1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
RomanSS píše: Lazyfucker> Kryt spojky bych nechával vždy ve 100% případech v barvě motoru. (vyjímka je drýtěný kryt a pát karbonových), kdežto přítlačák bych dal červený, pružinky stříbrné a podložky zlatý, nebo světle modrý, to už je fuk.
Tak bych to udělal já. A samotný přítlačák /změřil bych vůle mezi lamelama a košem/ stojí pár korun. A hned to bude jiná mašina!
S tou barvou krytu má pravdu ten chlapec. U mě to ve finále dopadlo takhle...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
Hansell píše: t_freedom>....... Sice to není Ducati, ale tohle mi domu smět bude... nádhera nesmírná!!! uff
MV AGUSTA 1090RR - Canonball / ALKADESIGN
Když už Brutale tak 1078RR Podle Sršně něco neskutečného.
edit> Myslím, že opravdový konkurent pro Ducati Streetfighter 1098/s Těžko takhle soudit co je lepší, ale obě budou ma-sa-kr!!!
Naposledy editováno 21.01.2013 20:20:56
2 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň
přítlačák tedy do červena, kryt zůstane stříbrný, jak je. a pružiny stříbrné, misky ještě promyslím, stříbrná, nebo zlatá - i když už je nás tu víc se stejným náhledem, to ve mě budí hlodající hlásek - možná budou růžové, je třeba se vždycky krapet lišit
Drippero, máš to nádherné
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
Lazyfucker píše: kurnik, tož spojkový váleček mi přinde jako, že když tam je, ok, fičůra navíc, ale zásadní nezbytnost to nebude, spojka mi jako problém nepřijde - staré bmw zřejmě procvičilo předloktí dostatečně, každopádně díky za informace
přítlačák tedy do červena, kryt zůstane stříbrný, jak je. a pružiny stříbrné, misky ještě promyslím, stříbrná, nebo zlatá - i když už je nás tu víc se stejným náhledem, to ve mě budí hlodající hlásek - možná budou růžové, je třeba se vždycky krapet lišit
Drippero, máš to nádherné
Správně, růžové,
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
Hm, tož co jsem mohl dělat, že jo. Agusta je masakr, já bych ale dvouválec za čtyřhrnek nevyměnil i kdyby měl koní 200! A komponenty hodné závodní mašiny.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
RomanSS píše: Kurnik to je krása.
A vůbec...nový švagr má monstera s4, tak začínám vše plánovat a koukat taky po jednom.
Díky za pochvalu!
Kůrnik vidim, že i kluci od tří ladiček začínaj uvažovat o změně? Vypadá to, že je strháváme na naši stranu!
drippera píše: Díky za pochvalu!
Kůrnik vidim, že i kluci od tří ladiček začínaj uvažovat o změně? Vypadá to, že je strháváme na naši stranu!
Koukni ke mě do profilu, však já ducnu měl. (ikdyž takový základ ) a pořád su tak nějak "v srdci ducatista", jen jsem se vydal probádat nepřátelské vody.
3 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň
Dnes jsem poslal svoji lásku na serviis a namontování pár doplňku a když to tady tak pročítám, tak mě to přivedlo na nápad - chtěl bych se zeptat jestĺi jste si někde nechali naklikat podovzek.
Já když jsem jí koupil, tak byla nastavena na houpacího koně a tak jsem to vše dost utáhl a musím říct, že zadek jsem docela trefil, ale předek spíš ne.
Dělali jste si to sami nebo Vám někdo pomáhal... nebo necháváte tovární nastavení?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
Naposledy editováno 21.01.2013 23:29:14
drippera píše: italšrot> Já se se Sršněm na toto téma bavil. Tvrdí, že jeho MV AGUSTA 1078RR je světelný roky vzdálená Streetfighterovi. Je fakt, že ten jeho kus je kurevsky poladěnej a má na zadním kole něco kolem 170HP myslim a to už je vážně masakr. Mě stačilo, když jsem vyjížděl na cílovku v Brně(pro mě docela v kalupu) a to hovado Sršňovo vedle mě a když nám svítilo na budíkách 180km/h tak to zvednul na zadní a odfičel. Pak ke mě přišel v depu a říká. Už chápeš, o čem to je?
Hm, tož co jsem mohl dělat, že jo. Agusta je masakr, já bych ale dvouválec za čtyřhrnek nevyměnil i kdyby měl koní 200! A komponenty hodné závodní mašiny.
Ten projev V2 bude jedinečný a asi bych ho bral víc než 1078RR. (Jednou si Streetfightera pořídím )
Naháč 170HP na zadním kole... no asi fakt naposrání! I desingově hodně povedená motorka. Podle toho co tam říká Sršeň už asi 1078RR nedělají, co?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
Mě se brutalky líbí minimálně stejně jako SF, ale je to 4válec a prostě už jenom kvůli zvuku to pro mě není ono. A u naháče jsou ty koně od 150 výše sice úchvatný, ale asi už vážně zbytečný. Jo a strašně se mi líbí design kol na novejch Brutalkách:
2 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň
Původně jsem chtěl nechat origo přítlačák a jen ho eloxovat, ale bohužel mi z eloxovny sdělili, že to nelze, že je to nějaká blbá slitina...Tak jsem koupil tento CNC frézovaný.
Spojkový váleček má větší průměr (origo 28mm, tento 30mm) a rozdíl v síle mačkání je obrovský.
Kdo nezkusil, neuvěří.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
Sefo a tFreedom> No já jak jsem koukal nedávno znova na The Fastest, tak jsem koukal, že i těm bláznům se ten předek dost potápí - já to sice nemám rád - pořád mám pocit, že musím jít přes řidítka - asi fobie z mládí - a tak to mám skoro na max utažený, ale přide mi, že tou kompresí tam dostanou víc váhy a tím větší tlak na styčnou plochu a tím ten brzdej efekt musí být lepší než, když se ta vidle nepotopí skoro vůbec - je to tak ne? A taky by mohlo mít meněí šanci se bloknout a možná i podklouznout... Tudíž mi přijde, že moc tvrdej předek může být na brzdách dost na závadu... Asi
Horác> (nebo kdokoliv jinej) Právě by se mi měli montovat zkrácené páčky, jak brzdy tak spojky, tak mě to docela zaujalo - jakou tam máš značku? Má někdo zkušenosti s víc jak jednim válcem, aby byl schopnej říct ten je lepší než ten?
E: jsem slepej - tu značku jsem tam už rozluštil, ale kdyby ses chtěl pochlubit, kde jsi ten válec splašil, tak bych se nezlobil
Naposledy editováno 22.01.2013 11:14:23
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
To má "zlatej" podovozek, že jo?
Přidej foto celého stroje prosííííím...
Naposledy editováno 22.01.2013 11:11:48
Thiacomo píše: Franco82> Sefo a tFreedom> No já jak jsem koukal nedávno znova na The Fastest, tak jsem koukal, že i těm bláznům se ten předek dost potápí - já to sice nemám rád - pořád mám pocit, že musím jít přes řidítka - asi fobie z mládí - a tak to mám skoro na max utažený, ale přide mi, že tou kompresí tam dostanou víc váhy a tím větší tlak na styčnou plochu a tím ten brzdej efekt musí být lepší než, když se ta vidle nepotopí skoro vůbec - je to tak ne? A taky by mohlo mít meněí šanci se bloknout a možná i podklouznout... Tudíž mi přijde, že moc tvrdej předek může být na brzdách dost na závadu... Asi
díky zanoření, a posunu těžiště je sice zátěž na předek větší, ale na druhou sranu rozhazuješ docela nezanedbatelně poměr váhy předek vs. zadek. Když si uvědomím, že se dnes dělají vejfuky pod spodek motorky, aby byl poměr dobře vyladěn, je nastavení zanoření na váhu jezdce docela duležitej fakt.
Na okruh je fajn tvrdý nastavení, protože je čitelnější, nepřekonáváš žádné extrémní nerovnosti a je tedy lepší když do zatáčky povolíš brzdy a mašina se ti nezhoupne o moc zpátky. Nezmění se ti tolik poměr vah v situaci kdy najíždíš stopu a pokládáš (toť teorie)...a vzhledem k tomu, že na okruh se dostanu tak 5x za rok, přijde mi na naše rozmidlený silnice rozumnější předek trochu povolit...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
Horác píše: Takhle jsem si se spojkou pohrál já...
Původně jsem chtěl nechat origo přítlačák a jen ho eloxovat, ale bohužel mi z eloxovny sdělili, že to nelze, že je to nějaká blbá slitina...Tak jsem koupil tento CNC frézovaný.
Spojkový váleček má větší průměr (origo 28mm, tento 30mm) a rozdíl v síle mačkání je obrovský.
Kdo nezkusil, neuvěří.
jisteeee golden rulezz ehm...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
aldakaw píše: drippera> rekl bych, ze je to motka, co ma v profilu, Paul Smart 1000
Šmarjá to jsem asi poznal! Já ji chci jen vidět celou! Je nádherná!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
Horáci...snad se tě to nedotkne, že jsem si dovolil ...ale už se to jeho sténání nedalo číst. Koukám na to a věř, že na jaře jsem u tebe co bys řekl DUC ...je úúúžasná.
Naposledy editováno 22.01.2013 15:59:11
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Nabízím Diagnostiku motocyklů Ducat... Ducati Panigale V4, Ducati Multistrada 1260 Enduro, ... | chorvat | 1 | 23.4.2024 v 14:03 padr |
Dovoz motorky z Itálie [1, 2] Ducati Streetfighter 1098/s | Bouša82 | 32 | 24.1.2024 v 08:33 NUTELIER |
Lupání ve středu kola Ducati Streetfighter V4 S | Wlnic | 11 | 28.4.2023 v 13:39 Krautkopf |
Termignoni Ducati Streetfighter 1098 Ducati Streetfighter 1098/s | Agnosy | 5 | 5.11.2022 v 13:41 juraaa |
Ducati Streetfighter 1098 Ducati Streetfighter 1098/s | Bouša82 | 1 | 16.9.2022 v 19:34 kadelYZF |