již jsem si vyhlídnul ER 5 a komunikoval s prodejcem tohle jsem z něj dostal
"Dobrý den.Detajlnější fotky budu teprv pořizovat.Vložil jsem jen ty co jsem našel v Pc.
Motorka je vzhledově i po technickém stavu velice pěkná.Jsem první majitel,koupena jako nová.Je po výměně oleje a filtrů,vzduch i olej.Přední pneu tak 50% zadní 80%.Pod sedlem je vyvedená zasuvka na 12V.Nasvícený motor.Ladák Ixil,hodiny s venkovním teploměrem,kufr,padáky.Motorka má pravidelný servis.Zcela bez problémů a dalších investic.Můžete se přijet nezávazně podívat.Jak budu mít foto tak pošlu."
Dneska mě poslal i fotogalerii nafoceného stroje : Foto ZDE
Vyrobeno:
2006
Najeto:
41000 Km
Servisní kniha:
ano
Výkon:
36 kW
Objem:
498 cm3
Původ:
ČR
Majitelů:
1
Mohu poprosit o Váš názor ?
Díky a moto ZDAR !
Edit: cena: 43 000,-
Uzavřeno 22.09.2012 v 22:19 uživatelem Weithfisto
Otevřeno 24.09.2012 v 22:22 uživatelem Weithfisto
Uzavřeno 24.09.2012 v 22:23 uživatelem Weithfisto
Naposledy editováno 17.09.2012 22:18:50
3 reakcí na tento příspěvek Kupuju ER5
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kupuju ER5
Janek píše: A cena?
Osobně bych šel pouze do ER5 v origo stavu, tedy i s origo výfukem.
Co třeba tahle ? Pokud sedí i km, tak je to opravdu skoro nová motorka.
No jasně že stav sedí Vítej v Čechách.
Jinak ta nahoře je pěkná. U první fotky jsem se trochu zhrozil, že se o ní majitel moc nestaral. Ostatní fotky ukazují pěknou motorku. Otázka zní, jak jsou starý.
Jako myslím si že cena je slušná na to moto a jak jsem koukal na galerky co tam má tak na ní jezdil a v cajku. Chci se na ní jet podívat osobně, ale práve zatím jsem nenašel nic špatného na té moto, Olej vypada v cajku podle sklíčka, žádné chcaní tam nevidím z motoru.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kupuju ER5
Osobně bych šel pouze do ER5 v origo stavu, tedy i s origo výfukem.
Proč pěkně prosím ? . Co je na koncovce tak závadného ? Já na svou ER5 dal ten samý Ixil, zvuk to mělo parádní a než tam mít tu hnusnou rouru.
Mně se líbí ,je vidět že jí měl někdo rád. Dát bezmála 60 tis za ER5 je nesmysl nesmyslů
Michal1011 píše: Janek>
Proč pěkně prosím ? . Co je na koncovce tak závadného ? Já na svou ER5 dal ten samý Ixil, zvuk to mělo parádní a než tam mít tu hnusnou rouru.
Origo výfuk byl hnusnej a navíc nepříjemně pískal. Homologovaný Ixil je IMHO dobrá volba.
BTW, kde je cena té v úvodním příspěvku? Vypadá na originál. Kromě pár hnusných nálepek, větrného štítku a dalších pičovin jako je nasvícený motor, je to pěkný stroj. Pokud je od 1. majitele a km sedí (líbí se mi, že uvádí celkem reálné km na svoje stáří), šel bych do ní.
Pozor si dej na únik chlad. kapaliny pod hlavou a jestli nejsou špatné zadní tlumiče od nějakého pádu. Dle stavu karterů a origo laku s proužkama na nádrži však vypadá, že asi neležela.
Michal1011 píše: Janek>
Proč pěkně prosím ? . Co je na koncovce tak závadného ? Já na svou ER5 dal ten samý Ixil, zvuk to mělo parádní a než tam mít tu hnusnou rouru.....
Super zvuk, to je na motorce to nejdůležitější
No když se podívám na to uchycení koncovky, tak je to přes můj vkus - objímka je pomalu u přední příruby, koncovka dlouhá jako tejden před výplatou. U ER je to trochu problém, protože ta silná trubka od svodu je dvojitá, proto se mi i líbí víc origo nerezová koncovka, nehledě na lepší průběh motoru.
Neříkám, že to není pěkná udržovaná motorka. Těch + 40000 km na ní rozhodně vidět není . Pokud bych věděl, že ji budu za rok dva posílat zase do světa, tak bych určitě vyrazil na prohlídku, ale pokud bych kupoval motorku s vizí na několik let, tak bych radši připlatil za tu zánovní se 4500 km (samozřejmě si ověřil stav tacho u servisu, STK)
Edit: koncovka pískala u těch starších modelů, kde nebyla koncovka a svody nerezový. U těch posledních modelů jsem o tom neslyšel.
Naposledy editováno 17.09.2012 21:53:08
1 reakcí na tento příspěvek Kupuju ER5
A ne neměním to za horneta, ale přítelkyně si dělá řidičák, tak ji vybírám její mašinku
O slevu jsem si už řekl a cenu jsem již trošku sundal dle svých finančních možností.
Můžu poprosit na to si dát pozor a resp kde ty všechny srandy najdu ? Jako o tlumičích vím, že maji snahu praskat pokud moto byla položena, jelokož výfuk na ně při padu tlačí, Olej si taky skontroluju, ale slysel jsem že ER 5 prej chčijou u výfuku a pak pod tou hlavou, může to znít divně, ale nejsem zrovna mechanik, tak můžete mě polopatě říct kde přesně kouknout a co bych tam neměl najít ? :)
Nalepky apod pak půjdou dolů, to už jsou detaily.
Resp je to pro přiťulu a tam to vidím na nějaké to odření a podobně, takže tohle bude moto pro ní na naučení a nechci zbytečně do ER 5 dávat 55 000, když jsem za svého horneta daval 60 000.
1 reakcí na tento příspěvek Kupuju ER5
Ano vím, přiťule už dostává školení jak s moto zachazet, ale nedělam si vrásky , že ji nebude drtit. Zase nechci ať se mě na nějakém šrotu zabije jak ji to v otáčce střelí apod.
Proto prosím komenty k moto v úvodním postu
A berte zřetel že nenalíta za sezónu 10 000 km
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kupuju ER5
Weithfisto píše: O te moto co tady posoval kolega co ma najeto 4500 ani neuvažuju, bavím se jenom o te co je v mém uvodním přispěvku.
Ano vím, přiťule už dostává školení jak s moto zachazet, ale nedělam si vrásky , že ji nebude drtit. Zase nechci ať se mě na nějakém šrotu zabije jak ji to v otáčce střelí apod.
Proto prosím komenty k moto v úvodním postu
A berte zřetel že nenalíta za sezónu 10 000 km
To vůbec není o šrotu, hnutej rám může mít i motorka za 100 000 Kč, stejně tak hadičky atd. Pokud nechceš, aby se přítulka na motorce nerozšlehala, žádnou jí nekupuj :) Ale teď vážně- pokud chceš mít jistotu, stejně budeš muset povyměňovat kde co, i když motorka bude zánovní (rozhodně se vyplatí nechat vymněit olej, brzdovku, chladící kapalinu, kouknout se, jeslti jsou v cajku ložiska, vyměnit klasickou hadičku za pancéřovku, zkontrolovat řetězovku...). Spíš než kvůli technickému stavu, bude pár zapříčiněnej nedostatkem zkušenností. Ale nerad bych ti bral iluze a vnucoval své vlastní názory.
Hnuty tam a pdobné věci to poznas po jízdě, spíše myslím to že tady u te moto opovidá cena staří apod, ale koupit nejaký stroj za 28000 kde za ty peníze ti nabizi skoro funglovku, tak to je peklo.
tady u téhle moto na první pohled nevidím žádné srajdy z fotek a zbytek se dozvím až při osobním otestování.
Janek píše: A cena?
Osobně bych šel pouze do ER5 v origo stavu, tedy i s origo výfukem.
Co třeba tahle ? Pokud sedí i km, tak je to opravdu skoro nová motorka.
Edit: už jsem to našel 43000,-.
Radši bych si připlatil za tuhle
Podívej se na značení data výroby na přední gumě, při 4.500 a 9.000 km by měly mít původní přední gumu (u těch 9.000 mohl měnit obě najednou, u 4.500 by měly být přední zánovní a zadek napůl sjetý)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kupuju ER5
Weithfisto píše: ....Můžu poprosit na to si dát pozor a resp kde ty všechny srandy najdu ? Jako o tlumičích vím, že maji snahu praskat pokud moto byla položena, jelokož výfuk na ně při padu tlačí, Olej si taky skontroluju, ale slysel jsem že ER 5 prej chčijou u výfuku a pak pod tou hlavou, může to znít divně, ale nejsem zrovna mechanik, tak můžete mě polopatě říct kde přesně kouknout a co bych tam neměl najít ? :)
Podívej se na uchycení budíků, protože když tahle mrška padne byť "ze stojánku ", tak právě uchycení (bílý plast, který je pod těmi "chromovými" kloboučky) rádo praskne. Je to na 3 šteftech a pokud je nějaký z nich ulomený, budíky se dost pajtlují. Na funkci to nemá vliv, ale kdybys to našel, možná by ti to pomohlo upravit cenu. Ten plaststojí cca 1700,-.
Dál se třeba podívej na podsedlový plasty, co navazují na nádrž. Jsou jen nacvaklý v dumě a taky dost často praskne ten hříbek, který je součástí plastu a zasouvá se do gumy.
Při jízdě, a už to tu někdo zmínil, se dost často stává, že když třeba v 50 pustíš řídítka, tak mají hodně velkou snahu se rozkmitat. Je pravda, že se jezdí s rukama na řídítkách, ale rozhodně to není milý. Osobně nevím, jestli je to jen problém u bouraných kusů nebo všeobecně. Mně to dělala, ale byl to lehce bouraný kousek.
Jinak asi jen standardní kontrola. Problémy s hlavou jsem zaregistroval jen u starších strojů a spíš u GPZ než ER5, ale i tam se to občas stane. Já měl u té své hlavu dole (netěsný ventily) a křivá nebyla. Jinak oprava i třeba té hlavy je vcelku nenáročná, ventily si taky sešteluješ na chodníku . Určitě dobrá volba
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kupuju ER5
Ted něco přímo od prodejce.
Er5 sem kupoval jako novou v Přerově.Asters Kawasaki.Dnes už tam není.Jelikož jsem vyučenej automechanik.Tak mám ke strojům jistej vztah.
Od prvních km jsem ji zajížděl pěkně lehce a zvolna.Přesně podle návodu a citu.Mám ji opravdu rád.Kdybych nemusel,tak si ji nechám.Jenže uvažuji o větším cestáku.
Erka je udržovaná a leštěná co to jen jde.Na každém srazu erek co jsem byl,vzbuzovala obdiv.Najeli sme spolu opravdu moc.2x chorvatsko,1x Itálie.+ běžné vyjíždky po okolních státech.Nikdy mě nikde nenechala.Ježděná převážně v 1 obsazení.Za technický stav a stav tachometru ručím.
Originál výfuk už nemám.Prodal sem ho.Na co bych ho držel doma.Ladák má lepší zvuk a vypadá taky dobře.Havarovaná ani padená nikdy nebyla.Co se týče doplnků,každý má svůj vkus.Vše je origo,až na výfuk.
Samozdřejmě drobné oděrky jsou.Ale tomu se člověk běžným užíváním nevychne.
Poslední záznam v servisce je při 21.129km 2008 Motova Břeclav.Pak jsem si servis dělal sám u kamaráda v motoservisu.Žádné úniky provozních kapalin nejsou.Každoročně výměna oleje + filtr.Kontrola seřízení ventilů a karburátorů.Jednou za 2 roky nové svíčky.Vždy bez problémů.Letos i novej vzducháč.Motor je jednoduchej s karburátorem.Prověřená klasika.
Řetěz čistím a mažu systémem kettenmax.Úžasná věc.Krásně čistej i namazanej.
Tod vše.Další dotazy rád zodpovím.Nikomu ji nenutím.
Naposledy editováno 19.09.2012 10:28:19
To připadné prolínání chladicky ma na svědomí spatnej ,,O,, kroužek....halířová položka.
Sam jsem ER5 taky jezdil dva roky a bez problemu
Tuhle tuto znam od novoty....a dam za to ruku do ohne,že to co je psano,je pravda.
A nejvic se mi libí reakce panu chytrych,co sežrali modro sveta a moto neviděli,ani neprojeli a jako první radu dají...hlavně sraz cenu.
jinak pro starou kup nějakou starou .. nejlíp 350 ta nejede,nebrzdí,nezatáčí.. když na tomhle přežije sezonu tak pak něco lepčího .. pro začátečnici je to škoda zachvilku to bude sedřený.. takže ty nálepky co postrháváš zas budeš lepit nazpět..
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Kawasaki ER5 Kawasaki ER 5 | Pavel500 | 13 | 26.4.2024 v 04:32 Ubrus1 |
Motorka A2 35kw pro trpaslíka Suzuki GS 500E, Honda CB 500, Kawasaki GPZ 500, Kawa... | sasasasa | 29 | 25.3.2024 v 17:59 mRKEF |
Karbce Kawasaki ER 5 | ostrava | 1 | 10.3.2024 v 16:53 ja1 |
Kde brát náhradní díly Kawasaki ER 5 | kastanbabeťťák | 4 | 8.2.2024 v 12:45 Pedl |
Nefunkční tachometr Kawasaki ER 5 | XkovixCZ | 3 | 6.10.2023 v 19:22 Ozzy_ |