globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Proč Jawa také neumí
8.8.2012 v 12:36
nějaký takový cenově přijatelný retro bike, jaký má v nabídce Yuki z továrny Qingqi? - hele na Yuki Kuky.
Vždyť dovozce dá na nádrž jen svou nálepku, tak proč by tam nemohlo být napsáno třeba Jawa? To by se muselo výborně prodávat a Jawě by to dost pomohlo! Nápady Jawy s "exkluzivními" motorkami ála Sportard jsou přece k smíchu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč Jawa také neumí

14.8.2012 v 15:07 | Nahoru | #211
zmulin> pokud je pravda žes četl co jsem psal já a píšeš tohle tak seš idiot protože nerozumíš psaným textu

(reakce na) Proč Jawa také neumí

14.8.2012 v 15:43 | Nahoru | #212

memphis.unv píše: Jindra650> nejsu fanatik, akorát se mně nelíbí tadyto zvracení na jawu za každou cenu.
kdybych byl fanatik za každou cenu tak jezdím v ochcávce.
to nejsou žádný naučený domněnky, akorát se snažím vyvracet ty vaše nesmysly jako že OPAKUJU jawa dodneška neudělala motorku co by jela, brzdila, zatáčela a podobně, případně ty vyloženě pouze psychicko-zažívací výměšky který si na nějaký hodnocení ani nehrají.
až se na sportardovi projedeš, pak se k němu vyjadřuj.
do té doby můžeš mluvit pouze o designu o kterým jsem já neřekl ani slovo protože je to věc subjektivní. faktem je to že použitý komponenty jsou prvotřídní, hotovo


už jsem myslel že dojdu v zapomění

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč Jawa také neumí

14.8.2012 v 15:51 | Nahoru | #213

memphis.unv píše: zmulin> pokud je pravda žes četl co jsem psal já a píšeš tohle tak seš idiot protože nerozumíš psaným textu



Čoveče jak píšu.Přečet jsem si poslední dvě stránky(teď už třetí) včetně tvejch slintů o Tatrovkách,autobusech apod.Taky jsem si prohlíd tu krásnou malůvku...
Možná se spíš v tom co píšeš už ztrácíš,nebo byly ty dvě stránky na pochopení tvýho přehledu o trhu málo.
Každopádně se přidávám do toho davu,kterej si myslí,že je Sportard hnusnej a drahej,tudíž neprodejnej.
Mimochodem pochybuju o tom,že bude mít fabrika při donluvenym odběru třeba 200 a víc ks motorů stejnou cenu jako jednotlivec.Už tady je vidět jak si věřej a jak maj postavený smlouvy...

Proč Jawa také neumí

14.8.2012 v 16:10 | Nahoru | #214
Ona i ta vyroba asi vypada zajimave:D cca 2:35 :D:D

Proč Jawa také neumí

14.8.2012 v 16:32 | Nahoru | #215
Auta se prý dneska už taky nezajíždí. Tady to koupíš už zajetý a jako bonus provozní oděrky předchystaný. Jinak to dělá dobře, měnit otáčky aby měl motor dynamiku.

(reakce na) Proč Jawa také neumí

14.8.2012 v 16:42 | Nahoru | #216
zmulin>
- o tom že by lidi neměli vkus jsem nenapsal ani slovo, aji když je pravda že by to bylo na delší debatu
- to že by byl sportard našláplé moderníma technologiama jsem taky nenapsal ani slovo
- a o tom že by byl za "málo peněz" jsem taky neřekl ani slovo

tim pádem ty nerozumíš psanýmu textu protože "prvotřídní" se nerovná "špičková technologie",
to že níž jít cena nemůže neznamená že by to bylo levný.
a jinak by mě zajimalo co ty vidíš na sportardu tak strašně drahýho. sečti si veškerý komponenty co na tom máš, motor minareli, předek paioli nebo jak se to píše, zadek bitubo, kyvku která neni z žádnýho posranýho jeklu, obutý continentalky atd atd a řekni mně kolik peněz ti do mudávané zbévá.
design je samozřejmě věc jiná ale pokud chceš aby fabrika zákazníky dotovala tak seš idiot podruhý

2 reakcí na tento příspěvek Proč Jawa také neumí

14.8.2012 v 17:05 | Nahoru | #217
Nejdřív si najdi co slovo idiot znamená a potom ho používej.Možná spíš při nějaký sebekritice!!!
To,že Paioli a Bitubo uměj prvotřídní,nebo i špičkový komponenty neznamená,že zrovna Sportard tyhle použil,víš...
Minarelli je motor dobrej.Yamaha to ví,ale myslim,že už ho dlouho používat nebudou,páč je přeci jenom taky zastaralej.Maximálně nějakej upgrade přijde.
Schválně udělej anketu,kolik lidí si myslí,že je Sportard hnusnej a pak ještě jednu,jestli je za nabízený technologie drahej a až uvidíš výsledek,tak můžeš začít s tou sebekritikou.Broučku
Beru slovenskýho fulla CTM Raver3,kterej je za ty prachy super a super vybavenej i se mi líbí a je z východu a jedu do lesa.Je moc pěkně na tyhle diskuze...

1 reakcí na tento příspěvek Proč Jawa také neumí

14.8.2012 v 18:02 | Nahoru | #218
memphis.unv: Ty asi chlapče vůbec nechápeš základy tržní ekonomiky. Ale nejsi sám, s tebou je totiž nechápe asi celý vedení jawy. POkud totiž vytvořím něco, co je uplně nahovno a ještě k tomu hnusný a drahý a lidem se to nelíbí, neprodám nic a to je výsledek mojí práce a mužu tu fabriku zavřít. Starý jawy jsou hezký, proti tomu nic (i když asi všichni máme představu jaký by měla asi za totáče prodeje, kdyby tu byly volně prodejný tehdejší hondy a yamahy), ale když se podivám na momentální nabídku jawy, tak je to děs a hrůza a nedivím se, že to jde doprdele.

(reakce na) Proč Jawa také neumí

14.8.2012 v 18:03 | Nahoru | #219
zmulin> Podle výsledků testů sportard dopad hodně dobře, takže si myslim, že ty komponenty asi kvalitní budou. Samozřejmě to nebude hightech, ale kvalita tam asi je. Cena musí bejt zákonitě vyšší, proto nevim, proč se tady o tom už asi 5 stránek všichni hádáte. s výrobou těch pár kusů se níž dostat nemůžou. To jestli to za to někdo dá je otázkou toho, jestli to chce. Stejně jako si někdo je schopen připlatit za H-D, triumph, nebo třeba MV Agusta a přitom ty motorky nedaj co se týče jízdních vlastností nic extra oproti třeba tuctový hondě. A když jo, tak to stejně 99% lidí, který tu motorku maj nedokáže využít.

Proč Jawa také neumí

14.8.2012 v 18:29 | Nahoru | #220
až jednou bude ten sportard v bazaru,tak jsem zvědav kolik za něj budou lidi chtít ...to se pak ukáže jak moc si ho lidi cenní

Proč Jawa také neumí

14.8.2012 v 19:07 | Nahoru | #221
daver84: no tak jestli se jich prodalo 20 tak v bazaru nebudou

1 reakcí na tento příspěvek Proč Jawa také neumí

14.8.2012 v 19:22 | Nahoru | #222
Asi přidám pár poznatků, Jawu jsem mněl taky kdo z mladých na ni nazačínal? Horší je to , že od modelu 634, nebo od 85roku - jak po motorové stránce tak kostrou pomalu bezezměn, ta 650 - vyděl jsem ji na výstavišti v Praze, v mnoha verzích a je to dost odfláknuté, motor není ani jawa, no a o výfuku ani nemluvim.
Tak a teť co se povedlo , tak sai kolem 95 jawa 250/593 vodník temto. bylo to ve více variantách a motor byl suprovej a rám ušel, měli vtem pokračovat, 250ky na našem trhu by se dobře prodávaly. pak skusili 350/640 tramp - docela povedené oplastování a kyvka, až na ten prastarý motor,problém s vybracena od 80km výš,
Málem jsem zapoměl na 125 cm - pár pokusů vyšlo. dandas, spotr, dakar, motorově asi nejlepší kousky.
Berte to jen jako můj názor, nic víc. Mrak

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč Jawa také neumí

14.8.2012 v 19:23 | Nahoru | #223

memphis.unv píše: Jindra650> nejsu fanatik, akorát se mně nelíbí tadyto zvracení na jawu za každou cenu.
kdybych byl fanatik za každou cenu tak jezdím v ochcávce.
to nejsou žádný naučený domněnky, akorát se snažím vyvracet ty vaše nesmysly jako že OPAKUJU jawa dodneška neudělala motorku co by jela, brzdila, zatáčela a podobně, případně ty vyloženě pouze psychicko-zažívací výměšky který si na nějaký hodnocení ani nehrají.
až se na sportardovi projedeš, pak se k němu vyjadřuj.
do té doby můžeš mluvit pouze o designu o kterým jsem já neřekl ani slovo protože je to věc subjektivní. faktem je to že použitý komponenty jsou prvotřídní, hotovo

Boha jeho To, ze nova motorka, kterou si koupim bude mit nevlnici se stabilni podvozek neni znamka luxusu, ale minimalni standart, to samy plati o brzdach, nejsme v dobe kejvacek, kdy stacilo aby motorku pouze nejak zastavily. A jestlize nakupovany motor a brzdy je pouzity i nekde jinde, dobry jizdni vlastnosti jsou standart, tak rozhodujicim faktorem pri vyberu mezi ruznymi modely znacek na trhu je design jako takovy, konstrukcni uhlazenost a dilenske zpracovani. A v tech prvnich dvou jmenovanych, je JAWA proste na dnesni dobu objektivne tragicka, jestlize dilenske zpracovani se uz nekam hejblo. Design nekoresponduje ani s historii, ani s poslednimi trendy a motorka jako takova proste neni jednolita, nepusobi ucelenym dojmem, aby taky ne - slepenec spousty ruznych modelu, tu trci to, jinde ono. Ale to bych se opakoval, uz jsem svuj nazor v podobny diskusi rikal a cloveku tvyho typu, kterej nema spetku estetickyho citeni se to tezko vysvetluje.

Jo a kdyz uz i Cinani se naucili delat libivy design a JAWA stale ne, tak si myslim, ze je nekde chyba ....sice demagogicky namitnes, ze to je kopie velkych motorek ala V7 apod, jenze je to maloobjemovy prditko, takze ten kdo to kreslil, nemoh pouze zmensit original.

Naposledy editováno 14.08.2012 19:26:22

(reakce na) Proč Jawa také neumí

14.8.2012 v 19:40 | Nahoru | #224
Jindra650> Je pravda, že tohle prdítko se co se týče designu fakt povedlo a pár posledních čínskejch výplodů už vypadá fakt dobře. Myslim že začíná doba,kdy maloobjemový motorky nebude dělat nikdo jinej, než čína. Teď už jen aby se jim nepovedlo prosadit i na ty větší objemy.

Proč Jawa také neumí

14.8.2012 v 19:40 | Nahoru | #225
Na Jawu vzpomínám taky,
No asi nejlepší kousky teda co já pomatuju sem ročník 1980.
Byli 250/593 tempa dělali se v 95 roce asi 6 let v různých variantách, motor 2takt voda asi 18kw.Pak se povedl Trempík 350/640, endurko
Škoda je že vzhled a vývoj usnuly společně v roce 85 a motory s rámem se moc od těch dob nezměnily, strašné vybrace - krom plastů.
Asi nejvíc se povedly 125 až do posavad docela dobré, ale také pokulhávaj motor držák.
A všemu nasadily korunu Jawou 660, měly se zaměřit na cenově dostupnější vzhledově nic moc ten výfuk je hnus až na ten motor ,co není jejich podvozerk a brzdy není to standart co bych dnes čekal.
Držím palečky, snad se nějaký vlastenec najde a dá tam pár peněz a oživý se znača a dobrá kvalita , jako za dob ČZ a Jawy.
Toto je jen můj názor, tak si to moc neberte. Mrak

Naposledy editováno 14.08.2012 19:47:45

Proč Jawa také neumí

14.8.2012 v 21:10 | Nahoru | #226
Na druhou stranu výrobce, který není součástí obřího koncernu, nevyužívá její servisní a dealerskou síť, vývoj atd. to má strašně težký. Otázka je jestli je vůbec doba na to aby značka jako je JAWA mohla fungovat do budoucna samostaně. V tom je avizovaný směr, soustředit se na snad exkluzivní stroje za vyšší cenu vyráběných v menších objemech pochopitelný, přestože v minulosti skoro všechny světové značky začaly s malými objemy v dostupných modelech.

Sice to moc nesouvisí s tématem, ale...
http://www.ceskatele...9235100061007/video/

Naposledy editováno 14.08.2012 21:49:40

(reakce na) Proč Jawa také neumí

14.8.2012 v 21:30 | Nahoru | #227

dr.rath píše: memphis.unv> já jsem se svým Hornetem maximálně spokojený, ale pro takovéto miniretro s nápisem JAWA by se u mě v garáži místo našlo, třicet tyček se dá vydělat za měsíc, za dva když si odpustím chlast .



mozes si to zobrat od yuki a dat si ine nalepky Inac je to malicka moto, az moc mala. Na foto vyzera vecsia. Chcel som to obmenit za skutra, ale ked som si na to sadol, tak nic moc.

Mrdka co mam, ma uz cez 36 000km a stale jazdi

tu 34 000 a najzavaznejsia porucha bola pri 15 000 co sa nedalo bezpecne jazdit taka, ze rucicka rychlomera zacala kmitat



Naposledy editováno 14.08.2012 21:41:17

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč Jawa také neumí

14.8.2012 v 23:56 | Nahoru | #228

mracek píše: , tak sai kolem 95 jawa 250/593 vodník temto. . Mrak



... nojo 90ty leta - mel jsem nekolik let 250/593 -1C Master s ostrym kitem Praga a krosovym laufem vrchem a nesouhlasim. Motor usel - po uprave chladicich kanalu (z vyroby jedna komora u vyfuku nebyla pruchozi a furt tam varila voda) i chladil (motor ale delala Technometra), na ramu soustavne praskaly uchyty motoru a drzak zapalovaci civky. Podvozek jinak celkem usel, i ten central se dal. Elektrika a budiky teda hruza, zapalovani italsky. Bohuzel stala 72 papiru v dobe, kdy nove trindy byly za pulku..... ... ale i tak - na tu dobu svitla nadeje, ale zase hned zhasla - ty vodniky to chtelo jeste hodne dotahnout...

...takze soucasnymi meritky ani ta maloserie vodniku nebyly dobry motorky.... nasledna Praga ED 250 (stejny motor) byla mnohem lepsi, ale zase stala uz pres 100 papiru (tehdy).

Muj bejvalej Master (a predek myho tehdejsiho Faka):





Naposledy editováno 15.08.2012 00:37:36

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč Jawa také neumí

15.8.2012 v 07:15 | Nahoru | #229

memphis.unv píše: VeFeRák> moc ne. ale stoprocentně víc než vy s nulou co ho aji tak hodnotíte



kolik?

Proč Jawa také neumí

15.8.2012 v 08:10 | Nahoru | #230
Prostě tohle u nás nikdo nezvládne (nemyslím namalovat nebo udělat, ale vyrábět a prodávat)

Proč Jawa také neumí

15.8.2012 v 08:11 | Nahoru | #231
Prostě tohle u nás nikdo nezvládne (nemyslím namalovat nebo udělat, ale vyrábět a prodávat)
Mně už prostě slušnej číňa nevadí, ani číňanka. Pochopil jsem to, když jsem koupil skutra 125 korejce, že na takovej výrobek nemáme, možná něco jako midalu a design street, kde není moc plastů nebo kapot. jawy mám a mít budu, ale pochybuju, že nové. Zdar



Naposledy editováno 15.08.2012 08:15:47

(reakce na) Proč Jawa také neumí

15.8.2012 v 14:23 | Nahoru | #232

kokoška. píše: Kdo má Yuky šuká kluky!!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč Jawa také neumí

15.8.2012 v 15:46 | Nahoru | #233
zmulin> já mám pocit, že by nestačilo ani kdyby tam za tuhle cenu byly öhlinsy
nevim o co se furt snažíš ale při použitéch komponentech je tahle cena adekvátní a nižší byt nemůže.
já vím že nejlepší je kůň co tahá a nežere ale takhle to prostě nefunguje.
závěrem ti můžu doporučit aby ses na něm projel nebo si aspoň o něm něco přečetl.
jedinou spornou věcí zůstává design

(reakce na) Proč Jawa také neumí

15.8.2012 v 15:47 | Nahoru | #234
JirkaXJR1200> vyjadřuj se pouze k věcem o kteréch máš aspoň základní přehled.
neni to ani "úplně na hovno", ani "drahý"

(reakce na) Proč Jawa také neumí

15.8.2012 v 15:48 | Nahoru | #235
VeFeRák> nevim, v rámci dvou předváděcích dní.
každopádně je to víc než vy kteří jste ho ani neviděli

(reakce na) Proč Jawa také neumí

15.8.2012 v 17:24 | Nahoru | #236
Bubak z Nemecka> Však jsem psal svůj názor, vem si že pak ty pragi 250 byly docela dobrý, kdyby vtem pokračovaly a doladily to paráda.

Proč Jawa také neumí

15.8.2012 v 18:31 | Nahoru | #237
naopak mi to nynější jawu hodně připomíná sorry, ale je to hnusnej lacinej čínskej shit

(reakce na) Proč Jawa také neumí

15.8.2012 v 19:19 | Nahoru | #238
memphis.unv> Já jsem si o něm přečetl dost.Pravda je,že jsem na tom nejel.Jenže ono mě to právě neláká už jenom proto,že je to tak vošklivý.To je jak se štětkama.Ty vošklivý musej bejt levnější i když jí maj stejně výkonnou...Asi i proto ty nářky na cenu.Já kdybych šel do jednoválu,tak stejně budu chtít endurovitější.Tohle je na cestování i na zábavu slabý a na cesty směr UK,nebo RO nevhodný.

Proč Jawa také neumí

15.8.2012 v 21:09 | Nahoru | #239
Pokud jde o dizajn 3 svetlových jaw - myslím to nikdo nechtěl, nikdo nepochopil a nikdo nevysvětlil, proč to chtít. Je to podle vkusu líbivý nebo nelíbivý vykřik konstruktéra asi jako když uprostřed letního kina na Veselí nad Lužnicí nekdo zakřicí: "Ba-ník"
Nutno uznat, že Stylka se mi líbí čím dál víc s odstupem, možná to přijde i tady, ale myslím to není ten případ.

Naposledy editováno 15.08.2012 21:10:20

Proč Jawa také neumí

15.8.2012 v 21:53 | Nahoru | #240




Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Baterie ČZ 175/477, ČZ 125/476, ČZ 175/487, ČZ 125/516, ČZ 1... _Macca_ 25 5.9.2023 v 08:47 Medved
Jawa ČZ Liberec a okolí ČZ 175/477, ČZ 125/476, ČZ 175/487, ČZ 125/516, ČZ 1... _Macca_ 12 8.1.2022 v 17:43 Gahan37
Převod rozměru pneumatik z placů na... Jawa 125 Sport, Jawa 125 Dakar Harmi 17 3.1.2022 v 19:08 Harmi
Prezývky [1, 2] Jawa 350 Tramp, ČZ 175/477, ČZ 250/471, Jawa 250/559... MarekPalovic 56 28.12.2021 v 11:53 zelinar22
Zkušenosti s Jawa 125 Sport Jawa 125 Sport Asim123 2 20.8.2019 v 22:12 maspe


TOPlist