Téma: Ojeté ozubené kolo rozvodového řetězu na klikovce
28.11.2012 v 13:44
Ahoj, koupil jsem si takové lego a jak se tím tak probírám, tak tu vidím solidně ojeté zuby na polovině ozubeného kola rozvodového řetazu na klikové hřídeli.. Je možné že díky tomu skočil řetaz a potkal se mi píst s ventilem ( byl jak luk..
Má někdo nějaké rady co s tím?? Nějaký repas nebo něco??
Díky za rady
Má někdo nějaké rady co s tím?? Nějaký repas nebo něco??
Díky za rady
Jedná se o to větší ozubené kolo na obrázku..
http://img78.photobu...20rebuild%203/01.jpg
http://img78.photobu...20rebuild%203/01.jpg
1 reakcí na tento příspěvek Ojeté ozubené kolo rozvodového řetězu na klikovce
když už to děláš tak pořádně. nová kola a řetez.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ojeté ozubené kolo rozvodového řetězu na klikovce
ja1 píše: když už to děláš tak pořádně. nová kola a řetez.
Jenomže Z400 má rozvod středem a to znamená že spodní kolečko rozvodu je součástí klikovky, s tím nic rozumnýho udělat nepůjde, navařování a následné obrušování je nanic.1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ojeté ozubené kolo rozvodového řetězu na klikovce
Katana píše: Jenomže Z400 má rozvod středem a to znamená že spodní kolečko rozvodu je součástí klikovky, s tím nic rozumnýho udělat nepůjde, navařování a následné obrušování je nanic.
jako mi chceš tvrdit že to nejde rozlisovat a to kolečko vyměnit je jasný že to doma na koleně neudělá.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ojeté ozubené kolo rozvodového řetězu na klikovce
ja1 píše: jako mi chceš tvrdit že to nejde rozlisovat a to kolečko vyměnit je jasný že to doma na koleně neudělá.
Ne, nejde, je to s celou klikou jeden kus.1 reakcí na tento příspěvek Ojeté ozubené kolo rozvodového řetězu na klikovce
a jeje Z400 v krabicích kdesi od Telče no eště žes mi to vyfoukl
ojetá JEN půlka zubů???to chce pořádnou reálnou fotku
Naposledy editováno 28.11.2012 22:06:22
ojetá JEN půlka zubů???to chce pořádnou reálnou fotku
Naposledy editováno 28.11.2012 22:06:22
Katana píše: Ne, nejde, je to s celou klikou jeden kus.
no nevím "jeden kus" to jako že to bylo už z výroby broušené z jednoho odlitku?(klika,řetězové kolečka,protizávaží atd. atd.) to se mi nepozdává
sehnat jinou bude asi bombónek
Je to jeden kus a podle mě výkovek. Kvalita odlitků dovolila lití klik až v poslední době. Tudíž s tím nic neuděláš. Musíš senat jinou (novou, nebo starší). Návary jak tu bylo řečeno jsou v tomto případě k ničemu.
Hoď sem ale pro jistotu detailní fotku.
Naposledy editováno 29.11.2012 07:31:33
Hoď sem ale pro jistotu detailní fotku.
Naposledy editováno 29.11.2012 07:31:33
Hmm jakoze nekdo brousil zuby primo na vykovku kliky? Jestli jo tak to je game over, mozna bych zkusil udelat kolo sroubovany ze dvou pulek, je to risk ale tady uz to stejne jinak hodis do srotu, konstrukterskej majstrstyk je to ale kazdopadne
1 reakcí na tento příspěvek Ojeté ozubené kolo rozvodového řetězu na klikovce
tu kliku muzes s klidnym srdcem zahodit
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ojeté ozubené kolo rozvodového řetězu na klikovce
spalovac píše: tu kliku muzes s klidnym srdcem zahodit
Ulevilo se mi Tu CZ máš renovovanou od Peťi Huba?
Je celkem zajímavé, že i na anglických forech je zmiňovaná tato závada.. dokonce to někde vůbec neřeší a píší, že jednou dál na stejnou kliku
Ta klika musí být asi zohlá nebo nevím.. zajímavé je, že to je prostě jen v té jedné části, ale ozubené kolo vačkové hřídele je perfektní a napínáky jsou jen minimálně opotřebené..
Teď už tu melu z hladu blbosti
Tak díkes lidi
Naposledy editováno 30.11.2012 12:17:20
Ta klika musí být asi zohlá nebo nevím.. zajímavé je, že to je prostě jen v té jedné části, ale ozubené kolo vačkové hřídele je perfektní a napínáky jsou jen minimálně opotřebené..
Teď už tu melu z hladu blbosti
Tak díkes lidi
Naposledy editováno 30.11.2012 12:17:20
to assassin: není to broušeno, prostě na odvalovačce ofrézováno a potom tepelně zpracováno...zaběhne se to samo
Jinak to půlený kolo mě taky napadlo, ale radši jsem to sem nepouštěl. Šlo by to, odsoustružit, navařit dva půlměsíce jako polotovar. Tyto na soustruhu zarovnat a pak na odvalovačce opět udělat ozuenbí, který potom povrchově zakalit. Chce to um a vybavení.
Není to zase nějak extrémně a je asi i možný na to jezdit, při vždy dobře naplým rozvoďáku,ale já bych to do motorky nedal. Rozvody se potkají jednou!
Hledej kliku, nebo motor.
Jinak to půlený kolo mě taky napadlo, ale radši jsem to sem nepouštěl. Šlo by to, odsoustružit, navařit dva půlměsíce jako polotovar. Tyto na soustruhu zarovnat a pak na odvalovačce opět udělat ozuenbí, který potom povrchově zakalit. Chce to um a vybavení.
Není to zase nějak extrémně a je asi i možný na to jezdit, při vždy dobře naplým rozvoďáku,ale já bych to do motorky nedal. Rozvody se potkají jednou!
Hledej kliku, nebo motor.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
žádost o doporučení motorky Yamaha MT-03, Kawasaki Z 400, KTM Duke 390, Honda CB... | Dumba265 | 24 | 30.11.2022 v 18:35 Jawamaha |
Kawasaki Z400 - nemá výkon Kawasaki Z 400 | Johnny.Cash | 15 | 20.8.2020 v 13:15 HogofogoCB |
zkušenosti s moto Kawasaki Z 400, KTM Duke 390, Honda CB 500F | vonRichthofen | 14 | 25.5.2019 v 07:46 tbiker |