Téma: Suzuki - dusi se v nizkych otačkach
 
7.11.2007 v 17:32
Čaute, kamoš ma problem se Suzuki RM 125 r. 94, když jede a z nizkych otaček se chce rozjet, tak se dusi a jak se dostane do vyššich otaček, tak jede bez problemu. Čim to je, že to tak děla? Zkoušeli jsme vyčistit karbec a nic
Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki - dusi se v nizkych otačkach

8.11.2007 v 19:53 | Nahoru | #31
Carlos Rider>No hlavně si ber potom elasťáky, aby si nevzlít :lol: :lol: :P :cool:

(reakce na) Suzuki - dusi se v nizkych otačkach

8.11.2007 v 20:10 | Nahoru | #32
ja jezdím na hydraulickém lysu a šrotuju poruchové vergly o jakých jse tu bavíte..ale nic ve zlém panové

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki - dusi se v nizkych otačkach

9.11.2007 v 15:38 | Nahoru | #33
Podle mě ten píst s nicasilem jak jeté podstatně víc než 10 hodin. Po deseti hodinách by byly vidět dost znatelně drážky na pístu a stopy po broušení v nicasilu. Ještě změř jakou to má vůli, ale tipnul bych si že víc než moc.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki - dusi se v nizkych otačkach

9.11.2007 v 15:47 | Nahoru | #34
Michal #5> No na tom pistu jsou ještě vidět dražky, sice ne všude ale někde jo, tak samo i nikasil. Nějaky kamoš mu řikal, že mu do valce tekla voda, což vim že měl problem, že mu prosakovala na hlavě

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki - dusi se v nizkych otačkach

9.11.2007 v 23:11 | Nahoru | #35
Bunker> Na boku kolem díry na čep jsou drážky skoro neporušený i když je to po smrti. Podle mě by po deseti hodinách drážky neměly být moc porušený ani na přední straně u výfuku kde píst trpí nejvíc. Stopy po broušení by měli být vidět na celé ploše válce. Voda tomu dá dost zabrat ale už to je známka, že ten motor nebyl udělaný tak jak bylo řečeno, aby se mohl udělat nicasil tak se musí sundat hlava a těsnění v případě správné montáže vydrží podstatně víc než 10 hodin.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki - dusi se v nizkych otačkach

10.11.2007 v 08:13 | Nahoru | #36
Michal #5> No jak on to koupil, tak mu ta voda trochu tekla, ale nevěděl jakou silou to ma dotahnout a pak jsme to teda nějak dotahli, neteklo to a za nějakou dobu to začalo tect znova, voda se celkem ztracela z chladiče, takže bych se fakt nedivil, kdyby tam k pistu tekla. Pod hlavou těsněni neni, jen 2 gumove O-kroužky. Motor byl přetěsněny, to vim jak mi to poprve ukazal, že to šlo krasně vidět

(reakce na) Suzuki - dusi se v nizkych otačkach

10.11.2007 v 09:57 | Nahoru | #37
Bunker>Pokud byl motor zadřenej na pístu tak je velká pravděpodobnost že tím teplem se trochu zkroutila dosedací plocha hlavy. Potom můžeš dotahovat jak chceš,dávat nový o-kroužky a stejně ti to tam poteče. Pozná se to tak že když při natočeným motoru otevřeš víčko chladiče (opatrně!!!) tak kapalina bude hodně napěněná. ještě kouknu na to foto válec - píst, ale já nedávno juknul na svoji TM, která má na novým válci s pístem najeto přes 400 l benzínu (normálně bych si to nelajsknul,ale průběžně jsem to kontroloval), což obnáší cca 75 hod, a válec je naprosto netknutej a píst budu měnit pouze preventivně, asi by tam ještě chvíli mohl zůstat. Jiná věc je to že je to origo italskej nikasil...v Čechách to bohužel nikdo neumí nějak extra kvalitně udělat, takže doporučuju nechávat origo nikasil tak dlouho jak to jde, s českým to už pak nikdy tak nefunguje ani nevydrží :(

Tak...te´d jsem kouknul na ty fotky válec - píst. U pístu se domnívám že je od Vertexu a že skutečně nedávno měněnej byl (písty vertex mají na sobě ochrannou teflonovou vrstvu, která se poměrně rychle ošoupe, ale na tomhle pístu je ještě vidět - viz taková ta šedo-černá barva kolem čepu). jestli má najeto 10 nebo 20 hodin ti samozřejmě nikdo nezjistí, ale myslím že je OK. u válce je to zřejmě ta záležitost o který píšu vejš...prostě českej nikasil :(... co mě zaráží víc je že ten válec je evidentně prasklej na přepážce mezi přívěrama...teď jde o to jestli to bylo už před nikasilem a zavařili to nebo se to stalo až teď nově. Takže na to koukněte, přepážka praská bohužel poměrně často a pak to dělá neplechu na pístu. Každopádně určitě změřil vůli mezi největším průměrem pístu (bude někde v jeho dolní části) a válce..u 125 by ta horní hranice měla bejt nějakejch 8 - 9 setin mm, pak už je to na výměnu pístu. Skoro bych se přikláněl k tomu že v těch nízkejch otáčkách mu to může blbnout právě kvůli tomu že do toho motoru teče voda...ve vršku jí to vypláchne,ale ve spodku to nedělá dobrotu. taky se to dá poznat na tom že motorka špatně chytá za studena.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki - dusi se v nizkych otačkach

10.11.2007 v 14:37 | Nahoru | #38

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki - dusi se v nizkych otačkach

10.11.2007 v 14:44 | Nahoru | #39
RadiXS>To je rychlost,dal jsem to tam snad ani ne před pěti minutama :D No udělal sem si počty co bych do toho všechno chtěl vrazit,abych s tim byl stopro spokojenej a řek sem si, že to to radši na zimu prodam, mezitim ty peníze trochu rozmnožim (mam už něco promyšlenýho...) a na jaře si dovezu něco novýho..... Furt mě láká to ostrý DR-Zko, ale chtěl bych se na něm nejdřív svézt... problém je, že ho nikdo v okolí nemá :(

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki - dusi se v nizkych otačkach

10.11.2007 v 16:43 | Nahoru | #40
Carlos Rider> No nevím nevím, ale když sis te´d zvyknul na lehoučký tříkilo, tak sednout na takovýho hrocha jako je DR-Z... :rolleyes: ...to je myslím si kromě silnice a cest dost krok zpátky... *no*

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki - dusi se v nizkych otačkach

10.11.2007 v 17:21 | Nahoru | #41
PetrTM>Jak řikam, láká mě, ale nekoupim dokaď se na nějakym nesvezu... Jde mi totiž i trochu o ty přesuny po silnici... Protože dojet někam s gasem po silnici bylo celkem utrpení...

(reakce na) Suzuki - dusi se v nizkych otačkach

10.11.2007 v 17:23 | Nahoru | #42
Carlos Rider: no to byl teda fofr =o , a do čeho si chtěl cpát takovech peněz? že to kvůli tomu prodáváš? kromě toho pístu a toho kolem něj... petrTM má pravdu, si zvyklej na malou váhu na DR-Z potom nebudeš chtít jezdit :P

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki - dusi se v nizkych otačkach

10.11.2007 v 17:33 | Nahoru | #43
Carlos Rider> Já právě myslel že na šestikvaltu nejsou přesuny po silnici problém... :shy: ...hlavně kvůli tý šestce o GG uvažuju protože pětikvalt na cesty fakt není *no* . A jak se tu píše něco o tvým pístu a válci...to někde existuje foto? kdyžtak bych rád mrknul,dík :)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki - dusi se v nizkych otačkach

10.11.2007 v 18:01 | Nahoru | #44
PetrTM>Možná že by ty přesuny byly lepší s jinejma řetězovkama, ta co jsem tam měl já byla hodně do tahu-kamarád s KTM řikal, že moje dvojka je jako jeho jednička...
Jinak cvaknul jsem píst z vejfuku a nevypadal nejlíp, pár lidí se tu shodlo, že to bude chtít vyměnit, tak to mi jako info stačilo a smáznul sem to,abych tady nezasíral zbytečně cizí téma a neposlouchal tady řeči s jakym to pístem ještě jezdim...
Každopádně sem si to dal všechno dohromady včetně přihlášení, spotřebních věcí atd. co bych do toho musel vrazit, a řek sem si, že to za to nestojí, že to jí radši prodam.... přes zimu něco vydělam a pořídim na jaře něco jinýho, možná klidně i znova GG, ale novější rok....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki - dusi se v nizkych otačkach

10.11.2007 v 18:28 | Nahoru | #45
Carlos Rider>jestli můžeš tak mi prosím fotku nebo odkaz pošli na petrtm@seznam.cz , rád bych juknul jak to maj vyřešený :)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki - dusi se v nizkych otačkach

10.11.2007 v 18:32 | Nahoru | #46
PetrTM>Máš jí tam... ale nechápu co na tom chceš vidět :) Prostě fotka pístu výfukovym kanálem ;)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki - dusi se v nizkych otačkach

10.11.2007 v 18:38 | Nahoru | #47
Carlos Rider> zajímalo mě jak ten kanál vypadá,nic víc ;) ...jinak bych tipnul že ti asi přívěra malinko zasahuje do válce a škrábe do pístu, možná by stačilo jen to doštelovat a byl by klid, je vidět že po stranách kanálu je píst netknutej :)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki - dusi se v nizkych otačkach

10.11.2007 v 18:43 | Nahoru | #48
PetrTM>Ty si myslíš že by stačilo akorát poštelovat přívěru(v určitejch otáčkách jí fakt slyšim klapat a když sem na ní šahal vejfukovym kanálem, tak je trochu volnější) a píst by se nemusel měnit?

(reakce na) Suzuki - dusi se v nizkych otačkach

10.11.2007 v 18:56 | Nahoru | #49
Carlos Rider> No musí se samozřejmě přeměřit, ale pokud je takhle ošoupanej jen v místě styku s tou přívěrou tak si skoro myslím že by tam mohl zůstat. Ty jako hobík to na výkonu určitě nepoznáš. Píst obecně nemá přesně válcovej tvar, je poněkud do kužele,kde největší průměr má spodní část, která se s přívěrou stejně nepotkává. A pro správnou funkci je určující právě ten spodní rozměr. takže pokud je píst vydřenej jen takhle lokálně tak to není žádná tragédie, jestliže jsou jinak vůle takový jaký maj bejt. samozřejmě - musíš to přeměřit a zkouknout :) . Ale hlavně teda tu přívěru naštelovat tak aby její hrana byla alespoň tak 1 mm ven z válce, zvlášť jestli je už volnější. Jinak může taky prasknout a vletět ti dovnitř,a to je pak drahý *no*
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist