Téma: jak může uškodit zvýšený výkon u padesátky?
Ahoj, jsem začínající motorkář a co se týče techniky tak jsem naprosto nezdatný :\ Mám motorku Zipp pro 50 ale je předělaná na 70ccm a to znamená že motor více vytáčím. Při Velké rychlosti v motoru začíná něco cvakat a tak se chci zeptat jestli se to projeví třeba na výkonu ( časem )... předem děkuji za odpověď
Tak záleží co tom bude říkat klika a spol Ono ty 70 kity sů fajne aji že to běžně nejde poznat ale prostě to dostane víc zabrat.A to neřeším převodovku,zbytek by neměl mět problém.Záleží jak kvalitně je ta mašina udělaná a také na tom kitu který tam je.Někdo chytřejší ti řekne víc ale zkus aji hledat.
3 reakcí na tento příspěvek jak může uškodit zvýšený výkon u padesátky?
Vem si šroubovák přitiskni ho k válci a na konec šroubováku dej ucho a poslechni si kde to klape
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jak může uškodit zvýšený výkon u padesátky?
TC-Def píše: Vem si šroubovák přitiskni ho k válci a na konec šroubováku dej ucho a poslechni si kde to klape
A když si vezmeš dva, tak to budeš mít stereo
Je to takový stetoskop samo-domo
Ale notak chlapcíííí,nebudte tací zlí Ikdyž nápady sou to noblesní(řekl bych inovátorské) Eště mu začněte radit at si kůpí litra a bude to Holt ogara chtěl aby to trochu jelo,sa nedivte,je teho plné aukro aji čínani to přímo nabízajů.Je fakt že s tím mohl počítat že to asi nebude "košér".Třeba mu to eště vydrží(možná aji dél)a stihne sa teho zbavit a nebo dá druhý motor a jede dál .Budte rádi že to čínani dělajů jak dělajů bo oni majů furt co bo to nevydrží a Ti co nato majů si čínu nekůpíja a majů co žrat aj naši co to dělajů líp
Smoulove, on se nepta jak tomu zvysit vykon, ale jak je to s zivotnosti!
Kazda druha padina skutr ma kit a 70 a vic kubiku. A JEZDEJ!
To vis, ze to neodjede tolik, jako nesmrtelnej neupravenej fichtl, sle rozhodne z toho budes mit vetsi radost. U padinh ne kazdej konik znat!
Co se fyka toho sroubovaku u ucha - spolehlive to funfuje, stejne tak jako vypujcenej.doktorskej fonendosop!!!
Kazda druha padina skutr ma kit a 70 a vic kubiku. A JEZDEJ!
To vis, ze to neodjede tolik, jako nesmrtelnej neupravenej fichtl, sle rozhodne z toho budes mit vetsi radost. U padinh ne kazdej konik znat!
Co se fyka toho sroubovaku u ucha - spolehlive to funfuje, stejne tak jako vypujcenej.doktorskej fonendosop!!!
Taky jsem to měl u Malaguti Drakon 50.. replika Ducatipředtím jezdila na okruhu a měla najeto jen 1900 km, zvuk byl trochu jiný než origo, ale lépe to jelo a hlavně i cca 110 km/hod. No pak jsem to prodal a koupil 125 Kupec na ní jezdí pořád.
Naposledy editováno 09.01.2013 08:29:03
Naposledy editováno 09.01.2013 08:29:03
Dva roky jsem jezdil na překitované padince. Natáhnul jsem ten motor na 130,5 ccm. V zimě jsem vyměnil akorát píst a kroužky. Při takhle upraveném motoru je jen potřeba častěji měnit olej. Znám i pár majitelů těhlech zippek, jeden jezdí pravidelně ke mě na kafe a tomu jsme společnýma silama předělali na 250cc. Děti z mého závodního týmu mají tyhle nakitované motory ve svých čtyřkolkách a celou sezonu bez problémů.
1 reakcí na tento příspěvek jak může uškodit zvýšený výkon u padesátky?
absolutně nechápu, proč se tlemíte tomu šroubováku, jako diagnostice motoru, si to někdy zkuste, než něco odsoudíte, já osobně používám kladívko s delší násadkou, ale je to celkem fuk, krásně je slyšet co se v motoru děje
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.