konečně po dlouhých měsících nemoci a lítání po všech špitálech zdravotní stav dovoluje koupit enduro. Takže žádné váhání a během pár dnů ji chci mít doma. Již jsem vybral dva favority a to KTM LC4 640 nebo KTM 450 EXC kolem roku 2004 samozřejmě se nebráním i něčemu jinýmu, ale co si budeme povídat, co člověk to názor a nerad bych zase vybíral z dalších 20 modelů. Žádný okruhy s tím jezdit nebudu jen pole a lesy. Jenže vyrazit do lesa znamená minimálně ujet 50 km přes Prahu někam na venkov. Možná bych i rád někdy vyrazil třeba na UK. Myslíte, že se to dá zvládnout i s EXC 450? Nebo je to nesmysl a servisní intervaly EXC jsou moc krátké na takové výlety. Díky za radu
1 reakcí na tento příspěvek Prosím o radu
1 reakcí na tento příspěvek Prosím o radu
S LC4 se jako začátečník bude zbytečně trápit -váha je znát, i rozměry a těžiště. Naopak EXC je příjemně hravá kočička . Mohu porovnávat LC4/400 a EXC 450 -EXC má "čitelnější" průběh, a uhlazenější chování. o podvozku asi ani nemá cenu diskutovat.
Naposledy editováno 03.01.2013 18:28:42
1 reakcí na tento příspěvek Prosím o radu
1 reakcí na tento příspěvek Prosím o radu
1 reakcí na tento příspěvek Prosím o radu
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prosím o radu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prosím o radu
SM má jinak řešený přední brzdič ( různá velikost kotoučů), tlumení je od základu naladěno na silnici (tvrdší), samozřejmě i převodový poměr je jinak. Obvykle pro "univerzálku" bylo doporučováno enduro + sada motardů.
Jinak se samozřejmě s LC4 v terénu jezdit dá, výkonu má dostatek, jen to je takový "sloník". Ale rallye a offy se jezdí i na daleko těžších strojích. Stále to je ale kompromis.
Pokud hodláš jezdit i na motardech, tak raději LC4. EXC 450 bys asi rychle "utavil", tohle není její parketa.
Naposledy editováno 03.01.2013 21:28:08
Junkers píše: KubaLC8> Je nějaký rozdíl v motoru a podvozku mezi 640 supermoto a enduro? Nebo je to úplně stejný krom kol?
je to uplne jine, E ma daleko vetsi zdvihy, tim padem mekci podvozek a slabsi predni brzda. Ja mel Enduro a prehazoval jsem SM kola, na ceske silnice to bylo dobre, slo stihat prave SM a v terenu to byla parada. Hodit SM na Enduro kola si nedovedu predstavit.
Potřeboval bych poradit. Mám ktm 450exc r 03. měl jsem ji teď v servisu a tam se servisakovi stala takova věc že najednou nechtěla chytit. Přišel na to že je to cdi. Ale funguje to teď tak že když se startuje a zahýbe se s kabeli které vedou k cdi tak naskočí. chtěl bych vědět jestli můžu použít cdi z jiné ktm??? Třeba sx nebo lc4. Je možné že je jen někde cvaklý kabel??? Pak když nabiju baterii tak v poho ale když pak třeba pět dní stojím tak baterka při startování točí ale nenastartuje. dám ji na nabíječku a hned nastartuje. Co s tím??? samozřejmě za pomoci hýbání s kabelama. Děkuji za odpo
1 reakcí na tento příspěvek Prosím o radu
LC4 je takový menší krumpáč, EXC 450 v sérii má spodek jako koťátko, nezdálo se mi to nějak zákeřný (rok 04).
Čili pokud les = lesní cesty, žádnej totál extrém (což jako začátečník asi nebudeš), pak ti stačí i LC4. Čím víc techničtější terén, tím více by to sedělo EXC.
Určitě nic nového...
1 reakcí na tento příspěvek Prosím o radu
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
držák pružin stojanu KTM LC4 KTM LC4 620, KTM LC4 Adventure, KTM LC4 640, KTM LC4 600 | kokoška. | 3 | 20.3.2024 v 17:16 Jardáček |
KTM exc 450 2015 silnice KTM EXC 450, KTM EXC 450 F | Tutor | 12 | 18.3.2024 v 16:44 krokoš |
Smazat prosim KTM EXC 450 | Tutor | 0 | 7.3.2024 v 14:20 Tutor |
Smazat prosim KTM EXC 450, KTM EXC 450 F | Tutor | 0 | 7.3.2024 v 13:59 Tutor |
Ktm KTM EXC 450, KTM EXC 450 F | Musilll | 1 | 28.2.2024 v 18:54 Norous123 |