co prinese vice ucinku?
1 reakcí na tento příspěvek posileni brzd-kotouc/trmen??
Z principu jelepsi zvetsit kotouc. Z jinyho trmenu dostanes vetsi silu tim ze je tam vetsi hydraulickej prevod (plocha pistku) tim padem s tim jde ruku v ruce prodlouzeni chodu packy...
Oni ti sikmoocka nejsou uplne blby a brzdy umej navrhniut i vyrobit tak, ze to pro beznyho uzivatele funguje k plny spokojenosti.
1 reakcí na tento příspěvek posileni brzd-kotouc/trmen??
1 reakcí na tento příspěvek posileni brzd-kotouc/trmen??
1 reakcí na tento příspěvek posileni brzd-kotouc/trmen??
Leda ze by ulezela kapalina nakednou zacla byt stlacitelna
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) posileni brzd-kotouc/trmen??
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) posileni brzd-kotouc/trmen??
assassin píše: Leda ze by ulezela kapalina nakednou zacla byt stlacitelna
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) posileni brzd-kotouc/trmen??
pesastor píše: assassin> assassine, tim spis by nebezny uzivatel mohl zalaborovat s deskama, nemyslis?
No jo jenze desky obvykle nedelaji zasadni rozdil, navic do tehle brzd nebejva zas takovej vyber hypersuper desticek jak do supersportu...
Ja bych dal vetsi kotouc
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) posileni brzd-kotouc/trmen??
..brzdovka absorbuje vzdušnou vlhkost, tím se jí snižuje bod varu. Když ti vaří brzdovka, tak promáčkneš páčku k řídítku, ale nezabrzdíš.. Mně osobně se to stalo jednou na kole, nebyl to skvělej pocit.
Proto je doporučeno brzdovku měnit max po dvou letech.
Nemyslím si, že by tohle byl ten případ.
ale assaassinova hláška že by uleželá kapalina začala najednou být stlačitelná mě prostě pobavila