Vždyť dovozce dá na nádrž jen svou nálepku, tak proč by tam nemohlo být napsáno třeba Jawa? To by se muselo výborně prodávat a Jawě by to dost pomohlo! Nápady Jawy s "exkluzivními" motorkami ála Sportard jsou přece k smíchu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč Jawa také neumí
memphis.unv píše: Jindra650> nejsu fanatik, akorát se mně nelíbí tadyto zvracení na jawu za každou cenu.
kdybych byl fanatik za každou cenu tak jezdím v ochcávce.
to nejsou žádný naučený domněnky, akorát se snažím vyvracet ty vaše nesmysly jako že OPAKUJU jawa dodneška neudělala motorku co by jela, brzdila, zatáčela a podobně, případně ty vyloženě pouze psychicko-zažívací výměšky který si na nějaký hodnocení ani nehrají.
až se na sportardovi projedeš, pak se k němu vyjadřuj.
do té doby můžeš mluvit pouze o designu o kterým jsem já neřekl ani slovo protože je to věc subjektivní. faktem je to že použitý komponenty jsou prvotřídní, hotovo
už jsem myslel že dojdu v zapomění
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč Jawa také neumí
memphis.unv píše: zmulin> pokud je pravda žes četl co jsem psal já a píšeš tohle tak seš idiot protože nerozumíš psaným textu
Čoveče jak píšu.Přečet jsem si poslední dvě stránky(teď už třetí) včetně tvejch slintů o Tatrovkách,autobusech apod.Taky jsem si prohlíd tu krásnou malůvku...
Možná se spíš v tom co píšeš už ztrácíš,nebo byly ty dvě stránky na pochopení tvýho přehledu o trhu málo.
Každopádně se přidávám do toho davu,kterej si myslí,že je Sportard hnusnej a drahej,tudíž neprodejnej.
Mimochodem pochybuju o tom,že bude mít fabrika při donluvenym odběru třeba 200 a víc ks motorů stejnou cenu jako jednotlivec.Už tady je vidět jak si věřej a jak maj postavený smlouvy...
- o tom že by lidi neměli vkus jsem nenapsal ani slovo, aji když je pravda že by to bylo na delší debatu
- to že by byl sportard našláplé moderníma technologiama jsem taky nenapsal ani slovo
- a o tom že by byl za "málo peněz" jsem taky neřekl ani slovo
tim pádem ty nerozumíš psanýmu textu protože "prvotřídní" se nerovná "špičková technologie",
to že níž jít cena nemůže neznamená že by to bylo levný.
a jinak by mě zajimalo co ty vidíš na sportardu tak strašně drahýho. sečti si veškerý komponenty co na tom máš, motor minareli, předek paioli nebo jak se to píše, zadek bitubo, kyvku která neni z žádnýho posranýho jeklu, obutý continentalky atd atd a řekni mně kolik peněz ti do mudávané zbévá.
design je samozřejmě věc jiná ale pokud chceš aby fabrika zákazníky dotovala tak seš idiot podruhý
2 reakcí na tento příspěvek Proč Jawa také neumí
To,že Paioli a Bitubo uměj prvotřídní,nebo i špičkový komponenty neznamená,že zrovna Sportard tyhle použil,víš...
Minarelli je motor dobrej.Yamaha to ví,ale myslim,že už ho dlouho používat nebudou,páč je přeci jenom taky zastaralej.Maximálně nějakej upgrade přijde.
Schválně udělej anketu,kolik lidí si myslí,že je Sportard hnusnej a pak ještě jednu,jestli je za nabízený technologie drahej a až uvidíš výsledek,tak můžeš začít s tou sebekritikou.Broučku
Beru slovenskýho fulla CTM Raver3,kterej je za ty prachy super a super vybavenej i se mi líbí a je z východu a jedu do lesa.Je moc pěkně na tyhle diskuze...
1 reakcí na tento příspěvek Proč Jawa také neumí
1 reakcí na tento příspěvek Proč Jawa také neumí
Tak a teť co se povedlo , tak sai kolem 95 jawa 250/593 vodník temto. bylo to ve více variantách a motor byl suprovej a rám ušel, měli vtem pokračovat, 250ky na našem trhu by se dobře prodávaly. pak skusili 350/640 tramp - docela povedené oplastování a kyvka, až na ten prastarý motor,problém s vybracena od 80km výš,
Málem jsem zapoměl na 125 cm - pár pokusů vyšlo. dandas, spotr, dakar, motorově asi nejlepší kousky.
Berte to jen jako můj názor, nic víc. Mrak
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč Jawa také neumí
memphis.unv píše: Jindra650> nejsu fanatik, akorát se mně nelíbí tadyto zvracení na jawu za každou cenu.
kdybych byl fanatik za každou cenu tak jezdím v ochcávce.
to nejsou žádný naučený domněnky, akorát se snažím vyvracet ty vaše nesmysly jako že OPAKUJU jawa dodneška neudělala motorku co by jela, brzdila, zatáčela a podobně, případně ty vyloženě pouze psychicko-zažívací výměšky který si na nějaký hodnocení ani nehrají.
až se na sportardovi projedeš, pak se k němu vyjadřuj.
do té doby můžeš mluvit pouze o designu o kterým jsem já neřekl ani slovo protože je to věc subjektivní. faktem je to že použitý komponenty jsou prvotřídní, hotovo
Jo a kdyz uz i Cinani se naucili delat libivy design a JAWA stale ne, tak si myslim, ze je nekde chyba ....sice demagogicky namitnes, ze to je kopie velkych motorek ala V7 apod, jenze je to maloobjemovy prditko, takze ten kdo to kreslil, nemoh pouze zmensit original.
Naposledy editováno 14.08.2012 19:26:22
No asi nejlepší kousky teda co já pomatuju sem ročník 1980.
Byli 250/593 tempa dělali se v 95 roce asi 6 let v různých variantách, motor 2takt voda asi 18kw.Pak se povedl Trempík 350/640, endurko
Škoda je že vzhled a vývoj usnuly společně v roce 85 a motory s rámem se moc od těch dob nezměnily, strašné vybrace - krom plastů.
Asi nejvíc se povedly 125 až do posavad docela dobré, ale také pokulhávaj motor držák.
A všemu nasadily korunu Jawou 660, měly se zaměřit na cenově dostupnější vzhledově nic moc ten výfuk je hnus až na ten motor ,co není jejich podvozerk a brzdy není to standart co bych dnes čekal.
Držím palečky, snad se nějaký vlastenec najde a dá tam pár peněz a oživý se znača a dobrá kvalita , jako za dob ČZ a Jawy.
Toto je jen můj názor, tak si to moc neberte. Mrak
Naposledy editováno 14.08.2012 19:47:45
Sice to moc nesouvisí s tématem, ale...
http://www.ceskatele...9235100061007/video/
Naposledy editováno 14.08.2012 21:49:40
dr.rath píše: memphis.unv> já jsem se svým Hornetem maximálně spokojený, ale pro takovéto miniretro s nápisem JAWA by se u mě v garáži místo našlo, třicet tyček se dá vydělat za měsíc, za dva když si odpustím chlast .
mozes si to zobrat od yuki a dat si ine nalepky Inac je to malicka moto, az moc mala. Na foto vyzera vecsia. Chcel som to obmenit za skutra, ale ked som si na to sadol, tak nic moc.
Mrdka co mam, ma uz cez 36 000km a stale jazdi
tu 34 000 a najzavaznejsia porucha bola pri 15 000 co sa nedalo bezpecne jazdit taka, ze rucicka rychlomera zacala kmitat
Naposledy editováno 14.08.2012 21:41:17
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč Jawa také neumí
mracek píše: , tak sai kolem 95 jawa 250/593 vodník temto. . Mrak
... nojo 90ty leta - mel jsem nekolik let 250/593 -1C Master s ostrym kitem Praga a krosovym laufem vrchem a nesouhlasim. Motor usel - po uprave chladicich kanalu (z vyroby jedna komora u vyfuku nebyla pruchozi a furt tam varila voda) i chladil (motor ale delala Technometra), na ramu soustavne praskaly uchyty motoru a drzak zapalovaci civky. Podvozek jinak celkem usel, i ten central se dal. Elektrika a budiky teda hruza, zapalovani italsky. Bohuzel stala 72 papiru v dobe, kdy nove trindy byly za pulku..... ... ale i tak - na tu dobu svitla nadeje, ale zase hned zhasla - ty vodniky to chtelo jeste hodne dotahnout...
...takze soucasnymi meritky ani ta maloserie vodniku nebyly dobry motorky.... nasledna Praga ED 250 (stejny motor) byla mnohem lepsi, ale zase stala uz pres 100 papiru (tehdy).
Muj bejvalej Master (a predek myho tehdejsiho Faka):
Naposledy editováno 15.08.2012 00:37:36
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč Jawa také neumí
memphis.unv píše: VeFeRák> moc ne. ale stoprocentně víc než vy s nulou co ho aji tak hodnotíte
kolik?
Mně už prostě slušnej číňa nevadí, ani číňanka. Pochopil jsem to, když jsem koupil skutra 125 korejce, že na takovej výrobek nemáme, možná něco jako midalu a design street, kde není moc plastů nebo kapot. jawy mám a mít budu, ale pochybuju, že nové. Zdar
Naposledy editováno 15.08.2012 08:15:47
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč Jawa také neumí
nevim o co se furt snažíš ale při použitéch komponentech je tahle cena adekvátní a nižší byt nemůže.
já vím že nejlepší je kůň co tahá a nežere ale takhle to prostě nefunguje.
závěrem ti můžu doporučit aby ses na něm projel nebo si aspoň o něm něco přečetl.
jedinou spornou věcí zůstává design
Nutno uznat, že Stylka se mi líbí čím dál víc s odstupem, možná to přijde i tady, ale myslím to není ten případ.
Naposledy editováno 15.08.2012 21:10:20
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Baterie ČZ 175/477, ČZ 125/476, ČZ 175/487, ČZ 125/516, ČZ 1... | _Macca_ | 25 | 5.9.2023 v 08:47 Medved |
Jawa ČZ Liberec a okolí ČZ 175/477, ČZ 125/476, ČZ 175/487, ČZ 125/516, ČZ 1... | _Macca_ | 12 | 8.1.2022 v 17:43 Gahan37 |
Převod rozměru pneumatik z placů na... Jawa 125 Sport, Jawa 125 Dakar | Harmi | 17 | 3.1.2022 v 19:08 Harmi |
Prezývky [1, 2] Jawa 350 Tramp, ČZ 175/477, ČZ 250/471, Jawa 250/559... | MarekPalovic | 56 | 28.12.2021 v 11:53 zelinar22 |
Zkušenosti s Jawa 125 Sport Jawa 125 Sport | Asim123 | 2 | 20.8.2019 v 22:12 maspe |