1 reakcí na tento příspěvek MotoGP - cena stroje a jednotlivých komponentů
Našel jsem pro zajímavost tuhle informaci:
A manufacturer just starting off in MotoGP should expect to have $100 million to spend in their first year, spent mainly trying to get the electronics to function properly and the chassis to behave optimally with Bridgestone tires.
To znamená, že kdybys chtěl odjet jednu sezonu GP nachystej si cca 100mil. dolarů
Naposledy editováno 09.11.2012 12:59:11
1 reakcí na tento příspěvek MotoGP - cena stroje a jednotlivých komponentů
Kazdopadne to byla jenom teoretickej odhad, pac tohle se proste nacenit jentak neda. A teamy/tovarny ti to proste nereknou...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MotoGP - cena stroje a jednotlivých komponentů
Kubát píše: já si právě myslím, že zrovna na našem foru se najde spousta lidí, kteří ti řeknou přesnou cenu speciálu motogp
Jo, no na to jsem zapoměl vlastně, že se to tady hemží odborníkama, hlavně z továrny Ducati, který dokážou do detailu popsat proces, jak to chodí hlavně v týmu Malboro Ducati Ale ty sídlej hlavně pod sportovníma článkama, tak je třeba se ptát
Naposledy editováno 09.11.2012 15:17:54
1 reakcí na tento příspěvek MotoGP - cena stroje a jednotlivých komponentů
Přikláněl bych se k titusovi. Sezóna Yamahy s Valem a Chorchém vyšla na miliardu v našich Teď ale nevím, zda komplet tým, nebo jen pro jednoho jezdce, když titus píše o 2 miliardách.
1 reakcí na tento příspěvek MotoGP - cena stroje a jednotlivých komponentů
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MotoGP - cena stroje a jednotlivých komponentů
dejf. píše: miliarda sem miliarda tam...koho to zajima...
No mě třeba jo,,
1 reakcí na tento příspěvek MotoGP - cena stroje a jednotlivých komponentů
Když jsem to teď googloval, tak se běžně uvádí, že cena MotoGp motorky je okolo 3.000.000$ - takže asi tak 60 mega. Samozřejmě se jedná o top stroje, nemůže se srovnávat cena motorky Lorenza nebo Stonera s tím na čem jezdí Karel
Cena WSBK motorky je cca desetinová a to okolo 200.000$!
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MotoGP - cena stroje a jednotlivých komponentů
Kubát píše: janek_from_napa> tak to je podle mě z levného kraje. převodovka hondy byla tuším za 250 000 euro
Ja myslim,ze 650 000
DanR1- Ohledne toho superbiku..To si cetl kde? To je podle me kravina...
SoulTrain21 píše: Ja myslim,ze 650 000
DanR1- Ohledne toho superbiku..To si cetl kde? To je podle me kravina...
Jo je to kravina. Kdysi v roce 09 testoval Carlos z motohouse R1 po spiesovy a říkali tam že řídil stroj za cca 1 mega euroo. Tomu se dá věřit. Když jen vidlice stojí mega a víc třeba
Naposledy editováno 10.11.2012 10:09:55
1 reakcí na tento příspěvek MotoGP - cena stroje a jednotlivých komponentů
ale okruháři by mohli vědět co se do toho dá v jejich podmínkách max. nasypat a objektivně to porovnat ne?
Naposledy editováno 10.11.2012 10:40:13
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MotoGP - cena stroje a jednotlivých komponentů
"známej" svýho času jezdil rallye a když koupil lancera EVO(tenkrát tuším IX),tak dal mega za auto a další dva do toho nasypal aby to bylo konkurence-schopný a za dva roky to prodával tuším za 800tis,takže je obrovskej rozdíl v ceně stroje na "výrobní lince" a stroje co už nějakej závod odjel
Naposledy editováno 10.11.2012 11:00:43
SoulTrain21 píše: Ja myslim,ze 650 000
DanR1- Ohledne toho superbiku..To si cetl kde? To je podle me kravina...
dá se koupit přesná kopie Ducati 1098R RS11 na které získal Carlos Checa titul a to za 190.000 doláčů... takže to asi zase taková blbost nebude, že?
citace:
"Ducati Superbike boss Ernesto Marinelli insists that Checa’s victory was achieved with a motorcycle which anyone could buy for the princely sum of €135,000 (approximately $190,000) plus ta舁— the cost of an RS11 customer version 1098R superbike"
Read more: http://www.sportrid...l.html#ixzz2BqteLNmG
Oficiální hodnota SBK stroje R1, s kterou Spies vyhrál WSBK, byla 0,8mio. Checkova Ducati je prý hodnotou někde kolem 0,5mio a Badoviniho netovární BMW za 0,4mio.
Jinak si pamatuji, jak jel jeden kamarád na nákupy do Itálie s jedním předním českým závodníkem. Nejdříve jeli do Yamaha Motor Italia a ten závodník si koupil jetou vidlici po Hagovi za 20t EUR. Pak jeli o garáž dál k jiným ladičům a kamarád si za polovic (10t EUR) přivezl připravenou GSX-R 1000 s 205-ti koněma s protokolem