paolo_novy Přidat reklamu

Téma: 500 ccm
 
3.1.2007 v 18:19
Zdravím, chtel bych si koupit motorku nejak do 60000Kč. Využil bych ji spis jen tak pro radost. Nejezdím zadnou palbu 150 a výš....proste takova pohoda. Napada me Suzuki GS 500E, Kawa ER-5 a Honda CB 500 (popripade ktere roky vyroby). Prosím poradte mi kterou...musi byt spolehliva, ram se nesmi kroutit v zatackach a abych zvladl kopce s spolujezdcem docela svižne..díky
Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek 500 ccm

3.1.2007 v 18:46 | Nahoru | #1
To musíš koupit jedině nějakou značkovou páč ty naháče se všechny kroutí jako lambáda,na tom se nedá jezdit,jo a kdybys koukal ještě vejš tak hlavně bacha na bandity,ty se kroutěj jako když ždímeš hadr :lol:

(reakce na) 500 ccm

3.1.2007 v 18:55 | Nahoru | #2
VlaHa> :D no jak jsem to nemyslel, spis jsem myslel porovnani ramu z trubek a nejakych 4 hranych profilu. :D proste kterou z nich z hlediska spolehlivosti . Prechazim z motorek česke vyroby :) :D

500 ccm

3.1.2007 v 19:16 | Nahoru | #3
Pro radost kup SV650.

500 ccm

3.1.2007 v 19:33 | Nahoru | #4
Což takhle Kawu GPZ 500S, 60k,sportovně-cestovní, na 500 celkem živá, se spolujezdcem a plně nabalený šla cesta v pohodě - kopce nekopce. ;)

500 ccm

3.1.2007 v 20:39 | Nahoru | #5
podle mě mu šlo o 25kw verzi... to kroucení si tu pletou jistí lidi se supersportama:) sám říkáš že to máš na pohodový ježdění do těch 150... Jinak SV ani Bandita nevim jestli za 60 pořídíš... Jinak GSko, ER5 (ER spíš o 5 000 víc), koupíš tak 99-2000 kolem 60-65 000,- SV a bandit je tak o 10-20 víc... Nebo nějakou starší 600-750... třeba GSX-Rka kolem roku 90 sou kolem 30-50 za ten zbytek si uděláš lak a podobně... :)

1 reakcí na tento příspěvek 500 ccm

3.1.2007 v 20:48 | Nahoru | #6
Měl jsem ER5 a spokojenost. S ostatními 5kilami nemám zkušenost. Pokud ji chceš na výlety pro dva, tak nevím. Já ji kvůli toho prodal .... byla ve dvou moc tvrdá a hlavně spolujezdec cítil každý spoj. Koukni kolik dáte dohromady a kolik má nosnost.... ;)

(reakce na) 500 ccm

3.1.2007 v 20:59 | Nahoru | #7
lan>>
cca 140kg

500 ccm

3.1.2007 v 21:17 | Nahoru | #8
GSo ma dobrej ram...nevim jak ER a CB...Od r.v. 98 uz tyhle motorky za 60000 sezenes v poho!

500 ccm

3.1.2007 v 21:54 | Nahoru | #9
GSXR750 roky 92-95 by taky nebyl spatnej kup (a i starsi, ale to bych hledal jo v peknym stavu), ma to jeste pohodlny sedacky a jsou to drzaky. Motorove je to nekde uplne jinde a da se jet pohodicka do 5tis a nemusi se to tolik tocit.

Ostatne ja z Jawy 350 '67 skocil na GSXR '87 a udelal sem moc dobre. :)

500 ccm

4.1.2007 v 14:25 | Nahoru | #10
z tech tří 5kil bych rovnou oddělal GS-už jen diky designua co jsem cetl tak je z tech petikil proste NEJHORSI! víc se mi líbí ER-5 než CB ale tady bych se rozmyslel co vybrat

1 reakcí na tento příspěvek 500 ccm

4.1.2007 v 17:57 | Nahoru | #11
Pro mě je jasná volba GPZ :thmubup: , nejlepší motor :thmubup:

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 500 ccm

5.1.2007 v 09:56 | Nahoru | #12
marwin3>pro mě taky GPZ - i při najetých cca 75 tkm byla max. spolehlivá.

(reakce na) 500 ccm

5.1.2007 v 16:06 | Nahoru | #13
NJ, samou chvalu jsem slysel taky na CB 500, ale me se zda CB aj peknejsi.....nevim, diky za odpovedi zatim...GSko jsem vyradil..

500 ccm

5.1.2007 v 16:36 | Nahoru | #14
Carlos ZRX> já na ni měl přes 60 tkm, a jediná větší investice byl napínák na rozvoďák, jinak bez sebemenšího problému :thmubup:

500 ccm

5.1.2007 v 21:40 | Nahoru | #15
Měl jsem dlouhou dobu GS 500 E a jenom chvála... *yes* . Malá, lehká, minimální náklady na údržbu, jednoduchá, pěkně jede a úsporná... *yes* . Ale pokud by jsi chtěl něco živějšího a spolehlivého tak jdi do CB 500, ale to už je o jiný ceně.... :P Nejvíc se mi líbí ti kecalové co o ní mluví v záporech a potom ve finále zjistíš, že to slyšeli od kamaráda, který má zase kamaráda a ten povídal, že je špatná atd..., nebo si přečetli v testu, že ji testovali na okruhu a porovnávali s nějakým supersportem.....prostě není to závodní mašina a nemůžeš ji porovnávat s jinou kategorií motorek. :D

1 reakcí na tento příspěvek 500 ccm

6.1.2007 v 11:32 | Nahoru | #16
Já jsem stejný problém řešil asi před rokem. výsledek toho byl že mám GPZ 500S z roku 1997. Vybíral jsem podle toho že z 500 je to sportovně cestovní a to mi vyhovuje. Chci cestovat a někdy se i svézt. Není to žádnej supersport ale mile mě překvapila. CB bych nebral, výkonově je na tom nejhůř a zdá se mi strašně malá (pouze zdá). Jinak jestli chceš naháče tak tu ER-5 nebo to CB. CB jsou dražší než ty ER-5 ale do těch 60 by jsi ho asi sehnal. Jestli budeš brát ER-5 tak bacha na zadní tlumiče, Ať jsou v pořádku, nebo tě pak čeká drahá oprava. Ahoj

500 ccm

6.1.2007 v 22:05 | Nahoru | #17
Čau,já jsem taky hledal 500ccm a volba byla mezi ER5 a CBčkem...ER5 je levnější,ale Honda je prostě Honda (trošku víc výkon a kvalita..a pro mě srdcovka).Asi rok jsem hledal na internetových inzercích a nakonec jsem našel CB 500 z roku 2000 nebouranou,neodřenou...z německa za 61tis i s českýma papírama.Takže dá se sehnat CB.A jsem s ní nejvíc spokojenej.Na cestování nádhera..a když si chceš zazávodit,tak ta moje je krásně živá do 180km/h...dá se z ní vytáhnout nad 200(lehce),ale to je už týrání.Jinak stačí jednou za rok na servisku a jenom lejt beňo.Hooodně bezproblémová motorka.Tak ať máš taky dobrou ruku!!! :) *yes*

500 ccm

7.1.2007 v 01:58 | Nahoru | #18
...pokud není těch 500 ccm nedotknutelná hranice,koukni se i po Yamaze XJ 600... ;)

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 500 ccm

7.1.2007 v 09:21 | Nahoru | #19
zdenytuning>kde si čet že CB je z danných motorek nejlabší?? Ono se dělalo tři výkonový tipy a ten nejsilnejsi má 44 KW, což je zhruba 57 PS a to vžádném případě ER ani GS nemá. O tý velikosti by sem taky polemizoval, GS je oproti Cb o dost užší a menší.

500 ccm

7.1.2007 v 10:45 | Nahoru | #20
Dear MajklV. Jestli chces masinu spis na cestovani ve 2, tak bych ti zadny petikilo v uvedene cenove relaci nedoporucoval, a to hned z nekolika duvodu:
1) velikost (ve srovnani treba s triapuli,kterou si mozna taky trapil, se jedna ve vsech trech pripadech o orezavatka, nejvic pidi je GS. Mozna si reknes,kdyz si na to sednes,dobry,na to se vlezu,ale jak si das delsi streku,zjistis,ze to neni to pravy orechovy).
2) výkon motoru: po prestupu z cekych "hi-tech" produktu budes sice nadsenej,to te ale casem omrzi a hlavne pokud si za zada nekoho povesis a nedojboze si nabalis i svacinu,tak to je nejen v kopeccich sakramencky poznat
3) odpruzeni,popr. podvozek: u petikil si ve dvou vic nez kde jinde vyzkousis limity hlavne odpruzeni-mekka predni vidle, plavani zadniho kola,atd.
4) Sedlo-to se tyka hlavne ER 5 do roku 2001. Podle me jedna z nejvetsich slabin jak estetickych,tak funkcnich. Pro spolujezdce sadlo maslo,sedlo je kratky a hlavne sikmy, kazdou chvili se drapes zpatky nahoru.
Ve vsech techto aspektech jsou nesrovnatelne lepsi stroje typu Bandit, Inazuma, Zr7, CB Seventyfifty,popr. XJ 600 (ta je ale mensi), sou to uz hotovy motorky a daj se poridit uz taky za solidni peniz kolem 70-75 tis.(rocnik 99).
Jestli to s tim cestovanim ve 2 neni tak horky, mladou vytahnes 2 x do roka na koupak a nejses homo gigantus,tak budes s petikilem spokojenej. Vyhodou sou nizky naklady (spotreba, gumy,atd.) a celkova koncepcni jednoduchost. To sou takovy hlavni a spolecny znaky Gs,Er,CB ci GPZ.
A proć u me vyhrala ER ka? Design (doporucuju skouknout v reale,CB je podle me osklivka a neharmonicky sladena moto), cena a znacka. Normalne by vyhrala GPZ,ktera je technicky snad ve vsem lepsi,ale rozhodly emoce. Za hlavni nedostaky myho bajku povazuju sedlo (pro spolujezdce), tlumice (prilis mekke), brzdy (predni kotouc me moc zklamal, zkusim jeste vymenit brzdovku a desticky, odmasteni kotouce nepomohlo, od bubnu logicky nelze cekaz zazraky), uzka seriova riditka (fakt pro mimina) a hoodne drahy dily (i na pomery japonskych stroju).
Tak dobre kup a hlavne neplas, v soucasne dobe je fakt z ceho vybirat *yes* . Ja uz taky pomalu premyslim o upgradu, za posledni mesic uz sem u ctvrte varianty :)

(reakce na) 500 ccm

7.1.2007 v 13:39 | Nahoru | #21
olaf>>
Asi se jen spletl no, misto GS napsal omylem CB :)

3 reakcí na tento příspěvek 500 ccm

7.1.2007 v 13:47 | Nahoru | #22
:D kurna to je dylema :) vubec nevim co z toho(CB, ER-5 , starsi bandit ) :) lidi, diky moooc za odpovedi

(reakce na) 500 ccm

7.1.2007 v 13:50 | Nahoru | #23
MajklV>CB 500, jednu ti mužu prodat :thmubup: kdyby neco, tak se nejak dohodnem *yes* Jinak jak se uz tady psalo, tak se to krouti jako hovno v prouti, ale to je u 500 normalni a pokud to budes mit po jawe, tak ti ani neprijde, oproti ni je to luxus.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 500 ccm

7.1.2007 v 13:51 | Nahoru | #24
MajklV>no přece to XJ,bandita za 60 asi nepořídíš... ;)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 500 ccm

7.1.2007 v 13:53 | Nahoru | #25
xy>ono se do koupit za tu cenu cokoliv, ale taky v jakym stavu to bude, urcite by sem nekupoval co nejlevnejsi motorku, potom do ni nasypes asi dost penez.

(reakce na) 500 ccm

7.1.2007 v 14:02 | Nahoru | #26
olaf> Což je právě u XJ výhoda..bez problémů se dá sehnat za málo peněz a v dobrým stavu, výběr je docela velkej.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 500 ccm

7.1.2007 v 15:06 | Nahoru | #27
olaf> :( Omlouvám se, nemělo tam být CB ale GS, pak to hraje jak s tím výkonem tak i s tou velikostí a ty výkony CB byly myslím 1. 43/9500 2. 37/9500 a 25/8500 kW / min-1.
Takže výkonově pětistovky v pořadí GS,ER-5,CB,GPZ(44kW).

(reakce na) 500 ccm

7.1.2007 v 15:36 | Nahoru | #28
zdenytuning>To je v pohode a ty vykony sou skoro ty co si napsal.

(reakce na) 500 ccm

7.1.2007 v 16:56 | Nahoru | #29
MajklV>>
to záleží na co ji budeš mít - pokud budeš jezdit sám a čas od času někoho svezeš, tak ti 5kilo bude stačit. Pokud se chceš věnovat víc cestovatelské činnosti, tak bych do nich nešel a raději do staršího bandita, ZR7,XJ......samozřejmě podle toho na co máš papíry..... *yes*

500 ccm

7.1.2007 v 17:50 | Nahoru | #30
No ale já mám jiný názor.Mám Kawasaki gpz 500 s. Jezdím ve dvou a zkusil jsem jeseníky, krkonoše atd. Mě se nezdála nějak nedostačující. Do kopce šla sama a bez nutného přemlouvání(vytáčení) Mluvíme o cestování a né o závodění. Kapotáž se hodila když jsme jely rychleji a jinak výkon mi stačil a při cestování se vyplatí nízká spotřeba :D Asi jste náročnější :(
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist