paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Kompletní GO - renovace motoru na pionýra
10.8.2012 v 15:17
Dělám pár nových motorů na pionýry, většinou závodní motory, takže kompletní generálka vnitřku...


Tak kdyby chtěl někdo generálkovat, tak mi to buď taky můžete poslat, nebo se ptát na rady :))

3 reakcí na tento příspěvek Kompletní GO - renovace motoru na pionýra

10.8.2012 v 15:49 | Nahoru | #1
Dobře, ¨pár otázek by se našlo..
1 nahoď portmapu válce i s časováním
2 pilový diagram té jiné převodovky,kterou tam jistě dáváš - předpokládám, že pokud to bereš vážně tak si necháváš dělat v cz nové hřídele s kolečky,
3 pak by mě zajmalo jestli si měřil točivý moment / výkon / otáčky při kteých dojde k prokluzu spojky - o tom, že by si tam dával korek ani neuvažuju, takže ferodo nebo úplně jinou spojku..
4 taky by mě zajmalo jakou konfiguraci karburátorů a trysek používáš - jistě ne origo s miniaturním difuzorem a nastavením bohatosti směsi kusem plechu, předpokládám, že jedeš na nějakých hi tech karburátorech a bereš podtlak zpod kliky
5 rád bych znal tvůj názor na různé klapky resp různé typy materiálů lístků a jejich uchycení
6 a když už sme u toho tématu tak by mě mimo jiné zajmalo, jestli protahuješ válec o pár setin a mědíš vložku pro lepší přestup tepla nebo to necháváš v sérii
7 a naposledy by mě zajmala křivka předstihu, protože je už pár cz tunery dokázáno, že i na blbém fechtlu má regulace předstihu vs otáčky vliv, někdo používá imfsoft - upravený podstavec pro jawaignition na fichtlím statoru,někdo universal ignition, někdo zase hi tech master ignition.. jiný zase řj od ignitechu,a v neposlední řadě pár nadšenců řj přímo od vape.ale tu jsem v ruce neměl..
8 používáš válečkové ložiska na klice ? na obou stranách nebo kvůli axiálnímu zatížení pouze na pravé straně kvůli jednoduššímu půlení kvůli lazení ?
9 a asi jako poslední, jak sem na nic nezapoměl.. tak by mě zajmalo jak a u koho měříš na brzdě - jestli s kompletním testovacím strojem na zadním kole, případně máš domluvu s brzdičem a vlastní "futrál" s pevným převodem přímo na pio motor

Naposledy editováno 10.08.2012 17:45:58

Kompletní GO - renovace motoru na pionýra

10.8.2012 v 17:23 | Nahoru | #2
Tady bude veselo

1 reakcí na tento příspěvek Kompletní GO - renovace motoru na pionýra

10.8.2012 v 18:46 | Nahoru | #3
cenovka za praci za go motoru?

Kompletní GO - renovace motoru na pionýra

10.8.2012 v 18:57 | Nahoru | #4
Značka

Kompletní GO - renovace motoru na pionýra

10.8.2012 v 21:34 | Nahoru | #5
Mno, když si chce někdo píchnout :P Fůra otázek

(reakce na) Kompletní GO - renovace motoru na pionýra

10.8.2012 v 21:56 | Nahoru | #6
hrnous> no a mame po legraci. budto se stydí a nebo jsi ho zavařil

Kompletní GO - renovace motoru na pionýra

10.8.2012 v 22:49 | Nahoru | #7
a to jsem myslel jak si počtu

Kompletní GO - renovace motoru na pionýra

10.8.2012 v 22:53 | Nahoru | #8
mám takový neblahý tušení že na takovýhle čtení tenhle server zrovna moc není.

Kompletní GO - renovace motoru na pionýra

10.8.2012 v 23:55 | Nahoru | #9
Tak to je pech. Zase se nic nedozvím. A já myslel jak se na to zítra vrhnu a poletí mi pincek 150.

Kompletní GO - renovace motoru na pionýra

11.8.2012 v 08:01 | Nahoru | #10
wolken>

Kompletní GO - renovace motoru na pionýra

11.8.2012 v 08:34 | Nahoru | #11
třeba všechny zkušenosti sepisuje na papír aby tam pak neměl hrubky :)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kompletní GO - renovace motoru na pionýra

11.8.2012 v 09:55 | Nahoru | #12
hrnous> Tak ty´s ho rozebral..

Kompletní GO - renovace motoru na pionýra

12.8.2012 v 13:42 | Nahoru | #13
:DDD

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kompletní GO - renovace motoru na pionýra

12.8.2012 v 23:06 | Nahoru | #14

DRN. píše: cenovka za praci za go motoru?



Záleží co všechno se dělá :))

Jestli i nová klika, nebo jen výměna ojnice, jestli ji chceš stočit, nebo ne,

jestli chceš rychlejší převodovku nebo standart atp... :)

(reakce na) Kompletní GO - renovace motoru na pionýra

12.8.2012 v 23:07 | Nahoru | #15

bonnyes píše: hrnous> Tak ty´s ho rozebral..



Nerozebral, jen jsem na víkend měl na práci něco jiného, než dřepět na fóru :)

(reakce na) Kompletní GO - renovace motoru na pionýra

12.8.2012 v 23:13 | Nahoru | #16

hrnous píše: Dobře, ¨pár otázek by se našlo..
1 nahoď portmapu válce i s časováním
2 pilový diagram té jiné převodovky,kterou tam jistě dáváš - předpokládám, že pokud to bereš vážně tak si necháváš dělat v cz nové hřídele s kolečky,
3 pak by mě zajmalo jestli si měřil točivý moment / výkon / otáčky při kteých dojde k prokluzu spojky - o tom, že by si tam dával korek ani neuvažuju, takže ferodo nebo úplně jinou spojku..
4 taky by mě zajmalo jakou konfiguraci karburátorů a trysek používáš - jistě ne origo s miniaturním difuzorem a nastavením bohatosti směsi kusem plechu, předpokládám, že jedeš na nějakých hi tech karburátorech a bereš podtlak zpod kliky
5 rád bych znal tvůj názor na různé klapky resp různé typy materiálů lístků a jejich uchycení
6 a když už sme u toho tématu tak by mě mimo jiné zajmalo, jestli protahuješ válec o pár setin a mědíš vložku pro lepší přestup tepla nebo to necháváš v sérii
7 a naposledy by mě zajmala křivka předstihu, protože je už pár cz tunery dokázáno, že i na blbém fechtlu má regulace předstihu vs otáčky vliv, někdo používá imfsoft - upravený podstavec pro jawaignition na fichtlím statoru,někdo universal ignition, někdo zase hi tech master ignition.. jiný zase řj od ignitechu,a v neposlední řadě pár nadšenců řj přímo od vape.ale tu jsem v ruce neměl..
8 používáš válečkové ložiska na klice ? na obou stranách nebo kvůli axiálnímu zatížení pouze na pravé straně kvůli jednoduššímu půlení kvůli lazení ?
9 a asi jako poslední, jak sem na nic nezapoměl.. tak by mě zajmalo jak a u koho měříš na brzdě - jestli s kompletním testovacím strojem na zadním kole, případně máš domluvu s brzdičem a vlastní "futrál" s pevným převodem přímo na pio motor



1) Nic nebude
2) Nic nebude, ale je tam jiná
3) Spojka neprokluzuje :))
4) Karbec je jinej, velkej, a tryska přímo obrovská)
5) Klapka je jasná, ideálně karbonový lístky
6) Nemědím... :) To ti stejně moc nepomůže, zkus lepší :)
7) Křivku ti taky neřeknu :) Ale buď dávám VAPE , nebo jiný a závodní zápalko :)
8) Na kliku kuličkový C3 nebo C4, podle teplot, ale tam kde byly původně pouzdra tak většinou přijdou jehličkový ložiska
9) Nic nebude :)

Nemůžu ti tu vykecat všechno :)

Naposledy editováno 13.08.2012 14:37:23

Kompletní GO - renovace motoru na pionýra

13.8.2012 v 06:34 | Nahoru | #17
tak

1 reakcí na tento příspěvek Kompletní GO - renovace motoru na pionýra

13.8.2012 v 09:35 | Nahoru | #18
Trochu mě rosekal ten karbec. Takhle velký hovado si na fichtlu moc nedovedu představit. I kdyby si měl hodně nakoňovanej motor, tak mi to připadá moc..
Ale já jsem jen amatér, akorád mě to zarazilo..

Jinak mám otázku: Co se dá do seriovejch karterů nacpat za převody? Akorád ten dlouhej tříkvalt, nebo se dá sehnat i něco vícekvaltovýho (před časem na inzerci byl 5-ti kvalt do origi karterů) Popřípadě kde, cirka za kolik a s jakou kvalitou

Karbec na ne moc přeladěnej motor, např. s cestovní úpravou od Stejskyho klasicky dell orto 19" ? Nebo se dá sehnat něco "lepšího"? Popřípadě má někdo zkušenosti s "přeřízlym seriovym" ?

(reakce na) Kompletní GO - renovace motoru na pionýra

13.8.2012 v 11:36 | Nahoru | #19

Frantas píše: Trochu mě rosekal ten karbec. Takhle velký hovado si na fichtlu moc nedovedu představit. I kdyby si měl hodně nakoňovanej motor, tak mi to připadá moc..
Ale já jsem jen amatér, akorád mě to zarazilo..

Jinak mám otázku: Co se dá do seriovejch karterů nacpat za převody? Akorád ten dlouhej tříkvalt, nebo se dá sehnat i něco vícekvaltovýho (před časem na inzerci byl 5-ti kvalt do origi karterů) Popřípadě kde, cirka za kolik a s jakou kvalitou

Karbec na ne moc přeladěnej motor, např. s cestovní úpravou od Stejskyho klasicky dell orto 19" ? Nebo se dá sehnat něco "lepšího"? Popřípadě má někdo zkušenosti s "přeřízlym seriovym" ?



Na válec od Stejskyho dávám Dell Orto 21"

Seriovej karbec je na nic , je moc malej :)

(reakce na) Kompletní GO - renovace motoru na pionýra

22.8.2012 v 20:15 | Nahoru | #20

The_Jacob píše: Záleží co všechno se dělá :))

Jestli i nová klika, nebo jen výměna ojnice, jestli ji chceš stočit, nebo ne,

jestli chceš rychlejší převodovku nebo standart atp... :)


vše origo, jenom v podstate práce + výbrus (+samo spojka a co bude treba), gufera a loziska dodám (delám v tom)

Kompletní GO - renovace motoru na pionýra

22.4.2015 v 14:35 | Nahoru | #21
Aktuální
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jaké řetězové kolečko na pionýra Jawa 50/20 Pionýr, Jawa 50/05, Jawa 50/23 Mustang, J... HonzaH08 9 3.5.2024 v 13:33 FJRPEPA
Fichtl nejede Jawa 50/23 Mustang Hanz647 4 29.4.2024 v 07:17 Bugs
Jawa 23 mustang vypadává trojka za ... Jawa 50/23 Mustang Chlebnik1 8 28.4.2024 v 20:02 Frantas
Jawa 23 Mustang vynechává na trojku Jawa 50/23 Mustang jirkaven 13 12.4.2024 v 08:48 jirkaven
JAWA 21 problém s předstihem Jawa 50/20 Pionýr, Jawa 50/23 Mustang, Jawa 50/21 Pi... moje-moto 13 25.3.2024 v 11:50 papiboy


TOPlist