EDIT: Ještě by připadalo v úvahu že ti to někde přisává falešnej luft.
Naposledy editováno 08.09.2012 20:55:51
1 reakcí na tento příspěvek Jawa 250/559 panelka zasekavani plynu
1 reakcí na tento příspěvek Jawa 250/559 panelka zasekavani plynu
Security píše: proboha to je fuk, jestli se spletu o nejake pismenko nebo co, proste pisu rychle a nekoukam na klavesnici, ale to uz neresme
Kdyby ses překlepl o pár písmen, tak budiž, ale Ty tam máš těch překlepů tolik a navíc je to gramaticky takový mišmaš, že je opravdu trochu potíž pochopit, co tím chtěl básník říci. Takže si zameť před vlastním prahem a nenapadej hned ostatní a nenadávej jim do blbců!
david.gsf na nesrozumitelnost Tvého zadání slušně poukázal, navíc Ti rovnou napsal možné příčiny závady a Ty místo vděku jej hned označíš za blbce. To si dovoluješ až moc, když navíc David s Tebou husy nepásl... uvědom si, kolik je Tobě a kolik je jemu. A vůbec, tady jseš na veřejném fóru, tak se rač chovat slušně, chlapečku! A především se nauč psát a Davidovi by ses měl omluvit!
A to, co píšeš v příspěvku č. 4, je také taková kupka hnoje, že by se v tom hejno slepic nevyznalo. Ale když tam píšeš, co všechno už jsi kontroloval a seřizoval a nepomáhá to, tak to je opravdu takový problém sundat hlavu a kouknout se, jak vypadají hlava, píst a válec zevnitř?
Když motor nezhasne po odpojení svíčky, tak to není "asi" samozápal, ale určitě. Nic jiného to být nemůže. A samozápaly způsobují žhavá místa ve spalovacím prostoru, tedy karbonové úsady, přehřátá svíčka, nebo nepravidelné "klepání" má obvykle na svědomí příliš velký předstih, nebo palivo s příliš nízkým OČ.
Také pozor s tím olejem... mnohokrát se to tu řešilo a co člověk, to jiný názor, ovšem většinou se shodnou na tom, že M2T zase tak tragicky nekarbonuje a závisí to hlavně na správném seřízení motoru. Navíc motor ja na takovýto olej konstruován a použití moderních syntetických olejů, které jsou na tom s viskozitou a mazacími vlastnostmi (nízkootáčkový motor vyžaduje zcela jiný olej, než moderný rychloběžný) zcela jinde, může paradoxne nadělat víc škody, jak užitku. Takže raději vyčistit výfuky (asi nezbyde nic jiného, než vypálení, o tom je tu také dost vláken) a jezdit na předepsaný olej.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Starý motor Jawa Nezařazené | Dajdo84 | 5 | 6.4.2021 v 10:48 Dolin |
Babetta BVH-1 - veteránisti a znalc... [1, 2] Jawa Nezařazené | FiZzeR | 58 | 21.9.2020 v 21:58 FiZzeR |
Jawa 175/505 rykša, problém s couvá... Jawa Nezařazené | Johny79 | 23 | 11.11.2019 v 07:42 jawarmaniak |
Jawa 500/824 Boxer - kde je k viděn... Jawa Nezařazené | Bert-Jawatesty | 12 | 1.6.2019 v 12:34 MartinED250 |
Sedadla na veterána Jawa Nezařazené | chmatak1973 | 4 | 25.11.2017 v 08:12 V_i_c_i |