Endurak11 píše: negativně pak sytič.....nevyhody:spojka,, převodovka (odstupňování 3 a 4 je dlouhý - na 3 už nejede a na 4 ještě nejede), klikovku (vibrace, musí se na ně zvyknout, dokážou ale praskat oka zavěšení motoru), sání (přechody v rozdojce nedolícované)a blbe udelana clonka sani pred karbem
Nic ve zlém, ale tohle o 8mičkovym motoru muže napsat jen člověk, kterej jezdí na volnoběh, nebo ten motor si neměl šanci osahat. Osmičková spojka vydrží mnohem více než 4řková a když se vyběhá ten gumovej O kroužek, co tam z výroby na rychlo nacpali, tak tam dáš pružnou lamelu a je to. Investice 200Kč a 45 minut práce. Kecy na citlivost oleje je pouze fáma, sám jezdím na nejlevnější PP80 a o spojce sem za celou sezónu nevěděl.
Proč prosimtě bereš sytič u karbce jako mínus? Nemáš šanci ten motor za studena uchlastat oproti přeplavování. Karburátor je nastaven tak, že stačí aby motor byl vlažnej, chytí na normální směs a už nemusíš laborovat s přeplavováním => musel bys bejt totální kopyto, aby si to uchlastal... Případně je možnost předělání sytiče na plynulé vypínání / zapínání - opět práce na 10 minut.
Co se týče převodovky a vibrací, pokud si někdy jel na J640 a držel si se v pásmu economic, tak bych pochopil tvuj názor na tuhle věc, protože to byla ta největší hovadina, jakou si u tohohle motoru mohl udělat - zde motor nejvíc vibruje, je zde propad krouťáku a největší spotřeba. To je jediná věc, kterou bych u tohoto motoru bral jako mínus oproti 4rkovému, je točivější - ideální provoz je mezi 4-5ti tisíci otáček při normální jízdě mimo města.
edit: To práskání uchycení motoru si pleteš s verzí, která měla vepředu silenblok a vzadu motor napevno uchycen v rámu, což už logicky nemuže dělat dobrotu, natož nějakým způsobem fungovat.
Naposledy editováno 03.10.2012 19:16:26
1 reakcí na tento příspěvek Jawa 350/634 nebo MZ 251?
Přece enom ten výkon žárovky je podstatně vyšší.
Třebas na Zetoru mám ještě obyč žárovku, ale pokud bych tam H4ku dával, tak ty relátka tam nacpu.
Ona ta motorka taky dost vibruje a sem tam, už teď, přepínač tlumené/dálkové spolehlivě nepřepne...
Jo, nejlepší Emzeta je stopadesátka .
Naposledy editováno 03.10.2012 19:48:54
1 reakcí na tento příspěvek Jawa 350/634 nebo MZ 251?
Naposledy editováno 03.10.2012 23:18:46
1 reakcí na tento příspěvek Jawa 350/634 nebo MZ 251?
ale chválim přední brzdu
MZ sportovnější, modernější desing ( neříkám hezčí nebo tak to je věc názoru) pružnější motor,a svižnější motor ,lehčí, vibrace oproti Jawě zanedbatelný, celková konstrukčnost jednoduší občas problémi s elektrikou, ale to je věc stáří, uklepe se čas odčasu drátek
mám porovnání s oběma strojema jak skoro zničenýma tak jako novýma
1 reakcí na tento příspěvek Jawa 350/634 nebo MZ 251?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 350/634 nebo MZ 251?
Mad_Rockstar píše: na ježdění určitě MZ já jezdím v autoškole na 640 (nedomrdané) a katastrofa tvrdá spojka, hrozně hlučný , blbý jízdní vlastnosti , pod 3000 nejede na 4500 taky ne a nehorázně vibruje
ale chválim přední brzdu
MZ sportovnější, modernější desing ( neříkám hezčí nebo tak to je věc názoru) pružnější motor,a svižnější motor ,lehčí, vibrace oproti Jawě zanedbatelný, celková konstrukčnost jednoduší občas problémi s elektrikou, ale to je věc stáří, uklepe se čas odčasu drátek
mám porovnání s oběma strojema jak skoro zničenýma tak jako novýma
Tak ono stačí to lanko sem tam namazat.Hlučný-jestli měla najeto kdoví klik KM mohly hučet ložiska.Na MZ jsem jel.Motor se sice dal pěkně točit,ale ten posez-katastrofa.
1 reakcí na tento příspěvek Jawa 350/634 nebo MZ 251?
A aby som nebol totál offt.. tak ja by som odporučil 634, ale úplne prvú verziu, to je krááááása.
Naposledy editováno 05.10.2012 12:10:20
pesastor píše: Prajsak> ze tu 'poradnou masinu' nemas ani v profilu! Vsadil bych se, ze gumy budou sjety do plosky - > ono jsou frajeri, ktery umej jezdit akorat rovne, vid zvl.kdyz te jezdit na motorce zase az tak nebavi!
Je mi k bliti, co se v posledni dobe na 'motorkarich' projevuje za tzv. motorkare!
souhlas
jean192 píše: ZdenaBenal, 35W halogen s H4 paticou, označuje sa to ako HS1. Ale málokde to predávajú, ja som to kupoval cez net priamo od distribútora Narva. Ale už som to našiel aj v jednom kamennom obchode.
A aby som nebol totál offt.. tak ja by som odporučil 634, ale úplne prvú verziu, to je krááááása.
nádherná
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Jawa 350 634 oilmaster Jawa 350/634 | Jawar634 | 18 | 8.10.2024 v 11:39 VGT |
Ukrajinské VAPE [1, 2] Jawa 350/634 | Lu-boš | 45 | 9.8.2024 v 09:05 pavel5168 |
Dovoz jawy 350 ze zahranici [1, 2] Jawa 350/634 | krystofvelecky | 38 | 20.5.2024 v 11:13 JAVR |
Sidecar Velorex [1, 2] Jawa 350/634, Velorex 562, Velorex 563, Velorex 565,... | Krautkopf | 46 | 21.3.2024 v 13:26 TomasNBK |
Jawa 350/634-7 a karburátor Z 640 Jawa 350/634 | panelák | 8 | 14.3.2024 v 19:26 Pabol |