paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Tiger 900
11.9.2012 v 12:46
Zdravím, rozhoduji se nad koupí Tigera 900 (do r. 1997) především na cestování a taky do středně těžkého terénu. Chtěl bych ho odlehčit a lehce upravit, ale než do toho půjdu tak by mne zajímalo kolik vlastně váží a jak je to s těžištěm - prý je dost nahoře. Zkoušel jsem hledat informace, ale není jich mnoho a často se trochu rozcházejí, hlavně právě o hmotnosti. Chtěl bych se proto optat majitelů kolik vlastně váží - dle TP, nebo jestli ho nezkoušeli přímo zvážit. Většinou je psána hmotnost (dry) 210kg nebo 220kg, nebo se uvádí hmotnost okolo 250kg s plnou nádrží. Také by mne zajímalo, jestli se setkali s nějakou opakující se závadou. Díky za každou informaci.

Tiger 900

11.9.2012 v 13:02 | Nahoru | #1

Tiger 900

11.9.2012 v 13:04 | Nahoru | #2
Počítej také s tím, že když to odlehčíš což v zásadě jde tak do toho také nasypeš dost peněz a s cenou se dostaneš jinam. Tudíž počáteční investice bude nižší, ale výsledná cena vyšší.

1 reakcí na tento příspěvek Tiger 900

11.9.2012 v 13:13 | Nahoru | #3
Diskuze mám pročtený i včetně odkazů. Zajímají mě právě konkrétní data, proto jsem toto založil, když budu vědět kolik opravdu váží, tak budu vědět na kolik to snížím a kolik do toho dám peněz. Do podvozku sahat nechci. Vycházet chci od toho borce z Německa (projekt tiger trail), ale zvolit levnou a jednodušší cestu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tiger 900

11.9.2012 v 14:08 | Nahoru | #4
regit> Levná a jednodušší varianta neexistuje to mi věř. Já předělával 955i a jen výfukovej systém mě vyšel na nějakých 17 tis. k tomu vydle a podobné věci a najednou v tom jsi za 50 tis. jen to hvízdne.

Tiger 900

11.9.2012 v 14:13 | Nahoru | #5
toto z toho udělej

jinak ta hmotnost bude 250 Kg včetně náplní.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tiger 900

11.9.2012 v 14:25 | Nahoru | #6
Pegos> Proč si předělával výfukovej systém a vidle?

(reakce na) Tiger 900

11.9.2012 v 14:44 | Nahoru | #7
Hofner> No jelikož jsem s tím jezdil dost v terénu a potřeboval jsem to trochu zvednout tak jsem si nechal dát svody podél motoru čímž se zvedla světlá výška o 10 cm no a když už se dělaly svody tak jsem nechal udělat i výfuk tenax čímž jsem dosáhl krásného zvuku a i o nějaké to kilo šla váha dolů. A vidle jsem tam dával WP plně stavitelné a mohl jsem tam tím pádem dát i 21 kolo.

Tiger 900

11.9.2012 v 14:46 | Nahoru | #8
Jinak snižovat váhu na 900 když s tím nechceš jezdit velký terén nemá vůbec smysl. Stačí když si do předních vidlí dáš progresivky s hustším olejem a to samé na zadek jiná pružina a nechat si tam dát hustší olej. Vše ostatní pro normální provoz nemá smysl.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Nastavenie karburátorov na Triumph ... Triumph Tiger 900/885i Amako 2 5.10.2022 v 13:24 Kalep
Repas zadního tlumiče Triumph Tiger 900/885i, Triumph Tiger 955i čabry 11 16.9.2022 v 14:05 jetam
Nejede a nejede Triumph Tiger 900/885i danielbx 24 21.3.2021 v 10:13 danielbx
Triumph Tiger 855 servisní manuál Triumph Tiger 900/885i virusek 10 12.9.2020 v 09:03 virusek
Triumph Tiger 885 karburátor nejde ... Triumph Tiger 900/885i milanvfr 6 31.8.2020 v 02:59 Howdy


TOPlist