V letáku od Kauflandu jsem viděl nabíječku filson 4A 6-12V za 399Kč chci vědět co si o ní myslíte a co to je za kvalitu mám betku -baterka 6V bez startéru je pro ní vhodná ?
sice autobaterku s tím budeš nabíjet dloouho, ale na motorku ideál
3 reakcí na tento příspěvek nabijecka filson z kaufu
1 reakcí na tento příspěvek nabijecka filson z kaufu
1 reakcí na tento příspěvek nabijecka filson z kaufu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) nabijecka filson z kaufu
FishX3 píše: ...nebo vyčkat Lidl akce a koupit inteligentni nabiječku s režimem 6V, 12V gelovky (.8A) i 12V auta (3,8A) včetně obnovovacího a udržovacího režimu. je to každáý rok cca 2x
no na tu bych moc nevsázel, mám jí a je pěkně bídná
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) nabijecka filson z kaufu
k0Ly píše: A ještě sem se chtěl zeptat jestli se ty 4A nedají zmenšit ? asi ne co
jasně, dáš tam pořádnej odpor a než se ti dobije motorka, můžeš ohřát bojler vody :) .... máš baterku která je choulostivá na proud i napětí, nevymýšlej nesmysly, kup nabíječku pro ni určenou nebo budeš brzy kupovat baterkuA právě tyto nabíječky z mého odkazu už mi prošly rukama asi čtyři - všechny se spáleným trafem.
1 reakcí na tento příspěvek nabijecka filson z kaufu
A funguje.
Počítám,že ju použiju 1-2 za rok v zimě.
Nabíječka jela asi 15 hodin,nezahřívala se a šlapala jak měla.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) nabijecka filson z kaufu
cortes píše: Já mám z Kaufu ..nabíječka filson 4 amp 6/12v za 440 kč.
A funguje.
Počítám,že ju použiju 1-2 za rok v zimě.
Nabíječka jela asi 15 hodin,nezahřívala se a šlapala jak měla.
Jestli cpeš 4A do motorky, tak dřív než nabíječku odpálíš baterku
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) nabijecka filson z kaufu
FishX3 píše: Jestli cpeš 4A do motorky, tak dřív než nabíječku odpálíš baterku
..cpu..a mnoho let..po zimě prakticky vždy...a během roku běžně!...a baterky vždy vydržely až do dalšího prodeje motorky!
1 reakcí na tento příspěvek nabijecka filson z kaufu
www.otos.cz/nabijecky-autobaterii/nabijec-bosch-c3/
Naposledy editováno 06.01.2013 15:50:32
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) nabijecka filson z kaufu
Raptík píše: no na tu bych moc nevsázel, mám jí a je pěkně bídná
A v čem konkrétně?1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) nabijecka filson z kaufu
2LEKO píše: ..cpu..a mnoho let..po zimě prakticky vždy...a během roku běžně!...a baterky vždy vydržely až do dalšího prodeje motorky!
"gelovky"????
Naposledy editováno 06.01.2013 17:31:32
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) nabijecka filson z kaufu
Fidži.FZS píše: A v čem konkrétně?
baterku nabitou pod poloviční napětí prostě nezačne nabíjet. Když se to dá na baterku která ma cca 11 voltů tak to pro změnu během chviličky hlásí, že je plně nabitá a není... takže co nenabiju tou lídlovskou tak nabijím optimate 4, zrovna jsem to ve sklepě přehazoval
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) nabijecka filson z kaufu
FishX3 píše: "gelovky"????
..gelovku mám jen jednu..a v nouzi ji "ožívím" normální nabiječkou....i když mám i tu Lidlovku na gelovky...a co jsem měl a mám motorky i nové,tak tam jsou jen normální "elektrolyt" baterky!..netvrdím,že to je dobře..ale funguje to!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) nabijecka filson z kaufu
2LEKO píše: ..gelovku mám jen jednu..a v nouzi ji "ožívím" normální nabiječkou....i když mám i tu Lidlovku na gelovky...a co jsem měl a mám motorky i nové,tak tam jsou jen normální "elektrolyt" baterky!..netvrdím,že to je dobře..ale funguje to!
Faktem je že jsou náchylné především na napětí, ale pžebíjet jeo tolik větším proudem by se jim také moc líbit nemělo..bude samo záležet i na četnosti.
FishX3 píše: Faktem je že jsou náchylné především na napětí, ale pžebíjet jeo tolik větším proudem by se jim také moc líbit nemělo..bude samo záležet i na četnosti.
.....jasně o tom to je....ty cca 1 - 2 hodiny to nezabije..a nikdy nejsou do nuly vybité,tak skutečně stačí jen "oživit"!..mluvím o moto bateriích
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) nabijecka filson z kaufu
Raptík píše: baterku nabitou pod poloviční napětí prostě nezačne nabíjet. Když se to dá na baterku která ma cca 11 voltů tak to pro změnu během chviličky hlásí, že je plně nabitá a není... takže co nenabiju tou lídlovskou tak nabijím optimate 4, zrovna jsem to ve sklepě přehazoval
No baterku vybitou na 6V nenabije žádná inteligentní nabíječka, co nemá vyloženě přepínač na počet článků. Teda já se alespoň se žádnou nesetkal a to jsem jich měl hodně. A k tomu druhému - reklamuj, mě nabíjí zcela normálně.1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) nabijecka filson z kaufu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) nabijecka filson z kaufu
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) nabijecka filson z kaufu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) nabijecka filson z kaufu
Boda píše: Fidži.FZS>No su zvědav jak Ti bude startovat,pak daj vědět bo co sme sa aji učili ve škole tak pokud vybiješ článek po určitů mez tak je poškozený.Ona može mět napětí ale už ne ten náboj ale třeba máš nějaků výjimku.Jinak pro případ hlubokého vybití sa používajů tzv.trakční baterky,těm to prý neva.
To je pravda, jak se článek vybije pod cca 1.75V, tak dochází k nevratným změnám ve struktuře aktivní vrstvy. Ovšem vyjímky jsou:
1. Mám v autě už přes 10 let baterku TAB, jednou v opravně zapomněli vypnout světla a baterka se vycucla skutečně "do mrtva", že nerosvítila ani žárovku 12V/4W. Po cca 3 dnech na nabíječce (občas na pár desítek vteřin přepínané na 24V), se začala pomalu "prorážet" (=klesal vnitřní odpor a začínal procházet znatelný proud) a během dne se nabila na nominální napětí a po dalším dobíjecím cyklu už startovala normálně, slouží dodnes a i když přes půl roku stojí (včetně zimy), tak na jaře bez dobití točí prochladlým a ztuhlým motorem jako divoká a nevyčerpá ji ani docela dost opakovaných startů, než se natáhne karbec.
2. GS500 stála od října 2010 do dubna 2012 a baterka za tu dobu byla rovněž zcela "mrtvá". Optimate III napřed párkrát zahlásila chybu, pak (jak tu někdo zmínil o chybné detekci) několikrát nápadně brzo ohlásila plné nabití, i když baterka stále ani nerožla kontrolky, ale po několika takových cyklech už se nabíječka začala chovat normálně a po několika dnech už byla baterka schopná několikrát "převalit" motorem. Po pár dalších cyklech už dokázala spolehlivě nastartovat a pak motorka opět cca 2 měsíce stála a když jsem ju pak prodával, i po tom dvouměsíčním stání chytla na "cvrnk".
Takže vyjímky (potvrzující pravidlo) se opravdu stávají a upřímně řečeno, těmto jsem nevěřil do doby, než jsem to poznal na vlastní kůži.
J.M.K. píše: To je pravda, jak se článek vybije pod cca 1.75V, tak dochází k nevratným změnám ve struktuře aktivní vrstvy. Ovšem vyjímky jsou:
1. Mám v autě už přes 10 let baterku TAB, jednou v opravně zapomněli vypnout světla a baterka se vycucla skutečně "do mrtva", že nerosvítila ani žárovku 12V/4W. Po cca 3 dnech na nabíječce (občas na pár desítek vteřin přepínané na 24V), se začala pomalu "prorážet" (=klesal vnitřní odpor a začínal procházet znatelný proud) a během dne se nabila na nominální napětí a po dalším dobíjecím cyklu už startovala normálně, slouží dodnes a i když přes půl roku stojí (včetně zimy), tak na jaře bez dobití točí prochladlým a ztuhlým motorem jako divoká a nevyčerpá ji ani docela dost opakovaných startů, než se natáhne karbec.
2. GS500 stála od října 2010 do dubna 2012 a baterka za tu dobu byla rovněž zcela "mrtvá". Optimate III napřed párkrát zahlásila chybu, pak (jak tu někdo zmínil o chybné detekci) několikrát nápadně brzo ohlásila plné nabití, i když baterka stále ani nerožla kontrolky, ale po několika takových cyklech už se nabíječka začala chovat normálně a po několika dnech už byla baterka schopná několikrát "převalit" motorem. Po pár dalších cyklech už dokázala spolehlivě nastartovat a pak motorka opět cca 2 měsíce stála a když jsem ju pak prodával, i po tom dvouměsíčním stání chytla na "cvrnk".
Takže vyjímky (potvrzující pravidlo) se opravdu stávají a upřímně řečeno, těmto jsem nevěřil do doby, než jsem to poznal na vlastní kůži.
Sulfutace to je svině!
Naposledy editováno 07.01.2013 08:44:00