Téma: Nejede do cca 3000 otáček
14.11.2012 v 15:52
Zdravím. Mám problém s FZR 1000 EXUP r.v.1990. Do asi 3000 otáček jde motor nepravidelně, střílí,cuká a jede strašně špatně. Když přeskočím 3000 tak motor zabere a "trhá mi ruce". Prostě jede tak jak má. Karburátory jsou vyčištěny a seřízeny. Napadá mě špatné dobíjení, které jsem neměl ještě čas zkontrolovat a vlastně ani nevím jak,baterie nebo možná nějaké čidlo. Třeba poloha klikové hřídele. Startuje normálně, ve vyších ot taky v pohodě. Svíčky ok,vzducháč taky. Nevím si s tím rady. Díky za každou radu. Btw napadlo mě,že třeba v nízkých otáčkách nedobíjítak,jak by měla a bat je taky špatná a tím pádem nestíhá zapalování. Je to možné?
Naposledy editováno 14.11.2012 15:57:11
Naposledy editováno 14.11.2012 15:57:11
1 reakcí na tento příspěvek Nejede do cca 3000 otáček
Přívěra výfuku, buď motorek, lanko a nebo se sekla. Měl bys to promazávat měděnou vazelínou.
1 reakcí na tento příspěvek Nejede do cca 3000 otáček
Seklá- zůstává ti otevřená, takže to nemá spodek a od těch 3000 už to má nějaký výkon.
Ale ono to vypadá, že to jede jakoby na 3 válce. Cuká, hádá se a střílí. To má ta klapka takovej vliv? a navíc v těch cca 3000 to fakt vystřelí, jako kdyby se zapojil do hry i poslední válec.. A není to, jako že to nemá výkon, ono je to cely špatně. Kdyby neměla výkon tak to jen nejde do otáček ne?
Naposledy editováno 15.11.2012 11:28:06
Naposledy editováno 15.11.2012 11:28:06
1 reakcí na tento příspěvek Nejede do cca 3000 otáček
Pokud střílí, tak to přívěra nebude. Spíš membrány v karbecích nebo zapalovací cívky.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nejede do cca 3000 otáček
Membrány ok,karbce seštelovany a cívky vyměněny za jiny..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nejede do cca 3000 otáček
Pičma> A ventilový vůle?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nejede do cca 3000 otáček
Asi taky v poho. Ono to začlo dělat z ničeho nic.. Napřed jela dobře a najednou konec.. Já bych to fakt tipl na neco s elektrikou.Kdyby to byly ventily tak to jde špatně nahodit a nedrží pořádně volnoběh ne? Ještě mě napadl přeskočený rozvoďák.. Měníl se napínák..
Pičma> pokud jsi netočil s motorem s vyndaným napínákem, tak by přeskočit neměl. nicméně pokud to začalo po té výměně, tak bych se soustředil tímhle směrem... a i zkontrolovat, jestli jsi někde něco špatně nenasadil, nějakou přírubu blbě neutáhnul nebo nezapomněl zapojit hadičku, krytku těch cecíků na seřizování podtlaků nebo tak něco...
jinak mě nic nenapadá
jinak mě nic nenapadá
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nejede do cca 3000 otáček
Pičma> To co tu popisuješ mě přijde uplně jako chování motorky kde sou rozhozené podtlaky nebo špatně seřízená bohatost volnoběžné směsi nebo přicpané volnoběžné trysky a nebo kombinace všeho. Taky jak psal fizzer tak ještě by to mohlo přisávat falešný vzduch skrz nějakou přírubu. V jakém stavu sou vůbec příruby i u zdaleka novějších Yamah sem se setkal že to hodně praská, to taky zkontroluj. Přívěra by až takový bordel nedělala stejně jako špatné ventilové vůle. Nebo ještě bych zkusil dát jiné svíčky a případně fajky s kabelama pokud sou indučky ok jak píšeš.
Zkusil jsem vyměnit karbce za druhy co mám,příruby,kabely ke svíčkám atd. Dělá to pořád. Opravdu mě napadá jen ten rozvoďák nebo ta el. Jen nevím, jak to mám na svojí motce zkontrolovat. Hadičky jsem prošel asi milionkrát.. Všechno je zapojeny dobře. Trápím se s tím od jara,takže jsem měl čas to všechno přejít. Až na tu el a rozvoďák. To nevím jak.
Pokud máš faje, kabely i cívky ok, tak v elektrice bych až zas takový problém neviděl, tady u těch starších motorek už velice není co, kdyby byla v háji jednotka, tak by to nejspíš nejelo vůbec. Ale pokud říkáš že do 3tisíc to kašle a pak to chytne dech a jede jak má.. Nevím no, 99% motorek co mě prošly rukama a takto se chovali tak to bylo opravdu karbecama. Jen se zeptám jak si karburátory čistil, co si na nich všechno nastavoval? Protože už se mě mockrát stalo, že mě někdo dovezl motorku která nejela a říkal karbec sem čistil a seřídil a přitom to bylo udělané špatně.
A k těm rozvodům, FZR1000 by to mělo mít úplně stejné nastavení rozvodů jako YZF750, na tom sem to před pár lety dělal, ale z hlavy si to už přesně nepamatuju jak to bylo, ale vím že u yamah se ty rozvody nastavují hůř než u japonské konkurence. Ale princip je ten, na levé straně motoru by mělo být víčko připevněné třemi šrouby na křížák šroubovák co si pamatuju, to sundáš. Ale pak byl právě problém, že u každé motorky je tam pak na klice šestihran, na který nasadíš dolu a točíš si motorem, ale tady ten šestihran není a je potřeba si na to udělat spešl přípravek co nasadíš na kliku abys s ní mohl otáčet. De to ojebat tím, že hodíš motorku na stojan, zařadíš 6ku a budeš točit zadním kolem, ale to je takové nepřesné, že vůbec nemáš cit jak s tou klikou točíš. Každopádně musíš otočit klikou a podle značek které by na ní měli jít vidět když sundáš to boční víčko motoru ji musíš nastavit aby byl 1. a 4. válec v horní úvrati. Pak sundáš víko ventilů a na ozubených kolech vaček by měly být další rysky, které by v ten moment měli sedět s rovinou hlavy, jak na výfukové tak na sací vačce. Ale právě si pamatuju, že u yamahy tam těch rysek bylo víc snadno to do poplést při nastavování rozvodů že se ti pak můžou potkat ventily. Stáhni si manuál, tam je přesně popsané jak to nastavit a přitom můžeš změřit i vůle ventilů když to budeš mít rozdělané
A k těm rozvodům, FZR1000 by to mělo mít úplně stejné nastavení rozvodů jako YZF750, na tom sem to před pár lety dělal, ale z hlavy si to už přesně nepamatuju jak to bylo, ale vím že u yamah se ty rozvody nastavují hůř než u japonské konkurence. Ale princip je ten, na levé straně motoru by mělo být víčko připevněné třemi šrouby na křížák šroubovák co si pamatuju, to sundáš. Ale pak byl právě problém, že u každé motorky je tam pak na klice šestihran, na který nasadíš dolu a točíš si motorem, ale tady ten šestihran není a je potřeba si na to udělat spešl přípravek co nasadíš na kliku abys s ní mohl otáčet. De to ojebat tím, že hodíš motorku na stojan, zařadíš 6ku a budeš točit zadním kolem, ale to je takové nepřesné, že vůbec nemáš cit jak s tou klikou točíš. Každopádně musíš otočit klikou a podle značek které by na ní měli jít vidět když sundáš to boční víčko motoru ji musíš nastavit aby byl 1. a 4. válec v horní úvrati. Pak sundáš víko ventilů a na ozubených kolech vaček by měly být další rysky, které by v ten moment měli sedět s rovinou hlavy, jak na výfukové tak na sací vačce. Ale právě si pamatuju, že u yamahy tam těch rysek bylo víc snadno to do poplést při nastavování rozvodů že se ti pak můžou potkat ventily. Stáhni si manuál, tam je přesně popsané jak to nastavit a přitom můžeš změřit i vůle ventilů když to budeš mít rozdělané
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Koupe unikatu v nemecku a nasledne ... [1, 2] Yamaha FZR 1000 | Bougee | 33 | 2.8.2022 v 21:57 Milosek.m |
Nejede do 4000 otáček Yamaha FZR 1000 | hauerj | 7 | 16.6.2022 v 21:31 hauerj |
Protékající benzín Yamaha FZR 1000 | mirek-x | 7 | 3.7.2021 v 17:32 AttilaSlovakia |
Koupim Karburatory Yamaha FZR 1000 1991 Yamaha FZR 1000 | MikyxC | 7 | 15.5.2021 v 07:23 PajdaXJR |
Jede na 3 válce Yamaha FZR 1000 | MikyxC | 13 | 1.5.2021 v 21:32 Mufiozo |