prosím vás. Mám takový problém. Odešel mi na mojí 640 mechanický otáčkoměr a nechce se mi tam dávat ten samý. Ukazuje totiž jen to, jestli motor ještě běží. Někde jsem slyšel že se tam dá namontovat elektronický ze škodovky 120, ale jen od značky Mera Lumen. Mám tam zřejmě original bezkontaktní zapalování. Prý to je asi od Ducati. Jde mi teda o to, jestli to jde vůbec udělat. Popřípadě jak velký by byl nutný zásah do motorky nebo do otáčkoměru. A ještě jedna věc. Chtel bych vyměnit původní spínačku za něco lepšího. Třeba z Hondy nebo tak něco. Hlavně by musela mít minimálně 3 polohy. Díky předem za odpovědi.
1 reakcí na tento příspěvek Elektronický otáčkoměr ze Š.120 na Jawu
1 reakcí na tento příspěvek Elektronický otáčkoměr ze Š.120 na Jawu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Elektronický otáčkoměr ze Š.120 na Jawu
expert217 píše: Takže ten otáčkoměr ze 120 by měl jít bez problémů. Kdyby přece jenom nešel, tak tam mám přidat ten kondík a měl by jet. Chápu to správně? Jo a tu spínačku ze Simsona sem zkoušel ale má jen 2 funkční polohy, což mi nevyhovuje, protože chci dodělávat denní svícení. Proto bych potřeboval minimálně 3 funkční polohy. Vím že se tam montovala nějaká spínačka od Zadi, ale nevím co to byl za model.
Musí se uvnitř trochu poladit elektronika, protože Š120 je 4 válec 4-takt, Jawa je 2 válec 2-takt. Když ho tam dáš tak jak je bude ukazovat nesmysly, musí se tam něco upravit.
Jawamania, tam to najdeš v poradně.
Ale pokud nový stojí pětibábu nesral bych se s tim.
1 reakcí na tento příspěvek Elektronický otáčkoměr ze Š.120 na Jawu
dave-lister píše: Musí se uvnitř trochu poladit elektronika, protože Š120 je 4 válec 4-takt, Jawa je 2 válec 2-takt. Když ho tam dáš tak jak je bude ukazovat nesmysly
Hmmm a nepali nahodou takhle oboji kazdou pulotacku ?
1 reakcí na tento příspěvek Elektronický otáčkoměr ze Š.120 na Jawu
Hmmm a nepali nahodou takhle oboji kazdou pulotacku ?
Pálí, ale škodovka má jednu indučku, na kterou to připojíš, a 350ka má dvě (každá pálí jednou za otáčku). Takže musíš ten signál z obou sloučit. Více info na Jawamanii
Tommy píše: Pálí, ale škodovka má jednu indučku, na kterou to připojíš, a 350ka má dvě (každá pálí jednou za otáčku). Takže musíš ten signál z obou sloučit. Více info na Jawamanii
U starších kladivkových sloučit jednoduše přes diody, ale všechny s bezkontaktem hází jiskru na obou zároveň, takže tam to je easy. Ale tohle absolutně neřeší problém s elektronickým otáčkoměrem ze schade, protože ten prostě bez úprav neukazuje! Ale jiný obyč. ledkový mi na jawě fungoval..
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Osvětlení Jawa 640 Jawa 350/640 | Marec222 | 6 | 19.4.2024 v 22:07 Drak1 |
Jawa 350/640 motor klepe [1, 2] Jawa 350/640 | frds1206 | 35 | 10.4.2024 v 22:27 Beranidlo |
Pravý válec hodně bohata směs [1, 2] Jawa 350/640 | frds1206 | 32 | 23.8.2023 v 15:22 frds1206 |
Jawa 350/640 cuká v nízkých otáčkác... Jawa 350/640 | frds1206 | 18 | 8.7.2023 v 01:00 frds1206 |
Rozoberám nepolený motor [1, 2] Jawa 350/640 | misooo4623 | 37 | 13.4.2023 v 22:52 Julip2 |