:02 | Nahoru | #7
Jo tohle jsou ty "nejlepší" závady (takové co se vyskytují jen občas a za specifických podmínek). Věřím, že až ji zavezeš do servisu, tak bude šlapat jako hodinky a ti "odborníci " nezjistí zhola nic. Jinak servis Suzuki by měl mít diagnostiku, tak třeba ta motorka na sebe něco vykecá, až ji napíchnou na počítač.
A ta motorka chcípne rychle - jako když necháš stojánek dole a zařadíš - a nebo má trochu snahu běžet ?

Studeny motor Suzuki GSR

4.12.2007 v 18:07 | Nahoru | #8
Taky to ted nechavam delsi dobu ohrat ale teda jen na 30 st. protoze jezdim kazdej den do prace tak bych si musel privstat. Je fakt ze kdyz ji necham ohrat tak nechcipne takze si skoro myslim ze je to normalni.

Jeste me napadlo ze v manualu pisou volnobeh mezi 1200-1400 otacek a ja to mam 1100, tak si rikam jestli ho nemam trosicku pridat ....

Spis si dam pozor na to jestli to jeste nekdy chcipne pri uz ohratym motoru v neutralu a jen pri lehkym otoceni plynem(jak kdyz zamacknes chcipak) ale bylo to zase naopak za hodne ohrateho motoru (popojizdeni po Londyne)

Kazdopadne dikes za reakce

P.S.:to Mados> pred barakem bych ji nakoplou nenechal to uz bych ji tam treba nenasel :) asi ji ohrivas hezky na zahradce : )
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist