Tak kdyby chtěl někdo generálkovat, tak mi to buď taky můžete poslat, nebo se ptát na rady :))
3 reakcí na tento příspěvek Kompletní GO - renovace motoru na pionýra
1 nahoď portmapu válce i s časováním
2 pilový diagram té jiné převodovky,kterou tam jistě dáváš - předpokládám, že pokud to bereš vážně tak si necháváš dělat v cz nové hřídele s kolečky,
3 pak by mě zajmalo jestli si měřil točivý moment / výkon / otáčky při kteých dojde k prokluzu spojky - o tom, že by si tam dával korek ani neuvažuju, takže ferodo nebo úplně jinou spojku..
4 taky by mě zajmalo jakou konfiguraci karburátorů a trysek používáš - jistě ne origo s miniaturním difuzorem a nastavením bohatosti směsi kusem plechu, předpokládám, že jedeš na nějakých hi tech karburátorech a bereš podtlak zpod kliky
5 rád bych znal tvůj názor na různé klapky resp různé typy materiálů lístků a jejich uchycení
6 a když už sme u toho tématu tak by mě mimo jiné zajmalo, jestli protahuješ válec o pár setin a mědíš vložku pro lepší přestup tepla nebo to necháváš v sérii
7 a naposledy by mě zajmala křivka předstihu, protože je už pár cz tunery dokázáno, že i na blbém fechtlu má regulace předstihu vs otáčky vliv, někdo používá imfsoft - upravený podstavec pro jawaignition na fichtlím statoru,někdo universal ignition, někdo zase hi tech master ignition.. jiný zase řj od ignitechu,a v neposlední řadě pár nadšenců řj přímo od vape.ale tu jsem v ruce neměl..
8 používáš válečkové ložiska na klice ? na obou stranách nebo kvůli axiálnímu zatížení pouze na pravé straně kvůli jednoduššímu půlení kvůli lazení ?
9 a asi jako poslední, jak sem na nic nezapoměl.. tak by mě zajmalo jak a u koho měříš na brzdě - jestli s kompletním testovacím strojem na zadním kole, případně máš domluvu s brzdičem a vlastní "futrál" s pevným převodem přímo na pio motor
Naposledy editováno 10.08.2012 17:45:58
1 reakcí na tento příspěvek Kompletní GO - renovace motoru na pionýra
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kompletní GO - renovace motoru na pionýra
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kompletní GO - renovace motoru na pionýra
DRN. píše: cenovka za praci za go motoru?
Záleží co všechno se dělá :))
Jestli i nová klika, nebo jen výměna ojnice, jestli ji chceš stočit, nebo ne,
jestli chceš rychlejší převodovku nebo standart atp... :)
hrnous píše: Dobře, ¨pár otázek by se našlo..
1 nahoď portmapu válce i s časováním
2 pilový diagram té jiné převodovky,kterou tam jistě dáváš - předpokládám, že pokud to bereš vážně tak si necháváš dělat v cz nové hřídele s kolečky,
3 pak by mě zajmalo jestli si měřil točivý moment / výkon / otáčky při kteých dojde k prokluzu spojky - o tom, že by si tam dával korek ani neuvažuju, takže ferodo nebo úplně jinou spojku..
4 taky by mě zajmalo jakou konfiguraci karburátorů a trysek používáš - jistě ne origo s miniaturním difuzorem a nastavením bohatosti směsi kusem plechu, předpokládám, že jedeš na nějakých hi tech karburátorech a bereš podtlak zpod kliky
5 rád bych znal tvůj názor na různé klapky resp různé typy materiálů lístků a jejich uchycení
6 a když už sme u toho tématu tak by mě mimo jiné zajmalo, jestli protahuješ válec o pár setin a mědíš vložku pro lepší přestup tepla nebo to necháváš v sérii
7 a naposledy by mě zajmala křivka předstihu, protože je už pár cz tunery dokázáno, že i na blbém fechtlu má regulace předstihu vs otáčky vliv, někdo používá imfsoft - upravený podstavec pro jawaignition na fichtlím statoru,někdo universal ignition, někdo zase hi tech master ignition.. jiný zase řj od ignitechu,a v neposlední řadě pár nadšenců řj přímo od vape.ale tu jsem v ruce neměl..
8 používáš válečkové ložiska na klice ? na obou stranách nebo kvůli axiálnímu zatížení pouze na pravé straně kvůli jednoduššímu půlení kvůli lazení ?
9 a asi jako poslední, jak sem na nic nezapoměl.. tak by mě zajmalo jak a u koho měříš na brzdě - jestli s kompletním testovacím strojem na zadním kole, případně máš domluvu s brzdičem a vlastní "futrál" s pevným převodem přímo na pio motor
1) Nic nebude
2) Nic nebude, ale je tam jiná
3) Spojka neprokluzuje :))
4) Karbec je jinej, velkej, a tryska přímo obrovská)
5) Klapka je jasná, ideálně karbonový lístky
6) Nemědím... :) To ti stejně moc nepomůže, zkus lepší :)
7) Křivku ti taky neřeknu :) Ale buď dávám VAPE , nebo jiný a závodní zápalko :)
8) Na kliku kuličkový C3 nebo C4, podle teplot, ale tam kde byly původně pouzdra tak většinou přijdou jehličkový ložiska
9) Nic nebude :)
Nemůžu ti tu vykecat všechno :)
Naposledy editováno 13.08.2012 14:37:23
1 reakcí na tento příspěvek Kompletní GO - renovace motoru na pionýra
Ale já jsem jen amatér, akorád mě to zarazilo..
Jinak mám otázku: Co se dá do seriovejch karterů nacpat za převody? Akorád ten dlouhej tříkvalt, nebo se dá sehnat i něco vícekvaltovýho (před časem na inzerci byl 5-ti kvalt do origi karterů) Popřípadě kde, cirka za kolik a s jakou kvalitou
Karbec na ne moc přeladěnej motor, např. s cestovní úpravou od Stejskyho klasicky dell orto 19" ? Nebo se dá sehnat něco "lepšího"? Popřípadě má někdo zkušenosti s "přeřízlym seriovym" ?
Frantas píše: Trochu mě rosekal ten karbec. Takhle velký hovado si na fichtlu moc nedovedu představit. I kdyby si měl hodně nakoňovanej motor, tak mi to připadá moc..
Ale já jsem jen amatér, akorád mě to zarazilo..
Jinak mám otázku: Co se dá do seriovejch karterů nacpat za převody? Akorád ten dlouhej tříkvalt, nebo se dá sehnat i něco vícekvaltovýho (před časem na inzerci byl 5-ti kvalt do origi karterů) Popřípadě kde, cirka za kolik a s jakou kvalitou
Karbec na ne moc přeladěnej motor, např. s cestovní úpravou od Stejskyho klasicky dell orto 19" ? Nebo se dá sehnat něco "lepšího"? Popřípadě má někdo zkušenosti s "přeřízlym seriovym" ?
Na válec od Stejskyho dávám Dell Orto 21"
Seriovej karbec je na nic , je moc malej :)
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Jaké řetězové kolečko na pionýra Jawa 50/20 Pionýr, Jawa 50/05, Jawa 50/23 Mustang, J... | HonzaH08 | 9 | 3.5.2024 v 13:33 FJRPEPA |
Fichtl nejede Jawa 50/23 Mustang | Hanz647 | 4 | 29.4.2024 v 07:17 Bugs |
Jawa 23 mustang vypadává trojka za ... Jawa 50/23 Mustang | Chlebnik1 | 8 | 28.4.2024 v 20:02 Frantas |
Jawa 23 Mustang vynechává na trojku Jawa 50/23 Mustang | jirkaven | 13 | 12.4.2024 v 08:48 jirkaven |
JAWA 21 problém s předstihem Jawa 50/20 Pionýr, Jawa 50/23 Mustang, Jawa 50/21 Pi... | moje-moto | 13 | 25.3.2024 v 11:50 papiboy |