globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: 2013 Yamaha R6 - celkem nuda
16.9.2012 v 14:42
Tak co na to říkáte chlapi? Yamaha se moc nepředvedla s "eršestkou" pro příští rok...stále stejná písnička, zato kawasaki má novou šestku. Podle mě se ta 2013 moc prodávat teda nebude...
Yamaha R6 2013

1 reakcí na tento příspěvek 2013 Yamaha R6 - celkem nuda

16.9.2012 v 15:35 | Nahoru | #1
Tak je to Yamaha, co bys čekal, emoce a krásnej design?

2013 Yamaha R6 - celkem nuda

16.9.2012 v 15:38 | Nahoru | #2
Tak design mela yamaha vzdycky nejlepsi.

(reakce na) 2013 Yamaha R6 - celkem nuda

16.9.2012 v 16:03 | Nahoru | #3
Jindrej> ty se vubec nevyjadruj

2013 Yamaha R6 - celkem nuda

16.9.2012 v 16:23 | Nahoru | #4
tak tadle r6 se hodne povedla i kdyz od 2006 se moc nezmenila...Asi se bojej rozhazet si klientelu

2013 Yamaha R6 - celkem nuda

16.9.2012 v 17:58 | Nahoru | #5
Pořád stejné

2013 Yamaha R6 - celkem nuda

16.9.2012 v 18:23 | Nahoru | #6
Yamaha předvedla nové barvy?
Překvapivě modro-bílo-černá, černá a červeno-bílo-černou. No, tak to vlastně nepředvedla nic nového

1 reakcí na tento příspěvek 2013 Yamaha R6 - celkem nuda

16.9.2012 v 18:28 | Nahoru | #7
kawa je nepoužitelná pro okruhové jezdce .. s obsah 636 to posrala a nevím proč tam cpou kontrolu trakce když na okruhu to jezdit nebude.
Jedině že by udělalí i ZX6RR s obsahem 600 ale ta bude zase asi dost drahá.
Pro mě je pořád R6 hotová motorka z krámu rovnou na okruh, to jest tam kam patří ..

1 reakcí na tento příspěvek 2013 Yamaha R6 - celkem nuda

16.9.2012 v 19:56 | Nahoru | #8
Vypada to trochu jak stopetadvaca...

2013 Yamaha R6 - celkem nuda

16.9.2012 v 19:57 | Nahoru | #9
Aspon budou dily z bouracek Ono to ma svoje vyhody, kdyz je to od roku 08 uz stejna masina

(reakce na) 2013 Yamaha R6 - celkem nuda

16.9.2012 v 19:57 | Nahoru | #10

pylot píše: Vypada to trochu jak stopetadvaca...



I se TO tak ridi

(reakce na) 2013 Yamaha R6 - celkem nuda

16.9.2012 v 19:58 | Nahoru | #11

DavR1 píše: kawa je nepoužitelná pro okruhové jezdce .. s obsah 636 to posrala a nevím proč tam cpou kontrolu trakce když na okruhu to jezdit nebude.
Jedině že by udělalí i ZX6RR s obsahem 600 ale ta bude zase asi dost drahá.
Pro mě je pořád R6 hotová motorka z krámu rovnou na okruh, to jest tam kam patří ..



Kawa od 09 uz pouzitelna je (jak predvadel malej Halbich i dalsi), ale tak uz jen tim ze R6tek jezdi nejvic je to proste nejrozumnejsi volba pro amatery ...

2013 Yamaha R6 - celkem nuda

16.9.2012 v 20:06 | Nahoru | #12
koukni se kolik v malých stockách a supersportech jezdí R6tek a pochopíš proč netřeba měnit :) a ostatní se marně snaží

2013 Yamaha R6 - celkem nuda

16.9.2012 v 20:06 | Nahoru | #13
zadna zmena. Skoda. Tedle design se poved, ale je tu uz od roku 06, coz je sakra dlouho. Jedine ten vejfuk je delsi - hnusnejsi. Nevim proc nenechali ten kratsi (tusim ze rok 08,09,10)

1 reakcí na tento příspěvek 2013 Yamaha R6 - celkem nuda

16.9.2012 v 20:25 | Nahoru | #14
kratší vejfuk byl na starších (2006,2007) jinak rozdíl mezi 2006/2007 a 2008 - 2013 je drobnej v podsedlovce a ten "pindík" v masce je u novějších protáhlejší respektive to světlo v něm

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 2013 Yamaha R6 - celkem nuda

16.9.2012 v 20:35 | Nahoru | #15
Dave3991> těch rozdílů je o mnoho víc, vlastně se od roku 08 jedná o uplně jinou motorku, každá kapota je jiná a nelze zaměnit včetně zadního sedla, lešení je jiné, uchycení zrcátek už není přes kapotu, nadrž nejde zaměnit, je uplně jiná hlavně díky airboxu který je vyšší skrze proměnné sání což dělá z R6 od 08 uplně jinou motorku s velkým rozdílem ve spodních otáček.
Jsou tam jiné čidla na rampě, výfuků jsou tři druhy 06-07, 08-10, 11-12.atd
Prostě když R6 tak 08+

(reakce na) 2013 Yamaha R6 - celkem nuda

16.9.2012 v 20:46 | Nahoru | #16

DavR1 píše: Dave3991> těch rozdílů je o mnoho víc, vlastně se od roku 08 jedná o uplně jinou motorku, každá kapota je jiná a nelze zaměnit včetně zadního sedla, lešení je jiné, uchycení zrcátek už není přes kapotu, nadrž nejde zaměnit, je uplně jiná hlavně díky airboxu který je vyšší skrze proměnné sání což dělá z R6 od 08 uplně jinou motorku s velkým rozdílem ve spodních otáček.
Jsou tam jiné čidla na rampě, výfuků jsou tři druhy 06-07, 08-10, 11-12.atd
Prostě když R6 tak 08+



Exactly !

Nejradeji presne 08-09 Ale i ten zbytek je fajn.

Naposledy editováno 16.09.2012 20:46:50

(reakce na) 2013 Yamaha R6 - celkem nuda

16.9.2012 v 20:55 | Nahoru | #17
DavR1> tak tak. prvni "new skool" design R6 mely taky dlouhej doutnik. Pak kratkej a ted zas dlouhej

2013 Yamaha R6 - celkem nuda

16.9.2012 v 22:04 | Nahoru | #18
Netvrdím, že tento design není povedenej, vypadá pěkně, o tom žádná... ale už je to moc okoukaný a imho by to chtělo nějakou změnu zase

2013 Yamaha R6 - celkem nuda

17.9.2012 v 09:50 | Nahoru | #19
poslední úpravy byly až v 2010, i když designově malé:
http://www.motorkari...inky-2010-14552.html

2013 Yamaha R6 - celkem nuda

17.9.2012 v 09:55 | Nahoru | #20
Je to věc vkusu, ale já bych ten design taky neměnil, vyjma případných drobných úprav. Vypadá to dobře, jede to dobře, tak proč do toho répat. A propo... líbí se mně určitě víc jak ta nová Kawa, ale to může být i tím, že jsem věrný značce Docela mě ale štve, že R1 dělají čímdál škaredější Zase můj suběktivní názor, ale ta motorka prostě čumí jak debil Nehledě na to, že bych asi nechtěl vyšťárávat muchy kolem těch ohavných čoček. Tam se designér trochu učmrkl

1 reakcí na tento příspěvek 2013 Yamaha R6 - celkem nuda

17.9.2012 v 11:51 | Nahoru | #21
ke stupackam ok, reseni vejfucku a drzaku RZ k zbliti... jinak pekna prdelka...

(reakce na) 2013 Yamaha R6 - celkem nuda

17.9.2012 v 11:57 | Nahoru | #22

kratod píše: ke stupackam ok, reseni vejfucku a drzaku RZ k zbliti... jinak pekna prdelka...



Jojo, bez zbytecnosti TO vypada lip

1 reakcí na tento příspěvek 2013 Yamaha R6 - celkem nuda

17.9.2012 v 23:10 | Nahoru | #23
DavR1> tak ty spodní otáčky u r6 08+ dělá ta variabilní dýlka sání, neměl jsem možnost na tom jet sám jezdim stařičkou r6 (1999), ale vím že když chceš jet pořádně tak stejně pod 8tisíc ti ty otáčky nemůžou spadnout a snad se to prej i na okruhový ježdění vyndává, takže tak trochu zbytečnost, ne ?

(reakce na) 2013 Yamaha R6 - celkem nuda

17.9.2012 v 23:20 | Nahoru | #24

Dave3991 píše: DavR1> tak ty spodní otáčky u r6 08+ dělá ta va\riabilní dýlka sání, neměl jsem možnost na tom jet sám jezdim stařičkou r6 (1999), ale vím že když chceš jet pořádně tak stejně pod 8tisíc ti ty otáčky nemůžou spadnout a snad se to prej i na okruhový ježdění vyndává, takže tak trochu zbytečnost, ne ?



Neni, na start, vracaky a sikany, a kdyz udelas chybu se ti TO hodi

Naposledy editováno 17.09.2012 23:20:36

2013 Yamaha R6 - celkem nuda

23.10.2012 v 21:19 | Nahoru | #25
ty nove barvy jsou nahodou pekny

2013 Yamaha R6 - celkem nuda

24.10.2012 v 12:20 | Nahoru | #26
Mně se design od roku 2006 zrovna moc nelíbí. Ale kdybych se ted po litru vrátil k šestkám, šel bych do yamahy znovu právě kvůli tomu, jak svkěle jezdí.

2013 Yamaha R6 - celkem nuda

4.2.2013 v 20:53 | Nahoru | #27
trochu smutny mit stejnej design od roku 2007 :(
Aspon cernozlata raven 2009 zlevni :D
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Záhada s baterií Yamaha YZF-R6 Hašlik 11 16.5.2024 v 15:27 pavelgl1
Volnobeh Yamaha YZF-R6 sete111 1 27.4.2024 v 09:38 kokoška.
Označení ložisek v kyvné vidlici Yamaha YZF-R6 Hašlik 4 25.4.2024 v 10:03 Slow
yamaha yzf r6 RJ09 Yamaha YZF-R6, Yamaha YZF-R6R Yamahatorr 2 15.3.2024 v 18:23 Yamahatorr
Vymena lozisek v krku rizeni [1, 2] Yamaha YZF-R6 harwey10 35 5.2.2024 v 13:58 Gahan37


TOPlist