1 reakcí na tento příspěvek Zvuk moto3
díval jsem se do programu a našel jsem jen MotoGP 13:45 na Nově.
asi jsem se díval špatně, protože nevysílat to by si určitě nedovolili, i když u nás je možný všechno
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zvuk moto3
Závod Moto3 (19 kol) 11:00 Fanda (živě)
Závod Moto2 (20 kol) 12:20 Fanda (živě)
tady
Naposledy editováno 24.08.2012 18:13:38
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zvuk moto3
edit: díky
Naposledy editováno 24.08.2012 18:21:14
A tady konkrétně :
Fanda v pozemním vysílání
Edit : Jo a opravdu to funguje....teď jsem to naladil
Naposledy editováno 24.08.2012 18:59:49
1 reakcí na tento příspěvek Zvuk moto3
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zvuk moto3
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zvuk moto3
1 reakcí na tento příspěvek Zvuk moto3
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zvuk moto3
1 reakcí na tento příspěvek Zvuk moto3
Ten 4T maloobjemový jednoválec to zabil. Chrousti.
Říkám stále, že to SPZky vrátil po technické stránce na úplný začátek MS Tenkrát muselo být pro diváky fascinující vidět např. šestihrncovou Hondu 250 4T
Sice jsem ZXR 250 neviděl,ale zřejmě má rabbit a Virago pravdu
1 reakcí na tento příspěvek Zvuk moto3
Pokud jde o to 13leté děvče, znovu nechápu, jak ji mohou pustit na start už kvůli věku a fyzickým parametrům! Myslím, že je to nezodpovědnost, limit by měl být někde od 14 let a i to se mi na ostré motorky zdá málo!
Naposledy editováno 25.08.2012 09:31:48
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zvuk moto3
AKRO píše: Zazi> Závodní motorka by měla mít aspoň 18 000 ot/min. Těch SPZkových 14 000 a dost je hodně málo! Tady je problém, že sporťáky z krámu točí víc!
Napiš mi prosím nějaký příklad motorek (aspoň 5 modelů), které jsou na krámě a točí víc než 14 000 rpm.
To že někdo zmíní ZXR 250, která se prodávala před pětadvaceti lety a točila 19500 rpm, není pro mě argument. Chci srovnání s dnešním trendem.
A je snad jasné proč jsou ty otáčky limitované, ne? Ne že by to nedokázali roztočit na víc, ale tohle je právě to snižování nákladů. Dbá se na životnost motorů, při zachování kvalitní závodní rychlosti (Brno za >2:09). Navíc závody vyrovnanějsí než poslední sezony 125cc.
Prostě já s tím nemám problém.
1 reakcí na tento příspěvek Zvuk moto3
V posledních letech se jezdil ve dvácách Aprilia cup a ještě rozdělený na tovární a produkční stroje a to bylo dobré?
V Moto 3 jsou různé motory i celé motorky, tak to rozhodně není žádný CUP. Už v první roce jsou Moto 3 srovnatelně rychlé jako dváci na konci svého vývoje a je předpoklad, že že do 2 let budou rychlejší (podobně jako Moto2).
Důvod omezení max. otáček je každému technikovi jasný. 4 taktní jednoválec má hodně navyvážený chod a povolení vyšších otáček by mělo vliv na cenu použitých materiálů i životnost motorů (jak už tady někdo psal). Je nesmysl srovnávat otáčky jednoválce se supersportovními 4 válci. Kolik asi točí prodejní verze 4 taktních jednoválců?
Také není žádný důvod, proč by Moto 3 měly být výrazně rychlejší. V mistrovství světa je rozdíl časů na kolo u jednotlivých kategorií v Brně cca 6 vteřin a myslím že je to tak docela dobře.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zvuk moto3
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zvuk moto3
AKRO píše: bobus> Pokud se nezvednou otáčky, o moc rychlejší to nebude ani v příštích letech! Různé motory tam sice jsou, ale pokud se opět všichni drží toho SPZkového 14 000 ot, je to motoricky to samé a na motorkách se toho moc vymyslet taky nedá. Prostě, vývoj se zastavil v osmdesátých letech. Když je jednoválec 250 4T tak nevýhodný a má nevyvážený chod, proč tedy nejezdí vyváženější dvouválce?
Protože by to stálo víc peněz To je překvapení že
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zvuk moto3
bobus píše: Protože by to stálo víc peněz To je překvapení že
STÁLO BY TO JEN MALOU KAPKU V MOŘI, VE SROVNÁNÍ S PŘEDRAŽENÝMI MGP!!!
Taky se mi jeví chod 4T dvouválce jako vyváženější a snadněji točitelný a tím by byl asi vhodnější pro malý silniční sporťák, ale co už... Snahu o snižování nákladů chápu, ale zvuk aktuálních MOTO3 se mi nelíbí ani přes špičkovou péči týmových ladičů.