globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Dusí se do 3 tis. ot
7.8.2012 v 10:02
Ahoj.
Koupil jsem 929 a když se ohřeje, tak se do 3 tis otáček dusí. Pak jde normálně.
Za studena to nedělá. Začne se dusit když to vyleza cca na 56 °C.
Přívěry jsem si nechával sladit u profíka, tam by problém být neměl. Je na tom laďák.
Nemáte s tím nědko pls nějakou zkušenost?

1 reakcí na tento příspěvek Dusí se do 3 tis. ot

7.8.2012 v 11:01 | Nahoru | #1
hele, nechci ti do toho kecat, ale podle fotky co máš v profilu to na 929 nevypadá

(reakce na) Dusí se do 3 tis. ot

7.8.2012 v 11:03 | Nahoru | #2
mára929r> on myslel asi 92/9...jako září 92

Dusí se do 3 tis. ot

7.8.2012 v 13:04 | Nahoru | #3
tip: pokud je to 929, tak je to špric. Proměř pořádně palubní napětí...dost často kraviny dělá jen špatný dobíjení, nebo baterka.

1 reakcí na tento příspěvek Dusí se do 3 tis. ot

7.8.2012 v 13:11 | Nahoru | #4
nemá to laďák, otevřenej filtr nebo něco podobnýho?? že by tam byla díra...

1 reakcí na tento příspěvek Dusí se do 3 tis. ot

7.8.2012 v 14:27 | Nahoru | #5
moje 954 do 3tis taky nejede.... proste ten motor mi prijde do tri tisic neochotny zrychlovat... nevim jestli to tak proste neni normalne...

(reakce na) Dusí se do 3 tis. ot

7.8.2012 v 14:31 | Nahoru | #6

macek44 píše: moje 954 do 3tis taky nejede.... proste ten motor mi prijde do tri tisic neochotny zrychlovat... nevim jestli to tak proste neni normalne...



A ladak to mozna jeste zvyraznil...

1 reakcí na tento příspěvek Dusí se do 3 tis. ot

7.8.2012 v 14:38 | Nahoru | #7
jakože se sytičem dobrý a bez v pytli? Svíce po jízde v barvě cihla? Pak asi seřízení karbeců, nebo třeba taky ventilů...

1 reakcí na tento příspěvek Dusí se do 3 tis. ot

7.8.2012 v 15:44 | Nahoru | #8
Mě jen vrtá hlavou od kdy se na takovéhle motorce jezdí pod tři tisíce.......to vážně jde?

Naposledy editováno 07.08.2012 15:45:58

1 reakcí na tento příspěvek Dusí se do 3 tis. ot

7.8.2012 v 16:24 | Nahoru | #9
Teď v zimě jsem měl 954 na velkým servisu a zároveň jsem ji nechal projet na brzdě. Koukněte na graf, do 3.000 tyhle motory prostě v sérii dělají psí kusy. Dalo by se to určitě poladit, ale přesně - takhle dole to nemá smysl.

[URL=

Naposledy editováno 07.08.2012 16:25:50

(reakce na) Dusí se do 3 tis. ot

7.8.2012 v 16:44 | Nahoru | #10
[quote=Perda]Teď v zimě jsem měl 954 na velkým servisu a zároveň jsem ji nechal projet na brzdě. Koukněte na graf, do 3.000 tyhle motory prostě v sérii dělají psí kusy. Dalo by se to určitě poladit, ale přesně - takhle dole to nemá smysl.

[URL= pokles kroutaku Kde udelali inzenyri z Hondy chybu?

Dusí se do 3 tis. ot

7.8.2012 v 18:11 | Nahoru | #11
toto nedělá jen Honda. Stačí si na brzdě projet slavnou R1 big bang ...

(reakce na) Dusí se do 3 tis. ot

7.8.2012 v 22:00 | Nahoru | #12
SmokinCBR> Sytič si to dává samo a je to stříkačka... jinak zbytek v pořádku... proste jak tu kdosi prilozil ten graf tak je to tak a nic s tim asi nenadelas teda sapon za levny peniz...

(reakce na) Dusí se do 3 tis. ot

7.8.2012 v 22:02 | Nahoru | #13
ZombiRider> jde akorat to proste nejede jinak pod tri tisice to opravdu nema cenu a ten motor je vyrazne hlucnejsi v takovychle otackach... ve trech brutalni zlom projevu a pak ze honda ma linearni prubeh

(reakce na) Dusí se do 3 tis. ot

8.8.2012 v 11:31 | Nahoru | #14

Zil píše: nemá to laďák, otevřenej filtr nebo něco podobnýho?? že by tam byla díra...



Má to laďák a KN filtr. To že se to dusí se projevuje jako by to šlo na dva válce, nebo jako kdyby tomu docházel benzín... Když je to studený, tak jede normálně. Ohřeje se a blbne.
Takže když se rozjíždim, musim jí dost vytáčet a tahat přes spojku...

Dusí se do 3 tis. ot

8.8.2012 v 12:10 | Nahoru | #15
volnoběžná směs.... Ale já mám dyno, filtr a system remus a takhle dole taky spojčim.... Zas rozbiješ směs nahoře, když poladíš tu dole... I když teda nevim, jak se ladí s3kačka krz powahkomandér, či co...

Dusí se do 3 tis. ot

9.8.2012 v 10:42 | Nahoru | #16
Taky spousta brzd měří až od 3.000
Zkusil bych taky nejdřív ty svíce jak psal Smokin jak vypadají po jízdě.

Dusí se do 3 tis. ot

25.8.2012 v 09:00 | Nahoru | #17
hele mě mašina taky cukala a často nešla do plnejch otáček ... dělal jsem rozvody, ventily, prostě velkej serviz motorku a pořád nic ... tak jsem koupil palivové čerpadlo a ted to lítá krásně a necuká to ;) ... zkus to čerpadlo taky :)

Dusí se do 3 tis. ot

25.8.2012 v 09:01 | Nahoru | #18
hele mě mašina taky cukala a často nešla do plnejch otáček ... dělal jsem rozvody, ventily, prostě velkej serviz motorku a pořád nic ... tak jsem koupil palivové čerpadlo a ted to lítá krásně a necuká to ;) ... zkus to čerpadlo taky :)

Dusí se do 3 tis. ot

17.6.2013 v 08:19 | Nahoru | #19
Byly to špatné indukční cívky.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
CBR 929 RR po demontazi vsech plast... Honda CBR 929RR Fireblade Kanister111 10 29.5.2023 v 10:40 Krautkopf
Plná moc [1, 2] Honda CBR 954RR Fireblade, Honda CBR 929RR Fireblade karloss200 58 10.4.2023 v 16:41 Gahan37
řidítka Honda CBR 929RR Fireblade Bogami 2 10.1.2023 v 13:58 Bogami
Neukazuje otáčkoměr Honda CBR 929RR Fireblade Bogami 0 21.11.2022 v 21:01 Bogami
Digitální tachometr Honda CBR 929RR Fireblade Houmr1 0 31.8.2022 v 14:56 Houmr1


TOPlist