Vysloužil
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SP 400 + supertwins NA czech road racing
Zkusím více nastínit a přiblížit situaci:
Popíšu sebe, protože jsem přímo modelový případ.
Moje priorita je stále 250SP. Je to sice drahá třída, ale našel jsem si v ní jakousi seberealizaci. Mám tu dost prostoru pro vývoj a ladění. V momentě, kdy ale přeskočíš nějakou výkonovou hranici, tak je ve hře spousta jiných faktorů, které ti někdy nedovolí závod dojet. Někdy se prostě nesvezeš.
Proto bych se rád povozil i na jistotu. Monem jsem si už prošel. Twin mi evokuje mono. Klasiky mě nelákají, ale nikdy na ně neřeknu půl slova. Volnou 600 nechci jezdit, není to levný, netroufám si, je to plně obsazená třída.
400 z několika důvodů:
Je to 4V 4T.
S nachystanou 400 zmáčknu a jedu, věřím, že po dva roky za benzín a olej.
Budu mít motorku na svezení se i mimo závody na okruh. (mono i 250 dost trpí)
Za hodinku práce s ní můžu do provozu na kafe.
Ve finále obohatí moji sbírku sportovních motorek 90-tých let.
Tak a tento model sedí prakticky na všechny zájemce o 400. A jsou mezi nimi i jména zkušených matadorů.
Důležité je, že tu nikdo nic nerozjíždí naslepo. Už jedem, máme slíbeno 6 závodů. Z přírodních jen Kopčany. Nikoho neohrožujeme. Nikoho neblokujeme.
Jde nám pouze jen o to, aby autorita schválila řády, tak aby případně pořadatel měl možnost nás vypsat i na jiných podnicích. Ovšem nikam se netlačíme.
Trochu mně vytáčí, když někdo z pozice, kterou tu teď nebudu rozvádět, dá tomuto projektu STOP i přes evidentní zájem jezdců.
Dělali jsme si iluze, že by nás mohl pustit třeba Kyjov. Tam se už nikdy mona nepojedou. Mohli nás přihodit ke twinům. Věřím, že jich nebude více jak 20 pro sezónu 2013.
Na přírodních okruzích se stejně jen motá stále okolo 250 těch samých jezdců.
Nějaký extra boom v podobě úplně nově příchozích jezdců nelze očekávat.
Dovol mi jen malou úvahu. V-twin v žádném případě nebudě levná třída. Zkušenosti už nějaký mám, abych si toto dovolil tvrdit.
Z minulosti - furt byly prndy na 250. Okruhy nás chtěli, protože nás bylo dost. Ale, že pořád nejsou řády atd. A když jdeme prvně cestou řádů, tak STOP.
Ovšem to nebylo poslední slovo, doufám.
A znovu a naposled - ať si pořadatel rozhodne sám, ale ať tu možnost má
Aktuální stav k dnešnímu dni je 16 strojů třídy 400ss
400ss jako supersport, ne sp, protože v podvědomí některých je to hodně svazující.
Z řádů - rám, nádrž, motor (jak u twinů)
Naposledy editováno 01.10.2012 21:12:51
1 reakcí na tento příspěvek SP 400 + supertwins NA czech road racing
1 reakcí na tento příspěvek SP 400 + supertwins NA czech road racing
1 reakcí na tento příspěvek SP 400 + supertwins NA czech road racing
Jsem rád, že jsem gp prodal, mam takovej pocit, díky tomu kolik je vypsanejch tříd, tak se gp ani nepojede a přitom to je jediná závodní motorka na startu ,ostatní jsou jen přestavby.