Nedalo mi to se o něj nepoděl(a)it!!
http://www.motoinzerce.cz/motorky/jawa/682950-250-559.html
" Popis:
Jawa 250 v teréní úpravě motor a podvozek po kompletní G.O. V motoru nová ložiska, gufera, pístní kroužky na rámu nové zadní tlumiče, pouzdra na kyvné vidlici, pouzdra a gufera v předních teleskopech, nový akumulátor. Dále ve výbavě Voltmetr, Ampérmetr, Tachomer, řetězová sada z YZ 450. (neprodávám jen se chlubím) "
EDIT: Borec už to "neprodávám jen se chlubím" smazal.. Dal jsem to sem kvůli tý posledn ívětě.. ne proto jak to zbastlil .. každej jsme nějak začínal ale i tak se s cenou posral
Naposledy editováno 24.12.2012 23:42:19
1 reakcí na tento příspěvek "Neprodávám, jen se chlubím" :dddd
1 reakcí na tento příspěvek "Neprodávám, jen se chlubím" :dddd
Naposledy editováno 24.12.2012 08:46:09
1 reakcí na tento příspěvek "Neprodávám, jen se chlubím" :dddd
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "Neprodávám, jen se chlubím" :dddd
E-Ryc píše: Ja teda nevim, ale asi bych nechtel mit rozzhaveny vyfuk v miste, kde mam koleno ;)) Ale mozna specialni model pro masochisty.
to je vyšší level.každý kokot svírá kolenama motorku.borci mají kolena od sebe..
1 reakcí na tento příspěvek "Neprodávám, jen se chlubím" :dddd
Jinak chudák motorka kterou dostane takovej kutil do ruk
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "Neprodávám, jen se chlubím" :dddd
Drak1 píše: Jdu blejt velebnosti hlavně ten ampér..volometr tacho..píčometr.
Jinak chudák motorka kterou dostane takovej kutil do ruk
Ale no - nejspíš to byl nějaký šrot, který se válel někde v kůlně, tak si to borec trošku pobastlil na vyblbnutí. Svého času po dědinách takových strojů jezdilo...
Naposledy editováno 24.12.2012 23:34:32
1 reakcí na tento příspěvek "Neprodávám, jen se chlubím" :dddd
Mirek12 píše: na takovejch mašinách jsme v patnácti dělaly bordel za vsí, joo to dnešní rádoby motorkáři neznaj. dozadu se dala rozeta z rozmetadla na hnůj a na troku se to zvedalo na zadní
Já taky začínal na pořádný Džíííze .. ale takovej exemplář to teda nebyl
A ten výfuk, evidentně vařený na koleně, rovněž svědčí o tom, že maník zřejmě o funkci dvoudobého motoru ví kulové a tak bych klidně věřil tomu, že motor nejen ztratil dost výkonu, ale bude se i více zanášet.
V-metr a A-metr mohou být teoreticky užitečné (sám jsem vyznavačem toho, aby přístrojovka ukazovala co nejvíc údajů, nejen elektrických veličin), ovšem toto jsou panelové přístroje, navíc zřejmě určené pro montáž na vertikální panel (osa systému musí být horizontálně), takže pokud se s motorkou bude lítat v terénu, pak "dávám bolševikoj rok, maximálně dva" (=životnost přístrojů odhaduji na jednotky, maximálně desítky hodin).