globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: nabijecka filson z kaufu
 
6.1.2013 v 12:33
Čus borci
V letáku od Kauflandu jsem viděl nabíječku filson 4A 6-12V za 399Kč chci vědět co si o ní myslíte a co to je za kvalitu mám betku -baterka 6V bez startéru je pro ní vhodná ?
Předchozí
1 2
Následující

nabijecka filson z kaufu

6.1.2013 v 12:55 | Nahoru | #1
tak na betku snad ani nepotřebuješ nabíječku, ne? Jinak pokud má 4A tak k nabíjení motobaterií zrovna moc vhodná není! Poohlédni se po nějaké která má nabíjecí proud kolem 1 A

nabijecka filson z kaufu

6.1.2013 v 13:06 | Nahoru | #2
Tyto nabíječky jsou vhodné na větší baterie cca 40 Ah do aut.
Na baterie do motorek je vhodná nabíječka cca do 1 A a napětí buď 6 V nebo 12 V.

nabijecka filson z kaufu

6.1.2013 v 13:11 | Nahoru | #3
tady jsem ti našel vhodnou alternativu za lepší peníze. Já jsem tak hodnej...

nabijecka filson z kaufu

6.1.2013 v 13:14 | Nahoru | #4
třeba taková by byla pro tebe vhodná: motolulu.cz/Automaticka-nabijecka-AL-300pro,1450.html

sice autobaterku s tím budeš nabíjet dloouho, ale na motorku ideál

3 reakcí na tento příspěvek nabijecka filson z kaufu

6.1.2013 v 13:14 | Nahoru | #5
...nebo vyčkat Lidl akce a koupit inteligentni nabiječku s režimem 6V, 12V gelovky (.8A) i 12V auta (3,8A) včetně obnovovacího a udržovacího režimu. je to každáý rok cca 2x

1 reakcí na tento příspěvek nabijecka filson z kaufu

6.1.2013 v 13:14 | Nahoru | #6
Raptík: máš pole position

1 reakcí na tento příspěvek nabijecka filson z kaufu

6.1.2013 v 13:28 | Nahoru | #7
A ještě sem se chtěl zeptat jestli se ty 4A nedají zmenšit ? asi ne co

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) nabijecka filson z kaufu

6.1.2013 v 13:33 | Nahoru | #8

FishX3 píše: ...nebo vyčkat Lidl akce a koupit inteligentni nabiječku s režimem 6V, 12V gelovky (.8A) i 12V auta (3,8A) včetně obnovovacího a udržovacího režimu. je to každáý rok cca 2x


no na tu bych moc nevsázel, mám jí a je pěkně bídná

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) nabijecka filson z kaufu

6.1.2013 v 13:34 | Nahoru | #9

k0Ly píše: A ještě sem se chtěl zeptat jestli se ty 4A nedají zmenšit ? asi ne co

jasně, dáš tam pořádnej odpor a než se ti dobije motorka, můžeš ohřát bojler vody :) .... máš baterku která je choulostivá na proud i napětí, nevymýšlej nesmysly, kup nabíječku pro ni určenou nebo budeš brzy kupovat baterku

(reakce na) nabijecka filson z kaufu

6.1.2013 v 13:34 | Nahoru | #10

callowsick píše: Raptík: máš pole position


děkuji, děkuji

nabijecka filson z kaufu

6.1.2013 v 14:11 | Nahoru | #11
Jestli je to tato hračka , tak od té ruce pryč. Sice se tváří "kvalitně", ale je to prachsprostá čína stejně jako všechno od této "značky". Je zajímavé, že mám doma nabíječku s na chlup stejným pouzdrem , pouze místo LED bargrafového voltmetru má ručkový ammetr a přepínání 6V/12V. Uvnitř je jen malé trafo s vyvedeným středem sekundáru, velikostí rozhodně neodpovídající udávanému proudu a diodový můstek bez chladiče. A je to nabíječka přes 15 let stará a to ještě už tehdy koupená z "frcu".
A právě tyto nabíječky z mého odkazu už mi prošly rukama asi čtyři - všechny se spáleným trafem.

1 reakcí na tento příspěvek nabijecka filson z kaufu

6.1.2013 v 15:34 | Nahoru | #12
Já mám z Kaufu ..nabíječka filson 4 amp 6/12v za 440 kč.
A funguje.
Počítám,že ju použiju 1-2 za rok v zimě.

Nabíječka jela asi 15 hodin,nezahřívala se a šlapala jak měla.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) nabijecka filson z kaufu

6.1.2013 v 15:40 | Nahoru | #13

cortes píše: Já mám z Kaufu ..nabíječka filson 4 amp 6/12v za 440 kč.
A funguje.
Počítám,že ju použiju 1-2 za rok v zimě.

Nabíječka jela asi 15 hodin,nezahřívala se a šlapala jak měla.



Jestli cpeš 4A do motorky, tak dřív než nabíječku odpálíš baterku

nabijecka filson z kaufu

6.1.2013 v 15:40 | Nahoru | #14
..3 roky a funguje!..nabíjím s tím vše!..i totálně vybitou nabije!..a Čína je asi už v dnešní době vše!..mám i nabiječku Bosch..činskou!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) nabijecka filson z kaufu

6.1.2013 v 15:42 | Nahoru | #15

FishX3 píše: Jestli cpeš 4A do motorky, tak dřív než nabíječku odpálíš baterku



..cpu..a mnoho let..po zimě prakticky vždy...a během roku běžně!...a baterky vždy vydržely až do dalšího prodeje motorky!

1 reakcí na tento příspěvek nabijecka filson z kaufu

6.1.2013 v 15:49 | Nahoru | #16
poměr kvalita/cena Bosch C3. Mám ji a plná spokojenost.

www.otos.cz/nabijecky-autobaterii/nabijec-bosch-c3/


Naposledy editováno 06.01.2013 15:50:32

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) nabijecka filson z kaufu

6.1.2013 v 15:53 | Nahoru | #17

Raptík píše: no na tu bych moc nevsázel, mám jí a je pěkně bídná

A v čem konkrétně?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) nabijecka filson z kaufu

6.1.2013 v 17:23 | Nahoru | #18

2LEKO píše: ..cpu..a mnoho let..po zimě prakticky vždy...a během roku běžně!...a baterky vždy vydržely až do dalšího prodeje motorky!


"gelovky"????

Naposledy editováno 06.01.2013 17:31:32

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) nabijecka filson z kaufu

6.1.2013 v 17:39 | Nahoru | #19

Fidži.FZS píše: A v čem konkrétně?


baterku nabitou pod poloviční napětí prostě nezačne nabíjet. Když se to dá na baterku která ma cca 11 voltů tak to pro změnu během chviličky hlásí, že je plně nabitá a není... takže co nenabiju tou lídlovskou tak nabijím optimate 4, zrovna jsem to ve sklepě přehazoval

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) nabijecka filson z kaufu

6.1.2013 v 17:44 | Nahoru | #20

FishX3 píše: "gelovky"????



..gelovku mám jen jednu..a v nouzi ji "ožívím" normální nabiječkou....i když mám i tu Lidlovku na gelovky...a co jsem měl a mám motorky i nové,tak tam jsou jen normální "elektrolyt" baterky!..netvrdím,že to je dobře..ale funguje to!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) nabijecka filson z kaufu

6.1.2013 v 17:51 | Nahoru | #21

2LEKO píše: ..gelovku mám jen jednu..a v nouzi ji "ožívím" normální nabiječkou....i když mám i tu Lidlovku na gelovky...a co jsem měl a mám motorky i nové,tak tam jsou jen normální "elektrolyt" baterky!..netvrdím,že to je dobře..ale funguje to!


Faktem je že jsou náchylné především na napětí, ale pžebíjet jeo tolik větším proudem by se jim také moc líbit nemělo..bude samo záležet i na četnosti.

(reakce na) nabijecka filson z kaufu

6.1.2013 v 18:16 | Nahoru | #22

FishX3 píše: Faktem je že jsou náchylné především na napětí, ale pžebíjet jeo tolik větším proudem by se jim také moc líbit nemělo..bude samo záležet i na četnosti.

..

...jasně o tom to je....ty cca 1 - 2 hodiny to nezabije..a nikdy nejsou do nuly vybité,tak skutečně stačí jen "oživit"!..mluvím o moto bateriích

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) nabijecka filson z kaufu

6.1.2013 v 20:16 | Nahoru | #23

Raptík píše: baterku nabitou pod poloviční napětí prostě nezačne nabíjet. Když se to dá na baterku která ma cca 11 voltů tak to pro změnu během chviličky hlásí, že je plně nabitá a není... takže co nenabiju tou lídlovskou tak nabijím optimate 4, zrovna jsem to ve sklepě přehazoval

No baterku vybitou na 6V nenabije žádná inteligentní nabíječka, co nemá vyloženě přepínač na počet článků. Teda já se alespoň se žádnou nesetkal a to jsem jich měl hodně. A k tomu druhému - reklamuj, mě nabíjí zcela normálně.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) nabijecka filson z kaufu

6.1.2013 v 21:11 | Nahoru | #24
Fidži.FZS>No pokud bys vybil 12V na 6V tak je dobrá na sběrný dvůr tu už nezachrání nic.No a jinak olověné baterky si nabíjecí proud "řídí samy" dle stupně vybití.Je fakt že dat vybitů baterku na silnější nabíječku neni ideál ale pokud "jen přikrmuješ" tak to problém neni.Dnes už sa používajů hodně spínané zdroje(lidl,optimate..)liší sa provedením aj kvalitů ale trafom zvoní hrana.Jinak čína mluví sama za sebe,pokud to neni v licenci.oni sa s tím nemažó pokud jim do teho někdo nekecá

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) nabijecka filson z kaufu

6.1.2013 v 21:21 | Nahoru | #25
Boda> Zrovna sem včera dvě vybité dokonce pod 6V oživil

nabijecka filson z kaufu

6.1.2013 v 21:28 | Nahoru | #26
od filsona z kauflanda bych nechtěl ani žárovku!

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) nabijecka filson z kaufu

6.1.2013 v 21:36 | Nahoru | #27
Fidži.FZS>No su zvědav jak Ti bude startovat,pak daj vědět bo co sme sa aji učili ve škole tak pokud vybiješ článek po určitů mez tak je poškozený.Ona može mět napětí ale už ne ten náboj ale třeba máš nějaků výjimku.Jinak pro případ hlubokého vybití sa používajů tzv.trakční baterky,těm to prý neva.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) nabijecka filson z kaufu

7.1.2013 v 01:02 | Nahoru | #28

Boda píše: Fidži.FZS>No su zvědav jak Ti bude startovat,pak daj vědět bo co sme sa aji učili ve škole tak pokud vybiješ článek po určitů mez tak je poškozený.Ona može mět napětí ale už ne ten náboj ale třeba máš nějaků výjimku.Jinak pro případ hlubokého vybití sa používajů tzv.trakční baterky,těm to prý neva.



To je pravda, jak se článek vybije pod cca 1.75V, tak dochází k nevratným změnám ve struktuře aktivní vrstvy. Ovšem vyjímky jsou:

1. Mám v autě už přes 10 let baterku TAB, jednou v opravně zapomněli vypnout světla a baterka se vycucla skutečně "do mrtva", že nerosvítila ani žárovku 12V/4W. Po cca 3 dnech na nabíječce (občas na pár desítek vteřin přepínané na 24V), se začala pomalu "prorážet" (=klesal vnitřní odpor a začínal procházet znatelný proud) a během dne se nabila na nominální napětí a po dalším dobíjecím cyklu už startovala normálně, slouží dodnes a i když přes půl roku stojí (včetně zimy), tak na jaře bez dobití točí prochladlým a ztuhlým motorem jako divoká a nevyčerpá ji ani docela dost opakovaných startů, než se natáhne karbec.

2. GS500 stála od října 2010 do dubna 2012 a baterka za tu dobu byla rovněž zcela "mrtvá". Optimate III napřed párkrát zahlásila chybu, pak (jak tu někdo zmínil o chybné detekci) několikrát nápadně brzo ohlásila plné nabití, i když baterka stále ani nerožla kontrolky, ale po několika takových cyklech už se nabíječka začala chovat normálně a po několika dnech už byla baterka schopná několikrát "převalit" motorem. Po pár dalších cyklech už dokázala spolehlivě nastartovat a pak motorka opět cca 2 měsíce stála a když jsem ju pak prodával, i po tom dvouměsíčním stání chytla na "cvrnk".

Takže vyjímky (potvrzující pravidlo) se opravdu stávají a upřímně řečeno, těmto jsem nevěřil do doby, než jsem to poznal na vlastní kůži.

(reakce na) nabijecka filson z kaufu

7.1.2013 v 08:37 | Nahoru | #29

J.M.K. píše: To je pravda, jak se článek vybije pod cca 1.75V, tak dochází k nevratným změnám ve struktuře aktivní vrstvy. Ovšem vyjímky jsou:

1. Mám v autě už přes 10 let baterku TAB, jednou v opravně zapomněli vypnout světla a baterka se vycucla skutečně "do mrtva", že nerosvítila ani žárovku 12V/4W. Po cca 3 dnech na nabíječce (občas na pár desítek vteřin přepínané na 24V), se začala pomalu "prorážet" (=klesal vnitřní odpor a začínal procházet znatelný proud) a během dne se nabila na nominální napětí a po dalším dobíjecím cyklu už startovala normálně, slouží dodnes a i když přes půl roku stojí (včetně zimy), tak na jaře bez dobití točí prochladlým a ztuhlým motorem jako divoká a nevyčerpá ji ani docela dost opakovaných startů, než se natáhne karbec.

2. GS500 stála od října 2010 do dubna 2012 a baterka za tu dobu byla rovněž zcela "mrtvá". Optimate III napřed párkrát zahlásila chybu, pak (jak tu někdo zmínil o chybné detekci) několikrát nápadně brzo ohlásila plné nabití, i když baterka stále ani nerožla kontrolky, ale po několika takových cyklech už se nabíječka začala chovat normálně a po několika dnech už byla baterka schopná několikrát "převalit" motorem. Po pár dalších cyklech už dokázala spolehlivě nastartovat a pak motorka opět cca 2 měsíce stála a když jsem ju pak prodával, i po tom dvouměsíčním stání chytla na "cvrnk".

Takže vyjímky (potvrzující pravidlo) se opravdu stávají a upřímně řečeno, těmto jsem nevěřil do doby, než jsem to poznal na vlastní kůži.


Sulfutace to je svině!

nabijecka filson z kaufu

7.1.2013 v 08:42 | Nahoru | #30
Rychlost vzniku krystalů síranu olovnatého (Sulfutace)závisí na teplotě a míře vybití akumulátoru – s rostoucí teplotou a vybitím rychlost narůstá. Plně vybitý akumulátor při vyšší teplotě (více než 25 °C) výrazně sulfatuje již během jednoho dne; při nižších teplotách, až po více dnech. U akumulátoru, který je vybit jen trochu, výraznější sulfatace nastává asi po třech a více dnech; v chladu po týdnu a více,takže v zimě sklidíte jen to co jste na jaře(v létě) zaseli !

Naposledy editováno 07.01.2013 08:44:00
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist