globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Honda CBR 1000RR 2008
Zdarec, schánim info od majitelů, zde je tady někdo kdo neměl žádný problém s modelem fároše 2008. Zatím jen čtu samá negativa od spotřeby oleje, přes napínák rozvoďáku až po rozbité převodovky. A plus elektrika.. Od jakého roku to vše vychytali, nevíte zda už 09 je ok? Takže nakonec Yamaha a její gangbang u r1, kterého se všichni báli bude spolehlivější...
Předchozí
1 2
Následující

Honda CBR 1000RR 2008

24.10.2012 v 21:30 | Nahoru | #31
Hoj kamoš ted zrovna prodava tuhle jezdim snim od zacatku a dam za ni ruku do ohne nikdy zadnej problem,oleje si sice bere vic nez je na hondu zvykem a pro yamahu normou ) takze doporučuji

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CBR 1000RR 2008

24.10.2012 v 21:34 | Nahoru | #32

Bubrak-ZX10R píše: no oproti ZX10 na 'stejny' km a pouziti, navic jezdeni v soli v zime, ma asi 5x vic zavad



2 napínáky, rozvoďák, zvlněné kotouče, rezavej výfuk (navíc v Anglii..) ... to sou mi teda závady

Propálený ventily v 60tis. beru jako závadu, ale asi nic tragického ne, při takovým nájezdu a většinou po Londýně...

Ty jsi měnil celou hlavu motoru v 53tis. nepletu-li se..?

Naposledy editováno 24.10.2012 21:35:32

(reakce na) Honda CBR 1000RR 2008

24.10.2012 v 21:54 | Nahoru | #33
Bubrak-ZX10R> ale tak normálně nejezdíš každej rok ne? to si byl jen na srazu. To spíš asi jen pro zvědavost. Přece si nikdo nebude kurwit mašinu v zimě a navíc z tý jízdy nemůžeš nic mít. Když vezmu že ninja je sportovec a i v létě při zvolnění tempa je to na hranici pohodlí tak v zimě kdy jenom čekáš kdy si dáš na hubu to prostě musí bejt na palici. Nezkoušíš jen co motorka vydrží?

(reakce na) Honda CBR 1000RR 2008

24.10.2012 v 21:57 | Nahoru | #34

Hondza píše: 2 napínáky, rozvoďák, zvlněné kotouče, rezavej výfuk (navíc v Anglii..) ... to sou mi teda závady

Propálený ventily v 60tis. beru jako závadu, ale asi nic tragického ne, při takovým nájezdu a většinou po Londýně...

Ty jsi měnil celou hlavu motoru v 53tis. nepletu-li se..?



kotouce mam orig, napinak se menil s rozvodakem v 52tis preventivne, nebylo nutne, cela hlava vysla levneji nez kupovat vacku a 2 ventily a 10 hrnicku, ale vse to ukazuje na jeden problem (=spatny mazani, coz muze(=taky nemusi) byt olejem a jizdou po zadnim)

tlumic mam jak novej, ale proto ze ho mam doma

no 2x napinak+kotouce+tlumic+olej+spojka starteru+dalsi drobnosti na ktery radeji zapomenout, je 5x vic nez spatne mazana hlava motoru

jako stejne to na 90tis neni nic tragickyho, to vubec, ale spis bych cekal ze opevovana spolehlivost Hondy se projevi kvalitou nad Kawasaki co se ale tak pise, tak je skutecne 08 vic poruchova nez starsi modely, asi ze uz to trochu jede

1 reakcí na tento příspěvek Honda CBR 1000RR 2008

25.10.2012 v 01:39 | Nahoru | #35
jooo nejspolehlivější litr je GSX-R!!!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CBR 1000RR 2008

25.10.2012 v 02:14 | Nahoru | #36

Flyer píše: jooo nejspolehlivější litr je GSX-R!!!



zvlast kdyz ti v zatacce zmizi pulka motorky pod rukama

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CBR 1000RR 2008

25.10.2012 v 11:28 | Nahoru | #37

Bubrak-ZX10R píše: zvlast kdyz ti v zatacce zmizi pulka motorky pod rukama

nepřeháněj Bubo a tady se bavíme snad o motoru

(reakce na) Honda CBR 1000RR 2008

25.10.2012 v 14:51 | Nahoru | #38

Flyer píše: nepřeháněj Bubo a tady se bavíme snad o motoru



promin

1 reakcí na tento příspěvek Honda CBR 1000RR 2008

26.10.2012 v 05:12 | Nahoru | #39
ja bych chtěl vidět jak se s tím farošem zacházelo...v jakým jízdním režimu...

servis atd...
ja viděl jeblej rozvod třenba na zx 10 při 68tis km ...taky nebyl potřeba přece měnit

to je asi jako u auta někdo jezdí na rozvoďák a nemění ho páč je to darda a někomu rupne někomu ne ...ale až rupne tak se každej nasere na to že je to křáp...

taky by mě zajímalo třeba kolikrát za den proběgne start motoru? tak jak u mě ? 4dny v týdnu a 3 starty na den ...nebo 7dní v týdnu a 30startů za den ...

prostě spolehlivost ovlivňuje údržba a četnost použití...

na osobáku najezdím 70tis za rok (měl sem ruzný auta) a dojme mě když mi řeknou ja neměl za 6let ani jeden problém ..pak se ho zeptám kolik má najeto za 6let.. odpověď 63tis km...ja 420 tis (octavia tdi ) takže výměna turba,nrbo spojky, nebo hydraulických nadzvihátek..atd ...prostě jde i o toto

2 reakcí na tento příspěvek Honda CBR 1000RR 2008

26.10.2012 v 09:44 | Nahoru | #40
pro zajimavost - udrzba a pouzivani moji ZX10R behem 5 let a 68tis km

















a v 78tis jede takto (-1 zub vepredu)


ze se mi sul dostane odfukem motoru do oleje a pak to blbe maze, to je asi normalni

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CBR 1000RR 2008

26.10.2012 v 10:03 | Nahoru | #41
Bubrak-ZX10R> Podle mě by ti měla už začít Kawa platit za propagaci a dávat ti nový modely na zátěžový testy výdrže!

Ale jinak to, že je motorka zaflákaná, rozflákaná, vorezlá a neudržovaná nemá moc společnýho s poruchovostí motoru...

Naposledy editováno 26.10.2012 10:08:09

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CBR 1000RR 2008

26.10.2012 v 10:16 | Nahoru | #42

Hondza píše: Bubrak-ZX10R> Podle mě by ti měla už začít Kawa platit za propagaci a dávat ti nový modely na zátěžový testy výdrže!

Ale jinak to, že je motorka zaflákaná, rozflákaná, vorezlá a neudržovaná nemá moc společnýho s poruchovostí motoru...



Ja uz jim to psal, ale nejak nereagovali.

No poruchovost motoru by mohla bejt precijen vetsi, treba jako u Hondy.

Olej menim pravidelne po 6-9, ted spis po 6tis, driv mi davali v servisu Denicol, ale trochu na nej svadim tu hlavu motoru, takze ted uz jen Motul 5100 a uvidime. U dalsi motky zkusim 300V jak porad propaguje 'z-x-r'. Nic jinyho nez olej by na motor nemelo mit vliv, co se tyce udrzby. Samozrejme casta jizda v omezovaci znamena, ze samotnej motor 'natoci' za 80tis km vic, nez pri plouzeni na 6ku. Jizda po zadnim (a sprinty) by zas mohla odkourit spojku. A zatim nic.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CBR 1000RR 2008

26.10.2012 v 10:25 | Nahoru | #43
Bubrak-ZX10R> Tvle Bubo,vždyť dáváš pořád ty samý fotky...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CBR 1000RR 2008

26.10.2012 v 10:35 | Nahoru | #44

Bubrak-ZX10R píše: Ja uz jim to psal, ale nejak nereagovali.

......



Ještě pár set tisíc km a najdou si tě sami :)

Nebo sebereš kšeft Sršňovi, kterýmu ty motorky cpe Yamaha a teď Triumph... to je podobnej propagátor

A jinak nechápu tu fotku bez zadního kola - to si projel jako bahnem nebo co je tam zvláštního..?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CBR 1000RR 2008

26.10.2012 v 10:57 | Nahoru | #45

Ďuričko píše: Bubrak-ZX10R> Tvle Bubo,vždyť dáváš pořád ty samý fotky...



ale video je novy to je jasny, ze kdyz dam prurez za 5 let, tak tam budou stejny fotky

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CBR 1000RR 2008

26.10.2012 v 10:58 | Nahoru | #46

Hondza píše: A jinak nechápu tu fotku bez zadního kola - to si projel jako bahnem nebo co je tam zvláštního..?



Tam je videt udrzba - impregnace podvozku gumovym nastrikem + spinou.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CBR 1000RR 2008

26.10.2012 v 11:05 | Nahoru | #47

marekparek píše: ja bych chtěl vidět jak se s tím farošem zacházelo...v jakým jízdním režimu...

taky by mě zajímalo třeba kolikrát za den proběgne start motoru? tak jak u mě ? 4dny v týdnu a 3 starty na den ...nebo 7dní v týdnu a 30startů za den ...

prostě spolehlivost ovlivňuje údržba a četnost použití...



Dva az tri starty za den (rano do prace a vecer z prace, pripadne jeden start navyse na pumpe) pat krat do tyzdna. Motor zohrievany pomalsou jazou kym sa vymotam z dediny kde zijem alebo z prace (centrum Londyn) potom jazda podla podmienok (kludne cez 150mph ak sa da). Pouzity olej castrol power 1 10w30 meneny kazdych 4 tis mil, po najazdeny 40 tis mil (kedy zhorely ventily) interval vymeny skrateny na 2000 tis mil (motor zere ovela menej olej pocas prvych 2000 mil intervalu). Motorka dostavala zabrat ale vzdy bola zohriata a kvalitne udrziavana (nikto nikdy nechcel verit kolko ma najazdene pretoze prakticky vzdy vyzerala ako nova). Zazila priblizne 35 dni na roznych okruhoch (6 startov za den) kde dostala opat primerane zabrat,

_ale_,

zhorete vyfukove ventily su dan za spaleny olej a nie za sposob akym sa jazdi. Fotky tu: http://www.fireblades.org/forums/honda-fireblade/99463-2012-cbr-1000rr-oil-burning-issue-2.html#post1081927

Aby sme si rozumeli, toto nie je moj prvy fireblade a vobec to nie je zla motorka, momentalne je to stale to najlepsie co je na trhu ale bohuzial kvalita vyrazne zaostava za tym, aku mala Honda povest.

2 reakcí na tento příspěvek Honda CBR 1000RR 2008

26.10.2012 v 11:17 | Nahoru | #48
A este k udrzbe, len priklad: retaz som menil zatial raz, po 44 tis. milach, nebolo mu nic, len ozubene kolecka vyzerali unaveno (trochu odrate) tak sa menila aj retaz. Scottoiler je dobra vec. Kto dalsi sa moze pochvalit ze najazdil na jednu retaz 70 tisic kilometrov?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CBR 1000RR 2008

26.10.2012 v 11:34 | Nahoru | #49

Hulmiho_Ukolen píše: A este k udrzbe, len priklad: retaz som menil zatial raz, po 44 tis. milach, nebolo mu nic, len ozubene kolecka vyzerali unaveno (trochu odrate) tak sa menila aj retaz. Scottoiler je dobra vec. Kto dalsi sa moze pochvalit ze najazdil na jednu retaz 70 tisic kilometrov?



clovece tohle je zvlastni, co to bylo za retez? blade ma 530 nebo 525? ja dal ted na DID nejpevnejsim (525) asi 31tis, ale uz byl vycvachtanej, na dromu sem napinal po skoro kazdy 30min jizde, a co sem vzdy cetl o scottoileru, tak to protahne vymenu treba na 40-45tis max, takze 70tis mi prijde hodne ustreleny, skoro jak kdyby ta motorka jezdila jen na 6ku s lehkym plynem (i na okruhu)

Naposledy editováno 26.10.2012 11:43:02

(reakce na) Honda CBR 1000RR 2008

26.10.2012 v 11:42 | Nahoru | #50
Hulmiho_Ukolen> Hele, proč dáváš olej 10W30??? Mě byl v Hondě přímo doporučen olej Castrol Power 1 10W50!!!
Nejsem odborník na oleje, ale myslím, že 10W30 byl v motorce jen jako zajížděcí a potom už jen 10W50 z důvodu větší hustoty a tak ani nedochází k takové spotřebě při vyšších výkonech...

Zkus se na to poptat, ale tohle mi přijde divné - ještě 10W40 bych pochopil, ale ten prý motorka bere víc než právě 10W50...

(reakce na) Honda CBR 1000RR 2008

26.10.2012 v 11:45 | Nahoru | #51

Bubrak-ZX10R píše: clovece tohle je zvlastni, co to bylo za retez? blade ma 530 nebo 525? ja dal ted na DID nejpevnejsim (525) asi 31tis, ale uz byl vycvachtanej, na dromu sem napinal po skoro kazdy 30min jizde, a co sem vzdy cetl o scottoileru, tak to protahne vymenu treba na 40-45tis max, takze 70tis mi prijde hodne ustreleny, skoro jak kdyby ta motorka jezdila jen na 6ku s lehkym plynem (i na okruhu)



Na Blejdu je origo RK 530 - mě vydržel do nějakých 18tis... Kola byla jak nová, ale řetěz už slušně vytahanej a hlučnej. A to celkem mažu - každých cca 200 až 500km. Čistím jednou ročně a v dešti nejezdím skoro vůbec...

Honda CBR 1000RR 2008

26.10.2012 v 12:11 | Nahoru | #52
olej: Castrol Power 1 10W30 je tu odporucany Hondou UK. Skusali sme aj ine znacky a ine hustoty ale spotreba oleja bola vyssia ako s tymto.

retaz: tolko vydrzala povodna retaz, nejdem sa tu vychvalovat ako uzasne viem narabat s plynom, pretoze k vydrzi prispel scottoiler a aj udrzba: cistenie a mazanie raz do tyzdna.

(reakce na) Honda CBR 1000RR 2008

26.10.2012 v 16:38 | Nahoru | #53

Bubrak-ZX10R píše: ale video je novy to je jasny, ze kdyz dam prurez za 5 let, tak tam budou stejny fotky



Já chci nový fotky! ...

(reakce na) Honda CBR 1000RR 2008

26.10.2012 v 18:57 | Nahoru | #54

Bubrak-ZX10R píše: Tam je videt udrzba - impregnace podvozku gumovym nastrikem + spinou.



malo gumy

(reakce na) Honda CBR 1000RR 2008

26.10.2012 v 22:49 | Nahoru | #55

Hulmiho_Ukolen píše: Dva az tri starty za den (rano do prace a vecer z prace, pripadne jeden start navyse na pumpe) pat krat do tyzdna. Motor zohrievany pomalsou jazou kym sa vymotam z dediny kde zijem alebo z prace (centrum Londyn) potom jazda podla podmienok (kludne cez 150mph ak sa da). Pouzity olej castrol power 1 10w30 meneny kazdych 4 tis mil, po najazdeny 40 tis mil (kedy zhorely ventily) interval vymeny skrateny na 2000 tis mil (motor zere ovela menej olej pocas prvych 2000 mil intervalu). Motorka dostavala zabrat ale vzdy bola zohriata a kvalitne udrziavana (nikto nikdy nechcel verit kolko ma najazdene pretoze prakticky vzdy vyzerala ako nova). Zazila priblizne 35 dni na roznych okruhoch (6 startov za den) kde dostala opat primerane zabrat,

_ale_,

zhorete vyfukove ventily su dan za spaleny olej a nie za sposob akym sa jazdi. Fotky tu: http://www.fireblades.org/forums/honda-fireblade/99463-2012-cbr-1000rr-oil-burning-issue-2.html#post1081927

Aby sme si rozumeli, toto nie je moj prvy fireblade a vobec to nie je zla motorka, momentalne je to stale to najlepsie co je na trhu ale bohuzial kvalita vyrazne zaostava za tym, aku mala Honda povest.



ja bych řekl že ten městskej provoz a řídkej olej ..kdo ví ..ale všeobecně platí že čím novější všci - včetně aut-- tim víc na pikaču

Honda CBR 1000RR 2008

27.10.2012 v 18:17 | Nahoru | #56


Naposledy editováno 10.04.2024 15:27:32

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CBR 1000RR 2008

29.10.2012 v 09:38 | Nahoru | #57
[quote=Bubrak-ZX10R]pro zajimavost - udrzba a pouzivani moji ZX10R behem 5 let a 68tis km

Ty vole, když vidim ten sníh, tak si řikám, jak ti asi budou ve stáří pěkně vrzat kolena

(reakce na) Honda CBR 1000RR 2008

29.10.2012 v 12:09 | Nahoru | #58

pedro37 píše:
Ty vole, když vidim ten sníh, tak si řikám, jak ti asi budou ve stáří pěkně vrzat kolena



proc kolena? na ty zeru gumovy medvidky, takze sou v poho

(reakce na) Honda CBR 1000RR 2008

7.4.2017 v 09:30 | Nahoru | #59
Prasouš>

Ahoj,

co přesně za části se měnilo u tvé převodovky?

Koncem sezony 2016 u mé cbr 1000 rr r. 2012, začala zlobit 2 a 3 převodový stupeň. Při akceleraci ze středních otáček došlo k "záškubu". Rychlosti, ale nevypadávají. Příčina špatně nastaveného rychlořazení. Pravá a levá vydlička je v normě...5,9 mm. Na střední vidličku jsem se zatím nedostal. Může to být i soukolí?

Předem děkuji za informace, určitě se hodí, při revizi převodovky.

Rosťa








Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Hesd tlumič řízení cbr 1000rr Honda CBR 1000RR Fireblade octy 0 19.5.2024 v 20:20 octy
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... Ariete 599 24.4.2024 v 23:12 Ariete
Dynojet Honda CBR 1000RR Fireblade Chmelda1 6 19.4.2024 v 18:54 Chmelda1
Zvýšené volnoběžné otáčky Honda CBR 1000RR Fireblade AlbiAlbi 24 8.4.2024 v 11:28 AlbiAlbi
Cbr nebo big bang Honda CBR 1000RR Fireblade karloss200 1 4.1.2024 v 18:55 RTSbike


TOPlist