globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Navrtaní výfuků u xvs 125 dragstar
 
30.4.2010 v 18:58
Ahoj, strasne by me zajimalo jestli ma nekdo zkusenosti stim navrtat vyfuky a nebo je nejak poladit aby to melo poradny zvuk... Nechci kupovat nove chci tyto originaly postelovat aby to melo krasny zvuk... Je to 125ka .. Poradi nekdo?
Předchozí
1 2
Následující

(reakce na) Navrtaní výfuků u xvs 125 dragstar

29.6.2010 v 22:31 | Nahoru | #31
R-2> se vsim co pises souhlasis....motorka jako sama o sobe musi bejt v dnesnim provozu slyset protoze motorky sou samy o sobe blbe vydet....tak sem myslel to " lepší pořádnej laďák než tichý ořezávátko" ja dalky na 125 nejezdim a jezdit nebudu....do tech 300 max za den...proste je to osobitej styl apod... jako dalku bych s tim urcite jet nechtel ale zase bych to nechtel s originalama..ja uz prisel do styku s hodne moc ladakama tak proste vim co chci a co nechci.

Navrtaní výfuků u xvs 125 dragstar

1.7.2010 v 22:07 | Nahoru | #32

Navrtaní výfuků u xvs 125 dragstar

13.1.2013 v 19:52 | Nahoru | #33
Já sem si ju provrtal podle kamosa co to dělal, výkon ti to neubere a spotrebu tak o pul litru, jestli chces vědět jak to mam udělany tak mi napis do zpav.
Zvuk to mám ohodně lepší a silnější

(reakce na) Navrtaní výfuků u xvs 125 dragstar

15.1.2013 v 17:00 | Nahoru | #34

R-2 píše: Nechci se s Tebou hádat, ale tohle je blbost:

1/ na výkonu ti to dycky přidá protože to má větší průtok = nemáš pravdu, když vezmeme "jen " čtyřtaktní motory, tak i zde má výfuková soustava svůj smysl a vliv na výkon a heslo "volná trubka" není ta správná cesta (je docela zajímavé prohledat měření ma brzdách stejné moto s různými laďáky = bez upravení mapy vstřiku, nebo karburátorů a sání = tak to zas tak moc nefunguje... Prostě jedním zásahem nikde nemáš nic zaručeno....)

2/ lepší pořádnej laďák než tichý ořezávátko = no tohle je jen a jen individuální pocit, nevím kolik jezdíš km, ale musím říci, že uřvanej vejfuk, několik dní na cestách Tě asi bavit nebude (teď jsem se např. vrátil z přejezdu USA = více jak 6.000km a já osobně bych to s otevřenou rourou nejel). Navíc, opravdu potřebuješ ten rachot? Nevadí Ti pak ti nasraní masňáci, co mají další argument proti těm magorům na motorkách? A když jedeš třeba po Alpách, tak je to fakt "moc fajn", když to řve tak, že padaj šutry do údolí .

3/ na technický a nikde to neřešej protože to ani nepoznaj = no právě že pomalu řešej, je tu na fóru zrovna jeden kamarád, který "shání" homologaci na koncovku, protože origo nemá a tuco tam má (a není nijak extrémně hlučná) mu na technický nevzali....(nemá na sobě nikde nic a oni hledali É-čko).

4/ a když někam přijedu tak se akorát všichni otáčej = jo jasně, už to chápu, Ty nejezdíš pro ten pocit pohody, volnosti, ale pro ostatní (veř tomu, že většina si opravdu neřekne = tomu motorkáři to ale hezky řve, spíš si řeknou něco o /teď by bylo neslušné slovo/).

No nic, laďte doma, vrtejte a pod., ale věřte, že když se do toho nepustíte odborně, tak výkonu většinou nepomůžete, moc toho nezlepšíte a každé uříznutí, vyvrtání a pod. se blbě dává do původního stavu.

Takže ahoj všem tady a první rada byla správná = vyser se na to! (nebo na to aspoň jdi pořádně a ne nějakou dírou vrtačkou do tlumiče...)

Navrtaní výfuků u xvs 125 dragstar

16.1.2013 v 18:19 | Nahoru | #35
Třebas ve Francii jsem u silnice viděl (na mnoha místech!) automatický měřadlo kraválu...
V Holandsku na motokrosu mívají u věže taky takový přístroj a když seš hlučnější, máš v příštím kole černou vlajku.
V Rakousku se policajti m.j. automaticky dívají na štempl na výfuku. Ty neukecáš.
Tím chci říct, jaký je trend v tomto "odvětví".
Ale to je věcí každého soudruha .
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist