Výkonový nárůst počítej tak +- max 5%, za ty investované peníze to podle mě nestojí
Pokud Ti nejde tolik o maximálku, jako spíš o akceleraci, tak by Ti mohlo vyhovovat jiné zpřevodování, tam je to cenově podstatně lacinější
2 reakcí na tento příspěvek Ahoj kluci,poraďte mi ohledně zvýšení výkonu.
Cože?
Výkonostní nárůst +- max 5%?
To jsou jako nějaký nový přepočty ztrát při měření na mot. brzdě?
Tak tady bude ještě veselo
Já když někde slyším o rádoby ladění výkonu na motoru za nesmyslný prachy, tak se musím vždy
Čus S
ale já bych se nesral s nějakým laděním nasypeš do toho hromadu peněz a nic spiš bych změnil převody
Naposledy editováno 13.11.2012 20:05:10
SOUSEDRH9 píše: sharkis:
Cože?
Výkonostní nárůst +- max 5%?
To jsou jako nějaký nový přepočty ztrát při měření na mot. brzdě?
Tak tady bude ještě veselo
Já když někde slyším o rádoby ladění výkonu na motoru za nesmyslný prachy, tak se musím vždy
Čus S
No možná jsem měl vynechat to "max" Jinak je to u oficiálního popisu dynojet power commanderu:
Elektronická jednotka, umožňující doladění palivové směsi na optimální poměr vzduchu a benzínu a to v jakémkoliv bodě otáček a poloze plynu. Možné navýšení výkonu po montáži: na sériovém motocyklu 1-3%, ale u motocyklu s kvalitním výfukovým systémem dle objemu motoru 5-10%. Smyslem montáže je dosažení optimálního poměru směsi při spalování. Na přiloženém CD je program a palivové mapy pro nejběžnější úpravy.
...takže zas takovej unreal to taky neni
1 reakcí na tento příspěvek Ahoj kluci,poraďte mi ohledně zvýšení výkonu.
Například Capo má přes ECU řízený volnoběh, kdežto RSV mechanicky. RSV má taky třeba v airboxu senzor tlaku vzduchu, kdežto Capo ne- napojeno na ECU. Jednoduše flashnout Eprom z RSV je nesmysl. ECU řídí nekteré funkce na přístrojovce, takže samostatným flashem si nepomůžeš.
Ti co chtěli, tak dávali do Capo komplet motor z RSV včetně nekteré elektroniky. Nedávno tady bylo i jedno Capo s motorem z RSV na prodej.
1 reakcí na tento příspěvek Ahoj kluci,poraďte mi ohledně zvýšení výkonu.
.Na internete najdes grafy pred a po uprave palivovych map,tam najlepsie uvidis rozdiel.
1 reakcí na tento příspěvek Ahoj kluci,poraďte mi ohledně zvýšení výkonu.
vzdycky bejva LEPSI a JEDNODUZSI a LEVNEJSI cesta proste koupit vykonnejsi stroj.
Levna uprava je zmenit prevodovy pomer na sekundaru a ma to cenu.
Dolovat z toho kone navic jsou exponencialne rostouci naklady s nejistym vysledkem a dopadem na zivotnost.
Priklad pro daytonu:
http://www.dkracing.cz/tuning-detail/triumph-daytona-675-06-10/
V zakladu ma Daytona 110 koni.
Za dvacku 4 kone (3.6% vykonu navic ve spicce)
11koni za sedumdesat litru (10% vykonu navic)
20 koni navic zaplatis uz skoro cenu motorky 170 litru, a to nemluvim o tom, ze ten motor nevydrzi pul sezony. (18%vykonu navic).
Pritom seriovej soucasnej litr bude mit 180 koni v zakladu a koupis ho jen o kousek draz nez tu Daytonu. Takze ?
Pokud zavodis, a MUSIS MIT sestku a chces mit vyhodu proti ostatnim, tak sypes do motoru a dalsich casti (odrpuzeni) nesmyslne penize. Ale pokud je ti todle volny a chces proste vic vykonu, nejjednoduzsti nejlepsi a nejlevnejsi cesta je si proste koupit vykonnejsi motorku.
Naposledy editováno 06.08.2014 13:19:37
Caponord ma sice motor rotax 990 jako v RSV.Ale je tam par zasadnich znen. Takze se na vykon RSV neda dostat. Caponord ma jine pisty s mensi kompresi. Jine hlavy s ventily In36 Ex31. Jine vacky s nizsim zdvihem (9,5mm) a trochu priduseny airbox...
Jinak jednotka je stejna jako ve RST Futura. Takze pres TuneEcu je plne programovatrlna narozdil od RSV...
Jdou tam nastavovat omezovace otacek, palivove mapy na kazdy valec, predstih, regulace volnobeznych otacek a spinani ventilatoru....
Po ladakach je dobre nechat aspon srovnat mapu na brzde aby byla idealni smes...
jinak novejsi caponord mam uz lambdu a tim padem si umi rovnat mapu podle tabulky a popripade ma ucici mod. Kdy se nauci davkovani paliva podle prednastavene tabulky s pomerem vzduch palivo
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Nedrží volnoběh Aprilia ETV 1000 Caponord | miki64 | 1 | 31.10.2023 v 06:53 soccer |
Rotax V60 klepání v motoru Aprilia ETV 1000 Caponord | Libiq | 8 | 20.3.2023 v 12:29 Libiq |
Hydraulická spojka netěsní [1, 2] Aprilia ETV 1000 Caponord, Aprilia SL 1000 Falco, Ap... | Kejbls | 54 | 10.10.2022 v 21:40 Apriliarst |
Aprilia etv1000 Preventivni servis Aprilia ETV 1000 Caponord | Etv1000capo | 23 | 8.8.2022 v 16:40 karlos-transalp |
Aprilia Caponord ETV 1000 - Neukazu... Aprilia ETV 1000 Caponord | Káreo | 2 | 24.12.2021 v 12:30 Piwell |