Stalo se tohle už někomu z Vás, co myslíte že to může být a jak nákladná může být úřípadná oprava?
Předem díky za rady!!!
Omlouvám se za OT, ale tady jsem se vždycky dostal pomoci, tak věřím že i v případě auta tomu nebude jinak, už si nevím rady.
Uzavřeno 11.11.2012 v 09:08 uživatelem Blesk90
1 reakcí na tento příspěvek Může mi někdo pomoci s naftovým fordem?
Naposledy editováno 09.11.2012 23:34:16
Nebo to může být hydroštel po smrti. Ale takhle těžko radit když to člověk neslyší.
Kdyby přeskočil rozvoďák tak to nepoběží stejně. Bude to blbě startovat, mít špatnej volnoběh apod.
3 reakcí na tento příspěvek Může mi někdo pomoci s naftovým fordem?
pouzij tam hledani, pripadne doufej,, ze Ti odpovi uzivatel foki
1 reakcí na tento příspěvek Může mi někdo pomoci s naftovým fordem?
1 reakcí na tento příspěvek Může mi někdo pomoci s naftovým fordem?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Může mi někdo pomoci s naftovým fordem?
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Může mi někdo pomoci s naftovým fordem?
Mandela píše: čerpadlo,vstřiky, nevim jak toto,ale tdci má malej rozvodáček jen na čepadlo. Shod kryt a koukni zda je vše ok. Pak to pošli do prdele bo naftovej Ford v baráku je prokletí Kamarád řiká,že vše od F stojí za hovno. Ford,Fiat a Fšechny francouzký auta.
jezisi ty ses vocas jak daleko vidis.
1. nema TDCI ale TDDI, zajiste vis jaky jsou mezi tim rozdily, takze i budes vede to, ze TDDI neni commonrail tudiz neni tak moc nachylny na kvalitu nafty.
2. na spolehlivost fordu jsi prisel sam nebo sis to vymyslel u piva?
1 reakcí na tento příspěvek Může mi někdo pomoci s naftovým fordem?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Může mi někdo pomoci s naftovým fordem?
Blesk90 píše: No mám s tím nalítáno 130tis, dával jsem tam motor a nikdy nebyl problém, dneska ráno malej poznatek když jsem to zkusil tak natočit tak chytně hned ale kolísá volnoběh a motor hulí bíle...
tesneni pod hlavou nebo praskla hlava. Jak vypada olej?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Může mi někdo pomoci s naftovým fordem?
1 reakcí na tento příspěvek Může mi někdo pomoci s naftovým fordem?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Může mi někdo pomoci s naftovým fordem?
Mandela píše: čerpadlo,vstřiky, nevim jak toto,ale tdci má malej rozvodáček jen na čepadlo. Shod kryt a koukni zda je vše ok. Pak to pošli do prdele bo naftovej Ford v baráku je prokletí Kamarád řiká,že vše od F stojí za hovno. Ford,Fiat a Fšechny francouzký auta.
Jsi rozený "odborník"
Mám asi desáté auto, dalších asi 10 jsem měl firemních. Moje zkušenosti:
1)
na svou cenu je největší shit Prassat. Co za ty prachy fašouni zmrví, to je s podivem...! Odcházení váhy vzduchu už nekomentuji, to je stará věc a u Ochcávky nebo Toleda to dělalo vždy, ale čerpadlo by u auta za mega odcházet nemuselo. I když ty váhy vzduchu mohli fašouni za ty roky taky vyvinout lepší. Co si ale Prassat dovolil, že klekl úplně, při klidné jízdě po rovině motor zhasnul a hotovo, to je vrchol. Prassat je auto jen do konce záruční lhůty, pak s ním praštit ze skály Prodal se po ujetých 235.000km a už nikdy do VW nesednu.
2)
naprostým opakem kazících se Prassatů je HONDA a FORD...!!!
S Hondou jsem v životě nic neměnil, nikdy nic neodešlo a nikdy Honda nezastavila. Výměny jen oleje a svíček. Loučil jsem se s ní při odchodu do jiné firmy, najeto 160.000km a vše super. Pak jsem jí zahlédnul občas dalších 10let.
3)
Se svým prvním Mondeem (benzínovým) jsem najel 320.000km, pak s ním do 400.000 km jezdil kolega. Jediná věc na výměnu byl po sedmi prosolených zimách poslední díl výfuku. Nic víc...! Nikdy neměl jedinou ani drobnou závadu, nikdy se nic neměnilo z motorových částí. Jen ten tlumič výfuku po 7 zimách a jeden vypínač světel.
4)
Teď mám Mondeo TDCi s 200k a je to stejné, chodí jak hodinky. Najeto 112.000 km zatím za 20měsíců. A než uvidí řidiči Prassatů a Baforáků zezadu dva laufy, zkouší občas závodit. To je ale brzy přestává bavit
TDDi jsem neměl, ale jinak je Ford Mondeo nejkvalitnějším autem na trhu, ať už v benzínovém dvoulitru, tak v TDCi s 200koňmi. Kámoš tlačil i Meďoura SLK, když mu klekl motor. 4 známí měnili turba v Renaultech, jednomu bouchlo na dálnici a způsobil ekologickou katastrofu zasráním dálnice olejem. Atd....
Naposledy editováno 10.11.2012 11:22:59
hondacbf1000 píše: Jsi rozený "odborník"
Mám asi desáté auto, dalších asi 10 jsem měl firemních. Moje zkušenosti:
1)
na svou cenu je největší shit Prassat. Co za ty prachy fašouni zmrví, to je s podivem...! Odcházení váhy vzduchu už nekomentuji, to je stará věc a u Ochcávky nebo Toleda to dělalo vždy, ale čerpadlo by u auta za mega odcházet nemuselo. I když ty váhy vzduchu mohli fašouni za ty roky taky vyvinout lepší. Co si ale Prassat dovolil, že klekl úplně, při klidné jízdě po rovině motor zhasnul a hotovo, to je vrchol. Prassat je auto jen do konce záruční lhůty, pak s ním praštit ze skály Prodal se po ujetých 235.000km a už nikdy do VW nesednu.
2)
naprostým opakem kazících se Prassatů je HONDA a FORD...!!!
S Hondou jsem v životě nic neměnil, nikdy nic neodešlo a nikdy Honda nezastavila. Výměny jen oleje a svíček. Loučil jsem se s ní při odchodu do jiné firmy, najeto 160.000km a vše super. Pak jsem jí zahlédnul občas dalších 10let.
3)
Se svým prvním Mondeem (benzínovým) jsem najel 320.000km, pak s ním do 400.000 km jezdil kolega. Jediná věc na výměnu byl po sedmi prosolených zimách poslední díl výfuku. Nic víc...! Nikdy neměl jedinou ani drobnou závadu, nikdy se nic neměnilo z motorových částí. Jen ten tlumič výfuku po 7 zimách a jeden vypínač světel.
4)
Teď mám Mondeo TDCi s 200k a je to stejné, chodí jak hodinky. Najeto 112.000 km zatím za 20měsíců. A než uvidí řidiči Prassatů a Baforáků zezadu dva laufy, zkouší občas závodit. To je ale brzy přestává bavit
TDDi jsem neměl, ale jinak je Ford Mondeo nejkvalitnějším autem na trhu, ať už v benzínovém dvoulitru, tak v TDCi s 200koňmi. Kámoš tlačil i Meďoura SLK, když mu klekl motor. 4 známí měnili turba v Renaultech, jednomu bouchlo na dálnici a způsobil ekologickou katastrofu zasráním dálnice olejem. Atd....
Třeba ti to chodí jak hodinky díky tomu, že už ty nové nafty jsou skoro všechny PSA motory. Ty starší forďácké nebyly zas takový zázrak,
Mandela píše: čerpadlo,vstřiky, nevim jak toto,ale tdci má malej rozvodáček jen na čepadlo. Shod kryt a koukni zda je vše ok. Pak to pošli do prdele bo naftovej Ford v baráku je prokletí Kamarád řiká,že vše od F stojí za hovno. Ford,Fiat a Fšechny francouzký auta.
si zapomněl na Folcvagen