nezná někdo váhu orig. pístu na TL1000S??? Kvůli zvyšování výkonu zvětšením vrtání se budou nakupovat větší kované písty a chceme dosáhnout stejné váhy jako origo píst. Nebo pokud někdo má rozebraný motor z TLS jestli by ho mohl pokoutně zvážit na maminčině či manželčině přesné kuchyňské váze, nejlépe s kroužky i s čepem
Anebo je to jedno a váha pístu nemá vliv???
Díkes za odpovědi
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vliv hmotnosti pístu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vliv hmotnosti pístu
doufám že myslíme stejnou věc, černý kluzný lak. Dlouho jsem to různě patlal a Liqui Moly ho mají v pixle i ve spreji.Jestli to nějaký chemik posoudí bude dobré.Do 100ccm 2T bez problémů
KLUZNÝ LAK LM 202 S MoS2
Barva : černošedá matová
Báze : MoS2 dispergovaný v rozpouštědlech
Pojivo : termoplastická pryskyřice
Nosná tekutina : Ethanol
Bod vzplanutí : +14 °C VBF (AI)
Tloušťka vrstvy : 5 – 15 μm
Teplotní rozpětí pro použití : do +300 °C dlouhodobě,
: do +360 °C krátkodobě
Vydatnost : 7 m2/kg při 12,5 μm tloušťce vrstvy
Schnutí : cca 5 minut na omak,
: cca 30 minut plné vytvrzení
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vliv hmotnosti pístu
dewwil píše: dakarista> jj, ocel. vložka, jinak Wiseco umí skoro vše, jen se to u nás moc nenabízí
ja prave take zamyslel Wiseco, ale to mi na zakazku pry neudela dva pisty... Proto zatim pada volba na Wossner nebo Albrechta motorsport...
Jen tak nejak premyslim jak se pak ladi smes motoru na brzde, kdyz je surovej a nezajetej...
1 reakcí na tento příspěvek Vliv hmotnosti pístu
no brzdit se to nedá je treba od oka pribohatit a lehce zajet, taky se dá jezdit na brzdě a číst si noviny když je zima
Albrecht má písty docela dobrý, použily sme je v motoru TL1000 pro čtyřkolu na dálkový závody, je povolen objem 800 ccm a písti ve vložce po hodně tisících km závodu a 110 koníků bez chyb
Pokud s tim mas zkusenosti, tak bych to klidne rad probral osobne. Zatim lidi na vyrobu mam poschanene, co se tim zivi a maji dobre reference. Ale rad nacerpam dalsi info k tomu
edit: ted jsem na mobilu a az bych byl na PC, tak muzu poslat lepsi a jine foto...
Naposledy editováno 08.10.2012 22:09:57
1 reakcí na tento příspěvek Vliv hmotnosti pístu
V-rod na sprint s plynem a taky to ten motůrek vydržel v serii s 220 koni. Nejsem úplnej stavěč velkejch motorů ty upravujeme v serii ale do 100ccm 2T sme jich několik vyrobili. sem přes den normalně na spojení jen nevím jestli můžu radit,hlavní náplň je opravy a prodej
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vliv hmotnosti pístu
ten píst je s největší pravděpodobností fosfátovaný a to na 2x, jak v místě ventilů tak i na povrchu.... V místě ventilů může být ještě cínovaný... Dneska se používá dost často Eloxování, ale to jen u specifických pístů.... Jde o to z jakého materiálu je píst kován, tady to vypadá na obyč celohliník s fosfátovaným vrškem a cínovanýma ploškama na ventil... Předpokládám kvůli lepšímu vedení jiskry a tedy zápalu.
Naposledy editováno 09.10.2012 07:31:09
1 reakcí na tento příspěvek Vliv hmotnosti pístu
Kamy
"vypadá na obyč celohliník s fosfátovaným vrškem a cínovanýma ploškama na ventil... Předpokládám kvůli lepšímu vedení jiskry a tedy zápalu."
jiskry lítaj po cínovým pístu od ventilu k ventilu a pak výbuch jak v americkým filmu, musím uznat že moje teorie o bludných koních při meziplynu je slabá
MG
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vliv hmotnosti pístu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vliv hmotnosti pístu
Jasek píše: dewwil> Tak změna,po tel. rozhovoru s p.Oulehlou mi bylo vysvetleno,že vložka nemá v "moderním" motoru co dělat,nechávaj si dělat nikasil v zahraničí a tvrdí,že je dokonalej.
toz to mas pravdu, jen otazka o kolik chcete prevrtavat a kolik zbude masa na valci. Rotax 990 (serie 97mm) jde vrtat bezpecne do 100mm (1060ccm), na 102mm (1103ccm) uz obcas praskly valce a na 103,2mm (1127ccm) se uz musi dat ocelove vlozky. Toz jsou poznatky z prevrtavani co jsme nejak dal dohromady od lidi co to delaji...
Otazka jak ma silne valce TL
motocentrum-cb píše: teda na tomhle vláknu už byly zajímavý teorie ale tohle si představuju v barvách
Kamy
"vypadá na obyč celohliník s fosfátovaným vrškem a cínovanýma ploškama na ventil... Předpokládám kvůli lepšímu vedení jiskry a tedy zápalu."
jiskry lítaj po cínovým pístu od ventilu k ventilu a pak výbuch jak v americkým filmu, musím uznat že moje teorie o bludných koních při meziplynu je slabá
MG
původně jsme ti chtěl napsat něco víc, ale je to zbytečné, zůstaneme u tvého scifi a amerického filmu... víc je zbytečné někomu jako ty psát
Naposledy editováno 09.10.2012 10:48:11
1 reakcí na tento příspěvek Vliv hmotnosti pístu
IvanDvoutakťák píše: Kamy
bohužel já už to scifi smazal a přepsal Omlouvám se :)
btw: ten obrázek co zde někdo uvedl má zahloubení pro ventily bez povrchovky (nechal sem si to člověkem v oboru rozmluvit), je to pravděpodobně odlitek a má jen čelní plochu z pozinku.
btw a k upřesnění toho cínování, to se realizuje hlavně po třecích plochách a je to dobrý způsob ke snížení tření (a tudíž jen samá pozitiva)
Naposledy editováno 09.10.2012 11:55:55
1 reakcí na tento příspěvek Vliv hmotnosti pístu
mrkněte do včerejších Přidaných inzerátů - snad se "zapojili" Číňani
Nebo tam už někdy přibylo tolik během jedinýho dne ??
Kamy píše: dakarista>
ten píst je s největší pravděpodobností fosfátovaný a to na 2x, jak v místě ventilů tak i na povrchu.... V místě ventilů může být ještě cínovaný... Dneska se používá dost často Eloxování, ale to jen u specifických pístů.... Jde o to z jakého materiálu je píst kován, tady to vypadá na obyč celohliník s fosfátovaným vrškem a cínovanýma ploškama na ventil... Předpokládám kvůli lepšímu vedení jiskry a tedy zápalu.
No upřímně mi to příjde jako obyčejnej odlitek, možná výkovek, kde je prostě jen obrobený dno do plocha a "důlky" pro ventily zůstaly s původním neobrobeným povrchem.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vliv hmotnosti pístu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vliv hmotnosti pístu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vliv hmotnosti pístu
Jasek píše: dewwil> Tak změna,po tel. rozhovoru s p.Oulehlou mi bylo vysvetleno,že vložka nemá v "moderním" motoru co dělat,nechávaj si dělat nikasil v zahraničí a tvrdí,že je dokonalej.
nebude to proto, že "prodává" nikasil a ne vložky?
pro vložku mluví snazší výroba (bavíme se o malých sériích), vyšší přesnost (při obrábění tvrdost ocel vs nikasil), tepelná výměna (hůř vede teplo, tzn víc odpadního tepla odchází výfukem, nižší nároky na chlazení) a taky životnost. na druhou stranu má jinou tepelnou roztažnost než hliník (píst), tudíž je nutné to mít dobře spočítané z hlediska vůlí, a nechat motor před náloží pořádně zahřát.
1 reakcí na tento příspěvek Vliv hmotnosti pístu
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
TL1000S po zahřátí nejde za plynem [1, 2] Suzuki TL 1000S | Jungler | 39 | 11.6.2024 v 21:46 StiefTomas |
Suzuki TL 1000 nereaguje na otočení... Suzuki TL 1000S | irmscher1000 | 10 | 27.3.2024 v 18:24 irmscher1000 |
TL1000R/S zadní napínák rozvodu - k... Suzuki TL 1000S, Suzuki TL 1000R, Suzuki TL1000R Als... | Wanislav | 4 | 29.7.2023 v 19:16 assassin |
výměna těsnění pod hlavou suzuki tl... Suzuki TL 1000S | pavevyskocil | 14 | 22.7.2023 v 12:01 Martin74 |
TL1000R střílí do výfuku [1, 2] Suzuki TL 1000R | Wanislav | 35 | 7.5.2023 v 16:09 assassin |