globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Ventily
Ahoj kamarádi potorkáři,potřeboval bych se informovat ohledně ventilu na yuki vista 125.. nedávno sem to měl u technika na výměnu pístové sady a přetěsnění a zrovna dělal ventily..ale za ledova..nastavoval tam vule 0,08 sací a výfukoví 0,1 a tak se chci zeptat jestli jsou dobré a jestli nejsou náhodou jinačí..no můj problem tedy je že nechce chytat za studena pak se zahřeje chytá normálně na ťuknutí kapec vychladne a už zas nestartuje ..řešil sem směs svíčka je normálně taková odbíla až do cihlova,karburátor vyčištěný hadičky zkontrolovaný..no prostě vše co by vedlo ktomu že by tam netekl a nebo vysychal někde benzín.. kamarad mi povídal že to spíše vidí na ty ventily .. a tedy pokud někdo nezná správné vůle na to a nebo nějaké rady co stím děkuji

Ventily

Skvělá odpověď, děkuji! 14.9.2012 v 00:05 | Nahoru | #1
sání 0,10-13,
výfuk 0,15-18

TADY , příspěvek číslo 4

Naposledy editováno 14.09.2012 00:10:32

Ventily

Skvělá odpověď, děkuji! 14.9.2012 v 15:36 | Nahoru | #2
Tohle mi motorka dělala taky, hlavně ráno, když byla zima. Vždycky jsem startoval tak, že jsem odšrouboval svíčku a injekční stříkačkou vstříknul benzín přímo do válce.
Ted už jsem to vyřešil, dost tomu pomohlo, když jsem vzal Vervu 100 od OMV. Má prej nějakou čistící schopnost. To je taková nejjednosušší metoda, která pomáhá. U kamarádova pitbiku zase pomohlo dát do nádrže panáka WD-40.

Ale nejlepší řešení je vyndat karbec, rozebrat ho a celej vyčistit, hlavně trysky. Kdybyb si měl ještě nějakej jinej dotaz, tak mi napiš.

Ventily

14.9.2012 v 20:57 | Nahoru | #3
Děkuju zkusim se na to podívat jak to je ..jinak trysky no vlsatně celej karburátor je vyčištěnej,protože jak sem dělal tu směs tak mě to vždy jelo tak 2km a pak chciplo a musel sem čekat než to zase chytne,tak sem myslel že bude problem v karbeci tak sem ho celý zkontroloval a pořádně nastavil směs a bylo po problemu.
Jinak dneska sem to už musel roztlačovat,ale jak jednou chytne tak jede v poho a chytá na první ťuknutí-vychladne a zas chytá blbě,ale chytne.. zkusim ty ventily,protože jestli jsou tam malé vůle tak by to tak trošku odpovídalo,ale zkusim vzít 98 a vezmu od kamarada specialní aditivum a uvidim .Jinak děkuju za ochotu a za rady..

1 reakcí na tento příspěvek Ventily

15.9.2012 v 15:41 | Nahoru | #4
rozhozený ventily ti můžou sice zničit motor a snížit výkon, ale ze špatnýho startování bych je nevinil. Nemáš třeba jen rozbitej sytič? Že by byl furt otevřenej? Potom by to špatně chytalo.
Ještě mě napadá hladina v plovákový komoře. Třeba jí máš hodně nízko, to by taky vysvětlovalo, proč ti to předtim po 2km chcíplo.,
Mam v počítači manuál na nastovování toho tvýho karburátoru, je to sice anglicky, ale je to tam dobře popsaný. Napiš mi do zpráv svuj eail a já ti ho pošlu.

(reakce na) Ventily

15.9.2012 v 16:09 | Nahoru | #5
Hippieguy> tomasoamix@seznam.cz - byl bys hodný jinak sytič tam nemám proto i kdybych ho tam měl tak skoro nepoznám rozdíl.. ta motorka startovala normálně i bez něho a důvod proč sem ho odstranil je že se zasekával,tým myslim že zůstával v mezi poloze..mohu ho tam kdykoliv namontovat ale vím 100% že to bude stejné.
No výkon mi to nesnížilo,motor po naskočení šlape jak švícarské hodinky.Jinak pokud by to neby-li ventily tak by musel být problem jak ty říkáš v karburátoru-což je ale také divné protože by se to muselo projevovat i za jizdy atd.

1 reakcí na tento příspěvek Ventily

17.9.2012 v 21:49 | Nahoru | #6
hele chlapi,když mám menší ventilové vůle na sacím tak o 0,02 a na ventilovím tak o 0,05,mužu nějak poničit vnitřnosti motoru?Mechanik je na kudle a ja potřebuju jezdit než se uzdraví ..jinak tedy má se to dělat na studenym motoru(naprř. den odstátym) nebo na ne na provozní teplotě ale tak že se nato dá dát ruka a držet? co je pravda? vedu spor a chtěl bych znát odpověď..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ventily

19.9.2012 v 22:16 | Nahoru | #7
tomcmen> Já bych řek, že tam bude nějaká rezerva a pokud je tak malej rozdíl, že to bude "v toleranci" a nic se tomu nestane. Ale pro klidnej spánek bych to doseřídil. Neni to vůbec složitý. Jeden šroub a kontramatka. Měrka na ventilový vůle stojí v autodílech 49kč.

(reakce na) Ventily

21.9.2012 v 22:19 | Nahoru | #8
Hippieguy> jooo... ale vzal sem vervu a projel to a druhý den už byl rozdíl ve startovaní lepší .. dnes sem najel 150 km na jeden zátah tak uvidim jak chytne zítra
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Nemá jiskru-porucha CDI?? Yuki Sport 125, Yuki Vista 125, V.D.O. Moto Chopper ... Hippieguy 19 16.5.2024 v 19:04 hadra76
postačí 125ccm Yuki Vista 125 jozefjozef 22 2.12.2019 v 21:41 Čurdajurda
Znovuoživení motorky Yuki Vista 125 Eliška125r 12 22.7.2019 v 22:00 Romans512
technicka poradna Yuki Vista 125 amazonak 7 3.5.2018 v 21:29 Tatak
elektro Yuki Vista 125 amazonak 3 22.4.2018 v 22:49 Maxipes_Fík


TOPlist