1 reakcí na tento příspěvek Komplikace na STK
Už víc jak 10 let se vyrábí motorky co se jim automaticky rozsvítí světla a nemáš možnost je vypnout.
Takovýho technika bych obratem poslal do píči a u šéfa STK bych si vyžádal někoho kdo má hlavu na svým místě.
Jediné omezení u takovéto motorky je, že pokud bys při stání na železničním přejezdu oslňoval "protistojící" vozidlo, musíš motorku chcípnout aby zhasla. Jinak nikde ve vyhlášce ani v zákoně č. 56/2001 Sb. není ani jedna zmínka že by vozidlo mělo být vybaveno možností zhasnutí světel
Naposledy editováno 30.12.2012 11:20:37
1 reakcí na tento příspěvek Komplikace na STK
A ty parkovačky na motorce - kdo je kdy použil při parkování?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Komplikace na STK
charlie.vtx1800 píše:
A ty parkovačky na motorce - kdo je kdy použil při parkování?
Já, když na dálnici bráchovi vylítla šrajtofle z kapsy a lovili jsme bankovky na 200 metrech silnice a po pangejtech Jinak mý moto má světla na manuální ovládání, takže si můžu zhasnout/rozsvítit co zrovna chci a když parkuju někde kde hrozí, že motku někdo smete tak jen otočím klíčkem víc doleva, zamkne se řízení a rožnou se parkovačky a můžu se v klidu vzdálit
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Komplikace na STK
Jinak technici na STK = dej volovi funkci. Já se minule nevešel do tabulek (ani na brzdu) s Tundrou na tuplákách.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Komplikace na STK
dewwil píše: cort> No podle mě to dělali u některejch modelů dle země prodeje, třeba pro Swiss svítilo hned po otočení klíčku a pro Reich manuálně, ale ještě jsem neviděl TLR, kde by se to rozsvítilo po otočení klíčku, teda pokud nezapoměl vypnout přepínač...Aspoň mi to hned nevytříská baterku při startu po zimě
Přesně tak bylo to podle legislativy země určení, např USA verze takhle fungovali i mnohem starší motorky.
Jak je to teď u novejch motorek, netuším. Ale na každej pád je technik vůl, automatický rozsvěceni světel mají i některý auta.
1 reakcí na tento příspěvek Komplikace na STK
Jednou to bylo takhle schválený pro provoz na pozemních komunikacích, jednou to máš na papírech, tak to tak prostě bude.
se mnou se hádal, že to, co na motorce mám není polokapotáž...prostě iniciativní debil, tak jsem mu normálně a jednoduše oznámil, že takhle to šlo z výroby a že mu klidně zaplatim letenku do japonska, aby si to tam jel s Hondou dojednat jak že to teda je...
BagoBorec píše: Zvysoka fuck off na něj.
Jednou to bylo takhle schválený pro provoz na pozemních komunikacích, jednou to máš na papírech, tak to tak prostě bude.
se mnou se hádal, že to, co na motorce mám není polokapotáž...prostě iniciativní debil, tak jsem mu normálně a jednoduše oznámil, že takhle to šlo z výroby a že mu klidně zaplatim letenku do japonska, aby si to tam jel s Hondou dojednat jak že to teda je...
No kdyby to tak šlo dál, tak by mě za chvíli vyhodili z STK, že motorka není ve schváleném stavu, protože mám nakřivo nalepený polepy
1 reakcí na tento příspěvek Komplikace na STK
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Komplikace na STK
abcman píše: Podle mě jsi narazil jenom na kokota co se na tobě chtěl povozit, nic víc. Jak bylo řečeno motorky se takhle vyrábí už x let a dneska to takhle mají prakticky všechny. Technik ať se jde příště vozit na bobech a né na lidech, pi*čus...
Souhlas , na mě zase zkoušel, že mi svítí pouze jedno světlo (tlumené) - musel jsem tedy vysvětlovat, že takto to mají již z výroby a obě svítí jen na dálkové....
Standartně jdou polohy spínačky zleva doprava: parkovačka - zamčeno - off - on
Ještě jsem neviděl novějšího japonce, co by to tak neměl - kor suzuki a honda, jen o tom hodně lidí ani neví
E: sorry, prohodil jsem polohy zámku a parkovačky
Naposledy editováno 30.12.2012 14:08:18
1 reakcí na tento příspěvek Komplikace na STK
dělal chytrýho a hádal se se mnou že to nemůže být, tak jsem mu řekl že tomu nerozumí ať mi zavolá šéfa. ten byl rozumnej, mrknul na to, viděl na světle éčko a prohlásil na kolegu - "neni důležitý kolego že se vám to nelíbí, má to éčko, má, tak neni co řešit"
vypadal jak debil (ostatně i byl, kokot arogantní) a já dostal bez problémů technickou a byl jsem hned dvakrát spokojen
na jaře jdu znovu, tak jsem zvědavej jaká adventůra mě čeká letos
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Komplikace na STK
mára929r píše: u mě se mu zase nelíbilo zadní čirý diodový světlo s integrovanými blinkry, čuměl na to a když chtěl zapnout blinkry (protože klasický "tykadlový" neviděl, tak byl v pasti
Tak to jsi měl štěstí. U nás by jsi neprošel.
Já musel ty integrovaný odpojit a nechat tam tykadla.(na CBR600RR)
Také již řeším všechny technický "někde jinde" ikdyž mám moto i plechovku v cajku!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Komplikace na STK
storeman píše: Tak to jsi měl štěstí. U nás by jsi neprošel.
Já musel ty integrovaný odpojit a nechat tam tykadla.(na CBR600RR)
Také již řeším všechny technický "někde jinde" ikdyž mám moto i plechovku v cajku!
to neni o štěstí, pokuď to má homologaci, tak ti pánové na technický můžou políbit prdel. a je fuk zda se mu to líbí nebo ne, to už je jeho problém
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Komplikace na STK
U CBF 250(dělňas do práce) to ale není,parkovačka svítí pouze s hlavním světlem,samostatně zapnout nijak nejde.NA STK ale nikdy problém nebyl.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Komplikace na STK
1100Virago píše: A technik má pravdu.
Nemá, ve velkém techničáku je to většinou vedené jako schválená výjimka, ale dnes už to je standard homologace.