paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Ducati - Italská vášeň
DUCATI - Debata o všem, co se značkou DUCATI alespoň nějak souvisí. Rady, zkušenosti, postřehy a zážitky, spojené s rudými kráskami z Bologne.


Naposledy editováno 06.02.2020 18:38:03
Anketa: Nejhezčí DUCATI všech dob je...
Desmosedici
8%
13
Superleggera
4%
6
Hypermotard
6%
9
Scrambler
2%
4
MONSTER
11%
17
STREETFIGHTER
7%
12
GT1000 i PaulSmart
12%
20
999
15%
24
916
30%
49
MV Agusta
4%
7

Ducati - Italská vášeň

21.1.2013 v 19:59 | Nahoru | #1351
A před spaním, hračky pro velký kluky!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň

21.1.2013 v 20:03 | Nahoru | #1352

RomanSS píše: Lazyfucker> Kryt spojky bych nechával vždy ve 100% případech v barvě motoru. (vyjímka je drýtěný kryt a pát karbonových), kdežto přítlačák bych dal červený, pružinky stříbrné a podložky zlatý, nebo světle modrý, to už je fuk.

Tak bych to udělal já. A samotný přítlačák /změřil bych vůle mezi lamelama a košem/ stojí pár korun. A hned to bude jiná mašina!



S tou barvou krytu má pravdu ten chlapec. U mě to ve finále dopadlo takhle...




1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň

21.1.2013 v 20:06 | Nahoru | #1353
drippera> jo dik to vypada zajimave a anglie bych se nebal tak uvidim budu to stejne resit az v lete nebo az dalsi rok ale vse hraje na to ze asi fakt ten monstrik

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň

21.1.2013 v 20:10 | Nahoru | #1354

drippera píše: S tou barvou krytu má pravdu ten chlapec. U mě to ve finále dopadlo takhle...





Kurnik to je krása.

A vůbec...nový švagr má monstera s4, tak začínám vše plánovat a koukat taky po jednom.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň

21.1.2013 v 20:10 | Nahoru | #1355

Hansell píše: t_freedom>....... Sice to není Ducati, ale tohle mi domu smět bude... nádhera nesmírná!!! uff

MV AGUSTA 1090RR - Canonball / ALKADESIGN



Když už Brutale tak 1078RR Podle Sršně něco neskutečného.
edit> Myslím, že opravdový konkurent pro Ducati Streetfighter 1098/s Těžko takhle soudit co je lepší, ale obě budou ma-sa-kr!!!



Naposledy editováno 21.01.2013 20:20:56

(reakce na) Ducati - Italská vášeň

21.1.2013 v 20:19 | Nahoru | #1356
Lazyfucker> výrobci tuningových spojkových válečků uvádí až o 30% nižší sílu na páčce a ze zkušenosti vím, že rozdíl je opravdu znatelný.... nicméně to je tak pro holky , já si rád pocit pořádnýho tlaku na spojce užiju, a to i ve městě a nemám předloktí pepka námořníka kdybych vyměnil připadal bych si jako kdybych měl na výběr mezi sport 1000 biposto a sport 1000 monoposto a vybral bych si biposto

2 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň

Skvělá odpověď, děkuji! 21.1.2013 v 20:41 | Nahoru | #1357
kurnik, tož spojkový váleček mi přinde jako, že když tam je, ok, fičůra navíc, ale zásadní nezbytnost to nebude, spojka mi jako problém nepřijde - staré bmw zřejmě procvičilo předloktí dostatečně, každopádně díky za informace

přítlačák tedy do červena, kryt zůstane stříbrný, jak je. a pružiny stříbrné, misky ještě promyslím, stříbrná, nebo zlatá - i když už je nás tu víc se stejným náhledem, to ve mě budí hlodající hlásek - možná budou růžové, je třeba se vždycky krapet lišit
Drippero, máš to nádherné

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň

21.1.2013 v 20:59 | Nahoru | #1358

Lazyfucker píše: kurnik, tož spojkový váleček mi přinde jako, že když tam je, ok, fičůra navíc, ale zásadní nezbytnost to nebude, spojka mi jako problém nepřijde - staré bmw zřejmě procvičilo předloktí dostatečně, každopádně díky za informace

přítlačák tedy do červena, kryt zůstane stříbrný, jak je. a pružiny stříbrné, misky ještě promyslím, stříbrná, nebo zlatá - i když už je nás tu víc se stejným náhledem, to ve mě budí hlodající hlásek - možná budou růžové, je třeba se vždycky krapet lišit
Drippero, máš to nádherné


Správně, růžové,

Ducati - Italská vášeň

21.1.2013 v 22:26 | Nahoru | #1359
Ten CNC přítlačák asi nebude mít hezčí barvu,jenom protože vylezl z CNC co...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň

21.1.2013 v 22:28 | Nahoru | #1360
italšrot> Já se se Sršněm na toto téma bavil. Tvrdí, že jeho MV AGUSTA 1078RR je světelný roky vzdálená Streetfighterovi. Je fakt, že ten jeho kus je kurevsky poladěnej a má na zadním kole něco kolem 170HP myslim a to už je vážně masakr. Mě stačilo, když jsem vyjížděl na cílovku v Brně(pro mě docela v kalupu) a to hovado Sršňovo vedle mě a když nám svítilo na budíkách 180km/h tak to zvednul na zadní a odfičel. Pak ke mě přišel v depu a říká. Už chápeš, o čem to je?
Hm, tož co jsem mohl dělat, že jo. Agusta je masakr, já bych ale dvouválec za čtyřhrnek nevyměnil i kdyby měl koní 200! A komponenty hodné závodní mašiny.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň

21.1.2013 v 22:28 | Nahoru | #1361
Lazyfucker> Děkuju. Začínám tušit, že to dopadne dobře i u tebe!

(reakce na) Ducati - Italská vášeň

21.1.2013 v 22:29 | Nahoru | #1362

GeorgePanek píše: drippera> jo dik to vypada zajimave a anglie bych se nebal tak uvidim budu to stejne resit az v lete nebo az dalsi rok ale vse hraje na to ze asi fakt ten monstrik

Jasná páčka!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň

21.1.2013 v 22:30 | Nahoru | #1363

RomanSS píše: Kurnik to je krása.

A vůbec...nový švagr má monstera s4, tak začínám vše plánovat a koukat taky po jednom.



Díky za pochvalu!
Kůrnik vidim, že i kluci od tří ladiček začínaj uvažovat o změně? Vypadá to, že je strháváme na naši stranu!

(reakce na) Ducati - Italská vášeň

21.1.2013 v 22:36 | Nahoru | #1364

drippera píše: Díky za pochvalu!
Kůrnik vidim, že i kluci od tří ladiček začínaj uvažovat o změně? Vypadá to, že je strháváme na naši stranu!


Koukni ke mě do profilu, však já ducnu měl. (ikdyž takový základ ) a pořád su tak nějak "v srdci ducatista", jen jsem se vydal probádat nepřátelské vody.

3 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň

21.1.2013 v 23:11 | Nahoru | #1365
Ahoj.

Dnes jsem poslal svoji lásku na serviis a namontování pár doplňku a když to tady tak pročítám, tak mě to přivedlo na nápad - chtěl bych se zeptat jestĺi jste si někde nechali naklikat podovzek.

Já když jsem jí koupil, tak byla nastavena na houpacího koně a tak jsem to vše dost utáhl a musím říct, že zadek jsem docela trefil, ale předek spíš ne.

Dělali jste si to sami nebo Vám někdo pomáhal... nebo necháváte tovární nastavení?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň

21.1.2013 v 23:28 | Nahoru | #1366
RomanSS> Sakra, kdo to tam stojí za tou CBR???

Naposledy editováno 21.01.2013 23:29:14

(reakce na) Ducati - Italská vášeň

22.1.2013 v 07:33 | Nahoru | #1367

drippera píše: italšrot> Já se se Sršněm na toto téma bavil. Tvrdí, že jeho MV AGUSTA 1078RR je světelný roky vzdálená Streetfighterovi. Je fakt, že ten jeho kus je kurevsky poladěnej a má na zadním kole něco kolem 170HP myslim a to už je vážně masakr. Mě stačilo, když jsem vyjížděl na cílovku v Brně(pro mě docela v kalupu) a to hovado Sršňovo vedle mě a když nám svítilo na budíkách 180km/h tak to zvednul na zadní a odfičel. Pak ke mě přišel v depu a říká. Už chápeš, o čem to je?
Hm, tož co jsem mohl dělat, že jo. Agusta je masakr, já bych ale dvouválec za čtyřhrnek nevyměnil i kdyby měl koní 200! A komponenty hodné závodní mašiny.


Ten projev V2 bude jedinečný a asi bych ho bral víc než 1078RR. (Jednou si Streetfightera pořídím )
Naháč 170HP na zadním kole... no asi fakt naposrání! I desingově hodně povedená motorka. Podle toho co tam říká Sršeň už asi 1078RR nedělají, co?

(reakce na) Ducati - Italská vášeň

22.1.2013 v 07:57 | Nahoru | #1368
Thiacomo> Já jsem nechal tovární nastavení, ale začínám zvažovat měkčí nastavení předku, jen lehce o klik o dva. Na okruh to je dokonalý, ale český silnice jsou čím dál horší.

(reakce na) Ducati - Italská vášeň

22.1.2013 v 09:32 | Nahoru | #1369
Thiacomo> Já tam dal taky tovární, ale zvažuju spíš trošku utáhnout předek, ten je dost na měkotu....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň

22.1.2013 v 09:45 | Nahoru | #1370
Thiacomo> Super průvodce a pomůcka pro ladění podvozku!

Mě se brutalky líbí minimálně stejně jako SF, ale je to 4válec a prostě už jenom kvůli zvuku to pro mě není ono. A u naháče jsou ty koně od 150 výše sice úchvatný, ale asi už vážně zbytečný. Jo a strašně se mi líbí design kol na novejch Brutalkách:

2 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň

Skvělá odpověď, děkuji! 22.1.2013 v 10:31 | Nahoru | #1371
Takhle jsem si se spojkou pohrál já...




Původně jsem chtěl nechat origo přítlačák a jen ho eloxovat, ale bohužel mi z eloxovny sdělili, že to nelze, že je to nějaká blbá slitina...Tak jsem koupil tento CNC frézovaný.
Spojkový váleček má větší průměr (origo 28mm, tento 30mm) a rozdíl v síle mačkání je obrovský.
Kdo nezkusil, neuvěří.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň

22.1.2013 v 11:08 | Nahoru | #1372
Franco82> Díky - To stojí za to si to prolézt... Pamatuju se, že takový hodně zjednodušený návod byl i Twist of the wrist II.

Sefo a tFreedom> No já jak jsem koukal nedávno znova na The Fastest, tak jsem koukal, že i těm bláznům se ten předek dost potápí - já to sice nemám rád - pořád mám pocit, že musím jít přes řidítka - asi fobie z mládí - a tak to mám skoro na max utažený, ale přide mi, že tou kompresí tam dostanou víc váhy a tím větší tlak na styčnou plochu a tím ten brzdej efekt musí být lepší než, když se ta vidle nepotopí skoro vůbec - je to tak ne? A taky by mohlo mít meněí šanci se bloknout a možná i podklouznout... Tudíž mi přijde, že moc tvrdej předek může být na brzdách dost na závadu... Asi

Horác> (nebo kdokoliv jinej) Právě by se mi měli montovat zkrácené páčky, jak brzdy tak spojky, tak mě to docela zaujalo - jakou tam máš značku? Má někdo zkušenosti s víc jak jednim válcem, aby byl schopnej říct ten je lepší než ten?

E: jsem slepej - tu značku jsem tam už rozluštil, ale kdyby ses chtěl pochlubit, kde jsi ten válec splašil, tak bych se nezlobil

Naposledy editováno 22.01.2013 11:14:23

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň

22.1.2013 v 11:10 | Nahoru | #1373
Horác> Tak to se můžu jít zahrabat. Krása !!!
To má "zlatej" podovozek, že jo?

Přidej foto celého stroje prosííííím...

Naposledy editováno 22.01.2013 11:11:48

(reakce na) Ducati - Italská vášeň

22.1.2013 v 12:02 | Nahoru | #1374

Thiacomo píše: Franco82> Sefo a tFreedom> No já jak jsem koukal nedávno znova na The Fastest, tak jsem koukal, že i těm bláznům se ten předek dost potápí - já to sice nemám rád - pořád mám pocit, že musím jít přes řidítka - asi fobie z mládí - a tak to mám skoro na max utažený, ale přide mi, že tou kompresí tam dostanou víc váhy a tím větší tlak na styčnou plochu a tím ten brzdej efekt musí být lepší než, když se ta vidle nepotopí skoro vůbec - je to tak ne? A taky by mohlo mít meněí šanci se bloknout a možná i podklouznout... Tudíž mi přijde, že moc tvrdej předek může být na brzdách dost na závadu... Asi



díky zanoření, a posunu těžiště je sice zátěž na předek větší, ale na druhou sranu rozhazuješ docela nezanedbatelně poměr váhy předek vs. zadek. Když si uvědomím, že se dnes dělají vejfuky pod spodek motorky, aby byl poměr dobře vyladěn, je nastavení zanoření na váhu jezdce docela duležitej fakt.
Na okruh je fajn tvrdý nastavení, protože je čitelnější, nepřekonáváš žádné extrémní nerovnosti a je tedy lepší když do zatáčky povolíš brzdy a mašina se ti nezhoupne o moc zpátky. Nezmění se ti tolik poměr vah v situaci kdy najíždíš stopu a pokládáš (toť teorie)...a vzhledem k tomu, že na okruh se dostanu tak 5x za rok, přijde mi na naše rozmidlený silnice rozumnější předek trochu povolit...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň

22.1.2013 v 12:36 | Nahoru | #1375
drippera> rekl bych, ze je to motka, co ma v profilu, Paul Smart 1000

(reakce na) Ducati - Italská vášeň

22.1.2013 v 12:53 | Nahoru | #1376

Lukes. píše: RomanSS> Sakra, kdo to tam stojí za tou CBR???


Myslíš tebe, Zdenu, nebo jeho ženu?

(reakce na) Ducati - Italská vášeň

22.1.2013 v 12:59 | Nahoru | #1377

Horác píše: Takhle jsem si se spojkou pohrál já...




Původně jsem chtěl nechat origo přítlačák a jen ho eloxovat, ale bohužel mi z eloxovny sdělili, že to nelze, že je to nějaká blbá slitina...Tak jsem koupil tento CNC frézovaný.
Spojkový váleček má větší průměr (origo 28mm, tento 30mm) a rozdíl v síle mačkání je obrovský.
Kdo nezkusil, neuvěří.



jisteeee golden rulezz ehm...

Ducati - Italská vášeň

22.1.2013 v 13:11 | Nahoru | #1378
tak já nevím, po tom co jsem sedl z Kawy na Ducknu jsem najednou pocítil takový blaho mačkání spojky, že bych o změně válečku snad ani neuvažoval... na co...jde to jedním prstem (jen by se mohla sama čas od času odvzdušňovat)

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň

22.1.2013 v 14:02 | Nahoru | #1379

aldakaw píše: drippera> rekl bych, ze je to motka, co ma v profilu, Paul Smart 1000


Šmarjá to jsem asi poznal! Já ji chci jen vidět celou! Je nádherná!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň

22.1.2013 v 14:30 | Nahoru | #1380
drippera> myslím že bys to dokázal taky (nebo se jen podívat)...ale co, vy Valaši zase máte jiný kladný vlastnosti než přemýšlení a snahu






Horáci...snad se tě to nedotkne, že jsem si dovolil ...ale už se to jeho sténání nedalo číst. Koukám na to a věř, že na jaře jsem u tebe co bys řekl DUC ...je úúúžasná.

Naposledy editováno 22.01.2013 15:59:11
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Nabízím Diagnostiku motocyklů Ducat... Ducati Panigale V4, Ducati Multistrada 1260 Enduro, ... chorvat 1 23.4.2024 v 14:03 padr
Dovoz motorky z Itálie [1, 2] Ducati Streetfighter 1098/s Bouša82 32 24.1.2024 v 08:33 NUTELIER
Lupání ve středu kola Ducati Streetfighter V4 S Wlnic 11 28.4.2023 v 13:39 Krautkopf
Termignoni Ducati Streetfighter 1098 Ducati Streetfighter 1098/s Agnosy 5 5.11.2022 v 13:41 juraaa
Ducati Streetfighter 1098 Ducati Streetfighter 1098/s Bouša82 1 16.9.2022 v 19:34 kadelYZF


TOPlist