http://www.motorkari...-tdm-900-421360.html
Není podezřele levná?
Byl jste se na ní někdo podívat?
Jakej je prodejce?
Na co si mám dát u TDM 900 pozor, po čem mám jít?
Kam všude se mám podívat (jak zjistit, byla-li bouraná či ne)?
Atd...
Dík za všechny postřehy ;-:
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha TDM 900 - jak vybrat, naco dát pozor, cena?
mr.Mic píše: Takže je lepší koupit jí přímo od majitele???
Koukněte se tady do inzerátů a zkuste mi trošku přiblížit stav nabízených kusů. Dík
Jo a ještě: k čemu je ten "červený servisní klíč"? Proč je tak důležitej?
Červený servisní klíč je kódovací klíč k imobilizéru. Když chceš udělat kopii klíče načítá se z tohoto kód imobilizéru a pokud je problém s jednotkou,tak už není jednoduché bez tohoto klíče to nějak levně opravit. Navíc pokud někdo prodává motorku bez tohoto klíče, tak by mě zajímalo, kde ho promrdal. Je to i v návodu k obsluze, že výrobce nedoporučuje tento klíč používat k jízdě a proto by ani ke ztrátě dojít nemělo.
(reakce na) Yamaha TDM 900 - jak vybrat, naco dát pozor, cena?
3 reakcí na tento příspěvek Yamaha TDM 900 - jak vybrat, naco dát pozor, cena?
http://www.motorkari...-tdm-900-385172.html
mr.Mic píše: Co si o ní myslíte???
http://www.motorkari...-385172.html [/quote]
Na první pohled vypadá top, ale mašina bez homologovaných vejfuků jsou vyhozený peníze, navíc laďaky s KN-kem bez PC to je po motor docela záhul, na tu bych se nejel ani podívat...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha TDM 900 - jak vybrat, naco dát pozor, cena?
mr.Mic píše: Co si o ní myslíte???
http://www.motorkari...-385172.html [/quote]
Na první pohled na fotkách vypadá slušně , ale podle těch dokoličenejch kufrů toho má za sebou už asi hodně a hlavně opět podvod bez servisky - takže tradičně po česku stočená ... Jestli chceš opravdu poctivou motku , tak se dohodni s klukama v MIRAMOTO (jejich stránky najdeš na netu) , znám hodně lidí co maj motku od nich a maximální spokojenost , žádná levá ... Nebo se podívej na MOBILE.DE kolik maj ty motorky nalítáno (poctivě se serviskou) a v jakym jsou stavu - určitě tam něco najdeš... A když to budeš pravidelně sledovat , tak se fakt pobavíš - najednou se určitej kus objeví u nás na inzerci a má o 80tis km míň - samozřejmě už bez servisky... V čechách bych se inzerátama bez servisky ani nezabejval - všechno podvod , pokud to teda není dovoz Amerika , času máš dost , tak zatím sonduj a radši si jí dovez z venku poctivou , než nějakou levárnu od českejch vychcánků...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha TDM 900 - jak vybrat, naco dát pozor, cena?
Spigr píše: Na první pohled na fotkách vypadá slušně , ale podle těch dokoličenejch kufrů toho má za sebou už asi hodně a hlavně opět podvod bez servisky - takže tradičně po česku stočená ... Jestli chceš opravdu poctivou motku , tak se dohodni s klukama v MIRAMOTO (jejich stránky najdeš na netu) , znám hodně lidí co maj motku od nich a maximální spokojenost , žádná levá ... Nebo se podívej na MOBILE.DE kolik maj ty motorky nalítáno (poctivě se serviskou) a v jakym jsou stavu - určitě tam něco najdeš... A když to budeš pravidelně sledovat , tak se fakt pobavíš - najednou se určitej kus objeví u nás na inzerci a má o 80tis km míň - samozřejmě už bez servisky... V čechách bych se inzerátama bez servisky ani nezabejval - všechno podvod , pokud to teda není dovoz Amerika , času máš dost , tak zatím sonduj a radši si jí dovez z venku poctivou , než nějakou levárnu od českejch vychcánků...
TAky jsem se na tvůj podnět kouknul na mobile.de. Byl jsem mile překvapen-Našel jsem tam např. dvě YamahyFZR100 s nájezdem 180-220 tis.km. ani jsem nevěděl, že to tyhle bývalé supersporty dokážou!
1 reakcí na tento příspěvek Yamaha TDM 900 - jak vybrat, naco dát pozor, cena?
Nedívej se zas moc na model ročník, moc změn nebylo, proto jsem bral podle stavu. Mám 02 model, koupená v CZ s doklady a jasnou historii, tak si myslím, že mi to km sedí.
Např.tato stočenina,
a to vidím jen fotky.
Naposledy editováno 12.10.2012 08:15:28
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha TDM 900 - jak vybrat, naco dát pozor, cena?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha TDM 900 - jak vybrat, naco dát pozor, cena?
Palomoto píše: Sidonius78> podle čeho se pozná stočenina jen z fotky ???
Pokud si obhlídneš několik TDM900 sám zjistíš i malé detaily.
např foto z levé strany, koukni na stupačku. Ta je 100% nová, kterou koupíš za pár korun.
Osobně mám 32000km, a stupačky mám hlavně na straně levé lehce opotřebovanou, zde není ani stopy.
Toto není hlavní vodítko, ale triky některých prodejců neznají mezí.
Díval bych se na dloušťku brzdových kotoučů, zvuk mootoru, kouřivost, vůle v řízení, opotřebení sedadla, rukojetí řidítek, zadní kotouč,atd.Byl jsem kdysi u Vyškova na TDM, kotouče 4,5mm, hrany a stupačky jako nové, celá slátanina. ....můj názor.
Proč prodejce tvrdí, že moto po prvním majiteli dovezené ze zahraničí nemá TP ani servisku?
Neříkej mi, že jako první majitel budeš servisku házet do koše. Na mobile.de mají tdm cca 30-90tis běžně
2 reakcí na tento příspěvek Yamaha TDM 900 - jak vybrat, naco dát pozor, cena?
mr.Mic píše: Tak u mě je asi změna . Nevyšly mi prachy, takže mám jen 65000 kč. Tudíž TDM 900 asi padá. Co jiného v této kategorii za tyhle prachy stojí za to? TDM 850? Nebo co?
jak psal blazin. , přidej či vyjednej lepší cenu, 850 bych nebral. Pak jedine 4V třeba FZS600, ale bude Ti chybět krouťák.
Jak je na tom s pružností motoru (v nízkých otáčkách)? Vím, že 600 se musí hodně točit, což není můj styl, ale litr by už mohl mít zátah odspodu, ne? A co pohodlí?
Naposledy editováno 13.10.2012 07:46:14
Boss.trx850 píše: TAky jsem se na tvůj podnět kouknul na mobile.de. Byl jsem mile překvapen-Našel jsem tam např. dvě YamahyFZR100 s nájezdem 180-220 tis.km. ani jsem nevěděl, že to tyhle bývalé supersporty dokážou!
Jj , sonduju to dost často a fakt málo kdy tam najdeš něco za málo peněz a skoro žádnýma km , max když to prodávaj Turecký překupníci a už v tom je vždycky nějaká levota - opravená bouračka apod , navíc Němci hodně jezděj a málo kdy se zbavujou motky když už neni pro ně olítaná , nebo se na ní něco nepodělalo , ale staraj se o ně opravdu poctivě , takže i po 12ti letech a 100 tisíc km ty jejich stroje vypadaj jak nový , což nahrává našim rádoby obchodníkům s motorkama... Takže inzeráty tipu - motorka po důchodcovi , nebo 5 let stála nevyužitá apod jsou fakt k smíchu pokud sjedeš v inzerátu níž a v kolonce SERVISNÍ KNIHA - je napsáno NE , to v čechách někdo ty servisky krade nebo co...? Pokud budu schánět nějakej vrak na blbnutí apod , tak to určitě řešit nebudu , ale když si chce člověk splnit sen a vydá se totálně z peněz , tak by měl bejt fakt opatrnej , já už se takhle spálil a stálo mě to hodně peněz...
2 reakcí na tento příspěvek Yamaha TDM 900 - jak vybrat, naco dát pozor, cena?
1 reakcí na tento příspěvek Yamaha TDM 900 - jak vybrat, naco dát pozor, cena?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha TDM 900 - jak vybrat, naco dát pozor, cena?
S tou 900 souhlasím, asi by se vyplatilo přidat, ale když jsem tuhle červenou 850 uviděl (a nedávno ještě jednu modrou), cítil jsem větší nadšení než z 900. Nevím, je to nějaký druh přitažlivosti k 850 . A toho prodejce Coolmoto všichni jen chválí, takže se snad nemusím bát... A ta 850 má spoustu doplňků...
mr.Mic píše: Tak jsem se byl podívat na tu žlutou u Tasse. Šrouby na madle tam jsou jiný, jelikož to mělo boční držáky kufrů (jiný a dlouhý šrouby jsou i na držácích výfuků. Jinak jsem na tom nenašel nic hrozného. Z motoru jsem nic špatnýho neslyšel, volnoběh šel hladce, za jízdy při puštění řídítek jela rovně bez známek kmitání. Akorát si nejsem jistej náklonem. Na V-Stromu jsem byl zvyklej, že jak to naklopím, tam jede. U týhle mám pocit, že když jí naklopím, začne zatáčet a naklápět se ještě víc než chci. Je to normální?
No stím nakláněním to ti mohu potvrdit že V Strom se do zatáček jakoby hůře sklápí ,sám sem se byl projet na předváděcím V Stromu a do zatáček sem ho musel proti mému TDM tak jakoby více nutit.
Brzdy, podvozek... držák se spotřebou do 5l/100km, jinak průměr mám 4,6l.
Stejně by jsi po sezoně šel i třeba do 900, to už bych si raději nechal V Strom.
Na 850 jsem nejel, také se mi líbí, ale vývoj nezastavíš.O TDM je zde toho dost, stačí filtr.
Jinak počteníčko zde
2 reakcí na tento příspěvek Yamaha TDM 900 - jak vybrat, naco dát pozor, cena?
Motorka je na svůj věk vážně v super stavu, akorát řetězovka je na výměnu. To mi taky pan Daněk hned v úvodu oznámil společně s tím, že bych měl vyměnit olej a filtr i když se díval a vypadá čistě (což je samozřejmost, ani mi to nemusel říkat - prostě fér jednání). Výměnu řetězovky mi provede ještě než si motorku vyzvednu, vyřídí všechny papíry, atd... Motorku mi na zálohu nechal projet dle mé libosti, ukázal co jsem chtěl vidět a vědět...
Takoví by měli být všichni prodejci...
Akorát nevím, kde seženu servisní manuál v češtině (anglicky neumím). Nikde jsem ho na netu nevyhrabal, našel jsem jen nějaký doplněk manuálu a v něm toho moc není - i když popis výměny oleje je asi to nejdůležitější a to tam zrovna je ...
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Motocyklový olej 4T Yamaha TDM 900 | Sidonius78 | 25 | 2.6.2024 v 10:37 combust |
Jak zvýšit volnoběh u TDM 900 Yamaha TDM 900 | Milanbohy | 7 | 13.4.2024 v 21:59 StiefTomas |
Nefunkcni ABS na zadnim kole Yamaha TDM 900 | Valpen | 9 | 30.1.2024 v 18:44 rtin |
Norsko - pobrezni cesta 2023 Yamaha TDM 900 | Valpen | 7 | 29.12.2023 v 20:06 StB |
Svařování přímo na motorce Yamaha TDM 850, Yamaha TDM 900 | Milzno | 10 | 10.8.2023 v 09:22 mta |