jeste tomu nemuzu uverit, ve Strahovskym tunelu, asi pred 20min, sem ve 220 radil asi 4ku a zvedlo se mi predni kolo, z kopce. Masaakrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!
JOjojo, ZX10R je nejlepsi.
edit: ale mozna sem radil 3ku, ze sem 2 mel v omezovaci ve 208, pak tam dal 3ku, zvedlo se kolo a jak sem kouk na budik, tak tam bylo uz 220, asi. abych to neprehanel, no ale stejne, no reknete... lol lol lol lol
jo a jak sem psal s tim prelitym olejem, ze mi to nejak zlobi, tak uz to nezlobi, zkontroloval sem priveru, ta se hejbe normalne, tak sem tam na ni fouknul pusou jako esli tam nejsou nejaky pavuciny a pak sem lital a poslech si to na neutral a uz to jede normalne a i bych rek ze to zas vic taha jako driv, tak nevim co s tim bylo, nekde mozna neco zasvinenyho. tak supr, Kawasaki Power!!! lol lol
Naposledy editováno 14.04.2008 01:01:49
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
Creck píše: To te to hodne brzi preslo
Neprešlo 10sina me baví je super, ale chci to obemnit za novejší kolem r. 07 a tam mi vychází nejlíp opět R1.. na 06 10sině sem se svez ,ale nadšenej sem zní nebyl... nak mi nesedla.. 04 mi vyhovovala ta mi prijde uplně jina, ale 06 ne... Mel jsem zní pocit jako že jedu a motorka se nachazí kdesi podemnou, což se mi nelíbilo..Takže volba je jasnáNaposledy editováno 22.10.2012 19:47:26
1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
Bubrak ZX10R píše: DonyR1: ten bawor je pekne vydechlej
kulový dyt jeli uplně stejně... Meli dát letmáč ze 100km/h to by bylo objektivnejší než se startem...1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
DonyR1 píše: kulový dyt jeli uplně stejně... Meli dát letmáč ze 100km/h to by bylo objektivnejší než se startem...
to ne, to se desitka nejvic zveda a kdyz je o 80, no o 8kg lehci nez bawor tak by mela nevyhodu, pritom je to vyhoda
DonyR1 píše: Neprešlo 10sina me baví je super, ale chci to obemnit za novejší kolem r. 07 a tam mi vychází nejlíp opět R1.. na 06 10sině sem se svez ,ale nadšenej sem zní nebyl... nak mi nesedla.. 04 mi vyhovovala ta mi prijde uplně jina, ale 06 ne... Mel jsem zní pocit jako že jedu a motorka se nachazí kdesi podemnou, což se mi nelíbilo..Takže volba je jasná
to musis doladit ,ja bych z5 uz nesel, ty pomlaceny nohy od stupen mi stacily , ano pocitove je 04 5 silenejsi, ale o to mi nejde ja uprednostnuju desetinky na dromu3 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
Dík
Naposledy editováno 03.11.2012 21:34:33
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
FiZzeR píše: ... nemáte někdo uživatelskou příručku na rok 04/05? servisní manuál už jsem si stáhnul, spíš mne zajímají takové ty běžné věci jako ovládání přístrojovky, základní nastavení podvozku, běžný servis, utahovací momenty atd...
Dík
už se v tom hrabete, dochtore???
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
dewwil píše: už se v tom hrabete, dochtore???
Ani ne, jen si připravuju podklady... Zjišťuju jaký jsou tam finty fň (třeba montáž předního kola na RSV zvládá správně asi tak jeden člověk ze sta) a tak
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
jinač je větší tření ve vidlici (stiction), kvičej brzdy a je to jeden z možných zdrojů vibrací předku (zeptejte se mě jak to vim... po těch letech a já na to zapomenu )
... každopádně tohle nebyl ten nejlepší příklad, neb zrovna tahle věc je v manuále k rsv špatně
4 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
Abych se dostal pod sedlo, musím sundat krovku a část podsedláku, abych se dostal na šroub co drží sedlo. Sundám sedlo, odpojím dva kontakty od baterky, odháknu gumu co ji drží. Ejhle, baterka nejde ven, zaclání držák nádrže. Takže abych se dostal na držák nádrže, musím odmontovat boční kryty. Dál odmontovat držák nádrže, a aby šla nadzvednout tak i přední šrouby. Ehjle, na nich drží montážka tlumiče řízení...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
Se mi nechtěla baterka vyndávat, tak jsem na zimu odpojil kabely a nechal ju tam, než se se vším srát.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
RomanSS píše: Fizzer> r6 to má stejně. Jen tlumič řízení mám udělaný před budíkama, místo klasiky nad krkem řízení..
Se mi nechtěla baterka vyndávat, tak jsem na zimu odpojil kabely a nechal ju tam, než se se vším srát.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
Bludevil píše: FiZzeR> Malá šestka z těhle let to má stejně- já to nakonec vyřešil vyvedením tlustých vodičů od baterku pod odemykatelné sedlo spolujezdce> baterku jsem nabijel přes to a dokonce kapacitně zvládali i start přes kabely, je to užitečný si to udělat
a jak zvladala ty starty pres kably gelovka , myslim ze byla nadsena a drzi stale proud ,kdyz pres kably tak jen plus a kostru nekam na sroub1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
FiZzeR píše: Tak jsem se vydal do garáže demontovat baterku. Naivně jsem si myslel, že to bude jako u RSV, dva šrouby sundat sedlo a dva šrouby baterka, šmytec. Kdepak
Abych se dostal pod sedlo, musím sundat krovku a část podsedláku, abych se dostal na šroub co drží sedlo. Sundám sedlo, odpojím dva kontakty od baterky, odháknu gumu co ji drží. Ejhle, baterka nejde ven, zaclání držák nádrže. Takže abych se dostal na držák nádrže, musím odmontovat boční kryty. Dál odmontovat držák nádrže, a aby šla nadzvednout tak i přední šrouby. Ehjle, na nich drží montážka tlumiče řízení...
proto rikam, ze tlumic rizeni je naprd jinak jsi na to sel dobre, bohuzel baterka se musi vyndat tak ze se nadzvedne nadrz, aspon ten predni sedak mohli udelat na nejaky tahlo (to uz ma 06 myslim), celkem je to 9 sroubu, to neni tak zly
FiZzeR píše: ... nemáte někdo uživatelskou příručku na rok 04/05? servisní manuál už jsem si stáhnul, spíš mne zajímají takové ty běžné věci jako ovládání přístrojovky, základní nastavení podvozku, běžný servis, utahovací momenty atd...
Dík
up
4 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
Bubrak-ZX10R píše: proto rikam, ze tlumic rizeni je naprd jinak jsi na to sel dobre, bohuzel baterka se musi vyndat tak ze se nadzvedne nadrz, aspon ten predni sedak mohli udelat na nejaky tahlo (to uz ma 06 myslim), celkem je to 9 sroubu, to neni tak zly
12. Zlatý RSV
1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
FiZzeR píše: 12. Zlatý RSV
jak 12?
2 na plastu mezi sedackama, 1 predni sedacka, 2 bocni plasty, 2 vepredu nadrze, 2 vzadu nadrze, no pak jeste 2 na baterce pravda, ale to je 11 teda a ty mas jeste 1 na tlumici navic hadam
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
nová baterie nevydrží déle než 5 dn... [1, 2, 3] Kawasaki ZX-10R Ninja | Italy777 | 62 | 7.5.2024 v 21:24 Italy777 |
ZX10R 04 nejde do otáček Kawasaki ZX-10R Ninja | Baciszx9r | 2 | 7.4.2024 v 10:17 Baciszx9r |
Při vypnutém motoru mi pořád bliká ... [1, 2] Kawasaki ZX-10R Ninja | lukash321 | 33 | 12.3.2024 v 12:11 Straza.ninja |
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... | pajovka | 101 | 14.6.2023 v 06:32 t_freedom |
kolik má dobíjet na volnoběh Kawasaki ZX-10R Ninja | Italy777 | 27 | 5.11.2022 v 18:42 Italy777 |