stráťa píše: U 4T to zase tak hrozný s tím výfukem není. Pokud je motor seřízenej tak aby měl dobrou směs s výfukem kterej má a výfuk nemá příliš velkej odpor (to při "otevírání" nehrozí) tak bude fungovat docela slušně a nemělo by to ohrožovat životnost. Je pravděpodobnej pokles výkonu v určitých otáčkách ale je možný že dojde i k nárůstu v jiných ale není to 2T kterej je na správným výfuku závislej.
Konec konců snad všechny prodávaný "laděný koncovky" jsou kus perforované trubky obalené tlumící vatou, větší rozdíly v tom nejsou a taky rozdíl ve výkonu mezi nima není (u litrovýho SS byly rozdíly v testu koncovek menší než chyba měření).
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) na kolik lze otevřit vyfuky?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) na kolik lze otevřit vyfuky?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) na kolik lze otevřit vyfuky?
jezdec68 píše: Zatím na ty "rejže" nikdo nemá,HD byl první a je to motorkářská ikona a vrchol,ale kvalitou už taky pokulhává.A co se týče "špageťáků" kteří dávají do motorek kousky z leteckých motorů, které zbyli ještě po Musolinim,krátce řečeno konstrukčně by to odpovídalo do roku 1930.
Nejchytřejší jsou ti, co si nejsou schopni dát do profilu ani svou motorku
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) na kolik lze otevřit vyfuky?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) na kolik lze otevřit vyfuky?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) na kolik lze otevřit vyfuky?
seikos píše: Nejchytřejší jsou ti, co si nejsou schopni dát do profilu ani svou motorku
Jak to, že né? Má tam hned 4 přibližovadla.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) na kolik lze otevřit vyfuky?
HornisGSX píše: Bigrider> jo a po 100km ti upadne hlava a pokud to máš jen na ježdění s domu do hospody tak tě sousedi vybydlí ...a není lepší koupit přímo laďáky?
tak ja tam ladak mam, moje vyjiždky sou max 300KM za den takže to se da přežiit a co se tyče souseduu ty mam na haku,těm bych zajel do obejvaku1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) na kolik lze otevřit vyfuky?
Krouta píše: Jak to, že né? Má tam hned 4 přibližovadla.
A k čemu ti tam jsou, když máš neveřejný profil?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) na kolik lze otevřit vyfuky?
seikos píše: A k čemu ti tam jsou, když máš neveřejný profil?
Jo to bylo přímo na mě? No u mě v profilu opravdu motorku nenajdeš, to je fakt. Ale jako polehčující okolnost musím říct, že mě nikdo neinformoval, že váha názoru (odpovědi) je přímo úměrná počtu motocyklů v profilu.
Krouta píše: Jo to bylo přímo na mě? No u mě v profilu opravdu motorku nenajdeš, to je fakt. Ale jako polehčující okolnost musím říct, že mě nikdo neinformoval, že váha názoru (odpovědi) je přímo úměrná počtu motocyklů v profilu.
Tak teď to víš
2 reakcí na tento příspěvek na kolik lze otevřit vyfuky?
přidám se se svojí zkušeností.....motorku, viz. profil, jsem koupil s úplně otevřenýma výfukama a KN filtrem. A s origo tryskama v karbeci. Když pominu nehorázný rachot tak odspoda jela fajn, pak umřela. Graf na brzdě to potvrdil. Takže jsem dal origo filtr, udělal laufy o větším průměru a dovnitř děrované ucpávky. Zvuk je hlasitý, ale snesitelný a jede o MNOHO líp. Až dám tlumítka udělaný v Creptusu bude ještě líp. Základ je, že kompletní proces spalování je VELMI přesně spočítaný a při každém zásahu jak na vstupu( filtr) tak na výstupu( výfuk)se musí změnit VŠECHNO...včetně karburace. A samodomo pokusy nefungujou.
A co se týká sousedů.......možná jsi kurvakrutohustopřísnej bajker, ale trocha ohledu neuškodí. Když sousedi měli mimino tak jsem z ulice jezdil druhou stranou. A až budeš jezdit víc tak sám pochopíš že rachot motorku nedělá.....
Kuba.
kubikula78 píše: Ahoj,
přidám se se svojí zkušeností.....motorku, viz. profil, jsem koupil s úplně otevřenýma výfukama a KN filtrem. A s origo tryskama v karbeci. Když pominu nehorázný rachot tak odspoda jela fajn, pak umřela. Graf na brzdě to potvrdil. Takže jsem dal origo filtr, udělal laufy o větším průměru a dovnitř děrované ucpávky. Zvuk je hlasitý, ale snesitelný a jede o MNOHO líp. Až dám tlumítka udělaný v Creptusu bude ještě líp. Základ je, že kompletní proces spalování je VELMI přesně spočítaný a při každém zásahu jak na vstupu( filtr) tak na výstupu( výfuk)se musí změnit VŠECHNO...včetně karburace. A samodomo pokusy nefungujou.
A co se týká sousedů.......možná jsi kurvakrutohustopřísnej bajker, ale trocha ohledu neuškodí. Když sousedi měli mimino tak jsem z ulice jezdil druhou stranou. A až budeš jezdit víc tak sám pochopíš že rachot motorku nedělá.....
Kuba.
Krouta píše: Jo to bylo přímo na mě? No u mě v profilu opravdu motorku nenajdeš, to je fakt. Ale jako polehčující okolnost musím říct, že mě nikdo neinformoval, že váha názoru (odpovědi) je přímo úměrná počtu motocyklů v profilu.
hezky řečeno1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) na kolik lze otevřit vyfuky?
Bigrider píše: tak ja tam ladak mam, moje vyjiždky sou max 300KM za den takže to se da přežiit a co se tyče souseduu ty mam na haku,těm bych zajel do obejvaku
ti to připomenu až vyvedeš nějakou pi... pak se nebudeš stačit divit jak ti podrazí nohy!!! a trocha ohleduplnosti opravdu neuškodí... jinak dělej si co chceš rad si dostal mrťe ale furt meleš svou!!!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) na kolik lze otevřit vyfuky?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) na kolik lze otevřit vyfuky?
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) na kolik lze otevřit vyfuky?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) na kolik lze otevřit vyfuky?
stráťa: Viděl si někdy jak vypadá laďák na 4T? Perforovaná trubka obalená vatou, to je vše. Odpor výfuku potřebuješ u 2T motoru ale 4T bude s odpovídajícím seřízením karburátoru fungovat i s holou trubkou.
Fungovat bude, ale do optimálního výkonu a ekonomie provozu bude mít daleko. Odpor samozřejmě potřebuješ i u 4T, jinak by moderní motory nepoužívaly elektronickou přívěru, nemyslíš?
stráťa píše: kubikula78> Viděl si někdy jak vypadá laďák na 4T? Perforovaná trubka obalená vatou, to je vše. Odpor výfuku potřebuješ u 2T motoru ale 4T bude s odpovídajícím seřízením karburátoru fungovat i s holou trubkou.
V prvé řadě si pleteš pojem laděný výfuk a otevřená koncovka (nebudu vysvětlovat, najdi si to sám), v druhé řadě tato hláška spolehlivě pobaví kohokoli, kdo se v ladění výkonů motorů kdy hrabal a laboroval mj. i s nastavováním odporů výfukové soustavy při různých otáčkách motoru.
Nepíšu to ani tak pro tebe jako pro ty, kteří by snad toto tvé prohlášení mohli vzít vážně.
edit: koukám Virago byl rychlejší.
Naposledy editováno 04.01.2013 11:35:14
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) na kolik lze otevřit vyfuky?
kubikula78 píše: stráťa> Jasně, trubka s vatou.....jak velká, s jakou perforací, jaký typ a množství vaty, laufy propojené nebo ne.......pokud chceš vědět jak moc co funguje doporučím Ti dát řeč s nějakým profíkem...zajeď si třeba do HS Choppers, ke Kabourkovi do Písku, oni Ti to vysvětlí a sám to uvidíš na brzdě co všechno je ovlivňováno a čím.....ale mám pocit, že si myslíš, že to víš nejlíp a tak radši nikam nejezdi......
ta ja osobně sem žadnou upravu ještě neprovedl na motce ,na utě ano když sem byl na pc vše bylo v pořadku ani mechanik kterej mi ho tam vařil neprotestoval, a že sem se ho vyptaval,i když je pravda že tam je ještě vepředu katiik1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) na kolik lze otevřit vyfuky?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) na kolik lze otevřit vyfuky?
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Chpper není pro dědka!!! [1 ... 10, 11] Suzuki VS 1400 Intruder, Suzuki VS 800 Intruder, Hon... | Slezy28 | 326 | 29.9.2023 v 00:19 kudla009 |
demontáž motoru Intruder vs 750 z r... Suzuki VS 750 Intruder | maf26 | 2 | 20.5.2020 v 13:49 kutil1 |
Zapojení stojanu Suzuki VS 750 Intruder | Pičma | 0 | 16.5.2020 v 20:44 Pičma |
Laďák vs originál [1, 2] Suzuki VS 1400 Intruder, Suzuki VS 800 Intruder, Suz... | HrnčířKraus | 33 | 24.7.2019 v 11:47 DrDNA01 |
Dílenský manuál na VS 750 Intruder ... Suzuki VS 750 Intruder | Pičma | 6 | 13.11.2018 v 14:42 Mocnář666 |