jsem asi 2 měsíce po složení řidičáku na moto, předtim zkušenosti veškeré žádné. Jezdím na 535 Viragu jak to jde, ale nemá to šťávu, peru se s tím, trápím se na tom, prostě mi to nejde, jak bych si představovala, motorku nemám prostě v ruce..Ale nechci to vzdát. Pomýšlela jsem na motoškolu u Míry Lisého, nevím zda to pomůže, ale chtěla bych to zkusit, třeba prostě dělám něco špatně a nechci si fixovat zlozvyky. Doma mi nemá kdo poradit. Máte někdo zkušenost s touto motoškolou? Nebo s jinou? Má to cenu? Nebo se prostě jen musím "vyjezdit"? Dík za odpovědi.
Naposledy editováno 28.08.2012 20:10:03
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motoškola s Mírou Lisým
To Jasna: myslím, že na začátek sis zvolila na ovládání to nejnáročnější, cos mohla - choppera. Já začla z nuly na GSR600 (Zlatuška) a přestože jsem byla také bez předchozích zkušeností, měla jsem s ní od začátku pocit, že řídím motorové kolo - tak to bylo přirozené a na motorku snadné. Pokud nemáš možnost zdokonalovat se na snáze ovladatelném stroji, určitě investuj do kurzu. Pomůže ti odstranit mnohdy i zbytečné bloky. Já se k Mírovi taky chystám, tak třeba se tam potkáme .
Naposledy editováno 04.09.2012 19:08:31
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motoškola s Mírou Lisým
Neptunka píše: Tak to jsme asi chodily do stejné motoškoly. Mohu potvrdit, že tento neskutečný fakt se skutečně stále děje. I já byla donucena odřídit motoškolu na zadní brzdě a to prosím i za deště se slovy, že "v těch rychlostech, ve kterých my budem jezdit, ta zadní stačí" a na přední jsem nesměla sahat". Instruktor zřejmě historicky s nějakým žákem přelítl přes řidítka, když to zahamstl na předek. Naštěstí mě na tenhle až nebezpečný nesmysl všichni motozkušení kamarádi upozornili, takže jsem se hned od první chvíle učila na své motorce pracovat s přední brzdou a pokud si dobře vzpomínám, od autoškoly jsem tu zadní nepoužila (zaplaťpámbu to nebylo potřeba).
To Jasna: myslím, že na začátek sis zvolila na ovládání to nejnáročnější, cos mohla - choppera. Já začla z nuly na GSR600 (Zlatuška) a přestože jsem byla také bez předchozích zkušeností, měla jsem s ní od začátku pocit, že řídím motorové kolo - tak to bylo přirozené a na motorku snadné. Pokud nemáš možnost zdokonalovat se na snáze ovladatelném stroji, určitě investuj do kurzu. Pomůže ti odstranit mnohdy i zbytečné bloky. Já se k Mírovi taky chystám, tak třeba se tam potkáme .
Vis jake by to muselo mit brzdy a rychlost aby instruktor letez pres riditka? ... Realne jde spis o to, ze lidi maji tendenci brzdit v zatacce kde je to proste pruser. Muj instruktor v autoskole mi ukazoval par mist kde se "minuly tyden" vyvalel, protoze zak zacal brzdit. Mimochodem, nepouzivani zadni na chlubeni neni
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motoškola s Mírou Lisým
dizzi píše: Vis jake by to muselo mit brzdy a rychlost aby instruktor letez pres riditka? ... Realne jde spis o to, ze lidi maji tendenci brzdit v zatacce kde je to proste pruser. Muj instruktor v autoskole mi ukazoval par mist kde se "minuly tyden" vyvalel, protoze zak zacal brzdit. Mimochodem, nepouzivani zadni na chlubeni neni
Pro vysvětlení - přeletěl přes řidítka bylo obrazně řečeno, a ať už byl důvod jeho zákazu používat přední brzdu jakýkoliv, je to zhovadilost. A nevšimla jsem si, že bych se čímkoliv ve svém sdělení chlubila.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motoškola s Mírou Lisým
v4o píše: Neptunka> Dizzi asi myslel, že by jsi se neměla "chlubit" tím, že nepoužíváš zadní brzdu, protože je to špatně, správně se brzdí oběma. Zadní je síce méně účinná, ale pomáha stabilizovat motorku.
A zrovna u choppera (kterého má Jasna) má díky více vzadu položenému těžišti brzdění zadní brzdou větší význam než u kterékoliv další motorky...Naposledy editováno 07.09.2012 16:12:59