globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Špatné starty - hledání důvodu
27.8.2012 v 13:28
Zdravim, co jsem pořídil fazera, tak mi špatně startuje a to za studena, jak se sytičem tak bez něj, nebo na půl, prostě bez plynu si neškrtne. jakmile se zahřeje problém mizí.

Poptal jsem se pár lidí a dost se lišili v názorech.
1) problém je normální, u litrových motorek a zvlášť pak u fazerů je to normal
2) problém v nastavení karbců + čištění
3) špatné ventilové vůle
4) svíce
5) podtlaky (ty jsem vyloučil že je dělal předchozí majitel před prodejem, ale člověk nikdy neví)

Co jsem měl motorky a byl nastavoval ventilové vůle, nidky se neprojevovalo startama, ale zatím je to nejčastější možnost co si lidi myslí, a teď se tedy obracím na vás, který mse podobný problém stal nebo byste věděli co s tím.
Předem díky.
Anketa:
podtlaky
0%
0
ventilové vůle
8%
1
svíce
23%
3
v pořádku
38%
5
karbce
31%
4
Předchozí
1 2
Následující

Špatné starty - hledání důvodu

27.8.2012 v 14:34 | Nahoru | #1
já taky musím lehce přidat plyn a cca 3-5 sek držet startér, za tepla chytá mnohem líp ale musí být taky lehce přidaný plyn
ještě by to mohly být vyběhaný kroužky ne ?

E:písmeno

Naposledy editováno 27.08.2012 14:35:38

Špatné starty - hledání důvodu

27.8.2012 v 15:01 | Nahoru | #2
co sem kecal s lidma, tak tohle má prakticky každej litrovej fazer, tak bych to asi nak neřešil, hlavně že startuje ne?

Špatné starty - hledání důvodu

27.8.2012 v 16:29 | Nahoru | #3
U FZS 1000 je to úplně normální . Při studeném startu přidej nepatrně plyn.
Takhle protivná při studeném startu je pořád, nemá to nic společného s ventily.

Špatné starty - hledání důvodu

27.8.2012 v 16:53 | Nahoru | #4
no vidíš, další co ti tvrdí že je to normální :)

1 reakcí na tento příspěvek Špatné starty - hledání důvodu

27.8.2012 v 17:23 | Nahoru | #5
No nevím jestli je to normální...
Můj startuje za studena uplně v pohodě jen to chce trochu plynu....
A nevím co si představujete, že drknete do starteru a už vrčí....
U mě max tak 1 vteřina a vrčí...
Startuje za tepla stejně jak za studena...jen se sytičem...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Špatné starty - hledání důvodu

27.8.2012 v 19:06 | Nahoru | #6

kakac píše: No nevím jestli je to normální...
Můj startuje za studena uplně v pohodě jen to chce trochu plynu....
A nevím co si představujete, že drknete do starteru a už vrčí....
U mě max tak 1 vteřina a vrčí...
Startuje za tepla stejně jak za studena...jen se sytičem...



Ale o tom on mluvi, ze musi dat trosku plynu. To neni u vetsiny motorek potreba.

(reakce na) Špatné starty - hledání důvodu

27.8.2012 v 20:17 | Nahoru | #7

SirIndy píše: Ale o tom on mluvi, ze musi dat trosku plynu. To neni u vetsiny motorek potreba.


Jooo ...jestli řeší to že nenastartuje za studena bez trochu plynu ....
Tak pak je to u Fazeru normál......
U Bandita zas bylo to že ses nesměl za studena křivě na plyn ani podívat ,natož se ho dotknout..... jinak ulití svíček..

Špatné starty - hledání důvodu

27.8.2012 v 21:18 | Nahoru | #8
já startuju za tepla i za studena s půlkou plynu, jak na fazeru tak na jawách

Špatné starty - hledání důvodu

27.8.2012 v 23:20 | Nahoru | #9
Já zatim co jsem měl motorky, jak 125 nakopávačku tak Cbčko 500 starty bez plynu na první cvaknutí jakýkoli podmínky, bratr všechny svý motorky kromě jednoho pochcanýho DRZka taky, tak člověk začne bejt nervózní

1 reakcí na tento příspěvek Špatné starty - hledání důvodu

27.8.2012 v 23:24 | Nahoru | #10
a jinak pístní kroužky? to by to startovalo jak za studena nebo za tepla pořád stejně špatně ne?

(reakce na) Špatné starty - hledání důvodu

27.8.2012 v 23:28 | Nahoru | #11
Endor> tak kroužky poznáž hlavně podle toho jestli ti papá olej a podle komprese. Jinak mě CB 500 taky chytá bez plynu, fazer je prostě fazer lehce přidat a aspoň u mě chvíli držet plyn

1 reakcí na tento příspěvek Špatné starty - hledání důvodu

27.8.2012 v 23:42 | Nahoru | #12
olej si bere lehce, ale to snad každá starší velkoobjemová motorka ne? bratr lije do VTR skoro pořád a s motorem nemá absolutně nic

Špatné starty - hledání důvodu

27.8.2012 v 23:50 | Nahoru | #13
Já za studena problém nemám. Fakt naskočí na crvknutí. Se sytičem, bez plynu. U teplý to občas maličko plynu chce.

když bych hledal důvod horších startů, tak bych šel cestou: 1.prověřit funkci sytiče, 2.nový svíce, 3.seřízení karburátorů.....víc mě nenapadá

Naposledy editováno 27.08.2012 23:52:29

Špatné starty - hledání důvodu

28.8.2012 v 00:19 | Nahoru | #14
to bylo první co jsem udělal, táhlo sytiče, poloha i max stav sytiče, všechno funguje, zejtra se jdu mrknout na svíčky

1 reakcí na tento příspěvek Špatné starty - hledání důvodu

28.8.2012 v 12:47 | Nahoru | #15
Klidně hledej,ale nic nenajdeš. Prostě vlastnost fazera 1000. To je jak s olejem - bere klidně 0,5/1000km - můžeš vyměnit půl motorky a bude to uplně to stejný. Holt 20V si rád veme.

1 reakcí na tento příspěvek Špatné starty - hledání důvodu

28.8.2012 v 13:23 | Nahoru | #16
Ale jak tady píšou některý fazery starty na brknutí, takže kus od kusu? V tom něco musí být ne?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Špatné starty - hledání důvodu

28.8.2012 v 13:26 | Nahoru | #17

Endor píše: Ale jak tady píšou některý fazery starty na brknutí, takže kus od kusu? V tom něco musí být ne?



co mě ještě napadá, tak vliv může mít i kvalita benzínu, ale předpokládám, že řešíš dlohodobější problém a ne něco co trvá od posledního tankování...

(reakce na) Špatné starty - hledání důvodu

28.8.2012 v 13:26 | Nahoru | #18
mira xj> jedna paní povídala že u toho oleje pomůže vyměnit písty s kroužkama, ale je to prý 20 tis. záležistost, takže je lepší dolévat olej
mě osobně bere fazer max 0,1/1000km- takže spokojenost
cb500 nebere nic
svícama to podle mě nebude, ješte by mohla být horší pumpa ne ?

(reakce na) Špatné starty - hledání důvodu

28.8.2012 v 13:28 | Nahoru | #19
Dave81> ale mohl by zkusit natankovat 100 oktanů co to udělá, prý to pročišťuje palivovou soustavu

Špatné starty - hledání důvodu

28.8.2012 v 13:39 | Nahoru | #20
neberu snad žádný sráče u noname pump, teda člověk může vzít špatně u každýho když má smůlu, ale jak řikáš je to dlouhodobější, ne jen teď - zkoušim ještě kontaktovat předchozího majitele kdy mu to začalo a jestli to nějak řešil...

Špatné starty - hledání důvodu

28.8.2012 v 20:15 | Nahoru | #21
Mě to startuje blbě za studena se sytičem. Teplý motor už bez problémů bez plynu. Olej nepapá ani trošku. Najeto 38000Km. Svíčky jsem dával nový, seřizoval podtlaky a žádná změna. Jen když jsem vyčistil vzduchový filtr tak bylo malý zlepšení. Možná ještě poladit směs. Ale hlavně že nastartuje...

Špatné starty - hledání důvodu

28.8.2012 v 20:23 | Nahoru | #22
a já furt nevím co řešš, tak přidáš půl plynu a chytne to ne? kdyby si točil startérem 10 vteřin tak neřeknu...

Špatné starty - hledání důvodu

28.8.2012 v 21:31 | Nahoru | #23
Tak řešim že jo, jestli z toho vyleze nějaký pístní kroužky a vyběhanej, vylítanej motor tak spokojenej nebudu a pak to budu dál nějak řešit že jo.

Špatné starty - hledání důvodu

29.8.2012 v 08:18 | Nahoru | #24
Pří startu musím taky lehce zatáhnout za plyn, mám už z toho rutinní činost... ale při tomto "grifu" motor naskočí hned... Ještě zkus jen tak pro kontrolu napojit na baterku startovací kabely a zkus to nakopnout z baterky z auta, možná máš mrtvou baterku a má při startu malé napětí já teď měnil baterku a točí to teď jak divý, fakt citelný rozdíl, oproti té staré...

2 reakcí na tento příspěvek Špatné starty - hledání důvodu

29.8.2012 v 15:10 | Nahoru | #25
svicky jsem kontroloval nemeril teda roztec elektrod a zkusim vzduchac vycistit jestli teda nepomuze, baterku jsem meril to je drzak cely motorky :)

(reakce na) Špatné starty - hledání důvodu

29.8.2012 v 16:19 | Nahoru | #26
Endor> prď na to a jezdi dokud je pěkně

(reakce na) Špatné starty - hledání důvodu

29.8.2012 v 16:55 | Nahoru | #27

Endor píše: olej si bere lehce, ale to snad každá starší velkoobjemová motorka ne? bratr lije do VTR skoro pořád a s motorem nemá absolutně nic



To si vzal kde, ze s motorem nemam nic? Ten muze mit klidne najeto pres 100k a brat to diky vybehani, pokud to nebere pres gufera ventilu.

(reakce na) Špatné starty - hledání důvodu

30.8.2012 v 10:12 | Nahoru | #28
Endor> No já na baterce taky vždy naměřil normální hodnoty... jen když jsem nechal mašinu stát přes chladnou noc, a třeba 4 dny nejezdil tak už to bylo horší...

1 reakcí na tento příspěvek Špatné starty - hledání důvodu

30.8.2012 v 13:15 | Nahoru | #29
Tak to je jasný, ale mám ji denně v provozu a v teplý garáži.

(reakce na) Špatné starty - hledání důvodu

31.8.2012 v 20:39 | Nahoru | #30
Endor> tak jsem dnes zkoušel a nastartuji i bez plynu ale musim držet 5-10 sekund starter + sytič samozřejmností
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Kolísání otáčkoměru Yamaha FZS 1000 Fazer habrman 3 15.4.2024 v 12:13 Anders
FZS 1000 Fazer nájezd Yamaha FZS 1000 Fazer satanek66 24 20.3.2024 v 09:15 Mňojo
Nesouměrně sjetá pneu Yamaha FZS 1000 Fazer Chabra 21 6.10.2023 v 13:33 jirmanmartin
Nepravidelne sjizdeni pneu [1, 2] Yamaha FZS 1000 Fazer Johny_F 45 2.10.2023 v 22:59 Kohlstein
Rozborka vidlice Yamaha FZS 1000 Fazer Chabra 3 17.9.2023 v 17:36 gerrik


TOPlist