R-2 píše: Nechci se s Tebou hádat, ale tohle je blbost:
1/ na výkonu ti to dycky přidá protože to má větší průtok = nemáš pravdu, když vezmeme "jen " čtyřtaktní motory, tak i zde má výfuková soustava svůj smysl a vliv na výkon a heslo "volná trubka" není ta správná cesta (je docela zajímavé prohledat měření ma brzdách stejné moto s různými laďáky = bez upravení mapy vstřiku, nebo karburátorů a sání = tak to zas tak moc nefunguje... Prostě jedním zásahem nikde nemáš nic zaručeno....)
2/ lepší pořádnej laďák než tichý ořezávátko = no tohle je jen a jen individuální pocit, nevím kolik jezdíš km, ale musím říci, že uřvanej vejfuk, několik dní na cestách Tě asi bavit nebude (teď jsem se např. vrátil z přejezdu USA = více jak 6.000km a já osobně bych to s otevřenou rourou nejel). Navíc, opravdu potřebuješ ten rachot? Nevadí Ti pak ti nasraní masňáci, co mají další argument proti těm magorům na motorkách? A když jedeš třeba po Alpách, tak je to fakt "moc fajn", když to řve tak, že padaj šutry do údolí .
3/ na technický a nikde to neřešej protože to ani nepoznaj = no právě že pomalu řešej, je tu na fóru zrovna jeden kamarád, který "shání" homologaci na koncovku, protože origo nemá a tuco tam má (a není nijak extrémně hlučná) mu na technický nevzali....(nemá na sobě nikde nic a oni hledali É-čko).
4/ a když někam přijedu tak se akorát všichni otáčej = jo jasně, už to chápu, Ty nejezdíš pro ten pocit pohody, volnosti, ale pro ostatní (veř tomu, že většina si opravdu neřekne = tomu motorkáři to ale hezky řve, spíš si řeknou něco o /teď by bylo neslušné slovo/).
No nic, laďte doma, vrtejte a pod., ale věřte, že když se do toho nepustíte odborně, tak výkonu většinou nepomůžete, moc toho nezlepšíte a každé uříznutí, vyvrtání a pod. se blbě dává do původního stavu.
Takže ahoj všem tady a první rada byla správná = vyser se na to! (nebo na to aspoň jdi pořádně a ne nějakou dírou vrtačkou do tlumiče...)
V Holandsku na motokrosu mívají u věže taky takový přístroj a když seš hlučnější, máš v příštím kole černou vlajku.
V Rakousku se policajti m.j. automaticky dívají na štempl na výfuku. Ty neukecáš.
Tím chci říct, jaký je trend v tomto "odvětví".
Ale to je věcí každého soudruha .